Omdat jij eerst zei dat je Golden pup erbij zou doen, kom je ineens aan met een kat.quote:Op woensdag 12 september 2007 22:31 schreef admiraal_anaal het volgende:en mij 1,5 maand geleden uitlachen omdat ik een kitten heb en geen lieve schattige kleine pup erbij heb genomen en wat doet het schijnheilige meisje
EEN KITTEN NEMEN
Die van ons heet Disney
Golden pup komt er ookquote:Op woensdag 12 september 2007 22:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat jij eerst zei dat je Golden pup erbij zou doen, kom je ineens aan met een kat..
Ssht, dalijk jat iemand de naam.quote:Op woensdag 12 september 2007 22:39 schreef Maki-maki. het volgende:
I liked Ace.
Had je de rest van wat ik zeg ook moeten lezen.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:35 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik vind namen met de D leuk voor sealtabby Birmaantjes, Davey ofzo.
Ik sta er wel van te kijken dat jij een kitten voor je hebt laten fokken, terwijl je in je "dierenliefhebbers" topic zei dat er al zovéél katten zijn en dat bewust een nest fokken dus not done is.
Hond, Poes en Konijn vond de rest ook al nietsquote:
Flauwquote:Op woensdag 12 september 2007 23:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hond, Poes en Konijn vond de rest ook al niets
James, Ace, Meneer, Che, Mozart, Henk, Harry vond ik leukquote:Op woensdag 12 september 2007 23:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Flauw![]()
Wat vond jij leuk en wat vond de rest leuk?
quote:Op woensdag 12 september 2007 23:55 schreef Harajuku. het volgende:
Ja mn moeder vond Meneer leuk, mn zusje Ace. Ik kon niet kiezen..
Als hier niets uitkomt denk ik dat ik er Meneer Ace van maak, noem ik hem de ene dag Meneer en de andere dag Ace hehe
jij spant samen met mn moeder, hmm?quote:Op woensdag 12 september 2007 23:58 schreef yvonne het volgende:
Piet!
Ze hebben geen smaakquote:Op donderdag 13 september 2007 00:01 schreef nokwanda het volgende:
Het is een deftige kat: James.
Vinden ze niks, ik weet.
Toen ik het koppie zag dacht ik meteen "Piet" voor ik over je familie lasquote:Op donderdag 13 september 2007 00:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
jij spant samen met mn moeder, hmm?.
Maar dat is een meisjesnaam.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:01 schreef ymme het volgende:
Harajuke
Ik vind Luna een hele leuke naam. Zo heet onze diva ook
Zo heet mn oom to bequote:
quote:
zo lang? dan is die al teringgroot en niet leuk meerquote:Op donderdag 13 september 2007 21:53 schreef Harajuku. het volgende:
We hebben nog tot begin november![]()
13 weken, zoals het hoort.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:54 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
zo lang? dan is die al teringgroot en niet leuk meer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Roepnaam?quote:Princess Consuela Bananahamic
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
13 weken, zoals het hoort.
En Linkmiegel, dat wordt hem!zoals het hoort, zoals het hoort.. niks mis met 8 weken.. dan zijn ze ook oud genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een rolstoel bekleden met antilopen leer is nooit grappig
Open er een topic overquote:Op donderdag 13 september 2007 22:08 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
zoals het hoort, zoals het hoort.. niks mis met 8 weken.. dan zijn ze ook oud genoeg.
Yup,quote:Op donderdag 13 september 2007 22:05 schreef Nosh het volgende:
[..]
Roepnaam?.
En ik zou ook voor Jack gaan, want hij ziet er uit alsof hij tot grote dingen in staat is. En mannelijk. Dat vooral.
Err, nee.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:06 schreef Greys het volgende:
Ik vind het een typische eh... Lord Lunahan !
Als jij het zegt.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:08 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
zoals het hoort, zoals het hoort.. niks mis met 8 weken.. dan zijn ze ook oud genoeg.
Ik niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:10 schreef zhe-devilll het volgende:
ik vind chiyo wel leuk..
Lees mijn post.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:13 schreef Greys het volgende:
![]()
Maar Hara, bij de koninklijke Princess is een Lord ofzo misschien wel leuk
En dan verzin je er zelf maar een uitgebreide naam achter. Lord Loetje van Birma ofzo
Ace denk ikquote:Op donderdag 13 september 2007 22:15 schreef Greys het volgende:
Ik zag!Klinkt wel stoer en chique
Ben wel benieuwd wat je er dan achter zou gaan zetten
quote:
Oh, had ik liggen maar nooit gekeken.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:06 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
oh ja dat is chinees, uit de film the memoires of a geisha![]()
You have got to be kidding me.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:07 schreef donroyco het volgende:
Loempie?
Ik doe alleen suggestiesquote:Op donderdag 13 september 2007 23:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, had ik liggen maar nooit gekeken.
[..]
You have got to be kidding me..
hehe ja kan ookquote:
Dan is Bouli voor een witte mannelijke katquote:Op donderdag 13 september 2007 23:18 schreef Harajuku. het volgende:
Ik haat poppen en Ginger is voor een meisje..
Waarom neem je Floripas, de mythische oosterse vechtprinses, niet eens in overweging?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:19 schreef Floripas het volgende:
Floripas.
Omdat het een jongetje is, geen dragqueenquote:Op donderdag 13 september 2007 23:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Waarom neem je Floripas, de mythische oosterse vechtprinses, niet eens in overweging?![]()
Kater.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Waarom neem je Floripas, de mythische oosterse vechtprinses, niet eens in overweging?![]()
GMTaquote:Op donderdag 13 september 2007 23:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Omdat het een jongetje is, geen dragqueen
Dan Ferguut.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Omdat het een jongetje is, geen dragqueen
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:00 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Hij is/blijft niet zo wit als een sneeuwpopje
@Hara; het lijkt op de foto alsof hij geen witte pootjes heeft ? Is het Dido ?
Macequote:Op woensdag 12 september 2007 23:55 schreef Harajuku. het volgende:
Ja mn moeder vond Meneer leuk, mn zusje Ace. Ik kon niet kiezen..
Als hier niets uitkomt denk ik dat ik er Meneer Ace van maak, noem ik hem de ene dag Meneer en de andere dag Ace hehe
Hoezo..vertel ??quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:50 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Hara, ik heb nu wel even gegoogled en ik ken de "fokker" !!
PM me alsjeblieft even voor de details.
Ja!quote:Op maandag 24 september 2007 14:01 schreef ymme het volgende:
Is er nu al een naam????
Ik vind de kat heel mooi en ziet er lief uitquote:Op woensdag 12 september 2007 22:28 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had een Heilige Birmaan kitten gereserveerd, en heb net gemailed dat we hem 100% zeker willen hebben.
Discussies over namen hebben we ook al gehad, maar we komen er niet echt uit..
Dus als iemand nog een leuke naam weet voor een katertje..
Meneer is nu 4 weken oud en komt wonen bij;
Golden Retriever Max
Konijnen Princess Consuela Bananahamic en Bijoux
Die namen zijn dus al bezet..
Oh jaHet is een Seal Tabby Point.
.
[ afbeelding ]
, Mine
.
Het is een schatjequote:Op zaterdag 3 november 2007 18:12 schreef senesta het volgende:
oh wat spannend, en wat kan zo'n dagje nog lang duren dan he?
En Jazz is een leuke naam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |