monteur: Ja, nee, het probleem zit ergens tussen beneden en boven, in de kabelstreng ofzo, dus nu moeten we op zoek naar het probleem.quote:..hebben wij begrepen dat bij u de intercom nog niet naar behoren functioneert.
Aan de klacht te lezen van u, en van andere bewoners, zit de storing in de luidspreker.
Wij komen hiervoor donderdag 13 september om 7.30 uur langs. Het zou fijn zijn als u dan aanwezig kunt zijn, zodat we ook daadwerkelijk kunnen testen.
Vanquote:Op donderdag 13 september 2007 09:09 schreef Sunjammer het volgende:
*taart uitdeel*
*taart afwijst*quote:Op donderdag 13 september 2007 09:09 schreef Sunjammer het volgende:
*taart uitdeel*
Komt wel goedquote:Op donderdag 13 september 2007 12:25 schreef Deceit het volgende:
kutzooi. net op me werk. ruzie.
en is het nog gelukt om die club open te krijgen, of hebben jullie hulptroepen moeten inschakelen ?quote:
quote:
Ik denk dat hij nu wel behoorlijk open is, en vanavond is de 2e helftquote:Op donderdag 13 september 2007 13:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en is het nog gelukt om die club open te krijgen, of hebben jullie hulptroepen moeten inschakelen ?![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 13:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nu wel behoorlijk open is, en vanavond is de 2e helft![]()
Kus voor Sam, en ben een beetje brak dat is alles. (oefening he veel oefenen)
quote:Op donderdag 13 september 2007 13:36 schreef Deceit het volgende:
ff een pepermuntje pakken, anders ruikt ze de alcohol :S
Wat zijn dit voor Nazi praktijken, ik was ook wat later dan normaal vandaag, maar niemand die er iets van zegt. Moeten ze ook niet doen want dan vertrek ik gelijk weerquote:Op donderdag 13 september 2007 13:33 schreef Deceit het volgende:
Ik wil me gal ff spuwen..
Ben dus vandaag 3 uur te laat op me werk. Had me gewoon verslapen, omdat ik het te laat had gemaakt gisteren en dus bij een vriendin in de stad bleef slapen.
Aja ik me werk bellen etc. Belt me bazin terug ''je komt elke dag te laat en we zien wel of je je vakantiedagen voor de laatste week gebruikt.'' ik dus 'pardon? ik heb al me ticket gekocht' aja het interesseerde haar dus niet.. Kom ik op me werk aan de collega bitches: ja je komt altijd te laat etc.
aja.. beetje woordenwisseling, vooral ik een kater heb en half zat :S Echt helder is het niet
agja me bazin dus nog steeds niet gezien.. ze kan elk moment komen,..
quote:Op donderdag 13 september 2007 13:44 schreef Deceit het volgende:
die nazi in een gifgroene trui heeft nog niks gezegt :S
aja.. wel logisch dat ze er wat van zeggen want ben in de laatste 2 weken alleen al 1 x om 9 uur gekomen.. rest altijd later..
dus gisteren is het in de kroeg iets uit de hand gelopenquote:Op donderdag 13 september 2007 13:33 schreef Deceit het volgende:
Ben dus vandaag 3 uur te laat op me werk. Had me gewoon verslapen, omdat ik het te laat had gemaakt gisteren en dus bij een vriendin in de stad bleef slapen.
Aja ik me werk bellen etc. Belt me bazin terug ''je komt elke dag te laat en we zien wel of je je vakantiedagen voor de laatste week gebruikt.'' ik dus 'pardon? ik heb al me ticket gekocht' aja het interesseerde haar dus niet.. Kom ik op me werk aan de collega bitches: ja je komt altijd te laat etc.
aja.. beetje woordenwisseling, vooral ik een kater heb en half zat :S Echt helder is het niet
ja da's dan natuurlijk ook een pré voor het maken van carriërequote:Op donderdag 13 september 2007 13:44 schreef Deceit het volgende:
die nazi in een gifgroene trui heeft nog niks gezegt :S
aja.. wel logisch dat ze er wat van zeggen want ben in de laatste 2 weken alleen al 1 x om 9 uur gekomen.. rest altijd later..
Ik kom ook altijd later, dat geeft een teken van macht afquote:Op donderdag 13 september 2007 14:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja da's dan natuurlijk ook een pré voor het maken van carriëre![]()
Ja hequote:Op donderdag 13 september 2007 14:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik kom ook altijd later, dat geeft een teken van macht af![]()
Ik wil je dronken zienquote:Op donderdag 13 september 2007 15:02 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja he
Oh god, het is zo moeilijk je hoofd te bewegen met een kater.. En ze hebben pizza bestelt.. die geur bweuhhh
Meer oefenen dan heb je geen last van katers meerquote:Op donderdag 13 september 2007 15:02 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja he
Oh god, het is zo moeilijk je hoofd te bewegen met een kater.. En ze hebben pizza bestelt.. die geur bweuhhh
Dronken mensen zijn niet lief in bedquote:Op donderdag 13 september 2007 15:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Meer oefenen dan heb je geen last van katers meer![]()
En sam, wil je hem dronken voeren om ......![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 15:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Meer oefenen dan heb je geen last van katers meer![]()
En sam, wil je hem dronken voeren om ......![]()
fashionably latequote:Op donderdag 13 september 2007 14:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik kom ook altijd later, dat geeft een teken van macht af![]()
toch is het spreekwoord dat een dronken vrouw een engel in bed isquote:Op donderdag 13 september 2007 15:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dronken mensen zijn niet lief in bed![]()
Ik ben geen vrouw en ten tweede ik zie er niet uit dronken, je wilt me niet dronken zien geloof me. Ik ben dan helemaal rood en almost deadquote:Op donderdag 13 september 2007 15:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toch is het spreekwoord dat een dronken vrouw een engel in bed is![]()
het was een stage, voor je he?quote:Op donderdag 13 september 2007 14:06 schreef Deceit het volgende:
Ag ja.. ze groeten me niet in de ochtend en 1 x meegemaakt dat me collega zei ''Oh ben je er al. haha had je niet gezien..'' het was half 10 en ik was er al om 8 uur
En nu merken ze me wel op als ik te laat kom.. jajaja kutwijfen!
dat zullen we wel zien...quote:Op donderdag 13 september 2007 15:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dronken mensen zijn niet lief in bed![]()
Totaal niet bang voor een onvoldoende, die zou er niet komen!quote:Op donderdag 13 september 2007 15:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het was een stage, voor je he?
niet bang voor een onvoldoende?
Zou ik best een keer willen zienquote:Op donderdag 13 september 2007 15:33 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw en ten tweede ik zie er niet uit dronken, je wilt me niet dronken zien geloof me. Ik ben dan helemaal rood en almost dead![]()
Yep en nu is het tijd voor een sigaetten pauze van een half uur of zoquote:
Ik ga elke week uitquote:Op donderdag 13 september 2007 15:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Zou ik best een keer willen zien![]()
Maar jij en Deceit gaan toch stappen als hij terug is in Nederland ?
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:02 schreef Deceit het volgende:
we gaan wel meer doen dan stappen!
heroes seizoen 1 kijken
buffy laatste seizoen kijken
stappen
hairspray fanclub opzetten
singstarren
Staat dat wel op jouw lijstje danquote:Op donderdag 13 september 2007 16:29 schreef samjustme het volgende:
[..]
noekie staat er niet tussen
![]()
![]()
staat wel op me FoBo lijstjequote:Op donderdag 13 september 2007 16:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Staat dat wel op jouw lijstje dan![]()
Naar Nederlandquote:Op donderdag 13 september 2007 16:50 schreef Nuno_G het volgende:
Nog een uurtje en dan is het yeaha, en morgen in het vliegtuig naar huis![]()
maybe who knowsquote:Op donderdag 13 september 2007 16:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Staat dat wel op jouw lijstje dan![]()
Nicequote:
Naar Lissabon natuurlijkquote:
ga je mij gezelschap houden op Fok?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Naar Lissabon natuurlijk![]()
En waarom moet iemand weer op het laatste moment advies komen vragen over heel moeilijke dingen en moet ik nu nog een uur zowat werken om de rest af te krijgenIk had ze het pas 10 keer uitgelegd dus natuurlijk moet je het weer vragen
![]()
ben bijna klaar nog een paar emails en dan : wijn eten en feest (en morgen brak het vliegtuig in)quote:Op donderdag 13 september 2007 18:07 schreef Deceit het volgende:
[..]
ga je mij gezelschap houden op Fok?
oh saai.. ja ik moet officieel nog anderhalf uur.. aja zie wel... kwart over 8 tot half 11 popstars on stagequote:Op donderdag 13 september 2007 18:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ben bijna klaar nog een paar emails en dan : wijn eten en feest (en morgen brak het vliegtuig in)
Zal ik je maar gezelschap houdenquote:Op donderdag 13 september 2007 18:28 schreef Deceit het volgende:
[..]
oh saai.. ja ik moet officieel nog anderhalf uur.. aja zie wel... kwart over 8 tot half 11 popstars on stage![]()
jij morgen al naar huis... i envy you!
jaaaaquote:Op donderdag 13 september 2007 18:50 schreef samjustme het volgende:
[..]
Zal ik je maar gezelschap houden![]()
Wat is het wereldje toch klein heb volgende week een kennismakingsdate met iemand die al eerder met een vriend van me uit is geweest en het grappige is dat zowel ik als hij en een vriend van me nog eens op een en dezelfde persoon vielen een tijdje terug![]()
Waar HEB je 't over?quote:Op donderdag 13 september 2007 08:25 schreef samjustme het volgende:
[..]
Intressant jij en TMM in een parenclub![]()
Ik val niet op iedereenquote:Op donderdag 13 september 2007 18:55 schreef Deceit het volgende:
[..]
jaaaa
moet namelijk tot 8 uur..
je valt op iedereen
ey welke singstar cd heb je?
De vraag is nu: KOM je ook altijd te laat?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:33 schreef Deceit het volgende:
laat maar. I rest my case. Terecht dus.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:44 schreef Deceit het volgende:
Als jij je tijd nog niet ingehaald hebt dat je te laat bent wel.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:08 schreef Deceit het volgende:
Maar niet het recht om te sjoemelen met mijn vakantie dagen![]()
Jouw belofte (contract) om binnen de werktijden te werken ook.quote:Belofte van haar is er +
Je had er bij ons al uitgelegen. Te laat komen kan gebeuren (file, een enkele keer verslapen), maar chronisch te laat komen betekent exit. En terecht naar mijn mening.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:16 schreef Deceit het volgende:
ik heb toch geen waarschuwing gekregen! En ze is nooit in bureau om die tijd.. whehe
Een werknemer die hardleers is en niet wil horen, die moet maar voelen.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:13 schreef Deceit het volgende:
oh nee, want ik heb de uberstunden.. 11 in totaal.. ook al moest ik er 5 inleveren maakt het niet uit.. en daarbij werk ik vandaag de tijd die ik normaal ook zou werken
Je vrije tijd (overigens de vakantiedagen zijn dus gebruikt voor de laatste dagen, dat ik dus eerder naar NL kan) en werktijd en dan zeggen dat ze geen vakantie gaat geven slaat nergens op :S niks met telaatkomen te maken.
quote:Op donderdag 13 september 2007 19:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een werknemer die hardleers is en niet wil horen, die moet maar voelen.
waar werkte je ook alweerquote:Op donderdag 13 september 2007 19:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je had er bij ons al uitgelegen. Te laat komen kan gebeuren (file, een enkele keer verslapen), maar chronisch te laat komen betekent exit. En terecht naar mijn mening.
Je hebt een contract getekend waarmee je aangeeft dat je je aan de werktijden zult houden.. nah ja.. duidelijk lijkt me.
Vast. Keer op keer een excuus. Maar dat verandert niks aan de feiten, wel dan?quote:Op donderdag 13 september 2007 19:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
please Hij zal ongetwijfeld redenen (en misschien wel goede redenen) voor hebben
Wie heeft jou iets gevraagdquote:Op donderdag 13 september 2007 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vast. Keer op keer een excuus. Maar dat verandert niks aan de feiten, wel dan?
Een vriend net nog, hoe het bevalt in Utrecht.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:04 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wie heeft jou iets gevraagd![]()
Wie heeft jou gevraagd te reageren?quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 20:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wie heeft jou gevraagd te reageren?
Als hij hier als een zielig lammetje loopt te janken, mag iedereen best commentaar geven als dat onterecht is.
Tof, Utrecht bevalt me. Zou alleen willen dat ik er een kamer had, maar for the time being bevalt het me erg goed.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hey ErikHoe staat het leven bij jou?
ik zit helemaal niet te jammeren.. tering zegquote:Op donderdag 13 september 2007 20:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wie heeft jou gevraagd te reageren?
Als hij hier als een zielig lammetje loopt te janken, mag iedereen best commentaar geven als dat onterecht is.
Jij. Toen je het in een openbaar forum postte.quote:
Nee je wilde je gal spuwen. En dat mag. maar wij mogen het ook onterecht vinden dat je zo loopt te klagen aangezien het je eigen schuld is. Kan toch? Een mening is een mening.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:34 schreef Deceit het volgende:
[..]
ik zit helemaal niet te jammeren.. tering zeg![]()
drol
en die punten beginnen ook al te zakken ondanks al die ten points van mijquote:Op donderdag 13 september 2007 20:39 schreef creno het volgende:
wat een geschommel is het toch met die filmpjes, stond ik vanochtend nog op 24, nu sta ik op 97.
Kortom, ik heb nog steeds hulp nodig![]()
http://www.video4all.nl/ext/gtst/index.php?cID=AOb82ZT4k6v2jB28XuaWU&sID=807&mod=
nog 3 dagen en dan sluit de stemprocedure en is het hopen dat de deskundige jury me uitkiest.
Is het zo moeilijk dan om een kamer te vinden daar? Wil DM nix verhuren, lijkt me een briljante huisbaasquote:Op donderdag 13 september 2007 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tof, Utrecht bevalt me. Zou alleen willen dat ik er een kamer had, maar for the time being bevalt het me erg goed.
DM, Nathan... hebben we nog meer Utrechtenaren?quote:Op donderdag 13 september 2007 20:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk dan om een kamer te vinden daar? Wil DM nix verhuren, lijkt me een briljante huisbaas.
Ik haal nu de hele tijd Creno en Samjustme door elkaar. Dat zijn toch echt 2 heeeele verschillende typesquote:Op donderdag 13 september 2007 20:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iedereen met die Wii avatar ga ik maar categorisch negeren denk ik.
Ja, er is in het centrum vrij weinig te vinden. Vooral zo aan het begin van het jaar. Maar over een half jaar komen er weer meer kamers vrij, omdat veel mensen dan met hun studie stoppen, dus ik blijf het allemaal in de gaten houden.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk dan om een kamer te vinden daar? Wil DM nix verhuren, lijkt me een briljante huisbaas.
Een vluchtige blik op de posts zou toch voldoende moeten zijn om inderdaad een wereld van verschil te zienquote:Op donderdag 13 september 2007 20:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haal nu de hele tijd Creno en Samjustme door elkaar. Dat zijn toch echt 2 heeeele verschillende types![]()
Da's minderquote:Op donderdag 13 september 2007 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, er is in het centrum vrij weinig te vinden. Vooral zo aan het begin van het jaar. Maar over een half jaar komen er weer meer kamers vrij, omdat veel mensen dan met hun studie stoppen, dus ik blijf het allemaal in de gaten houden.
Ik baal er nog steeds van dat mijn eerdere kamer, samen met een vriendin, niet door ging. Zij had kennissen in een landhuis waar twee kamers vrij waren, en toen bleek op het laatste moment dat ze geen jongens wilden.
En je hebt ze niet verteld dat je homo was?quote:Op donderdag 13 september 2007 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, er is in het centrum vrij weinig te vinden. Vooral zo aan het begin van het jaar. Maar over een half jaar komen er weer meer kamers vrij, omdat veel mensen dan met hun studie stoppen, dus ik blijf het allemaal in de gaten houden.
Ik baal er nog steeds van dat mijn eerdere kamer, samen met een vriendin, niet door ging. Zij had kennissen in een landhuis waar twee kamers vrij waren, en toen bleek op het laatste moment dat ze geen jongens wilden.
Heb je de kleurtjes niet aanstaan dan? TS blauw enzo? Maakt het makkelijk om Sam te negeren omdat hij steeds de topics opentquote:Op donderdag 13 september 2007 20:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haal nu de hele tijd Creno en Samjustme door elkaar. Dat zijn toch echt 2 heeeele verschillende types![]()
Het is heel verleidelijk om hier fouten grappen over te gaan maken.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heheh. Dat herinnert me aan een klasgenoot die een tekening had gemaakt van mamma vlinder en vijf baby-vlindertjesquote:Op donderdag 13 september 2007 20:51 schreef Ang3l het volgende:
KRIEBELS
Het eerste duurt vaak kort
het tweede doorgaans langer
want een vlinder
met vlinders in haar buik
is verliefd of zwanger
DAt vroeg ik haar ook: "Heb je ze niet verteld dat ik op jongens val?!" Waarop ze zei: "Jawel! Maar ze wilden het verdomme nog steeds niet!"quote:Op donderdag 13 september 2007 20:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
En je hebt ze niet verteld dat je homo was?
Leuk. Eigen creatie?quote:Op donderdag 13 september 2007 20:51 schreef Ang3l het volgende:
KRIEBELS
Het eerste duurt vaak kort
het tweede doorgaans langer
want een vlinder
met vlinders in haar buik
is verliefd of zwanger
Nou ja, wat een stomme mensen daarquote:Op donderdag 13 september 2007 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
DAt vroeg ik haar ook: "Heb je ze niet verteld dat ik op jongens val?!" Waarop ze zei: "Jawel! Maar ze wilden het verdomme nog steeds niet!"
Wat een schat. Ik ga 'r binnenkort eens bellen of ik niet een keer kan komen eten ofzo
.
Ja, hun verlies.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, wat een stomme mensen daarZe weten niet wie ze mislopen.
Ik vindt 't nog altijd bizar hoe makkelijk mensen dit soort dingen kunnen doen. Hoe makkelijk men kan discrimineren, afgezien dat dit in wezen wel mag van de wet.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, wat een stomme mensen daar
maar als Erik zegt dat het een landhuis is, zal het waarschijnlijk wel particulier verhuurt worden en mag je dus als huis eigenaar strenger selecteren dan een corporatiequote:Op donderdag 13 september 2007 21:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik vindt 't nog altijd bizar hoe makkelijk mensen dit soort dingen kunnen doen. Hoe makkelijk men kan discrimineren, afgezien dat dit in wezen wel mag van de wet.
Ja, dat het mag staat buiten kijf, maar als particulier moet je zelf toch ook enig respect voor de reden hebben waarom discriminatie in de grondwet strafbaar is gesteld.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar als Erik zegt dat het een landhuis is, zal het waarschijnlijk wel particulier verhuurt worden en mag je dus als huis eigenaar strenger selecteren dan een corporatie
maar het staat toch voor iedereen als een paal boven water dat een huis vol studentes veel minder snel vervuild/gesloopt wordt dan wanneer er studenten in wonenquote:Op donderdag 13 september 2007 21:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, dat het mag staat buiten kijf, maar als particulier moet je zelf toch ook enig respect voor de reden hebben waarom discriminatie in de grondwet strafbaar is gesteld.
Het is moreel uitermate verwerpelijk, vind ik, terwijl anderen doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is...
Hehequote:Op donderdag 13 september 2007 21:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar het staat toch voor iedereen als een paal boven water dat een huis vol studentes veel minder snel vervuild/gesloopt wordt dan wanneer er studenten in wonen![]()
Jongens willen toch altijd slopen en fikkie stoken en ruimen nooit op![]()
ik zal het je nog sterker vertellenquote:Op donderdag 13 september 2007 21:28 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hehe
Naja, je begrijpt me toch wel?
Ja, het fenomeen 'monopoliepositie' is ook een van de primaire argumenten waarom ik socialistisch/communistisch ben.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik zal het je nog sterker vertellen
ik heb HBO opleiding gedaan in het altijd pitoreske Dronten
daar staat een Christelijke HBO opleiding waarvan de school altijd leden van het management team in het bestuur van de woningbouw vereniging had zitten en er tot 1985 voor gezorgd hebben dat er niet gemengd mocht worden gewoond in hun huizen. Daarvoor waren ze dan aangewezen op kapitaalkrachtige boeren die in het dorp alvast voor hun pensioen een villa gekocht hadden (of het was om de belasting te drukken![]()
Ik moest zoooo enorm erg aan SJM denken toen ik dit lasquote:...nou ja van "ik vind jou lief" "ik jou ook" "we hebben verkering" en dan later "ik vind jou stom" ookal heb je dat in groep 7/8 niet meer...
Nee helaas niet.quote:
joepiequote:Op donderdag 13 september 2007 22:23 schreef creno het volgende:ik ben weer normaal
nouja, ik niet... maar de avatar
Naja behoorlijk terecht gezien de reden:quote:Op donderdag 13 september 2007 19:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De vraag is nu: KOM je ook altijd te laat?
Want in dat geval is hun reactie gewoon uitermate terecht.
[..]
laat maar. I rest my case. Terecht dus.
Als je een feestje bouwt, dan moet je de gevolgen ook maar voor lief nemen...quote:Op donderdag 13 september 2007 13:33 schreef Deceit het volgende:
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Naja behoorlijk terecht gezien de reden:
[..]
Als je een feestje bouwt, dan moet je de gevolgen ook maar voor lief nemen...
Wat? Dat is toch zo?quote:
Je bazin is bijzonder mild gestemd.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:33 schreef Deceit het volgende:
Uiteraard.quote:
*meldt*quote:Op donderdag 13 september 2007 20:47 schreef Ang3l het volgende:
DM, Nathan... hebben we nog meer Utrechtenaren?
Marc_Mga
De wetenschap dat iemand al de wii heeft gewonnen !quote:Op donderdag 13 september 2007 22:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wie of wat heeft je genezen ?![]()
Misschien wil TMM je wel helpenquote:Op donderdag 13 september 2007 23:16 schreef creno het volgende:
[..]
De wetenschap dat iemand al de wii heeft gewonnen !
@ wonderer, op jezelf wonen is heerlijk, zeker als je een heel huis hebt voor jezelf ! (het enige nadeel is dat je het ook helemaal zelf moet schoonmaken !)
da's in elk geval een stuk beter dan meneer van den Broekequote:Op donderdag 13 september 2007 23:16 schreef creno het volgende:
De wetenschap dat iemand al de wii heeft gewonnen !
Hm, doet me heel erg denken aan Naqoyqatsiquote:Op donderdag 13 september 2007 23:46 schreef creno het volgende:
aparte film... http://www.zeitgeistmovie.com/
Het begin dan,quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hm, doet me heel erg denken aan Naqoyqatsi
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zo, 'k heb m'n avatar aangepast, 'k hoop dat jullie 'm mooi vinden.
vroeger had je dan sneeuw op de tvquote:Op vrijdag 14 september 2007 03:20 schreef DennisMoore het volgende:
*op bank wakker word*
*richting bed verhuis*
und jetzt ohne kopfsmertzen ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:10 schreef Deceit het volgende:
Deceit is wieder auf der arbeit mit der hässliche leute von Fok
Keine Ahnungquote:
Wieso hässliche leute?quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:10 schreef Deceit het volgende:
Deceit is wieder auf der arbeit mit der hässliche leute von Fok
waar blijft die webcam feauteau waar jij op staat met die ontzettende big smile die je volgens mij nu op je gezicht hebt nu je naar huis te magquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:03 schreef Nuno_G het volgende:
kom even hallo zeggen en ga nu de koffers pakken
aaah ben jaloers!quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:03 schreef Nuno_G het volgende:
kom even hallo zeggen en ga nu de koffers pakken
heb geen web cam maar de smile is er ...quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waar blijft die webcam feauteau waar jij op staat met die ontzettende big smile die je volgens mij nu op je gezicht hebt nu je naar huis te mag![]()
om 15:00 en wat verlang ik naar huisquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:20 schreef Deceit het volgende:
[..]
aaah ben jaloers!
Back to warm Lissabon right
hoelaat vlieg je?
volgens mij is die ook gewoon te breed voor een feauteauquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
heb geen web cam maar de smile is er ...
maar volgens mij is het verlangen naar R nog groter dan huis ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
om 15:00 en wat verlang ik naar huis
De divx was afgelopen, dus ehm... volgens mij zwart beeld met BSplayer.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:34 schreef Stroekie het volgende:
vroeger had je dan sneeuw op de tv
hoe zit dat bij je beamer ?
spuit elf...quote:
Vive la fete is een BAND schat!quote:
nopequote:Op vrijdag 14 september 2007 21:25 schreef Cahir het volgende:
Jerruh, zit je toevallig op het SWB-forun?
Ik snap de connectie PUR met fisten niet. Of is die er ook niet en riep je maar wat?quote:
Euh ja we zijn al bij seizoen 7 ofzoquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:01 schreef Cahir het volgende:
Weet iemand of we Seizoen 4 van America's Next Top Model al in NL hebben gehad?
And still loving itquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh ja we zijn al bij seizoen 7 ofzo
welke kroeg?quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:27 schreef Vlarp het volgende:
De kroeg moet dicht!. Elke keer als ik de stad in ga dan eindig ik weer in de kroeg
Dan moet je na sluitingstijd de stad in gaan, dan is de kroeg dichtquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:27 schreef Vlarp het volgende:
De kroeg moet dicht!. Elke keer als ik de stad in ga dan eindig ik weer in de kroeg
Dan kan ik niks kopen in de stadquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:34 schreef creno het volgende:
[..]
Dan moet je na sluitingstijd de stad in gaan, dan is de kroeg dicht
Ik was er met koninginnedag.. ze gingen alleen vrij laat open..quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:39 schreef Cahir het volgende:
[..]
Wat ik ook niet snap was dat de Kameleon de enige kroeg die dicht was met koningendag![]()
Hoelaat dan? Is dat altijd zo met koningendag?quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik was er met koninginnedag.. ze gingen alleen vrij laat open..
Kameleon kan het zich niet permiteren met "drukke" dagen dicht te gaan hoor..
Je bedoelt dat je heel oppervlakkig meteen foto's wilt zien, waar hij niet nog op in wil gaan?quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:57 schreef samjustme het volgende:
[..]
And still loving it![]()
Pff een vreemd ventje reageert op me doet geheimzinnig over zijn uiterlijk> wordt gedelete
Geen idee meer.. volgens mij pas om 3 of 4 uur..quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:43 schreef Cahir het volgende:
[..]
Hoelaat dan? Is dat altijd zo met koningendag?
tja vlarpie, dan word het lastiger...quote:
Godzijdank is je vriendje niet oppervlakkig anders had je geen kansquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:43 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je heel oppervlakkig meteen foto's wilt zien, waar hij niet nog op in wil gaan?.
Ze draaien daar best wel lekkere muziek. Kom je ook eens naar Strano?quote:
Alsof je met een lelijke kreng over straat gaat lopequote:Op vrijdag 14 september 2007 23:43 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je heel oppervlakkig meteen foto's wilt zien, waar hij niet nog op in wil gaan?.
Nah, het vult beide, maar daar houdt het denk ik mee op.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:10 schreef wonderer het volgende:
Ik snap de connectie PUR met fisten niet. Of is die er ook niet en riep je maar wat?
Ga jij nou maar eerst het lood uit je Playmobil speelgoed sabbelen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:00 schreef Cahir het volgende:
[..]
Alsof je met een lelijke kreng over straat gaat lope
quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:02 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eerst het lood uit je Playmobil speelgoed sabbelen..
2 hele dagen maar liefst!quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:55 schreef samjustme het volgende:
Maar ja ik was hem na 2 dagen al zat
Lurkertquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:05 schreef DennisMoore het volgende:
Nah, hij heeft toch toegang tot dat porno-gedeelte hier op fok, en daar moet je toch 18 voor zijn?
Dat krijg je met ouder worden zodra ik net zo oud ben als jij zal ik het hopelijk net zo lang kunnen volhoudenquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:04 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
2 hele dagen maar liefst! [afbeelding] Een record!
Alsof jij jong bent voor homo-begrippenquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:08 schreef samjustme het volgende:
Dat krijg je met ouder worden zodra ik net zo oud ben als jij zal ik het hopelijk net zo lang kunnen volhouden![]()
Je wordt 16 hequote:Op zaterdag 15 september 2007 00:05 schreef Cahir het volgende:
Nog 1 á 3 maanden todat ik een piercing mag![]()
In palace ben ik 20quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Alsof jij jong bent voor homo-begrippen.
Face it, je bent bijna een kwart eeuw. Je kunt er net zo goed een eind aan maken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:13 schreef samjustme het volgende:
In palace mijn dromen ben ik 20en ik ben nog dertigplusser
Strano is niet mijn ding.. behalve met een leuk groepje en als de Strano niet afgeladen vol zitquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:55 schreef samjustme het volgende:
Ze draaien daar best wel lekkere muziek. Kom je ook eens naar Strano?
Face it, je bent 30+ en nog steeds single. Je kunt er net zo goed een eind aan maken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Face it, je bent bijna een kwart eeuw. Je kunt er net zo goed een eind aan maken.
Na 25 houdt het leven op..quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Face it, je bent bijna een kwart eeuw. Je kunt er net zo goed een eind aan maken.
Als het doel van het leven het hebben van een relatie zou zijn, dan inderdaadquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:16 schreef Cahir het volgende:
Face it, je bent 30+ en nog steeds single. Je kunt er net zo goed een eind aan maken.
Nou, je bent in ieder geval goed met cijfers.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:13 schreef samjustme het volgende:
[..]
In palace ben ik 20en ik ben nog dertigplusser
Het is wel 1 van de doelen van je leven lijkt me, de ware vinden. En daarmee oud wordenquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als het doel van het leven het hebben van een relatie zou zijn, dan inderdaad.
Soort van autist, denk ik.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:17 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Nou, je bent in ieder geval goed met cijfers..
Okay, je bent <16.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:18 schreef Cahir het volgende:
Het is wel 1 van de doelen van je leven lijkt me, de ware vinden. En daarmee oud worden![]()
Dat was toch jezelf voortplanten? ("want zo heeft de Natuur het bedoelt"quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als het doel van het leven het hebben van een relatie zou zijn, dan inderdaad.
Ik wacht nog even tot het klonen geperfectioneerd is.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:19 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Dat was toch jezelf voortplanten? ("want zo heeft de Natuur het bedoelt")
Gewoon even lekker vals doen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:19 schreef creno het volgende:wat zijn we weer vriendelijk allemaal
Ik geloof ergens wel dat homosexualiteit natuurlijk is, overbevolking tegengaan namelijk.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:19 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Dat was toch jezelf voortplanten? ("want zo heeft de Natuur het bedoelt")
Een piercing en toegang tot KPD, zoiets toch? Oja, en baggerenquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:22 schreef Cahir het volgende:
Praat voor jezelf ofzoIk heb teminste nuttige levensdoelen.
daar is AIDS al voorquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:22 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik geloof ergens wel dat homosexualiteit natuurlijk is, overbevolking tegengaan namelijk.
geen vergat er tussen te zettenquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:17 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Nou, je bent in ieder geval goed met cijfers..
Dus jij wilt zeggen dat een piercing fout is? Porno uit den boze is (KPD)? En baggeren niet toegestaan is?quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een piercing en toegang tot KPD, zoiets toch? Oja, en baggeren.
feli DMquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:23 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, verhip, mijn leeftijd is al 23 minuten een palindroom!
Een extra glaasje wijn voor mij.
Gefelicteerdquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:23 schreef DennisMoore het volgende:
Van harte gefeliciteerdquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:23 schreef DennisMoore het volgende:
Ik snap die ophef rondom klonen ook niet. Stel je voor dat mensen zichzelf zouden vermeerderen zoals eencelligen organismen dat doen, dan zouden alle mensen min of meer aan elkaar gelijk zijn. En stel je dan eens voor dat er een wetenschapper zou zijn die van twee mensen een cel isoleert, deze met elkaar laat versmelten op zo'n manier dat de helft van de genen van de ene cel zich versmelt met de helft van de genen van de andere cel. Je krijgt dan opeens een nieuw individu, totaal anders dan alle anderen! De wereld vol klonen zou zoiets veel meer ophef veroorzaken dan klonen bij ons. "Mensen zijn straks radicaal verschillend!", zou de Telegraaf koppen. De 2e kamer zou zich druk maken over het probleem van schoolklassen met zowel domme als slimme leerlingen! Mensen reageren opeens verschillend op medicijnen! Wat een nachtmerrie!quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik wacht nog even tot het klonen geperfectioneerd is.
De wereld verdient mij in veelvoud.
Gefeliciflapstaart. En oe, Ranja. Ik had net dorst. Cheers, mate!quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:26 schreef DennisMoore het volgende:
Jaja, een glaasje ranja voor jullie allemaal.
En misschien zit er bij sommigen wel een verrassing doorheen.
Somt een rijtje mogelijke additieven opquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:26 schreef DennisMoore het volgende:
Jaja, een glaasje ranja voor jullie allemaal.
En misschien zit er bij sommigen wel een verrassing doorheen.
Het heeft vooral met Ethiek te maken. Dalijk gaan mensen nog eisen stellen aan hun baby's.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:27 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik snap die ophef rondom klonen ook niet. Stel je voor dat mensen zichzelf zouden vermeerderen zoals eencelligen organismen dat doen, dan zouden alle mensen min of meer aan elkaar gelijk zijn. En stel je dan eens voor dat er een wetenschapper zou zijn die van twee mensen een cel isoleert, deze met elkaar laat versmelten op zo'n manier dat de helft van de genen van de ene cel zich versmelt met de helft van de genen van de andere cel. Je krijgt dan opeens een nieuw individu, totaal anders dan alle anderen! De wereld vol klonen zou zoiets veel meer ophef veroorzaken dan klonen bij ons. "Mensen zijn straks radicaal verschillend!", zou de Telegraaf koppen. De 2e kamer zou zich druk maken over het probleem van schoolklassen met zowel domme als slimme leerlingen! Mensen reageren opeens verschillend op medicijnen! Wat een nachtmerrie!
ach, je kunt niet vroeg genoeg beginnen met veeleisend te zijn voor je kinderenquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:28 schreef Cahir het volgende:
[..]
Het heeft vooral met Ethiek te maken. Dalijk gaan mensen nog eisen stellen aan hun baby's.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:23 schreef DennisMoore het volgende:
Ik bedoel meer van;quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
ach, je kunt niet vroeg genoeg beginnen met veeleisend te zijn voor je kinderen
Jij mag nooit meer radenquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:28 schreef Stroekie het volgende:
Somt een rijtje mogelijke additieven op
- cyaankali
- GHB
- Jonge Bols
wat is het verschil dan metquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:30 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van;
-hij moet blauwe ogen hebben
etc.
Blauwe ogen zitten in het DNA.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
wat is het verschil dan met
- hij moet minimaal vwo hebben
- hij moet 37 verantwoorde hobbies hebben
- hij moet gelukkig zijn (coûte que coûte)
die blauwe ogen is dan slechts het volgende onderdeel
voor jouw gemoedstoestand zal ik dan bekennen dat ik beter kan raden dan proevenquote:
intelligentie is niet genetisch bepaald?quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:33 schreef Cahir het volgende:
[..]
Blauwe ogen zitten in het DNA.
VWO is puur een kwestie van je best doen.
In Nederland niet, en geloof me.. ik heb rond deze tijd meer ervaring dan jou. Iedereen is in staat om de VWO te halen rond deze tijden. Alleen de motivatie van de jeugd is om te janken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
intelligentie is niet genetisch bepaald?
De natuur heeft geen bedoeling of geen wil, maar is compleet willekeurig. Homoseksualiteit is niet meer of minder dan een variatie. En variaties die in een bepaalde omgeving overleven, die blijven bestaan.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:22 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik geloof ergens wel dat homosexualiteit natuurlijk is, overbevolking tegengaan namelijk.
ik voetbalde iedere dag en heb op m'n sloffen atheneum behaaldquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:36 schreef Cahir het volgende:
Laat ik nou een puur voorbeeld geven. Op mijn basischool;
Mensen die vaak gingen voetballen kwamen op het VMBO terecht.
Mensen die vet vaak thuis waren en leerden kwamen op het VWO terecht.
De mensen dertussenin op de HAVO.
Maar jij bent een homo, en die zijn zowieso al raarquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik voetbalde iedere dag en heb op m'n sloffen atheneum behaald
Intelligentie is wel genetisch bepaald, alleen VWO is geen goede graadmeter voor intelligentie. Al zal iemand met een IQ van onder de 100 waarschijnlijk niet ver komen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:35 schreef Cahir het volgende:
[..]
In Nederland niet, en geloof me.. ik heb rond deze tijd meer ervaring dan jou. Iedereen is in staat om de VWO te halen rond deze tijden. Alleen de motivatie van de jeugd is om te janken.
hiermee bewijs je idd dat iedereen vwo kan behalen en dat geen graadmeter voor intelligentie isquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:39 schreef Cahir het volgende:
[..]
Maar jij bent een homo, en die zijn zowieso al raar![]()
Adelante heeft een vriendinquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:39 schreef Cahir het volgende:
[..]
Maar jij bent een homo, en die zijn zowieso al raar![]()
Ja, vind je het gek met zulke glazenquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Prroost!.
(Maar de fles is nu wel leeg.)
En ik vond em al kleinquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, vind je het gek met zulke glazen
Ach, het is maar 13,5%, da's net waterquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:42 schreef wonderer het volgende:
Ja, vind je het gek met zulke glazen
en stop je in een holle kies ?quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ach, het is maar 13,5%, da's net water.
Ik dacht dat het sterke drank was, dan gaat een fles wel snel leegquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ach, het is maar 13,5%, da's net water.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:24 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dus jij wilt zeggen dat een piercing fout is? Porno uit den boze is (KPD)? En baggeren niet toegestaan is?
Neem kinderen en ga hun lekker de les lezen![]()
niet zo'n fout diamant vierkantje toch?quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:50 schreef samjustme het volgende:
[..]
piercings
Ik ga morgen een oorbelletje nemen.
Gefeliciteerd DM
Nee, stiekem had ik de helft van de fles gisteren al opgedronken.quote:
Nee, met twee nieuwe pakken bij Suitsupply A'damquote:maar jezelf niet verwend met een fles lekkere cognac ?
alweer, of kon je een paar maanden terug gewoon niet wachtenquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, stiekem had ik de helft van de fles gisteren al opgedronken.
Een hele fles in m'n eentje lukt me niet.
[..]
Nee, met twee nieuwe pakken bij Suitsupply A'dam [afbeelding].
uiteindelijk welquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:57 schreef Adelante het volgende:
wil ik net gaan slapen![]()
eej J! vrij vanavond?
Que?quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:56 schreef Stroekie het volgende:
alweer, of kon je een paar maanden terug gewoon niet wachten![]()
en volgens mij moet er achter niet hieroven gewoon meer staan![]()
hier2...quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:53 schreef DennisMoore het volgende:
Een hele fles in m'n eentje lukt me niet meer.
Ik ff naar De Rechter, wat vrienden gedag gezegd, wat gratis baco's en shotjes naar binnen gehesen en weer thuis! was de film leuk!? ennem, hoe ist met uw meissie?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
hier2...
etentje, biosje (bourne ultimatum) en nog wat drinken
Pfff... we hadden dus vanmiddag een barbecue (zonder q) op m'n werk. Alcoholvrij zeg ik je!quote:
Je kunt toch wel lol hebben zonder alcohol?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Pfff... we hadden dus vanmiddag een barbecue (zonder q) op m'n werk. Alcoholvrij zeg ik je!
Alleen omdat op een borrel lang lang geleden een of andere jodocus twee bedrijfsauto's aan poeier had gereden met z'n dronken kop.
Cola.
Niet dat dat er wat mee te maken heeft, maar het compenseert misschien wat.
Daarover maken wij geen grapjesquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:07 schreef wonderer het volgende:
Je kunt toch wel lol hebben zonder alcohol?
film was in orde, deel 1 blijft favoriet, maar met veel actie en plotwendingen was deel drie ook goed te zienquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik ff naar De Rechter, wat vrienden gedag gezegd, wat gratis baco's en shotjes naar binnen gehesen en weer thuis! was de film leuk!? ennem, hoe ist met uw meissie?!
er was toch ook wat met het kopieerapparaat ?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Pfff... we hadden dus vanmiddag een barbecue (zonder q) op m'n werk. Alcoholvrij zeg ik je!
Alleen omdat op een borrel lang lang geleden een of andere jodocus twee bedrijfsauto's aan poeier had gereden met z'n dronken kop.
Cola.
Niet dat dat er wat mee te maken heeft, maar het compenseert misschien wat.
collega's met te veel alcohol op! altijd grappig!quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Daarover maken wij geen grapjes!
Niet dat ik weet, maar ik zal maandag even kijken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:11 schreef Stroekie het volgende:
er was toch ook wat met het kopieerapparaat ?
quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:12 schreef Adelante het volgende:
collega's met te veel alcohol op! altijd grappig!
sleep well A.!quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
film was in orde, deel 1 blijft favoriet, maar met veel actie en plotwendingen was deel drie ook goed te zien
met Jasmijn alles wel, ik zal d'r eens bij kruipen trouwensJ
![]()
Ik was ook bloedserieus.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Daarover maken wij geen grapjes!
Connect the dots?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:15 schreef DennisMoore het volgende:
http://static.gay.eu/profile/663/34/original.jpg
Ehm...
http://www.gay.nl/scarfaz23quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:15 schreef DennisMoore het volgende:
http://static.gay.eu/profile/663/34/original.jpg
Ehm...
Hij is zoooooooooooooooooo cute irl , hij doet best wel overdreven gay maar het is op vreemde manier charming. Hij is alleen fucking jong en hij valt op blonde Nederlandersquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:28 schreef wonderer het volgende:
Vooral die laatste.
en ik maar denken en volhouden dat wijsheid met de jaren komtquote:Op zaterdag 15 september 2007 04:16 schreef Ang3l het volgende:
Holy christ ik ben echt laaaaaaadderzat............
Naja je bent iig niet zo abrupt wakker gemaakt als ik denk ik...quote:
hier nog eetje...quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Naja je bent iig niet zo abrupt wakker gemaakt als ik denk ik...
G$%^ver van je buren moet je het maar hebben
Wat hebben ze gedaan?quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Naja je bent iig niet zo abrupt wakker gemaakt als ik denk ik...
G$%^ver van je buren moet je het maar hebben
Klopt. Wijsheid komt met de jaren, maar bier met met de vriendenquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ik maar denken en volhouden dat wijsheid met de jaren komt![]()
enneh.. lieverd, ik had het over je opmerking dat het weekend wasquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vive la fete is een BAND schat!
En die gaat om half 10 spelen!
Ik deed het de hele tijd zelf..quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:09 schreef DR34M3R het volgende:
dan groeien ze niet zo hard bij jou, is t wel?
pic?
Jij durftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |