monteur: Ja, nee, het probleem zit ergens tussen beneden en boven, in de kabelstreng ofzo, dus nu moeten we op zoek naar het probleem.quote:..hebben wij begrepen dat bij u de intercom nog niet naar behoren functioneert.
Aan de klacht te lezen van u, en van andere bewoners, zit de storing in de luidspreker.
Wij komen hiervoor donderdag 13 september om 7.30 uur langs. Het zou fijn zijn als u dan aanwezig kunt zijn, zodat we ook daadwerkelijk kunnen testen.
Vanquote:Op donderdag 13 september 2007 09:09 schreef Sunjammer het volgende:
*taart uitdeel*
*taart afwijst*quote:Op donderdag 13 september 2007 09:09 schreef Sunjammer het volgende:
*taart uitdeel*
Komt wel goedquote:Op donderdag 13 september 2007 12:25 schreef Deceit het volgende:
kutzooi. net op me werk. ruzie.
en is het nog gelukt om die club open te krijgen, of hebben jullie hulptroepen moeten inschakelen ?quote:
quote:
Ik denk dat hij nu wel behoorlijk open is, en vanavond is de 2e helftquote:Op donderdag 13 september 2007 13:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en is het nog gelukt om die club open te krijgen, of hebben jullie hulptroepen moeten inschakelen ?![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 13:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nu wel behoorlijk open is, en vanavond is de 2e helft![]()
Kus voor Sam, en ben een beetje brak dat is alles. (oefening he veel oefenen)
quote:Op donderdag 13 september 2007 13:36 schreef Deceit het volgende:
ff een pepermuntje pakken, anders ruikt ze de alcohol :S
Wat zijn dit voor Nazi praktijken, ik was ook wat later dan normaal vandaag, maar niemand die er iets van zegt. Moeten ze ook niet doen want dan vertrek ik gelijk weerquote:Op donderdag 13 september 2007 13:33 schreef Deceit het volgende:
Ik wil me gal ff spuwen..
Ben dus vandaag 3 uur te laat op me werk. Had me gewoon verslapen, omdat ik het te laat had gemaakt gisteren en dus bij een vriendin in de stad bleef slapen.
Aja ik me werk bellen etc. Belt me bazin terug ''je komt elke dag te laat en we zien wel of je je vakantiedagen voor de laatste week gebruikt.'' ik dus 'pardon? ik heb al me ticket gekocht' aja het interesseerde haar dus niet.. Kom ik op me werk aan de collega bitches: ja je komt altijd te laat etc.
aja.. beetje woordenwisseling, vooral ik een kater heb en half zat :S Echt helder is het niet
agja me bazin dus nog steeds niet gezien.. ze kan elk moment komen,..
quote:Op donderdag 13 september 2007 13:44 schreef Deceit het volgende:
die nazi in een gifgroene trui heeft nog niks gezegt :S
aja.. wel logisch dat ze er wat van zeggen want ben in de laatste 2 weken alleen al 1 x om 9 uur gekomen.. rest altijd later..
dus gisteren is het in de kroeg iets uit de hand gelopenquote:Op donderdag 13 september 2007 13:33 schreef Deceit het volgende:
Ik wil me gal ff spuwen..
Ben dus vandaag 3 uur te laat op me werk. Had me gewoon verslapen, omdat ik het te laat had gemaakt gisteren en dus bij een vriendin in de stad bleef slapen.
Aja ik me werk bellen etc. Belt me bazin terug ''je komt elke dag te laat en we zien wel of je je vakantiedagen voor de laatste week gebruikt.'' ik dus 'pardon? ik heb al me ticket gekocht' aja het interesseerde haar dus niet.. Kom ik op me werk aan de collega bitches: ja je komt altijd te laat etc.
aja.. beetje woordenwisseling, vooral ik een kater heb en half zat :S Echt helder is het niet
agja me bazin dus nog steeds niet gezien.. ze kan elk moment komen,..
ja da's dan natuurlijk ook een pré voor het maken van carriërequote:Op donderdag 13 september 2007 13:44 schreef Deceit het volgende:
die nazi in een gifgroene trui heeft nog niks gezegt :S
aja.. wel logisch dat ze er wat van zeggen want ben in de laatste 2 weken alleen al 1 x om 9 uur gekomen.. rest altijd later..
Ik kom ook altijd later, dat geeft een teken van macht afquote:Op donderdag 13 september 2007 14:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja da's dan natuurlijk ook een pré voor het maken van carriëre![]()
Ja hequote:Op donderdag 13 september 2007 14:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik kom ook altijd later, dat geeft een teken van macht af![]()
Ik wil je dronken zienquote:Op donderdag 13 september 2007 15:02 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja he
Oh god, het is zo moeilijk je hoofd te bewegen met een kater.. En ze hebben pizza bestelt.. die geur bweuhhh
Meer oefenen dan heb je geen last van katers meerquote:Op donderdag 13 september 2007 15:02 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja he
Oh god, het is zo moeilijk je hoofd te bewegen met een kater.. En ze hebben pizza bestelt.. die geur bweuhhh
Dronken mensen zijn niet lief in bedquote:Op donderdag 13 september 2007 15:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Meer oefenen dan heb je geen last van katers meer![]()
En sam, wil je hem dronken voeren om ......![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 15:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Meer oefenen dan heb je geen last van katers meer![]()
En sam, wil je hem dronken voeren om ......![]()
fashionably latequote:Op donderdag 13 september 2007 14:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik kom ook altijd later, dat geeft een teken van macht af![]()
toch is het spreekwoord dat een dronken vrouw een engel in bed isquote:Op donderdag 13 september 2007 15:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dronken mensen zijn niet lief in bed![]()
Ik ben geen vrouw en ten tweede ik zie er niet uit dronken, je wilt me niet dronken zien geloof me. Ik ben dan helemaal rood en almost deadquote:Op donderdag 13 september 2007 15:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toch is het spreekwoord dat een dronken vrouw een engel in bed is![]()
het was een stage, voor je he?quote:Op donderdag 13 september 2007 14:06 schreef Deceit het volgende:
Ag ja.. ze groeten me niet in de ochtend en 1 x meegemaakt dat me collega zei ''Oh ben je er al. haha had je niet gezien..'' het was half 10 en ik was er al om 8 uur
En nu merken ze me wel op als ik te laat kom.. jajaja kutwijfen!
dat zullen we wel zien...quote:Op donderdag 13 september 2007 15:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dronken mensen zijn niet lief in bed![]()
Totaal niet bang voor een onvoldoende, die zou er niet komen!quote:Op donderdag 13 september 2007 15:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het was een stage, voor je he?
niet bang voor een onvoldoende?
Zou ik best een keer willen zienquote:Op donderdag 13 september 2007 15:33 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw en ten tweede ik zie er niet uit dronken, je wilt me niet dronken zien geloof me. Ik ben dan helemaal rood en almost dead![]()
Yep en nu is het tijd voor een sigaetten pauze van een half uur of zoquote:
Ik ga elke week uitquote:Op donderdag 13 september 2007 15:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Zou ik best een keer willen zien![]()
Maar jij en Deceit gaan toch stappen als hij terug is in Nederland ?
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:02 schreef Deceit het volgende:
we gaan wel meer doen dan stappen!
heroes seizoen 1 kijken
buffy laatste seizoen kijken
stappen
hairspray fanclub opzetten
singstarren
Staat dat wel op jouw lijstje danquote:Op donderdag 13 september 2007 16:29 schreef samjustme het volgende:
[..]
noekie staat er niet tussen
![]()
![]()
staat wel op me FoBo lijstjequote:Op donderdag 13 september 2007 16:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Staat dat wel op jouw lijstje dan![]()
Naar Nederlandquote:Op donderdag 13 september 2007 16:50 schreef Nuno_G het volgende:
Nog een uurtje en dan is het yeaha, en morgen in het vliegtuig naar huis![]()
maybe who knowsquote:Op donderdag 13 september 2007 16:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Staat dat wel op jouw lijstje dan![]()
Nicequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |