Jij ook al. Wat een toeval.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:41 schreef Blight het volgende:
Verveling.
quote:Op donderdag 13 september 2007 10:43 schreef Blight het volgende:
Dit weekend ben ik bezig met het dictatoriaal regeren van Duitsland, weet je nog?
Park, festival, muziek, bier en lamballen.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:44 schreef Blight het volgende:
En verder komt het neer op voetbal, bier, relaxen met vrienden en een verjaardag. Wellicht worden bepaalde dingen gecombineerd.
Et toi?
Jaya the Cat, The Levellers, C-Mon & Skyppi, één of ander tof Iers punkdingetje en meer van dattum.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:46 schreef Blight het volgende:
Festival? Altijd leuk! Wat is er te doen?
Glass?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:10 schreef Litso het volgende:
KOYAANISQATSI.
DD?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:38 schreef KOYAANISQATSI het volgende:
Litso.
Ja toch wel he? Ik dacht al dat ik het plaatje kende. En het is zo'n leuke still uit de film.quote:
Hmm.. Lits dus?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:26 schreef KOYAANISQATSI het volgende:
[..]
Ja toch wel he? Ik dacht al dat ik het plaatje kende. En het is zo'n leuke still uit de film.
Verdomme.
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:45 schreef Misstique het volgende:
Stommert.. Ik ga je lekker inmaken met Munchkin.
.
Pinky & The Brain-erlebnis.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:43 schreef Blight het volgende:
Dit weekend ben ik bezig met het dictatoriaal regeren van Duitsland, weet je nog?
Skippybal?quote:
Present.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:37 schreef Misstique het volgende:
S?
Wat was het ook alweer? Voorhout City?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:57 schreef rompompom het volgende:
Dit weekend is er Kermis in mijn uiterst bruisende village (gelieve op z'n Frans uit te spreken)..
Verdomd!quote:Op donderdag 13 september 2007 13:37 schreef clumsy_clown het volgende:. Door die TT besluit Google me maar ad's te laten zien voor de nieuwste stofzuigers en kruimeldieven.
Er stond Uuhh. Niet Uhuh. Dus daar haalde ik geen bevestiging uit, nee.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:42 schreef JDude het volgende:
Ik denk dat ze "Uhuh" als in 'bevestigend' bedoelde.
Maar jij bent een vrouw, en JD is een man. Ergo JD heeft gelijk.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:11 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Er stond Uuhh. Niet Uhuh. Dus daar haalde ik geen bevestiging uit, nee.
Centrum.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:58 schreef Blight het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer? Voorhout City?
En hij schijnt ook nog eens haar wederhelft te zijn, dus waarschijnlijk heb jij ook gelijk.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw, en JD is een man. Ergo JD heeft gelijk.
Maar dat geef je niet toe natuurlijk. Want JD is een man, en zij is een vrouw. Vrouwen kunnen koken en de was doen. Vrouwen kunnen seks met mannen hebben. Dus! Bam! Argument omver geworpen!quote:Op donderdag 13 september 2007 15:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw, en JD is een man. Ergo JD heeft gelijk.
Het was een -ik wist niet wat ik moest zeggen - "Uhhh".quote:Op donderdag 13 september 2007 15:11 schreef TwistedDarling het volgende:
Er stond Uuhh. Niet Uhuh. Dus daar haalde ik geen bevestiging uit, nee.
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:11 schreef Blight het volgende:
Tu. Tudutududu. Tudududutududu. Leuke deuntjes in mijn hoofd.
Oh? Deze muziek leek me nou niets voor jou. Grappig.quote:
Oh die heb ik gezien op Groezrock dit jaar. Wel aardig.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:11 schreef Blight het volgende:
Labyrinth van Enter Shikari. Ja, van Enter Shikari. Sue me.
Sueën schmueën, standrechtelijke executie.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:11 schreef Blight het volgende:
Ik realiseer me dat het je reinste baggerherrie is, maar tegelijkertijd vind ik het stiekem wel kei tof.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:18 schreef Nosh het volgende:
[..]
Sueën schmueën, standrechtelijke executie..
Weet je wat tof is? De nieuwe cd van Dropkick Murphys.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:24 schreef Blight het volgende:
Ik realiseer me dat het je reinste baggerherrie is, maar tegelijkertijd vind ik het stiekem wel kei tof.
Uberhaupt nooit iets van DKM gehoord? Of van de nieuwe cd nog niet?quote:Op donderdag 13 september 2007 17:26 schreef Blight het volgende:
Nog niets van gehoord. Komt vast wel eens!
quote:Op donderdag 13 september 2007 17:11 schreef Blight het volgende:
Ik wist het!quote:Op donderdag 13 september 2007 16:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het was een -ik wist niet wat ik moest zeggen - "Uhhh".
quote:Op donderdag 13 september 2007 17:14 schreef Nosh het volgende:
We went to the Philly Pizza Company
And ordered some hot tea
The waitress said well no, we only have it iced
So we jumped up on the table and shouted anarchy
And someone played a Beach Boys song on the jukebox
It it was "California Dreamin"
So we started screamin
On such a winter's day..
Wij vrouwen voelen elkaar aan hm.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:30 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik wist het!
quote:Op donderdag 13 september 2007 17:11 schreef Blight het volgende:
Ik ken ze wel, heb ze gezien op Lowlands.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Uberhaupt nooit iets van DKM gehoord? Of van de nieuwe cd nog niet?
*Slaghoutje vast pakt.
Ik heb het gevoel dat er een "maar" komt na het Lowlands gedeelte.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:36 schreef rompompom het volgende:
Ik ken ze wel, heb ze gezien op Lowlands..
Maar leg dat slaghoutje nog niet weg...
TOP!quote:Op donderdag 13 september 2007 16:28 schreef Kuukske het volgende:
Oh en beterschap Chowi. Ik leef met je mee.
Ik kan me er geen zak van herinneren.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat er een "maar" komt na het Lowlands gedeelte.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:13 schreef mcDavid het volgende:
Ga je heel blij afspreken met een FOK!ster om te gaan zweefvliegen op vrijdag, gaat de vliegdag niet door [afbeelding]
Ohjaneejaokaypointtaken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Denk niet dat Astrid zo ver gegaan was.
Eigenlijk mag ik blij zijn, want nu kan ik die tijd nuttig besteden door op jacht te gaan naar een ánder gleufdierquote:
Ging het toevallig over Yrseke?quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:32 schreef Nosh het volgende:
Ik kan momenteel er niet over uit dat er mensen bestaan die 'gleufdier' in een casual gesprek weten te verwerken, dus ik ben pitten.
Mén.
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:53 schreef rompompom het volgende:
Ik kan me er geen zak van herinneren..
Sweet hooome Alabaaaamaaa!quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:19 schreef Nosh het volgende:
Ik luister Lynyrd Skynyrd, en ik geníet.
Yeehaw.
Hallo.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:07 schreef Misstique het volgende:
Yo.
Rust is soms best fijn. In het weekend.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:19 schreef Misstique het volgende:
Ik moet nog tot 17:15 vandaag en ik heb voor de verandering helemaal geen plannen. Lekker rustig weekend..
Wat denk je wel? Ik heb ze zelfs gezien op Lowlands,quote:Op donderdag 13 september 2007 17:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Uberhaupt nooit iets van DKM gehoord? Of van de nieuwe cd nog niet?
*Slaghoutje vast pakt.
Buiten het weekend ook welquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:19 schreef Kuukske het volgende:
Rust is soms best fijn. In het weekend.
Breda Barst festivalletje is dit weekend, met Stuart O'Malley & Whisky, Jaya the Cat en Peter Pan Speedrock. Oh, en The Levellers.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:20 schreef Misstique het volgende:
En jij? Nog spannende dingen op stapel?
Ah gelukkig.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:27 schreef Blight het volgende:
Wat denk je wel? Ik heb ze zelfs gezien op Lowlands,.
Straks dus.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:23 schreef Blight het volgende:
Oh god zeg. We hebben morgen een 'bedrijfsfeestje'. Een flink aantal van onze klanten komen op bezoek en wij mogen rond gaan wandelen met olijke naambordjes. Ook heeft men een prachtig kiekje gemaakt van alle werknemers hier, en die komt fullscreen op je monitor te staan zodat men kan zien wie waar precies werkt. Het is echt een beeldige foto die ze van me hebben gemaakt.
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Breda Barst festivalletje is dit weekend, met Stuart O'Malley & Whisky, Jaya the Cat en Peter Pan Speedrock. Oh, en The Levellers.. Dus lekker hangen in het park met wat mensen en bier.
Dat geluk heb ik nou nooit.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:37 schreef JDude het volgende:
Ik ga na 4 weken gewerkt te hebben al met mijn afdeling (vijf man) de bieromzet verhogen in het wonderschone Groningen. Overnachting incluis. Ze belden gisteren al, voor ik daar één minuut heb gewerkt, of ik mee ging
.
Nóg meer?quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:49 schreef Blight het volgende:
Er moet méér geneukt worden, mensen.
Oh, nou oké. Dan maar geen Jaya the Cat dit weekend.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:52 schreef Blight het volgende:
Ja, méér! We leven nu eenmaal in een copulatiemaatschappij.
Ja, hoi. Ik ben nu ook te laat zeker?quote:Op donderdag 13 september 2007 23:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, die kans heb je nu verkeken inderdaad.
Pèpè! Hoi.
Check.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:49 schreef Blight het volgende:
Ah, een voorstander van de copulatiemaatschappij. Dat doet me deugd. Laten we direct het goede voorbeeld geven!quote:
Op naar de bezemkast. Oh, the good ol' days.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:15 schreef Misstique het volgende:
Lead the way, S.
Ik heb thuis geen internet, momenteel. Daarom haal ik hier de schade maar in.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:16 schreef Misstique het volgende:
Internet lag er hier trouwens een uurtje uit net. Ik raakte in paniek gewoon. Hoezo verslaafd..
quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:17 schreef Blight het volgende:
[..]
Op naar de bezemkast. Oh, the good ol' days.
Ik wacht op het moment dat ik hier een waarschuwing krijg.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:18 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik heb thuis geen internet, momenteel. Daarom haal ik hier de schade maar in.
Ow, ik doe mn werk ook zeker wel, maar momenteel moet ik veel op andere afdelingen / dochters wachten voor ik weer verder kan.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:23 schreef Blight het volgende:
Och, zolang ik mijn werk maar doe. En dat doe ik. Op vrijdag is het bij ons meestal niet zo gek druk.
Jeminéé. Vijf minuten rust mag óók wel eens, toch?quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:49 schreef Blight het volgende:
En daarna vierendelen! Verlos ons van de ketters!quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:57 schreef Blight het volgende:
Een tegenstander van de copulatiemaatschappij! Op de brandstapel!
Griepsex is the new groupsex.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:55 schreef Chowi het volgende:
Alsof ik nog niet genoeg gemarteld wordt door mijn griep.
Dat is nou het láátste waar mijn hoofd op dit moment naar staat. Ik wil alleen maar thee met honing en aspirines en een warm bad. Verdulle.quote:
Niet in het geval van SOA's, Blaait.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:04 schreef Blight het volgende:
Maar seks is de oplossing, Chowi! SEKS IS GODVERDOMME ALTIJD DE OPLOSSING!
Sex met een maagd is anders de beste remedie tegen aids, hoor!quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niet in het geval van SOA's, Blaait.
Ibuprofen, de nummer één reden waarom sporters tegenwoordig op hun 22e ter aarde storten en vervolgens nog vijf hartaanvallen krijgen. Nou ja, de pijn voel je niet meer, dus het werkt wel...quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:14 schreef Chowi het volgende:
Bwhehe, nee. Mijn vader is gisteren naar de dokter geweest en heeft Ibuprofen voorgeschreven gekregen. Ik zég het je!
Fijn. Ik neem maar alvast afscheid van mijn vader dan.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ibuprofen, de nummer één reden waarom sporters tegenwoordig op hun 22e ter aarde storten en vervolgens nog vijf hartaanvallen krijgen. Nou ja, de pijn voel je niet meer, dus het werkt wel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer ben je uitgerekend?quote:Op zaterdag 15 september 2007 08:06 schreef Kuukske het volgende:
Ik mag geen bier meer van de dokter.
Nieuwe dokter kopen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 08:06 schreef Kuukske het volgende:
Ik mag geen bier meer van de dokter.
Kostda?quote:
Nee. Iets met een hersenschudding die nog niet over is.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:04 schreef Listo het volgende:
Maar serieus niet Kuukske?
Je leeft iig nog. Ik droomde weer 's heel mafquote:
Dat heb ik nou ook altijd met JD.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Valt het je op dat je altijd een eikel bent in m'n dromen?.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:38 schreef rompompom het volgende:
In dromen botvieren jullie al je irritaties op de arme schapen.
Kende je die nog niet?quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:41 schreef Listo het volgende:
In de categorie vreemde plaatsnamen: Odiliapeel
Je moet cornflakes ook eten met aardbeien yoghurt. Dat moet, ja.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tsja, zo schijn je de werkelijkheid nou eenmaal te verwerken.
Ik bedacht me net dat m'n cornflakes lekkerder zouden smaken als er geen stukjes chocola in zaten. Er is iets mis met me.
In deze is 'kermis' een allesomvattend zelfstandig naamwoord om het hele feestgebeuren in het dorp aan te geven. De attracties zelf geef ik ook niet zoveel om.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:17 schreef Listo het volgende:
Kermis
Daar snap ik echt de lol niet van, behalve een beetje naar kampers kijken
quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:17 schreef Listo het volgende:
Kermis
Daar snap ik echt de lol niet van, behalve een beetje naar kampers kijken
Sinds wanneer is dat niet meer 1 woord?quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:18 schreef Listo het volgende:
En de recordpoging spaties vergeten zo te zien?
Ohja, ik had inderdaad zoiets gezien, bij Jensen!quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:13 schreef JDude het volgende:
Ik ben getuige geweest van de recordpoging metzoveelmogelijkmensentegelijkertijdmentosineencolaflesdouwenwaardoordehelezooigaatspuiten.
Dus.
Bofkont die je d'r bent!quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:22 schreef Listo het volgende:
Ik heb een gratis twix gekregen op mijn werk
Kut, ik heb het ook gezien.quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ohja, ik had inderdaad zoiets gezien, bij Jensen!
Ik keek Jensen![]()
Ik vind een heel topic in een keer laden al strontvervelend traag zonder downtime. Doe mij maar 7 pagina's.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:21 schreef Listo het volgende:
50 pagina's zuigt. Dan maar langzaam.
Voor mij is morgen twee spannende dagen. Aha. Haha. Hahaha-ha.quote:Op zondag 16 september 2007 18:26 schreef rompompom het volgende:
Morgen is één spannende dag. Dan krijg ik te horen of ik word ingeloot voor een appartement alhier.
quote:Op zondag 16 september 2007 18:26 schreef rompompom het volgende:
Morgen is één spannende dag. Dan krijg ik te horen of ik word ingeloot voor een appartement alhier.
Je kaapt mijn grapje.quote:Op zondag 16 september 2007 18:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Voor mij is morgen twee spannende dagen. Aha. Haha. Hahaha-ha.
Roos van dekemastraat 13, 3813MT. Amersfoort.quote:Op zondag 16 september 2007 18:24 schreef Chowi het volgende:
Jij moet trouwens nog áltijd je Mogwai-CD terugkrijgen, Nozj.
Wat heb je op het oog?quote:Op zondag 16 september 2007 18:26 schreef rompompom het volgende:
Uit preventie, David! Als jij dat grapje had gemaakt, zou iedereen je nu haten.quote:
NIET JE ADRES GEVEN OP FOK! OMG WEET JE HOEVEEL MEISJES JE DAN GAAN STALKEN.quote:Op zondag 16 september 2007 18:38 schreef Nosh het volgende:
[..]
Roos van dekemastraat 13, 3813MT. Amersfoort.
De enigen die mij hopelijk stalken zijn Nigerianen en mensen die Mogwai cd's kwijt moeten.quote:Op zondag 16 september 2007 18:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
NIET JE ADRES GEVEN OP FOK! OMG WEET JE HOEVEEL MEISJES JE DAN GAAN STALKEN.
Maar de Nigerianen neem je voor lief?quote:Op zondag 16 september 2007 18:41 schreef Nosh het volgende:
[..]
De enigen die mij hopelijk stalken zijn Nigerianen en mensen die Mogwai cd's kwijt moeten.
Dan was er weinig veranderd, dus.quote:Op zondag 16 september 2007 18:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Uit preventie, David! Als jij dat grapje had gemaakt, zou iedereen je nu haten.
Niet waar. Iedereen vindt je lief. Althans, ik. Maar dat is wel een betrouwbare afspiegeling.quote:Op zondag 16 september 2007 18:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan was er weinig veranderd, dus.
Neuh, geen R'dam. Gewoon good old Voorhout.quote:Op zondag 16 september 2007 18:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oeh, 'hier' is Rotterdam? Waar ergens?
Aan het spoor?quote:Op zondag 16 september 2007 18:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Neuh, geen R'dam. Gewoon good old Voorhout.
*Mogwai cd downloaden gaat.quote:Op zondag 16 september 2007 18:41 schreef Nosh het volgende:
[..]
De enigen die mij hopelijk stalken zijn Nigerianen en mensen die Mogwai cd's kwijt moeten.
quote:Op zondag 16 september 2007 18:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Neuh, geen R'dam. Gewoon good old Voorhout.
Nu komen we bier halen bij Nosj!quote:Op zondag 16 september 2007 18:38 schreef Nosh het volgende:
Roos van dekemastraat 13, 3813MT. Amersfoort.
Neen.quote:Op zondag 16 september 2007 12:06 schreef mcDavid het volgende:
Gaan ze weer cocktails uitdelen vanaf het podium?
Neh, het is het echte adres.quote:Op zondag 16 september 2007 19:37 schreef JDude het volgende:
Zul je zien dat op [dat adres] een CD-winkel is gevestigd.
Te zien op de kaart zou dat een rare plek zijn, zo midden in een woonwijk.quote:Op zondag 16 september 2007 19:37 schreef JDude het volgende:
Zul je zien dat op [dat adres] een CD-winkel is gevestigd.
Ik weet het wel. Het is vreselijk. Huuu, meisjes.quote:Op zondag 16 september 2007 18:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
NIET JE ADRES GEVEN OP FOK! OMG WEET JE HOEVEEL MEISJES JE DAN GAAN STALKEN.
Ik zet altijd gelijk de puntjes op de i.quote:Op zondag 16 september 2007 19:54 schreef Chowi het volgende:
Ik vroeg me trouwens eens af hè, als jullie een woord schijven met meerdere i's (zoals "infinitief" bijvoorbeeld), zetten jullie dan aan het eind van het woord alle puntjes, of na elke i een puntje?
Neem je gelijk die krat HJ voor mij mee? A'foort is niet zover uit de richting!quote:Op zondag 16 september 2007 19:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Nu komen we bier halen bij Nosj! [afbeelding]
Zeg even tegen mijn verbaasde moeder dat je van Fok bent, als ze open doet.quote:Op zondag 16 september 2007 19:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Nu komen we bier halen bij Nosj! [afbeelding]
n00b.quote:Op zondag 16 september 2007 20:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik zet altijd gelijk de puntjes op de i.
Had ik dat maar eerder geweten! Ben daar met enige regelmaat langs gefietst.quote:Op zondag 16 september 2007 20:04 schreef Nosh het volgende:
[..]
Zeg even tegen mijn verbaasde moeder dat je van Fok bent, als ze open doet.
Ze is het gewend, het bier staat koud.
Niet direct, maar wel vlakbij het station.quote:
*meldt. Van Rotterdam word ík nou weer niet blij.quote:Op zondag 16 september 2007 18:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pfrt. Wie wil dáár nou wonen.
quote:Op maandag 7 mei 2007 10:25 schreef KroJo het volgende:
IF YOU COPY AND PASTE THIS MESSAGE IN 100 THREADS ON FOK! MAIKUUUL WILL INSTANTLY CRASH HIS SCOOTER INTO THE RIVER MEUSE AND DIE A TERRIBLE DEATH AND NEVER AGAIN POST ON FOK! AGAIN.
IF YOU DON'T REPOST THIS MESSAGE; HE'LL STAY ALIVE AND KEEP ON POSTING FOREVER AND MAYBE APPEAR AT YOUR BED WHEN YOU ARE SLEEPING..... SO WHAT ARE YOU WAITING FOR?
Schrij-ven?quote:Op zondag 16 september 2007 19:54 schreef Chowi het volgende:
Ik vroeg me trouwens eens af hè, als jullie een woord schijven met meerdere i's (zoals "infinitief" bijvoorbeeld), zetten jullie dan aan het eind van het woord alle puntjes, of na elke i een puntje?
Wat leuk dat ik mensen aanspoor tot het doen van dingen IRL.quote:Op zondag 16 september 2007 20:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik probeerde even of ik nog aan elkaar kon schijven. Maar da's verrekte lastig!
Met pen enzo. Pen? Weet je wel?quote:
quote:Op zondag 16 september 2007 20:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik probeerde even of ik nog aan elkaar kon schijven. Maar da's verrekte lastig!
Ohja met pen, wellicht gaat dat makkelijker!quote:
Eerlijk, who gives a flying doodoo?quote:Het verschil tussen een nomothetes en een tyrannos, is dat een wetgever aangesteld wordt, en gezien wordt als dé persoon die de belangen van verschillende partijen kan behartigen. Hij heeft net zoals een tiran absolute macht, maar de tiran heeft zijn macht naar zich toe getrokken, vaak na conflicten met andere aristocraten.
Ik vind c. meer het type die om 2 uur 's nachts stomdronken vier pagina's volknalt, er op spuugt, om het daarna heel rebels ómgekeerd in het postvakje te leggen!quote:Op zondag 16 september 2007 21:30 schreef Chowi het volgende:
Huiswerk vind ik echt niet iets voor stoere cerrors.
Ik wil ook een nomothetes voor mijn verjaarsdag!quote:Op zondag 16 september 2007 21:30 schreef Nosh het volgende:
[..]
Eerlijk, who gives a flying doodoo?.
Kom alsnog bij TCS.quote:Op zondag 16 september 2007 21:30 schreef Nosh het volgende:
[..]
Eerlijk, who gives a flying doodoo?.
TCS is voor langharig werkschuw tuig en mooie taalmeisjes, en ik ben geen van beide!quote:
Huiswerk klaar, biertje op.quote:Op zondag 16 september 2007 21:33 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik vind c. meer het type die om 2 uur 's nachts stomdronken vier pagina's volknalt, er op spuugt, om het daarna heel rebels ómgekeerd in het postvakje te leggen!
http://i197.photobucket.com/albums/aa146/Astrid_92/S7300943.jpgquote:Op zondag 16 september 2007 22:09 schreef mcDavid het volgende:
Ik moet echt eens naar meetings van dat hamsterforum!
Kwestie van extensions in je haar en je kan echt zó meedoen.quote:Op zondag 16 september 2007 22:05 schreef Nosh het volgende:
[..]
TCS is voor langharig werkschuw tuig en mooie taalmeisjes, en ik ben geen van beide!.
Mooi leven heb jij toch ook. Mag ik het hebben? Jouw leven? Ik wil er best voor betalen. Vergeet niet dat ik een werkeloze hippie ben, dus ga geen miljoenen verwachten.quote:Op zondag 16 september 2007 22:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Huiswerk klaar, biertje op.
Nu maar eens roken en er nog ééntje pakken.
http://brick62.hyves.org/(...)95735984_5_Y1-X.jpegquote:Op zondag 16 september 2007 22:20 schreef Nosh het volgende:
[..]
http://i197.photobucket.com/albums/aa146/Astrid_92/S7300943.jpg
DO NOT WANT.
Maar dan nog. Het is een hamstermeisje.quote:Op zondag 16 september 2007 23:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
http://brick62.hyves.org/(...)95735984_5_Y1-X.jpeg
Do!
Weet je wat ze daar nog meer in kan stoppen?quote:Op zondag 16 september 2007 23:21 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wil jij een meisje dat een grapefruit in haar wang kan verstoppen naast je hebben liggen, McD?
Ut was nieteens de beste. Maar om nou een foto van een meisje van 13 hier als voorbeeld te posten...quote:Op zondag 16 september 2007 23:22 schreef Nosh het volgende:
Ze heeft wel olijke tepels, trouwens.
quote:Op maandag 17 september 2007 10:13 schreef mcDavid het volgende:
Ut was nieteens de beste. Maar om nou een foto van een meisje van 13 hier als voorbeeld te posten...
quote:Op maandag 17 september 2007 10:35 schreef Kuukske het volgende:
There's nothing finer than having a vagina. [afbeelding]
Hé ik zing alleen maar meequote:
NOFX!quote:Op maandag 17 september 2007 10:35 schreef Kuukske het volgende:
There's nothing finer than having a vagina. [afbeelding]
quote:Op maandag 17 september 2007 10:54 schreef mcDavid het volgende:
NOFX!
Zeg dat wel.quote:Op maandag 17 september 2007 11:05 schreef ehqo het volgende:
En wederom keerde de labiele stalhouder de knolraap zijn rug toe. Zijn pastinaakpsychose floreerde optimaal op uren zoals deze. Een hoekig dwaallicht poogt te gidsen in de verte, maar verdrinkt in het verzengende duister. De stalhouder dompelt onder in zijn realiteit, en raakt daarbij zijn lichaam kwijt.
Dat weet niemand.quote:Op maandag 17 september 2007 11:53 schreef Litso het volgende:
e. weer aan de psilocybine?
Ohja. Ik moet ook nog steeds een nieuwe afspraak maken, aangezien de vorige niet door kon gaan, in decemberquote:
Ik denk dat het voor mij twee jaar geleden is. Terwijl ik er absoluut geen moeite mee heb, maar ik denk er altijd op de verkeerde momenten aan. Op de WC enzo.quote:Op maandag 17 september 2007 16:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ohja. Ik moet ook nog steeds een nieuwe afspraak maken, aangezien de vorige niet door kon gaan, in december [afbeelding]
zo van: "hmmmmpfffmmmmmgrrrrrrrrrrr... ohja tandarts hmpff plons"quote:Op maandag 17 september 2007 16:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor mij twee jaar geleden is. Terwijl ik er absoluut geen moeite mee heb, maar ik denk er altijd op de verkeerde momenten aan. Op de WC enzo..
Xinix!quote:Op maandag 17 september 2007 17:45 schreef Chowi het volgende:
Ik heb de tag hippie toegewezen gekregen.
Niet op FOK!, gekkie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:26 schreef renz0r het volgende:
Wat is een vrouw zonder benen....Flauw..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:21 schreef Janetje het volgende:
Mijn furbie staat in mijn boekenkast.
Echt hè? Vooral de lieve damesmeisjes. Die verdienen zelfs dat uitroepteken achter diequote:Op dinsdag 18 september 2007 11:27 schreef Blight het volgende:
En dan met name de lieve, schattige en snoezige damesmeisjes..
quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:28 schreef Nosh het volgende:
Echt hè? Vooral de lieve damesmeisjes. Die verdienen zelfs dat uitroepteken achter die!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |