Waarom is het zo moeilijk te zeggen wat je denkt en voelt, omdat je dadelijk gecensureerd wordt?
Hoeveel mensen zitten erop fok! ?
Duizenden racisten, christen-fundi's, psychiatrische patienten, elke idioot die een internetverbinding heeft.
Degenen met een beetje intelligentie verstoppen zich achter grote woorden, genuanceerde uitspraken die als een langzaam gif doordringen, maar de censuur ontlopen.
De oprechte posters, die hun hart laten spreken, worden onder een stortvloed van kritiek en hooghartigheid bedolven. Wordt het geen tijd dat we beseffen dat mensen weinig gemeenschappelijk hebben, dat dit net is wat mensen van de dieren scheidt?
Ik zie jullie telkens topics sluiten als het psychiatrische patienten betreft (vooral als ze hun medicatie niet willen nemen). Waarom? Omdat Amnesty International kritiek heeft op de behandeling van die mensen?
Het is verdomme erg dat iemand pas gehoor krijgt als hij bij het europese gerechtshof gelijk gekregen heeft.
En nee, ik ben nog nooit opgenomen geweest, maar ken wel een aantazl van die figuren. En zij zijn de laatste rechtelozen in onze maatschappij. Omdat bepaald onschadelijk gedrag als onwenselijk geclassificeerd wordt. Laatset dat ik van een goede vriend gehoord heb: hij zit ergens in de bosjes in het park van Rotselaar. Waarom ? Omdat z'n familie hem wil laten opnemen. Z'n misdaad: hij sprak tegen zichzelf en hield van tequila en naar de maan kijken. Voor mij was die kerel ook gek, maar niet zo gek dat je hem moet platspuiten!
Kan hier nog veel zeiken, maar als je
What to do with your cat? bijna vier jaar openlaat en mijn topic na twee uur sluit....
Te veel onzin gepost. Tijd voor een schone lei.