monteur: Ja, nee, het probleem zit ergens tussen beneden en boven, in de kabelstreng ofzo, dus nu moeten we op zoek naar het probleem.quote:..hebben wij begrepen dat bij u de intercom nog niet naar behoren functioneert.
Aan de klacht te lezen van u, en van andere bewoners, zit de storing in de luidspreker.
Wij komen hiervoor donderdag 13 september om 7.30 uur langs. Het zou fijn zijn als u dan aanwezig kunt zijn, zodat we ook daadwerkelijk kunnen testen.
Vanquote:Op donderdag 13 september 2007 09:09 schreef Sunjammer het volgende:
*taart uitdeel*
*taart afwijst*quote:Op donderdag 13 september 2007 09:09 schreef Sunjammer het volgende:
*taart uitdeel*
Komt wel goedquote:Op donderdag 13 september 2007 12:25 schreef Deceit het volgende:
kutzooi. net op me werk. ruzie.
en is het nog gelukt om die club open te krijgen, of hebben jullie hulptroepen moeten inschakelen ?quote:
quote:
Ik denk dat hij nu wel behoorlijk open is, en vanavond is de 2e helftquote:Op donderdag 13 september 2007 13:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en is het nog gelukt om die club open te krijgen, of hebben jullie hulptroepen moeten inschakelen ?![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 13:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nu wel behoorlijk open is, en vanavond is de 2e helft![]()
Kus voor Sam, en ben een beetje brak dat is alles. (oefening he veel oefenen)
quote:Op donderdag 13 september 2007 13:36 schreef Deceit het volgende:
ff een pepermuntje pakken, anders ruikt ze de alcohol :S
Wat zijn dit voor Nazi praktijken, ik was ook wat later dan normaal vandaag, maar niemand die er iets van zegt. Moeten ze ook niet doen want dan vertrek ik gelijk weerquote:Op donderdag 13 september 2007 13:33 schreef Deceit het volgende:
Ik wil me gal ff spuwen..
Ben dus vandaag 3 uur te laat op me werk. Had me gewoon verslapen, omdat ik het te laat had gemaakt gisteren en dus bij een vriendin in de stad bleef slapen.
Aja ik me werk bellen etc. Belt me bazin terug ''je komt elke dag te laat en we zien wel of je je vakantiedagen voor de laatste week gebruikt.'' ik dus 'pardon? ik heb al me ticket gekocht' aja het interesseerde haar dus niet.. Kom ik op me werk aan de collega bitches: ja je komt altijd te laat etc.
aja.. beetje woordenwisseling, vooral ik een kater heb en half zat :S Echt helder is het niet
agja me bazin dus nog steeds niet gezien.. ze kan elk moment komen,..
quote:Op donderdag 13 september 2007 13:44 schreef Deceit het volgende:
die nazi in een gifgroene trui heeft nog niks gezegt :S
aja.. wel logisch dat ze er wat van zeggen want ben in de laatste 2 weken alleen al 1 x om 9 uur gekomen.. rest altijd later..
dus gisteren is het in de kroeg iets uit de hand gelopenquote:Op donderdag 13 september 2007 13:33 schreef Deceit het volgende:
Ben dus vandaag 3 uur te laat op me werk. Had me gewoon verslapen, omdat ik het te laat had gemaakt gisteren en dus bij een vriendin in de stad bleef slapen.
Aja ik me werk bellen etc. Belt me bazin terug ''je komt elke dag te laat en we zien wel of je je vakantiedagen voor de laatste week gebruikt.'' ik dus 'pardon? ik heb al me ticket gekocht' aja het interesseerde haar dus niet.. Kom ik op me werk aan de collega bitches: ja je komt altijd te laat etc.
aja.. beetje woordenwisseling, vooral ik een kater heb en half zat :S Echt helder is het niet
ja da's dan natuurlijk ook een pré voor het maken van carriërequote:Op donderdag 13 september 2007 13:44 schreef Deceit het volgende:
die nazi in een gifgroene trui heeft nog niks gezegt :S
aja.. wel logisch dat ze er wat van zeggen want ben in de laatste 2 weken alleen al 1 x om 9 uur gekomen.. rest altijd later..
Ik kom ook altijd later, dat geeft een teken van macht afquote:Op donderdag 13 september 2007 14:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja da's dan natuurlijk ook een pré voor het maken van carriëre![]()
Ja hequote:Op donderdag 13 september 2007 14:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik kom ook altijd later, dat geeft een teken van macht af![]()
Ik wil je dronken zienquote:Op donderdag 13 september 2007 15:02 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja he
Oh god, het is zo moeilijk je hoofd te bewegen met een kater.. En ze hebben pizza bestelt.. die geur bweuhhh
Meer oefenen dan heb je geen last van katers meerquote:Op donderdag 13 september 2007 15:02 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja he
Oh god, het is zo moeilijk je hoofd te bewegen met een kater.. En ze hebben pizza bestelt.. die geur bweuhhh
Dronken mensen zijn niet lief in bedquote:Op donderdag 13 september 2007 15:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Meer oefenen dan heb je geen last van katers meer![]()
En sam, wil je hem dronken voeren om ......![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 15:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Meer oefenen dan heb je geen last van katers meer![]()
En sam, wil je hem dronken voeren om ......![]()
fashionably latequote:Op donderdag 13 september 2007 14:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik kom ook altijd later, dat geeft een teken van macht af![]()
toch is het spreekwoord dat een dronken vrouw een engel in bed isquote:Op donderdag 13 september 2007 15:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dronken mensen zijn niet lief in bed![]()
Ik ben geen vrouw en ten tweede ik zie er niet uit dronken, je wilt me niet dronken zien geloof me. Ik ben dan helemaal rood en almost deadquote:Op donderdag 13 september 2007 15:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toch is het spreekwoord dat een dronken vrouw een engel in bed is![]()
het was een stage, voor je he?quote:Op donderdag 13 september 2007 14:06 schreef Deceit het volgende:
Ag ja.. ze groeten me niet in de ochtend en 1 x meegemaakt dat me collega zei ''Oh ben je er al. haha had je niet gezien..'' het was half 10 en ik was er al om 8 uur
En nu merken ze me wel op als ik te laat kom.. jajaja kutwijfen!
dat zullen we wel zien...quote:Op donderdag 13 september 2007 15:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dronken mensen zijn niet lief in bed![]()
Totaal niet bang voor een onvoldoende, die zou er niet komen!quote:Op donderdag 13 september 2007 15:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het was een stage, voor je he?
niet bang voor een onvoldoende?
Zou ik best een keer willen zienquote:Op donderdag 13 september 2007 15:33 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw en ten tweede ik zie er niet uit dronken, je wilt me niet dronken zien geloof me. Ik ben dan helemaal rood en almost dead![]()
Yep en nu is het tijd voor een sigaetten pauze van een half uur of zoquote:
Ik ga elke week uitquote:Op donderdag 13 september 2007 15:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Zou ik best een keer willen zien![]()
Maar jij en Deceit gaan toch stappen als hij terug is in Nederland ?
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:02 schreef Deceit het volgende:
we gaan wel meer doen dan stappen!
heroes seizoen 1 kijken
buffy laatste seizoen kijken
stappen
hairspray fanclub opzetten
singstarren
Staat dat wel op jouw lijstje danquote:Op donderdag 13 september 2007 16:29 schreef samjustme het volgende:
[..]
noekie staat er niet tussen
![]()
![]()
staat wel op me FoBo lijstjequote:Op donderdag 13 september 2007 16:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Staat dat wel op jouw lijstje dan![]()
Naar Nederlandquote:Op donderdag 13 september 2007 16:50 schreef Nuno_G het volgende:
Nog een uurtje en dan is het yeaha, en morgen in het vliegtuig naar huis![]()
maybe who knowsquote:Op donderdag 13 september 2007 16:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Staat dat wel op jouw lijstje dan![]()
Nicequote:
Naar Lissabon natuurlijkquote:
ga je mij gezelschap houden op Fok?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Naar Lissabon natuurlijk![]()
En waarom moet iemand weer op het laatste moment advies komen vragen over heel moeilijke dingen en moet ik nu nog een uur zowat werken om de rest af te krijgenIk had ze het pas 10 keer uitgelegd dus natuurlijk moet je het weer vragen
![]()
ben bijna klaar nog een paar emails en dan : wijn eten en feest (en morgen brak het vliegtuig in)quote:Op donderdag 13 september 2007 18:07 schreef Deceit het volgende:
[..]
ga je mij gezelschap houden op Fok?
oh saai.. ja ik moet officieel nog anderhalf uur.. aja zie wel... kwart over 8 tot half 11 popstars on stagequote:Op donderdag 13 september 2007 18:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ben bijna klaar nog een paar emails en dan : wijn eten en feest (en morgen brak het vliegtuig in)
Zal ik je maar gezelschap houdenquote:Op donderdag 13 september 2007 18:28 schreef Deceit het volgende:
[..]
oh saai.. ja ik moet officieel nog anderhalf uur.. aja zie wel... kwart over 8 tot half 11 popstars on stage![]()
jij morgen al naar huis... i envy you!
jaaaaquote:Op donderdag 13 september 2007 18:50 schreef samjustme het volgende:
[..]
Zal ik je maar gezelschap houden![]()
Wat is het wereldje toch klein heb volgende week een kennismakingsdate met iemand die al eerder met een vriend van me uit is geweest en het grappige is dat zowel ik als hij en een vriend van me nog eens op een en dezelfde persoon vielen een tijdje terug![]()
Waar HEB je 't over?quote:Op donderdag 13 september 2007 08:25 schreef samjustme het volgende:
[..]
Intressant jij en TMM in een parenclub![]()
Ik val niet op iedereenquote:Op donderdag 13 september 2007 18:55 schreef Deceit het volgende:
[..]
jaaaa
moet namelijk tot 8 uur..
je valt op iedereen
ey welke singstar cd heb je?
De vraag is nu: KOM je ook altijd te laat?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:33 schreef Deceit het volgende:
laat maar. I rest my case. Terecht dus.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:44 schreef Deceit het volgende:
Als jij je tijd nog niet ingehaald hebt dat je te laat bent wel.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:08 schreef Deceit het volgende:
Maar niet het recht om te sjoemelen met mijn vakantie dagen![]()
Jouw belofte (contract) om binnen de werktijden te werken ook.quote:Belofte van haar is er +
Je had er bij ons al uitgelegen. Te laat komen kan gebeuren (file, een enkele keer verslapen), maar chronisch te laat komen betekent exit. En terecht naar mijn mening.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:16 schreef Deceit het volgende:
ik heb toch geen waarschuwing gekregen! En ze is nooit in bureau om die tijd.. whehe
Een werknemer die hardleers is en niet wil horen, die moet maar voelen.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:13 schreef Deceit het volgende:
oh nee, want ik heb de uberstunden.. 11 in totaal.. ook al moest ik er 5 inleveren maakt het niet uit.. en daarbij werk ik vandaag de tijd die ik normaal ook zou werken
Je vrije tijd (overigens de vakantiedagen zijn dus gebruikt voor de laatste dagen, dat ik dus eerder naar NL kan) en werktijd en dan zeggen dat ze geen vakantie gaat geven slaat nergens op :S niks met telaatkomen te maken.
quote:Op donderdag 13 september 2007 19:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een werknemer die hardleers is en niet wil horen, die moet maar voelen.
waar werkte je ook alweerquote:Op donderdag 13 september 2007 19:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je had er bij ons al uitgelegen. Te laat komen kan gebeuren (file, een enkele keer verslapen), maar chronisch te laat komen betekent exit. En terecht naar mijn mening.
Je hebt een contract getekend waarmee je aangeeft dat je je aan de werktijden zult houden.. nah ja.. duidelijk lijkt me.
Vast. Keer op keer een excuus. Maar dat verandert niks aan de feiten, wel dan?quote:Op donderdag 13 september 2007 19:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
please Hij zal ongetwijfeld redenen (en misschien wel goede redenen) voor hebben
Wie heeft jou iets gevraagdquote:Op donderdag 13 september 2007 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vast. Keer op keer een excuus. Maar dat verandert niks aan de feiten, wel dan?
Een vriend net nog, hoe het bevalt in Utrecht.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:04 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wie heeft jou iets gevraagd![]()
Wie heeft jou gevraagd te reageren?quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 20:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wie heeft jou gevraagd te reageren?
Als hij hier als een zielig lammetje loopt te janken, mag iedereen best commentaar geven als dat onterecht is.
Tof, Utrecht bevalt me. Zou alleen willen dat ik er een kamer had, maar for the time being bevalt het me erg goed.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hey ErikHoe staat het leven bij jou?
ik zit helemaal niet te jammeren.. tering zegquote:Op donderdag 13 september 2007 20:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wie heeft jou gevraagd te reageren?
Als hij hier als een zielig lammetje loopt te janken, mag iedereen best commentaar geven als dat onterecht is.
Jij. Toen je het in een openbaar forum postte.quote:
Nee je wilde je gal spuwen. En dat mag. maar wij mogen het ook onterecht vinden dat je zo loopt te klagen aangezien het je eigen schuld is. Kan toch? Een mening is een mening.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:34 schreef Deceit het volgende:
[..]
ik zit helemaal niet te jammeren.. tering zeg![]()
drol
en die punten beginnen ook al te zakken ondanks al die ten points van mijquote:Op donderdag 13 september 2007 20:39 schreef creno het volgende:
wat een geschommel is het toch met die filmpjes, stond ik vanochtend nog op 24, nu sta ik op 97.
Kortom, ik heb nog steeds hulp nodig![]()
http://www.video4all.nl/ext/gtst/index.php?cID=AOb82ZT4k6v2jB28XuaWU&sID=807&mod=
nog 3 dagen en dan sluit de stemprocedure en is het hopen dat de deskundige jury me uitkiest.
Is het zo moeilijk dan om een kamer te vinden daar? Wil DM nix verhuren, lijkt me een briljante huisbaasquote:Op donderdag 13 september 2007 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tof, Utrecht bevalt me. Zou alleen willen dat ik er een kamer had, maar for the time being bevalt het me erg goed.
DM, Nathan... hebben we nog meer Utrechtenaren?quote:Op donderdag 13 september 2007 20:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk dan om een kamer te vinden daar? Wil DM nix verhuren, lijkt me een briljante huisbaas.
Ik haal nu de hele tijd Creno en Samjustme door elkaar. Dat zijn toch echt 2 heeeele verschillende typesquote:Op donderdag 13 september 2007 20:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iedereen met die Wii avatar ga ik maar categorisch negeren denk ik.
Ja, er is in het centrum vrij weinig te vinden. Vooral zo aan het begin van het jaar. Maar over een half jaar komen er weer meer kamers vrij, omdat veel mensen dan met hun studie stoppen, dus ik blijf het allemaal in de gaten houden.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk dan om een kamer te vinden daar? Wil DM nix verhuren, lijkt me een briljante huisbaas.
Een vluchtige blik op de posts zou toch voldoende moeten zijn om inderdaad een wereld van verschil te zienquote:Op donderdag 13 september 2007 20:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haal nu de hele tijd Creno en Samjustme door elkaar. Dat zijn toch echt 2 heeeele verschillende types![]()
Da's minderquote:Op donderdag 13 september 2007 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, er is in het centrum vrij weinig te vinden. Vooral zo aan het begin van het jaar. Maar over een half jaar komen er weer meer kamers vrij, omdat veel mensen dan met hun studie stoppen, dus ik blijf het allemaal in de gaten houden.
Ik baal er nog steeds van dat mijn eerdere kamer, samen met een vriendin, niet door ging. Zij had kennissen in een landhuis waar twee kamers vrij waren, en toen bleek op het laatste moment dat ze geen jongens wilden.
En je hebt ze niet verteld dat je homo was?quote:Op donderdag 13 september 2007 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, er is in het centrum vrij weinig te vinden. Vooral zo aan het begin van het jaar. Maar over een half jaar komen er weer meer kamers vrij, omdat veel mensen dan met hun studie stoppen, dus ik blijf het allemaal in de gaten houden.
Ik baal er nog steeds van dat mijn eerdere kamer, samen met een vriendin, niet door ging. Zij had kennissen in een landhuis waar twee kamers vrij waren, en toen bleek op het laatste moment dat ze geen jongens wilden.
Heb je de kleurtjes niet aanstaan dan? TS blauw enzo? Maakt het makkelijk om Sam te negeren omdat hij steeds de topics opentquote:Op donderdag 13 september 2007 20:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haal nu de hele tijd Creno en Samjustme door elkaar. Dat zijn toch echt 2 heeeele verschillende types![]()
Het is heel verleidelijk om hier fouten grappen over te gaan maken.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heheh. Dat herinnert me aan een klasgenoot die een tekening had gemaakt van mamma vlinder en vijf baby-vlindertjesquote:Op donderdag 13 september 2007 20:51 schreef Ang3l het volgende:
KRIEBELS
Het eerste duurt vaak kort
het tweede doorgaans langer
want een vlinder
met vlinders in haar buik
is verliefd of zwanger
DAt vroeg ik haar ook: "Heb je ze niet verteld dat ik op jongens val?!" Waarop ze zei: "Jawel! Maar ze wilden het verdomme nog steeds niet!"quote:Op donderdag 13 september 2007 20:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
En je hebt ze niet verteld dat je homo was?
Leuk. Eigen creatie?quote:Op donderdag 13 september 2007 20:51 schreef Ang3l het volgende:
KRIEBELS
Het eerste duurt vaak kort
het tweede doorgaans langer
want een vlinder
met vlinders in haar buik
is verliefd of zwanger
Nou ja, wat een stomme mensen daarquote:Op donderdag 13 september 2007 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
DAt vroeg ik haar ook: "Heb je ze niet verteld dat ik op jongens val?!" Waarop ze zei: "Jawel! Maar ze wilden het verdomme nog steeds niet!"
Wat een schat. Ik ga 'r binnenkort eens bellen of ik niet een keer kan komen eten ofzo
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |