Jij ook al. Wat een toeval.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:41 schreef Blight het volgende:
Verveling.
quote:Op donderdag 13 september 2007 10:43 schreef Blight het volgende:
Dit weekend ben ik bezig met het dictatoriaal regeren van Duitsland, weet je nog?
Park, festival, muziek, bier en lamballen.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:44 schreef Blight het volgende:
En verder komt het neer op voetbal, bier, relaxen met vrienden en een verjaardag. Wellicht worden bepaalde dingen gecombineerd.
Et toi?
Jaya the Cat, The Levellers, C-Mon & Skyppi, één of ander tof Iers punkdingetje en meer van dattum.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:46 schreef Blight het volgende:
Festival? Altijd leuk! Wat is er te doen?
Glass?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:10 schreef Litso het volgende:
KOYAANISQATSI.
DD?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:38 schreef KOYAANISQATSI het volgende:
Litso.
Ja toch wel he? Ik dacht al dat ik het plaatje kende. En het is zo'n leuke still uit de film.quote:
Hmm.. Lits dus?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:26 schreef KOYAANISQATSI het volgende:
[..]
Ja toch wel he? Ik dacht al dat ik het plaatje kende. En het is zo'n leuke still uit de film.
Verdomme.
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:45 schreef Misstique het volgende:
Stommert.. Ik ga je lekker inmaken met Munchkin.
.
Pinky & The Brain-erlebnis.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:43 schreef Blight het volgende:
Dit weekend ben ik bezig met het dictatoriaal regeren van Duitsland, weet je nog?
Skippybal?quote:
Present.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:37 schreef Misstique het volgende:
S?
Wat was het ook alweer? Voorhout City?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:57 schreef rompompom het volgende:
Dit weekend is er Kermis in mijn uiterst bruisende village (gelieve op z'n Frans uit te spreken)..
Verdomd!quote:Op donderdag 13 september 2007 13:37 schreef clumsy_clown het volgende:. Door die TT besluit Google me maar ad's te laten zien voor de nieuwste stofzuigers en kruimeldieven.
Er stond Uuhh. Niet Uhuh. Dus daar haalde ik geen bevestiging uit, nee.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:42 schreef JDude het volgende:
Ik denk dat ze "Uhuh" als in 'bevestigend' bedoelde.
Maar jij bent een vrouw, en JD is een man. Ergo JD heeft gelijk.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:11 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Er stond Uuhh. Niet Uhuh. Dus daar haalde ik geen bevestiging uit, nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |