quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:58 schreef golfer het volgende:
Klonk, wat is het verschil met het topic Happy Newyear en het topic waar je in je sluitpost naar toe verwijst: Happy Newyear
teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeringquote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:59 schreef Klonk het volgende:
het verschil van een copy-paste foutje in de vroege morgen, zwaar onder invloed van de oliebollen
Wijze les van een oud-mod voor je: geen slotjes zetten in nieuwjaarsnacht en het gewoon een paar uur later even allemaal bekijken.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:59 schreef Klonk het volgende:
het verschil van een copy-paste foutje in de vroege morgen, zwaar onder invloed van de oliebollen
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:00 schreef Djep het volgende:
[..]
teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering
de teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering
Ik ben zo nuchter als een fles bronwater, heb net een teringeind door debiel dikke mist geredenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Wijze les van een oud-mod voor je: geen slotjes zetten in nieuwjaarsnacht en het gewoon een paar uur later even allemaal bekijken.
waarom blijft deze bagger-reeks bestaan?quote:Op zondag 30 december 2007 20:30 schreef Piles het volgende:
Wat heb jij onder 'ctrl+v' #5
Wat heb jij onder je Ctrl+v #5 = te laat
Waarom niet? En als je er last van hebt, kijk je gewoon niet in dat topic?quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:54 schreef SlimShady het volgende:
[..]
waarom blijft deze bagger-reeks bestaan?
Ach er zijn zoveel topics en topicsreeksen die 0,0 toegevoegde waarde hebben in feite, hooguit een beetje voor de postende user zelf (zie bijv. alle SC's die het forum rijk is).quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:04 schreef SlimShady het volgende:
[..]
wat is de toegevoegde waarde? ik zie het nml niet.
Bloedt het nog steeds?quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:34 schreef BrandX het volgende:
Nog een keer? Moet dat echt?
Oh dat weet ik niet, buk eens voorover, dan kan ik even voor je kijken. Zal ik gelijk je verband verschonen?quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet, buk eens voorover, dan kan ik even voor je kijken. Zal ik gelijk je verband verschonen?
BX 1 , HW 0quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet, buk eens voorover, dan kan ik even voor je kijken. Zal ik gelijk je verband verschonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |