tnx Flesquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
GOEDE POKER AANBIEDING 50$ GRATIS KIJK SNEL
Hier, een goede poker aanbieding
nee, CULquote:
ik zal het nooooooit meer doenquote:Op donderdag 22 november 2007 13:24 schreef Klonk het volgende:
Ik was net de OP leeg aan het maken, wil ik een slotje zetten, zit ie al op slot![]()
Jouw username klinkt echt als een slotje, wist je al dat je mod zou worden toen je je registreerde?quote:Op donderdag 22 november 2007 13:24 schreef Klonk het volgende:
Ik was net de OP leeg aan het maken, wil ik een slotje zetten, zit ie al op slot![]()
klonk! op slot!quote:Op donderdag 22 november 2007 13:25 schreef TNA het volgende:
[..]
Jouw username klinkt echt als een slotje, wist je al dat je mod zou worden toen je je registreerde?Tot zover mijn Feedback
Lijkt me eerlijk gezegd dat er al vaker gewaarschuwd is , maar Lenny Baggeraar interesseert het geen zak.quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:37 schreef vdvorst het volgende:
HeatWave die een SC reeks na 600 DELEN SLUIT!
Kan dat niet 599 delen eerder, dan weten wet dat het niet mag
Ik wist niet dat de nietjes zo belangrijk warenquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lijkt me eerlijk gezegd dat er al vaker gewaarschuwd is , maar Lenny Baggeraar interesseert het geen zak.
Ik stel voor een nieuwe 600 te openen op de normale manier, zonder de bagger van een topic/reeks verkloter
Ooh dus ik kan helemaal geen kleurtje!! Dat is jammerquote:Op maandag 17 december 2007 10:25 schreef Klonk het volgende:
volgende keer beter lezen:
Users met een kleurtje: http://forum.fok.nl/rde/faq/Crew
Plaatje onder je naam: http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_profile
gelukkig nietquote:Op maandag 17 december 2007 10:27 schreef vagijn.Diertje het volgende:
[..]
Ooh dus ik kan helemaal geen kleurtje!! Dat is jammer
En bedankt!
Blijfquote:Op maandag 17 december 2007 23:46 schreef buzzer het volgende:
Ladies and gentlemen, ik draag het stokje over
Het was aangenaam vertoeven in GC
quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:30 schreef badtrip het volgende:
Nou sinds wanneer is een raadseltje niet meer topic waardig, ik krijg steeds meer het idee dat moderators op fok! gewoon subjectief naar eigen interesses handelen, nu gaat het me niet eens zo zeer om het topic maar gewoon dat er zonder redelijke argumentering zomaar iets dichtgegooid wordt omdat de moderator het niet persoonlijk interesseert. Er zijn trouwens wel meer dingen waar ik gewoon als derde iets van mee krijg en niet zelf betrokken bij ben wat mij echt doet twijfelen aan de vakbekwaamheid van de moderators.
Kijk nu komen we eindelijk ergensquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:31 schreef Klonk het volgende:
raadseltjes kunnen in MEN daar is GC niet voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |