tip: kijk eens hier: Kaaskoppen in het buitenlandquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:18 schreef honda1990 het volgende:
Het grote Italia topic! is net gesloten, er is verwezen naar een ander topic. Alleen dit topic gaat meer over vakantie dan over nieuws, en wonen. Kan mijn topic weer open?
Honda
alsdus in de OP. Dus nee, vooralsnog gaat hij niet weer open.quote:Dit topic is gewijd aan het mooiste land op aarde: Italië. De cultuur, het eten, het voetbal en de mensen zijn 4 redenen om van het "heilige land" te houden. Dus, in dit topic mag gepraat worden over al wat Italië te bieden heeft.
Het eerdere centrale topic in TRV: Italië
quote:Op woensdag 26 december 2007 23:34 schreef GentiluomoGC3 het volgende:
Tja, daar heb je wel gelijk in. Maar tot nu toe zit ik nog steeds zonder inspiratie.
Misschien dat je 'm kunt opengooien, dan zal ik me ver afhouden van alles wat op patsgedrag lijkt. Beloofd.
quote:Op donderdag 27 december 2007 00:16 schreef GentiluomoGC3 het volgende:
Hmmz, wil wel erbij helpen. Vooral omdat je ook een Haagse bent.
Waar zit je vriend dan? Hoe lang, en waarom zitten jullie niet bij elkaar?
Verkeerde FB topic? Ik denk dat je hier moet zijn: [FB] Met een ban en een borrel het nieuwjaar in.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:57 schreef Paramnesia het volgende:
Ongesteld Murp?
Oepsquote:Op donderdag 27 december 2007 20:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
Verkeerde FB topic? Ik denk dat je hier moet zijn: [FB] Met een ban en een borrel het nieuwjaar in.
het waren er heel veel, dus was het nog wel rapquote:
Thanks!quote:Op zondag 30 december 2007 20:30 schreef Piles het volgende:
Wat heb jij onder 'ctrl+v' #5
Wat heb jij onder je Ctrl+v #5 = te laat
Ah, jij ook hier..quote:
quote:Op zondag 30 december 2007 23:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ah, jij ook hier..we mogen niet meer in de onz-FB
gelukkig had ik hier al 'n TVP
Hier is 't zelfs in de FB gezellig, zeker weten dat we hier blijven
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:58 schreef golfer het volgende:
Klonk, wat is het verschil met het topic Happy Newyear en het topic waar je in je sluitpost naar toe verwijst: Happy Newyear
teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeringquote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:59 schreef Klonk het volgende:
het verschil van een copy-paste foutje in de vroege morgen, zwaar onder invloed van de oliebollen
Wijze les van een oud-mod voor je: geen slotjes zetten in nieuwjaarsnacht en het gewoon een paar uur later even allemaal bekijken.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:59 schreef Klonk het volgende:
het verschil van een copy-paste foutje in de vroege morgen, zwaar onder invloed van de oliebollen
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:00 schreef Djep het volgende:
[..]
teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering
de teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering
Ik ben zo nuchter als een fles bronwater, heb net een teringeind door debiel dikke mist geredenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Wijze les van een oud-mod voor je: geen slotjes zetten in nieuwjaarsnacht en het gewoon een paar uur later even allemaal bekijken.
waarom blijft deze bagger-reeks bestaan?quote:Op zondag 30 december 2007 20:30 schreef Piles het volgende:
Wat heb jij onder 'ctrl+v' #5
Wat heb jij onder je Ctrl+v #5 = te laat
Waarom niet? En als je er last van hebt, kijk je gewoon niet in dat topic?quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:54 schreef SlimShady het volgende:
[..]
waarom blijft deze bagger-reeks bestaan?
Ach er zijn zoveel topics en topicsreeksen die 0,0 toegevoegde waarde hebben in feite, hooguit een beetje voor de postende user zelf (zie bijv. alle SC's die het forum rijk is).quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:04 schreef SlimShady het volgende:
[..]
wat is de toegevoegde waarde? ik zie het nml niet.
Bloedt het nog steeds?quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:34 schreef BrandX het volgende:
Nog een keer? Moet dat echt?
Oh dat weet ik niet, buk eens voorover, dan kan ik even voor je kijken. Zal ik gelijk je verband verschonen?quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet, buk eens voorover, dan kan ik even voor je kijken. Zal ik gelijk je verband verschonen?
BX 1 , HW 0quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet, buk eens voorover, dan kan ik even voor je kijken. Zal ik gelijk je verband verschonen?
ik zal even gaan kijkenquote:Op zondag 13 januari 2008 22:02 schreef Piles het volgende:
Terug naar de orde van dag hier
P2000 alarmeringen in Google Maps
Dit kwam ie pas ook al melden in het P2000-topic ( P2000 Topic #8 ), nu wordt het wel een beetje spam-achtig
Als iemand zo ver gaat om zelf een raam te vernielen voor een topic op Fok heeft ie dat topic volledig verdiend!quote:Op maandag 14 januari 2008 17:10 schreef Klonk het volgende:
ah, jij kunt dus aan het raam zien dat dat raam is gemold door die baksteen en dat dat zijn huis is, er zit gewoon een geur van spam rond dat topic wat je op 10 kilometer afstand nog kunt ruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |