Jij ook al. Wat een toeval.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:41 schreef Blight het volgende:
Verveling.
quote:Op donderdag 13 september 2007 10:43 schreef Blight het volgende:
Dit weekend ben ik bezig met het dictatoriaal regeren van Duitsland, weet je nog?
Park, festival, muziek, bier en lamballen.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:44 schreef Blight het volgende:
En verder komt het neer op voetbal, bier, relaxen met vrienden en een verjaardag. Wellicht worden bepaalde dingen gecombineerd.
Et toi?
Jaya the Cat, The Levellers, C-Mon & Skyppi, één of ander tof Iers punkdingetje en meer van dattum.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:46 schreef Blight het volgende:
Festival? Altijd leuk! Wat is er te doen?
Glass?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:10 schreef Litso het volgende:
KOYAANISQATSI.
DD?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:38 schreef KOYAANISQATSI het volgende:
Litso.
Ja toch wel he? Ik dacht al dat ik het plaatje kende. En het is zo'n leuke still uit de film.quote:
Hmm.. Lits dus?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:26 schreef KOYAANISQATSI het volgende:
[..]
Ja toch wel he? Ik dacht al dat ik het plaatje kende. En het is zo'n leuke still uit de film.
Verdomme.
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:45 schreef Misstique het volgende:
Stommert.. Ik ga je lekker inmaken met Munchkin.
.
Pinky & The Brain-erlebnis.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:43 schreef Blight het volgende:
Dit weekend ben ik bezig met het dictatoriaal regeren van Duitsland, weet je nog?
Skippybal?quote:
Present.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:37 schreef Misstique het volgende:
S?
Wat was het ook alweer? Voorhout City?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:57 schreef rompompom het volgende:
Dit weekend is er Kermis in mijn uiterst bruisende village (gelieve op z'n Frans uit te spreken)..
Verdomd!quote:Op donderdag 13 september 2007 13:37 schreef clumsy_clown het volgende:. Door die TT besluit Google me maar ad's te laten zien voor de nieuwste stofzuigers en kruimeldieven.
Er stond Uuhh. Niet Uhuh. Dus daar haalde ik geen bevestiging uit, nee.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:42 schreef JDude het volgende:
Ik denk dat ze "Uhuh" als in 'bevestigend' bedoelde.
Maar jij bent een vrouw, en JD is een man. Ergo JD heeft gelijk.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:11 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Er stond Uuhh. Niet Uhuh. Dus daar haalde ik geen bevestiging uit, nee.
Centrum.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:58 schreef Blight het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer? Voorhout City?
En hij schijnt ook nog eens haar wederhelft te zijn, dus waarschijnlijk heb jij ook gelijk.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw, en JD is een man. Ergo JD heeft gelijk.
Maar dat geef je niet toe natuurlijk. Want JD is een man, en zij is een vrouw. Vrouwen kunnen koken en de was doen. Vrouwen kunnen seks met mannen hebben. Dus! Bam! Argument omver geworpen!quote:Op donderdag 13 september 2007 15:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw, en JD is een man. Ergo JD heeft gelijk.
Het was een -ik wist niet wat ik moest zeggen - "Uhhh".quote:Op donderdag 13 september 2007 15:11 schreef TwistedDarling het volgende:
Er stond Uuhh. Niet Uhuh. Dus daar haalde ik geen bevestiging uit, nee.
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:11 schreef Blight het volgende:
Tu. Tudutududu. Tudududutududu. Leuke deuntjes in mijn hoofd.
Oh? Deze muziek leek me nou niets voor jou. Grappig.quote:
Oh die heb ik gezien op Groezrock dit jaar. Wel aardig.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:11 schreef Blight het volgende:
Labyrinth van Enter Shikari. Ja, van Enter Shikari. Sue me.
Sueën schmueën, standrechtelijke executie.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:11 schreef Blight het volgende:
Ik realiseer me dat het je reinste baggerherrie is, maar tegelijkertijd vind ik het stiekem wel kei tof.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:18 schreef Nosh het volgende:
[..]
Sueën schmueën, standrechtelijke executie..
Weet je wat tof is? De nieuwe cd van Dropkick Murphys.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:24 schreef Blight het volgende:
Ik realiseer me dat het je reinste baggerherrie is, maar tegelijkertijd vind ik het stiekem wel kei tof.
Uberhaupt nooit iets van DKM gehoord? Of van de nieuwe cd nog niet?quote:Op donderdag 13 september 2007 17:26 schreef Blight het volgende:
Nog niets van gehoord. Komt vast wel eens!
quote:Op donderdag 13 september 2007 17:11 schreef Blight het volgende:
Ik wist het!quote:Op donderdag 13 september 2007 16:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het was een -ik wist niet wat ik moest zeggen - "Uhhh".
quote:Op donderdag 13 september 2007 17:14 schreef Nosh het volgende:
We went to the Philly Pizza Company
And ordered some hot tea
The waitress said well no, we only have it iced
So we jumped up on the table and shouted anarchy
And someone played a Beach Boys song on the jukebox
It it was "California Dreamin"
So we started screamin
On such a winter's day..
Wij vrouwen voelen elkaar aan hm.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:30 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik wist het!
quote:Op donderdag 13 september 2007 17:11 schreef Blight het volgende:
Ik ken ze wel, heb ze gezien op Lowlands.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Uberhaupt nooit iets van DKM gehoord? Of van de nieuwe cd nog niet?
*Slaghoutje vast pakt.
Ik heb het gevoel dat er een "maar" komt na het Lowlands gedeelte.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:36 schreef rompompom het volgende:
Ik ken ze wel, heb ze gezien op Lowlands..
Maar leg dat slaghoutje nog niet weg...
TOP!quote:Op donderdag 13 september 2007 16:28 schreef Kuukske het volgende:
Oh en beterschap Chowi. Ik leef met je mee.
Ik kan me er geen zak van herinneren.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat er een "maar" komt na het Lowlands gedeelte.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:13 schreef mcDavid het volgende:
Ga je heel blij afspreken met een FOK!ster om te gaan zweefvliegen op vrijdag, gaat de vliegdag niet door [afbeelding]
Ohjaneejaokaypointtaken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Denk niet dat Astrid zo ver gegaan was.
Eigenlijk mag ik blij zijn, want nu kan ik die tijd nuttig besteden door op jacht te gaan naar een ánder gleufdierquote:
Ging het toevallig over Yrseke?quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:32 schreef Nosh het volgende:
Ik kan momenteel er niet over uit dat er mensen bestaan die 'gleufdier' in een casual gesprek weten te verwerken, dus ik ben pitten.
Mén.
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:53 schreef rompompom het volgende:
Ik kan me er geen zak van herinneren..
Sweet hooome Alabaaaamaaa!quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:19 schreef Nosh het volgende:
Ik luister Lynyrd Skynyrd, en ik geníet.
Yeehaw.
Hallo.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:07 schreef Misstique het volgende:
Yo.
Rust is soms best fijn. In het weekend.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:19 schreef Misstique het volgende:
Ik moet nog tot 17:15 vandaag en ik heb voor de verandering helemaal geen plannen. Lekker rustig weekend..
Wat denk je wel? Ik heb ze zelfs gezien op Lowlands,quote:Op donderdag 13 september 2007 17:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Uberhaupt nooit iets van DKM gehoord? Of van de nieuwe cd nog niet?
*Slaghoutje vast pakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |