quote:
Oh, had ik liggen maar nooit gekeken.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:06 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
oh ja dat is chinees, uit de film the memoires of a geisha![]()
You have got to be kidding me.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:07 schreef donroyco het volgende:
Loempie?
Ik doe alleen suggestiesquote:Op donderdag 13 september 2007 23:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, had ik liggen maar nooit gekeken.
[..]
You have got to be kidding me..
hehe ja kan ookquote:
Dan is Bouli voor een witte mannelijke katquote:Op donderdag 13 september 2007 23:18 schreef Harajuku. het volgende:
Ik haat poppen en Ginger is voor een meisje..
Waarom neem je Floripas, de mythische oosterse vechtprinses, niet eens in overweging?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:19 schreef Floripas het volgende:
Floripas.
Omdat het een jongetje is, geen dragqueenquote:Op donderdag 13 september 2007 23:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Waarom neem je Floripas, de mythische oosterse vechtprinses, niet eens in overweging?![]()
Kater.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Waarom neem je Floripas, de mythische oosterse vechtprinses, niet eens in overweging?![]()
GMTaquote:Op donderdag 13 september 2007 23:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Omdat het een jongetje is, geen dragqueen
Dan Ferguut.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Omdat het een jongetje is, geen dragqueen
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:00 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Hij is/blijft niet zo wit als een sneeuwpopje
@Hara; het lijkt op de foto alsof hij geen witte pootjes heeft ? Is het Dido ?
Macequote:Op woensdag 12 september 2007 23:55 schreef Harajuku. het volgende:
Ja mn moeder vond Meneer leuk, mn zusje Ace. Ik kon niet kiezen..
Als hier niets uitkomt denk ik dat ik er Meneer Ace van maak, noem ik hem de ene dag Meneer en de andere dag Ace hehe
Hoezo..vertel ??quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:50 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Hara, ik heb nu wel even gegoogled en ik ken de "fokker" !!
PM me alsjeblieft even voor de details.
Ja!quote:Op maandag 24 september 2007 14:01 schreef ymme het volgende:
Is er nu al een naam????
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |