ben DOCH geen MUTSELMAN zeg HEquote:Op donderdag 13 september 2007 12:27 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Psst, je bent een paar dagen te laat... 11 september is net voorbij
En DAAR zijn we dus tegen.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:54 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nee juist niet. Ze kopen die panden om de hoeren en wiet eruit te halen.
ZIJ jij RANDDEBIEL te JA dan NEE?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:30 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Wil je nu eigenlijk zeggen dat je me dood wil hebben?![]()
Nee, ik zei het zonder hoofdletters.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:32 schreef Hans_Lufta het volgende:
[..]
ZIJ jij RANDDEBIEL te JA dan NEE?
Ben benieuwd wanneer zijn eerste post zonder spelfouten tevoorschijn komtquote:Op donderdag 13 september 2007 12:32 schreef Hans_Lufta het volgende:
[..]
ZIJ jij RANDDEBIEL te JA dan NEE?
Ik denk dat hij tegen die tijd niet meer hier zal posten. Of zijn de admins een jaartje op vakantie?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer zijn eerste post zonder spelfouten tevoorschijn komt
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:38 schreef Sjeen het volgende:
Zal ik dan maar eens een oproepje achter de schermen gaan doen
doe eens gek!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:38 schreef Sjeen het volgende:
Leef je uitquote:Op donderdag 13 september 2007 12:38 schreef Sjeen het volgende:
IK geef JE het VOORDEEL van HET nadeel, WANT je WEET waarschijnlich NIET beter. NEE dus.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:32 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Nee, ik zei het zonder hoofdletters.![]()
Maar je geeft geen antwoord op m'n vraag.![]()
nutellaquote:Op donderdag 13 september 2007 12:39 schreef Damzkieee het volgende:
Wat voor spul heb jij gesnoven TS?
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:39 schreef Hans_Lufta het volgende:
[..]
IK geef JE het VOORDEEL van HET nadeel, WANT je WEET waarschijnlich NIET beter. NEE dus.
leve DE vrouw VAN de NSB van JE hieperdepiep hoer Equote:Op donderdag 13 september 2007 12:38 schreef Sjeen het volgende:
OMG HEB JE WAT TEGEN DE OERBOSSEN OFZO !quote:
JA hij PRAAT met CONSUMPTIE!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:40 schreef Floripas het volgende:
Ik STEL me OOK VOOR dat jij ZO PRAAT
En er DAN een BEETJE bij SPUUGT
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:41 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
OMG HEB JE WAT TEGEN DE OERBOSSEN OFZO !
Verrek, we zitten hier in NWS... Sojaburgertjequote:Op donderdag 13 september 2007 12:41 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
OMG HEB JE WAT TEGEN DE OERBOSSEN OFZO !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |