Niks ervanquote:Op woensdag 12 september 2007 22:54 schreef geelkuikentje het volgende:
Doe eens liefNederland speelde geweldig
![]()
Wat is er met Melchiot gebeurd dan behalve die panna?quote:Op woensdag 12 september 2007 22:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat een kutland![]()
Ik hoop dat ze die flikkers nooit meer laten voetballen na dat spatje met MelchiotWat een klotekampers zijn dat zeg
![]()
Allemaal opknopen en er dan met vuurwerk naar gooien dat tuig![]()
Klacht: Albanie moet dood!![]()
Staat niet op mijn toetsenbord en het is te moeilijk.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:11 schreef fathank het volgende:
Waarom kunnen mensen geen trema's gebruiken?
Het is Albanië.
dat roep ik al een tijdje maar dat ligt andersquote:Op woensdag 12 september 2007 22:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat een kutland![]()
Ik hoop dat ze die flikkers nooit meer laten voetballen na dat spatje met MelchiotWat een klotekampers zijn dat zeg
![]()
Allemaal opknopen en er dan met vuurwerk naar gooien dat tuig![]()
Klacht: Albanie moet dood!![]()
shift+ " +e = ëquote:Op donderdag 13 september 2007 12:20 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Staat niet op mijn toetsenbord en het is te moeilijk.![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 23:22 schreef D.zire het volgende:
vader moeder, mijn besluit staat vast ik ga naar albanie
Jij bent de kloon van vogeltjesdans?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:20 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
En die klootzakken van Sneijder, v Nistelrooij en van Persie die er op in gingenquote:Op donderdag 13 september 2007 13:57 schreef BonJovi het volgende:
PreciesAlbanie met zijn allen de polka dans doen. EN dan heb je die klote mongool die Sneijder en Van Nistelrooy gingen opfokken
een voetballer die bij FC Frikandel speelt tegen de grote spelers van de grote Real Madrid. EN dan heb je nog die klote mongool die Van Persie ging opfokken
Die "klote mongool" is een vaste waarde bij Olympique Marseille.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:57 schreef BonJovi het volgende:
PreciesAlbanie met zijn allen de polka dans doen. EN dan heb je die klote mongool die Sneijder en Van Nistelrooy gingen opfokken
een voetballer die bij FC Frikandel speelt tegen de grote spelers van de grote Real Madrid. EN dan heb je nog die klote mongool die Van Persie ging opfokken
Olympique Marseille vergelijken met Real Madridquote:Op donderdag 13 september 2007 14:24 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Die "klote mongool" is een vaste waarde bij Olympique Marseille.
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:30 schreef Biogarde het volgende:
Albanie![]()
Vandaag zijn we weer werken.
Gisteren ff voetballen en met z'n allen voor het doel liggen en nu weer lief werken![]()
Olympique Marseille een klote club noemenquote:Op donderdag 13 september 2007 14:40 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Olympique Marseille vergelijken met Real Madrid
klote club dus
vergeleken met alle clubs in amerika is het een wereldclubquote:Op donderdag 13 september 2007 16:43 schreef BonJovi het volgende:
In vergelijking met Real Madrid is het een klote club, of wou je beweren van niet?
Dan is het nog geen FC Frikandel, maar ik neem het je niet kwalijk dat jij niet weet dat er ook Albaniërs bij europese subtoppers voetballen.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:43 schreef BonJovi het volgende:
In vergelijking met Real Madrid is het een klote club, of wou je beweren van niet?
Hij had gewoon bij ManU moeten blijven, zijn verlies erkennen en vervolgens hard strijden voor een basisplek. Maar dat deed hij niet en sindsdien vind ik hem niets meer dan een filmster.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:09 schreef Danny_Ramone het volgende:
Ruudje is gewoon king, klaar. 2 1/8ste mogelijkheden in 2 wedstrijden en 2 goals, dan ben je gewoon een superspits.
Geen wonder dat ze daar arm zijn, wat een debiel volk. Lekker laten wegrotten daar.
quote:Op donderdag 13 september 2007 17:02 schreef afcajos het volgende:
Ik vind dat albanie los gesneden moet worden van europa en naar afrika moet verhuizen afgezonken moet worden
quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hij had gewoon bij ManU moeten blijven, zijn verlies erkennen en vervolgens hard strijden voor een basisplek. Maar dat deed hij niet en sindsdien vind ik hem niets meer dan een filmster.
Bij mij naast de Pquote:Op donderdag 13 september 2007 12:20 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
ja duh we kunnen tenminste voetballen , kan je van Belgie niet zeggenquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:10 schreef zuiderbuur het volgende:
Voetbalnationalisme.![]()
Mensen die hele landen weg willen.![]()
[..]
Bij mij naast de P![]()
2-2 tegen Kazachstan, ik moest lachenquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:17 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ja duh we kunnen tenminste voetballen , kan je van Belgie niet zeggen
Reddingsplannen liggen klaarquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:17 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ja duh we kunnen tenminste voetballen , kan je van Belgie niet zeggen
onwaarquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
maar je hebt twee teams nodig om een kutwedstrijd te maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |