Het kán natuurlijk ook zo zijn dat de moeder uit een milieu komt waaraan ze liever geen ruchtbaarheid geeft.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:09 schreef milagro het volgende:
ik herhaal mezelf even, omdat ik het toch opmerkelijk vind :
maar ik mis iemand , nog steeds.
dat ze lachen is niet vreemd, dat ze een uitje organiseren met de kids is niet vreemd, dat je in de publiciteit wil blijven ook niet, als je aandacht wil voor je zaak, maar zo poseren vind ik weer wel vreemd, ook als je onschuldig bent.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Foto van deze week?
Goh, ze proberen wel koste wat het kost in de publiciteit te blijven. Ze geilen er echt op en voelen zich behoorlijk celebrity lijkt het wel.
Dat wist hij wel, alleen wie nog meer weet ik niet, stel je voor dat de grootouders of verdere familie en vrienden er op deze manier achter zijn gekomen, lijkt me niet echt fijn.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:06 schreef SunChaser het volgende:
Het is niet echt lachen wat ze doen, t zijn 2 grimassen, wel geforceerd. Volgens mij gelooft die vader ook niet meer in zn vrouw. Wist hij trouwens al dat hij niet de vader van Maddy was of pas deze week?
Ja, heel logisch.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:10 schreef SunChaser het volgende:
Eerst zoeken ze 4 maanden de media op, dan willen ze met rust worden gelaten en dan lachen ze zo voor de camera, poserend.
dan noem je het adres nietquote:Op donderdag 13 september 2007 17:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het kán natuurlijk ook zo zijn dat de moeder uit een milieu komt waaraan ze liever geen ruchtbaarheid geeft.
hebben ze gezegd dat ze met rust gelaten wilden worden? Wanneer was dat? Toen ze terugkeerden naar GB?quote:Op donderdag 13 september 2007 17:10 schreef SunChaser het volgende:
Eerst zoeken ze 4 maanden de media op, dan willen ze met rust worden gelaten en dan lachen ze zo voor de camera, poserend.
film is uitgesteld, hè , toch?quote:Op donderdag 13 september 2007 17:17 schreef Viking84 het volgende:
de Madeleine uit Gone baby gone van Ben Affleck
yep.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:20 schreef milagro het volgende:
[..]
film is uitgesteld, hè , toch?
als ik het goed herinner (geen zin om terug te zoeken in een van de vorige topics) hadden ze naar eigen zeggen op die avond 4 flessen leeg gemaakt en 2 stonden er net geopend op tafel .. de 14 flessen zijn het totaal op het bonnetje van de gehele dag .. 8 rood en 6 wit als ik het goed heb .. ervan uitgaand dat iedereen gedronken heeft komt dat neer op pakweg 1 glas per uur (vanaf 2 uur 's middags, aan de rand van de pool), en als de helft niet gedronken heeft zijn het er 2 .. het lijkt idd een hele hoop, 14 flessen, maar verdeeld over een grotere groep en de gehele dag valt het best meequote:Op donderdag 13 september 2007 16:07 schreef tbl1966 het volgende:
[..]
dus da's ongeveer 1,2 liter, ervan uitgaand dat een fles 0,75 l is. Ik weet echt niet of dat veel is. Als wij bij vrienden van ons op visite zijn en 't is gezellig zie ik ze soms 4 flessen opentrekken op een avond. Mijn man en ik drinken geen wijn, dus da's 2 flessen p.p.
Hij lijkt wel wat op die Muratquote:Op donderdag 13 september 2007 17:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
yep.
Toch frappant dat het verhaal zo op het verhaal van Maddie lijkt, de actrice die het ontvoerde kind speelt ook nog Madeline heet en dat ze ook nog best veel van Maddie weg heeft.
Volgens mij weet Ben er meer van.
wel heeel toevallig, if you ask me ..quote:Op donderdag 13 september 2007 17:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
yep.
Toch frappant dat het verhaal zo op het verhaal van Maddie lijkt, de actrice die het ontvoerde kind speelt ook nog Madeline heet en dat ze ook nog best veel van Maddie weg heeft.
Die worden over het algemeen dan geen aneasthesist, maar bliepmiep.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het kán natuurlijk ook zo zijn dat de moeder uit een milieu komt waaraan ze liever geen ruchtbaarheid geeft.
Dat laatste denk ik niet. Misschien dat het verhaal, misschien was het er al in boekvorm (?), als voorbeeld is gebruikt.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
yep.
novel uit 1998quote:Op donderdag 13 september 2007 18:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik niet. Misschien dat het verhaal, misschien was het er al in boekvorm (?), als voorbeeld is gebruikt.
dit is anders ook interessant in dat artikelquote:Op donderdag 13 september 2007 18:31 schreef Suko het volgende:
Ach, de mediacampagne is begonnen. De huidige PR, Justine McGuinness heeft het te druk om als woordvoerder te fungeren zolang de McCanss niets over de zaak mogen zeggen en dat ze daarom o.a. niet meer kan helpen.:
"The couple are thought to be looking for a "big hitter", according to one source familiar with the situation, to work as their full-time PR representative as the investigation into their daughter's disappearance enters a new phase."
"But it is now thought that the McCanns are looking for a different kind of PR advice after they became suspects in the inquiry into their daughter's disappearance and media coverage has become more negative."
"The couple are understood to be consulting a number of senior industry figures about their media strategy, with the leading candidate thought to be former News of the World and Hello! editor Phil Hall.
Mr Hall today admitted to MediaGuardian.co.uk that he had been "speaking regularly" to the couple since their daughter disappeared on May 3 in the Algarve in Portugal."
Altijd handig zo'n oud-journalist met een ongetwijfeld sterk gevoel voor hoe je je naar buiten moet presenteren. Lijkt hier wel om een bedrijf te gaan, alhoewel hij niet wordt betaald. guardian.co.uk
dit vind ik raar, officiële instanties die advies geven hoe met de media om te gaan ?quote:Before Ms McGuinness's arrival in Portugal, the McCanns' media relations were handled by a team from the British government led by Sheree Dodd, a former tabloid journalist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |