quote:
dat waren ze ookquote:Op donderdag 13 september 2007 07:55 schreef draculettetje het volgende:
mogguh!
klinkt als leuke dagen sara!
en dat is niet juistquote:Op donderdag 13 september 2007 15:04 schreef Spellmeista het volgende:
ik zeg 4!
jij weer druk het weekend???quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:35 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen. Weekend? Wasdah?
Sara..Daar gaaaaan we weer, meid. Gebruik PM of een fobo ofzo.
Hell yeah. Vandaag toch werken. Zondag kunstmarkt en heb morgen wel nodig om dat voor te bereiden. Morgen worden ook de spulletjes voor het asiel opgehaald hier.quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij weer druk het weekend???
quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:47 schreef draculettetje het volgende:
da's fijn spellmeista! gelukkig maar, nu zorgen dat het eten ook beter gaat!
@nok klinkt idd als weer een druk weekend voor jou, wanneer komt de rust?
Interpreteren is uitleggen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:29 schreef sararaats het volgende:
ik snap het woord "interpretatie" niet
moet m'n droom interpreteren maar ik weet verdorie niet hoe ik dat moet doen
ik hou een echt dromendagboek bij (gekocht bij Expo)
quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Interpreteren is uitleggen.
Als in: het invullen van een betekenis van jouw dromen.
Duidelijk? zo niet, nog een keer vragen.
Geeft toch niet?quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:14 schreef sararaats het volgende:
sorry hé, het is door de hardnekkige hoofdpijn dat ik niet alles kan onthouden
maar soit, het zal wel lukken
quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:11 schreef vamperotica het volgende:
Ach ja... Een mens kan soms raar dromen
Echt welquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:11 schreef vamperotica het volgende:
Ach ja... Een mens kan soms raar dromen
Zullen we dat maar niet gaan interpreteren?quote:
Ik kan het mijne wel aan hoor. Ik zal niet naar het jouwe vragen (ik raad wel stilletjesquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Zullen we dat maar niet gaan interpreteren?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik kan het mijne wel aan hoor. Ik zal niet naar het jouwe vragen (ik raad wel stilletjes)
Het is behoorlijk![]()
![]()
als je droomt over je ex-lover in lederhosen
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 08:40 schreef nokwanda het volgende:
ik zit hier nu, heel verstrooid, aan mijn bureau nog wat kleine dingetjes te beschilderen. Zo verstrooid dat ik een peuk opstak, tegelijk in mijn koffie wilde roeren, penseel neerlegde om dat te doen en vervolgens aan het lepeltje zat te lurken en tegelijk mijn peuk wilde oppakken om ermee verder te schilderen
quote:
quote:Op zondag 16 september 2007 21:15 schreef nokwanda het volgende:
Over een neut gesproken.... ik pak er ook een nu. En over leven richting dood gesproken... morgen een date plannen met de dierenarts om Rosa in te laten slapen![]()
Sterkte Nok,quote:Op zondag 16 september 2007 21:15 schreef nokwanda het volgende:
Over een neut gesproken.... ik pak er ook een nu. En over leven richting dood gesproken... morgen een date plannen met de dierenarts om Rosa in te laten slapen![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 22:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Sterkte Nok,
Dat zijn altijd klote beslissingen om te maken.
Ah neeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op zondag 16 september 2007 21:15 schreef nokwanda het volgende:
Ja, nou, ik moet nodig eerst douchen.Roosje heeft de halve nacht op mijn schouder liggen kwijlen. Ik had het hart niet om haar te storenquote:
Pfff.... Helemaaaaaal moeilijk als Ze zo dr best doet om te laten zien dat het heus wel gaat... Om daarna meteen met je neus op de feiten gedrukt te worden...quote:Op maandag 17 september 2007 08:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, nou, ik moet nodig eerst douchen.Roosje heeft de halve nacht op mijn schouder liggen kwijlen. Ik had het hart niet om haar te storen
Ze knorde er fink bij en dat was echt van genot omdat ik haar kroelde.
Vanochtend deed ze haar best om te laten zien dat ze haast zo fit als een kitten was door even hard met de anderen om de voerbakjes te mauwen (de anderen hebben allemaal rare mieuws is koor en dan is daar Rosa's enorm harde MAAUUUUWW) en zelfs met klein oranje (karel) op het aanrecht.
Vervolgens heb ik haar apart wat van dat extra zachte blikvoer uit zo'n miniblikje gegeven. Apart van de anderen. En daar stormt ze met grote enthousiaste glansogen op af. ik hoef maar te roepen en ze weet al gelijk dat ze apart gevoerd kan worden. Dat na twee dagen al. Hoe snel ze leert. Maar ze nam paar hapjes en dat was het weer. Daarna drinken en bij mij komen druppen. Tissues gepakt en bekkie afgeveegd. hele kin en neus onder het eten en water en kwijl.
En dan weet ik weer.... het is tijd.![]()
Zometeen dus. We zitten te wachten op de dierenartsquote:Op maandag 17 september 2007 09:05 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Pfff.... Helemaaaaaal moeilijk als Ze zo dr best doet om te laten zien dat het heus wel gaat... Om daarna meteen met je neus op de feiten gedrukt te worden...![]()
Heel veel sterkte Nokquote:Op maandag 17 september 2007 11:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zometeen dus. We zitten te wachten op de dierenarts
quote:Op maandag 17 september 2007 11:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zometeen dus. We zitten te wachten op de dierenarts
quote:Op maandag 17 september 2007 13:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nogmaals sterkte voor jou en EW![]()
het is niet fout hoor. alleen, ik kan er niet van meespreken. heb nooit een huisdier gehad.quote:Op maandag 17 september 2007 13:54 schreef nokwanda het volgende:
Ja idd Sara. En Rosa echt heel erg. De beste vriendin van Electro-Worm. Het grootste deel van zijn jeugd.
Ze was hier de hoofdpoes en ouder dan alle andere poezen hier.
Doet me meer dan van sommige mensen. Klinkt lullig en er zullen veel mensen zijn die dat fout vinden, maar zo voelt het wel.
waar?quote:Op maandag 17 september 2007 19:56 schreef Metro2005 het volgende:
mooie foto's sara.
Ik heb morgen een sollicitatiegesprekspannend
Op een nacht al dwalend zonder enige cent, kwam ik Parijs de meest absurde dingen tegen.quote:
Dieren zijn immers ook een persoon.quote:Op maandag 17 september 2007 13:50 schreef sararaats het volgende:
een huisdier is even dierbaar als een persoon.
Gistermiddag rond 12 uur.quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:28 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dieren zijn immers ook een persoon.
Alleen de genetische make-up is in feite anders.
(Iets dat mensen niet erkennen daar ze hun eigen ras soms niet eens als persoon erkennen simpelweg door een andere huisdkleur, bijvoorbeeld... maar gelukkig zijn wij super bewust en intelligent...)
Ben zeer benieuwd hoe het nu met Nok en EW gaat... wellicht zullen we even niks horen misschien (geen idee hoe laat gisteren "het" gebeurt is)![]()
In Gilzequote:
Achjee heb je je kitten in moeten laten slapenquote:Op dinsdag 18 september 2007 08:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gistermiddag rond 12 uur.
Het ging heel mooi en vreedzaam. In EW's armen ingeslapen. Voor het tweede spuiteje neergelegd en ik heb zelf haar hartje gevoeld tot het ging fladderen en stopte.
Ze had nog wel willen doorleven, hoor. Ze baalde best dat ze moest gaan, dacht ik zo. Daarom voelde het ook een beetje als verraad. Ze wilde hulp. Dat vroeg ze ook. Maar er was gewoon geen medische hulp meer mogelijk. Haar bekje kon niet eens meer dicht. Ze kon haar tong helemaal niet meer gebruiken en als ze ook maar iets moest kauwen liep het bloed langs haar kinnetje. En toch wilde ze doen als een kitten. Helaas was dit de enige hulp die ik haar kon bieden om haar echt versterven te besparen. Ikk hoop dat ze dat heeft begrepen.
En ja... al mijn katten zijn personen, idd. Ieder wezen is dat. En allemaal anders. Ze reageren ook hier allemaal anders op.
Sterker nog... het IS al herfst.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:52 schreef sararaats het volgende:
zit een beetje in een dipje, zou de herfst op komst zijn?
ICT supportmedewerker, vooral ondersteuning op lokatiequote:
Mijn gevoel zegt van wel, daar je intensies vanaf begin af aan puur waren.quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:47 schreef nokwanda het volgende:
bieden om haar echt versterven te besparen. Ik hoop dat ze dat heeft begrepen.
Morgenavond niet, ben ik bang. Jaaa, wel, na half 10 of zoquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:13 schreef draculettetje het volgende:
herfst gatsie heb ook al trui aan, gister zelfs electrisch dekentje aan gehad, moet niet gekker worden
heb het veel koud merk dat voet niet goed warm wil worden grrrrr
nok ben je morgen avond bereikbaar?
Toch jammer dak em nie gekwoot hebquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:57 schreef sararaats het volgende:
achteraf gezien was dit een stomme post
Ghehehe... Uit Sara's mond wil ik daar vast niets over horen!quote:
Ow... Keb m wel... (da nr van Guus...)quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:50 schreef draculettetje het volgende:
ik heb ook weer koude voeten!
ow dan kijk ik wel even nok...
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:00 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ghehehe... Uit Sara's mond wil ik daar vast niets over horen!
Mannetje daar had toch alles al voor je gedownload/quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:00 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ow... Keb m wel... (da nr van Guus...)
Ja.. die van in de autoquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Mannetje daar had toch alles al voor je gedownload/
Ow nee je bedoeld da nummer van in de auto......
dat yvonne een lekker ding is maar dat er niets meer is dan alleen maar bewonderingquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:00 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ooooow.... Dat valt toch reuze mee joh!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
dat yvonne een lekker ding is maar dat er niets meer is dan alleen maar bewondering
ik wil Anick
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:13 schreef draculettetje het volgende:
en nu lekker naar een warm bedje!
voor jullie wel ja, ik weet niet of het wel bewondering isquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ooooow.... Dat valt toch reuze mee joh!
Ja hoor.. daar gaaaan we weer.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:44 schreef sararaats het volgende:
[..]
voor jullie wel ja, ik weet niet of het wel bewondering is
wees gerust, ik heb de raad gekregen om achter Anick aan te gaanquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja hoor.. daar gaaaan we weer.
Maar goed... kan me ook best voorstellen dat je erop valt hoor![]()
ik wil alle dingen die ik bewonder.... en vaak lukt het ook nogquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
dat yvonne een lekker ding is maar dat er niets meer is dan alleen maar bewondering
ik wil Anick
toen ze gisteren op FOK!radio de groeten aan me deed viel ik in katzwijmquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik wil alle dingen die ik bewonder.... en vaak lukt het ook nog
Is dat echt zo? Ik had de indruk dat jij heul niet zo hebberig in elkaar zat.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik wil alle dingen die ik bewonder.... en vaak lukt het ook nog
ik ben niet hebberig... echter wat ik wil krijg ikquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Ik had de indruk dat jij heul niet zo hebberig in elkaar zat.![]()
Ah, uit andermans mond welquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:00 schreef vamperotica het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:03 schreef sararaats het volgende:
[..]
toen ze gisteren op FOK!radio de groeten aan me deed viel ik in katzwijm
vandaar de verwarde gevoelens die er eigenlijk niet mogen zijn
Handjes boven de deken meid!quote:Op woensdag 19 september 2007 12:56 schreef sararaats het volgende:
ik kruip nog eventjes terug in bed.
Het volgende is het geval Mirage: Ik ben met Plinkie naar de dierenarts geweest. De hoofdarts, waarmee ik perse van het asiel mee moest praten zei dat ik alleen nog maar terug moest komen met Plinkie als hij hele vochtige ogen had of er groen snot uit zijn neus zou komen. Plinkie was supergezond, ik zei toen de volgende inenting zit eraan te komen. In het boekje had ik van vorig jaar gezien dat 13 en 14 bij de inentingen omcirkeld waren. Dit keer kreeg Plinkie ook 15 erbij(en raadt eens??) 15 was dus voor de neusziekte waarop ik hem confronteerde: waarom is dat vorig jaar niet gedaan dan?quote:Op woensdag 19 september 2007 15:06 schreef Mirage het volgende:
[..]
@spellmeistah,
Vergoed het asiel eenmalig het consult en de behandeling of voortaan iedere keer?
Hoe vaak gaan ze nog antibiotica geven?
De kuurtjes helpen misschien op dit moment, maar als een kat te vaak antibiotica krijgt an helpt het niet meer als ze een keer voor iets anders antibiotica nodig heeft met alle gevolgen van dien.
(Ik geloof niet in die leugens) Anyway ik heb in totaal voor Plinkie(65,- met inentingen en sterilisatie) 3 antibioticakeuren gratis gekregen. Eentje van het asiel, toen ik hem meekreeg en 2 van de dierenarts. Nu betaalde ik 35,- voor de inenting die weer een jaar geldig is.quote:We zijn er pas sinds dit jaar mee gestart..
Ah dat is wel netjes dan.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:56 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Het volgende is het geval Mirage: Ik ben met Plinkie naar de dierenarts geweest. De hoofdarts, waarmee ik perse van het asiel mee moest praten zei dat ik alleen nog maar terug moest komen met Plinkie als hij hele vochtige ogen had of er groen snot uit zijn neus zou komen. Plinkie was supergezond, ik zei toen de volgende inenting zit eraan te komen. In het boekje had ik van vorig jaar gezien dat 13 en 14 bij de inentingen omcirkeld waren. Dit keer kreeg Plinkie ook 15 erbij(en raadt eens??) 15 was dus voor de neusziekte waarop ik hem confronteerde: waarom is dat vorig jaar niet gedaan dan?
[..]
(Ik geloof niet in die leugens) Anyway ik heb in totaal voor Plinkie(65,- met inentingen en sterilisatie) 3 antibioticakeuren gratis gekregen. Eentje van het asiel, toen ik hem meekreeg en 2 van de dierenarts. Nu betaalde ik 35,- voor de inenting die weer een jaar geldig is.
Ja het is hier net Turkije af en toe. Afdingen gaat wel degelijkquote:Op woensdag 19 september 2007 19:30 schreef Mirage het volgende:
[..]
Netjes (niet meer dan normaal eigenlijk) dus dat je al drie maal een gratis antibiotica kuur hebt gekregen.
En..... Past ie?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:20 schreef draculettetje het volgende:
mogguh
net passing gehad voor werk stoel! Het wordt nog eens wat!
Ghehehe.... Ach.... Van sara kennen we de verhalen wel.... Vaak t zelfde met een andere "hoofdrolspeelster"quote:
deze keer is er maar 1 hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 17:27 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ghehehe.... Ach.... Van sara kennen we de verhalen wel.... Vaak t zelfde met een andere "hoofdrolspeelster"
En nu maar hopen dat de liefde eens beantwoord wordt! Toch? Of zou je dat doodeng vinden?quote:
ja, creepyquote:Op donderdag 20 september 2007 17:44 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat de liefde eens beantwoord wordt! Toch? Of zou je dat doodeng vinden?
Da hadden wij gister... Vandaag stonden er spruitjes op tafel.... Als welkomsmaaltijd!quote:Op donderdag 20 september 2007 19:32 schreef draculettetje het volgende:
ik heb honger lasagne staat in oven maar toch!
Heb het trouwens nog wel gelezen. Wilde er in reageren , maar heb het zo druk gehad.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:53 schreef sararaats het volgende:
zit nu veel in R&P.
weet met m'n gevoelens geen blijf en dan heb ik het niet over yvonne
Keb t even snel doorgelezen, maar nu ook niet echt de tijd om te reageren.... Ja (onbeantwoorde)liefde kan pijn doen tot in de grond van je hart meissie.... Maar het kan je ook de meest gelukzalige momenten opleveren!quote:Op donderdag 20 september 2007 23:06 schreef sararaats het volgende:
ik heb het er heel moeilijk mee. maar goed, dat is voor R&P
moet morgenvroeg op medisch onderzoek
ow is ze al weer thuis?!quote:Op donderdag 20 september 2007 20:14 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Da hadden wij gister... Vandaag stonden er spruitjes op tafel.... Als welkomsmaaltijd!
Ook tussendoor hebben veel mensen geprobeerd me te bellen op mijn mobiel. Maar zat in vergaderingen. En toen ik op de fiets van plek naar plek ging, kreeg ik een bekeuring omdat ik door rood fietstequote:Op vrijdag 21 september 2007 08:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow is ze al weer thuis?!dacht dat ze tot vandaag zou blijven!
Goed plan die spruitjes!
@saraats succes bij onderzoek
@ nok had het door ja.... nu hoor na 22.00 niet meer gebeld, klinkt ouderwets gezellig!
@ de rest goede morgen!
Tot straks Dromenvanger, geniet lekker van de buitenluchtquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede morgen.
5 dagen op rij om 10:00 opgestaan zonder wekker te zetten. Enige regelmaat begint naar voren te komen zo te zien. 10:00 is voorlopig een mooie tijd. Voel me er prettig bij, 0600 is te vroeg en 12:00 te laat dus 10:00 is de gulden middenweg.
Bejaarde stemming is weer wat gezakt :p Ondanks dat getempered, steeds temper temper.
Nu muziek en sigaret. En dan maar weer verder met schrijf-cursus.
Mijn leven lijkt normaal te verlopen met normale stemming. Hoewel het hier anders lijkt maar dat zijn moment-opnames en een bericht op FOK! zegt niet alles. Als ik een keer zeg dat ik me bejaard voel dan is dat 10 seconde zo![]()
Nu naar buiten
Genieten van de nazomer
Prettige dag allemaal en tot straksHoe je haaks en laat je niet gek makuh
Straks is al nuquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:10 schreef senesta het volgende:
[..]
Tot straks Dromenvanger, geniet lekker van de buitenlucht![]()
Yup... Nou ja... thuis... Ze is gisteravond zomaar weer vertrokken!! Naar vaderlief!!quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow is ze al weer thuis?!dacht dat ze tot vandaag zou blijven!
Goed plan die spruitjes!
@saraats succes bij onderzoek
@ nok had het door ja.... nu hoor na 22.00 niet meer gebeld, klinkt ouderwets gezellig!
@ de rest goede morgen!
ow ! hoe heeft ze het gehad?quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:36 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Yup... Nou ja... thuis... Ze is gisteravond zomaar weer vertrokken!! Naar vaderlief!!
geweldig!! En ook wel een beetje eng... (Verdwaald in het bos met de nachtelijke tocht en iets met 3x bloed maria roepen en enge dingen enzo....)quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ! hoe heeft ze het gehad?
Goede morgen en alvast prettige weekendquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:36 schreef Metro2005 het volgende:
Denk dat als je eenmaal begint met een verhaal dat het vanzelf op papier komt hoor![]()
Had ik ook vaak als ik scripties moest maken enzo, in het begin ging het wat moeizaam maar als ik eenmaal op dreef was vlogen de pagina's je om de oren![]()
Ohja mogge iedereenbijna weekend.
Wa tvoor onderzoek was het dan?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:54 schreef sararaats het volgende:
ik ben gesloopt door het medisch onderzoek
zit nu aan de McFlurry
ik werd gewogen en gemetenquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:59 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Wa tvoor onderzoek was het dan?
Mc flurry's zijn yummie!![]()
Soms kan het verleden "oprakelen" heel "opluchtend" werken.... Maar kan me wel voorstellen dat je je daarna gesloopt voelt... Wat voor verleden je ook hebt... Er zijn vast altijd wel "stukjes" waar je niet aan herinnerd wil worden.... Maar ook, of misschien wel juist, dat kan heel opluchtend werken!quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik werd gewogen en gemeten
er werden ook vragen gesteld over het verleden en heb alles verteld
Mcflurry Speculaas hebben ze niet in Nederland hé
Het is eng om jou te horen praten over spruitjes op tafel, met die hele kinderschare daarquote:Op donderdag 20 september 2007 20:14 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Da hadden wij gister... Vandaag stonden er spruitjes op tafel.... Als welkomsmaaltijd!
Dat kan ook ja.... Dat je blijft hangen in het verleden/de problemen zeg maar...quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Het verleden oprakelen kan er ook voor zorgen dat je ermee blijft zitten en dat je bevestiging krijgt dat er iets mis was/is/wordt. Ignorance kan een bliss zijn op dat gebied.
Sowieso twijfel ik eraan of het wel zo okey is om over problemen te praten, lijkt me vaak zo dat je het in stand houdt omdat je met de neus op de feiten gedrukt wordt en eraan herinnerd wordt.
Maar goed, dat werkt bij iedereen anders. En het ene probleem is het andere niet.
Het vereist een bepaalde staat waarin je helder genoeg en eerlijk genoeg tegen jezelf bent om te zien wat in het verleden oorzaak kan zijn van huidig gedrag en huidige keuzes, zonder in het verleden te blijven steken. Het is juist de bedoeling dat je patronen kunt doorzien en als nodig kunt doorbreken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat kan ook ja.... Dat je blijft hangen in het verleden/de problemen zeg maar...
Maar soms kan ook een "volwassenere" blik ( zeg maar het ahamoment van jaren later) verhelderend werken... En idd het is voor iedereen anders!
Mijn ervaring is dat ik het wel prettig vind hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Het verleden oprakelen kan er ook voor zorgen dat je ermee blijft zitten en dat je bevestiging krijgt dat er iets mis was/is/wordt. Ignorance kan een bliss zijn op dat gebied.
Sowieso twijfel ik eraan of het wel zo okey is om over problemen te praten, lijkt me vaak zo dat je het in stand houdt omdat je met de neus op de feiten gedrukt wordt en eraan herinnerd wordt.
Maar goed, dat werkt bij iedereen anders. En het ene probleem is het andere niet.
Dat zeg ik toch?!quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het vereist een bepaalde staat waarin je helder genoeg en eerlijk genoeg tegen jezelf bent om te zien wat in het verleden oorzaak kan zijn van huidig gedrag en huidige keuzes, zonder in het verleden te blijven steken. Het is juist de bedoeling dat je patronen kunt doorzien en als nodig kunt doorbreken.
Maar als je een je een type bent dat er liever in blijft zitten ipv te knokken om eruit te komen, dan kun je er beter niets mee doen als het anderen verder geen schade berokkent.
Ja. Alleen is het ding wat voor iedereen zo anders is dat niet iedereen werkelijk eerlijk tegen zichzelf is en eerder wegloopt voor de donkere kantjes in zichzelf. De meeste mensen zijn absoluut niet eerlijk. En al helemaaaaal niet tegen zichzelf.quote:
Inderdaad constant opratelen van iets dat al 100 keer gezegd is geworden. Als je in het begin alles eruit gooit dan zou dat voldoende moeten zijn, of misschien is het soms nodig dat je het vaker eruit gooit. Nogmaals verschilt het per persoon.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat kan ook ja.... Dat je blijft hangen in het verleden/de problemen zeg maar...
Maar soms kan ook een "volwassenere" blik ( zeg maar het ahamoment van jaren later) verhelderend werken... En idd het is voor iedereen anders!
Veel plezier aldaaarquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:42 schreef Spellmeista het volgende:
hey fijn weekend iedereen. Ik ben een lang weekend weg naar Texel!![]()
![]()
misschien wel aan de pijnlijke grimassen mihiquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Wil ze weten dat je het er moeilijk mee hebt dan moet je dat toch zeggen, aan je ogen kan ze het niet zien misschien.
Punt A en B optellend vind ik jouw dromen zo vreemd nog nietquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Pijnlijke grimassen kan ook betekenen dat er wat anders aan de hand is maar goed, wie weet zegt jou lichaamstaal alles op dat gebied
Goede morgen alweer deze zaterdag
A. 10:00 mijn nest uit en de meest vreemde dromen gehad, ik werd achterna gezeten door ghostbusters toen ik zei dat ik een geest was, maar toen kwamen ze met stofzuigers om te testen of ik op te zuigen was en toen bleek dat ik gewoon een levend persoon was wat voor opluchting zorgde aan beide kanten.
B. Gisteren een goede film gezien van Stephen King![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Punt A en B optellend vind ik jouw dromen zo vreemd nog niet![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:36 schreef draculettetje het volgende:
mogguh! ow nee al weer middag!
goed zo!quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn afspraak uitgesteld tot maandag
quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:32 schreef draculettetje het volgende:
ken dat wel DV, heb ook nog genoeg op het lijstje staan wat ik zou willen.
MAar voor nu eerst zorgen voor goed kunnen lopen en een goede job!
Daarna zien we wel weer.
Ook daar moet dan weer tijd voor zijn om een stapje verder te gaan zeg maar
Omdat we niet uitgeluld raken?quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
goed zo!
Over tijd gesproken, waaarom verdwijnt de tijd altijd als ik met je bel?
ha ha dat ook eerst plannen ja!quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Plannen genoeg. Nou ben ik door jou telefoontje net in een jubelstemming
niet echt spectaculair hoor. Koperrood en goudblond. En mijn eigen haar is bruin.Zitten ook dikke strengen van zonder verf. Hoop dat het pakt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:21 schreef draculettetje het volgende:
zoals?
quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:06 schreef sararaats het volgende:
zit nog steeds in het steunverband.
heb redelijk goed geslapen, alleen werd ik veel wakker van de pijn.
ik heb dit jaar al meer in het verband gezeten hoor. ik denk een ontsteking maar weet het eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:19 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan, Sara?!
Ik zat al terug te lezen..
Of lees ik er nu overheen?![]()
Ben je er nog niet mee naar een huisarts geweest dan?quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:28 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb dit jaar al meer in het verband gezeten hoor. ik denk een ontsteking maar weet het eigenlijk niet.
ons ma denkt dat het van de computer is maar in Parijs heb ik niet aan de computer gezeten en toen had ik het ook.
ik neem nu ontstekingsremmers
ben al een paar keer naar de huisarts geweestquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Ben je er nog niet mee naar een huisarts geweest dan?
ghehehe... 1tje meer od minder, valt toch niet zo snel op!!quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het is eng om jou te horen praten over spruitjes op tafel, met die hele kinderschare daar
Die donkere kanten...Ze begrijpen lukt me af en toe wel, maar ze "beteugelen"....quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja. Alleen is het ding wat voor iedereen zo anders is dat niet iedereen werkelijk eerlijk tegen zichzelf is en eerder wegloopt voor de donkere kantjes in zichzelf. De meeste mensen zijn absoluut niet eerlijk. En al helemaaaaal niet tegen zichzelf.
Zag gister op tv een schrijver, Arthur lapin. De interviewster vroeg hem hoe hij erop kwam om zich zo te verplaatrsen in zijn personage. Hij antwoordde dat hij dat de hele dag door deed... zich verplaatsen in mensen. Altijd proberen te bedenken waarom mensen doen wat ze doen.
Om dat te kunnen doen moet je ook zelfkennis hebben omdat je dan akelig veel tegenkomt dat je zelf ook hebt in meer of mindere mate. Maar het komt bijna nooit voor dat iemand zo ver gaat in het denken.
Kijk.... zo'n vent wil ik dan wel
heb ik de vorige keer gekregenquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:42 schreef senesta het volgende:
Ja, ik zou ze nog maar even verder laten kijken als je zoveel pijn hebt
Maar hoe kom je dan aan ontstekingsremmers?
Slaap lekker saraquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:26 schreef sararaats het volgende:
mensen, ik ga een poging tot slapen doen. ben zo rusteloos en inactief.
ben bijna aan het einde van m'n krachten, een pianotherapie kan misschien nog wonderen verrichten
Ik kan het wel lezen maar het is niet duidelijk, alsnog 4 regels tekst in je icoon waar ik die tekst op uitmaakquote:Op maandag 24 september 2007 08:21 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen.
Dat die tekst voor jullie te lezen is. Geen idee waarom, maar hier is ie dus niet te lezen. Alleen de bovenste zin. Maar dat zal wel aan mijn instellingen liggen
Het haar is matig gegaan, niet erg opvallen. Niet genoeg contrast omdat ik dan die delen eerst had moeten ontkleuren, en dat wilde ik niet.quote:Op maandag 24 september 2007 08:37 schreef draculettetje het volgende:
ha ha ik kan ook alleen de bovenste lezen hoor maar had de rest bij DV gelezen....
hoest met je haar gegaan? en nog in het zonnetje gezet?
Alvast veel plezierquote:Op maandag 24 september 2007 15:27 schreef nokwanda het volgende:
Hier in het pand is een bar waar alles geschonken wordt.
Nou heb ik al lang niet echt meer gedronken dan een wijntje dus ik zal, afhankelijk van mijn bui wss wel een of twee glazen whisky pakken.
Maar ik moet die avond nog langer mee omdat EW er ook zijn dansuitvoering heeft, later op de avond.
Ghehehe... Misschien moet je je maar op een bereikbaar meisje/vrouw storten....quote:Op maandag 24 september 2007 17:59 schreef sararaats het volgende:
misschien moet ik me dan wel op yvonne storten (graptje hé)
ben niet het type dat Anick op staat te wachten, ik wacht liever af
ik ben een pietsie verlegen als ik haar zie
Waarom ga je niet even langs de huisarts? Of ben je dat al geweest?quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:36 schreef sararaats het volgende:
hoi
moet nu met m'n linkerhand typen. m'n rechterhand ziet blauw en doet vreselijk pijn
de ontstekingsremmers helpen maar even
dat zeggen meer mensen. ben apetrots dat ik op haar mag lijkenquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:28 schreef nokwanda het volgende:
Je lijkt best wel wat op je oma Sara
vertel of heb ik het weer gemist?quote:
Ja, heb ik ook gemist. vertelquote:
quote:Op woensdag 26 september 2007 14:08 schreef nokwanda het volgende:
Geen idee wat nou de redenatie achter al die weerstand was?
Vraag me af hoe hij dacht.
Ha ha Verrassing!quote:Op donderdag 27 september 2007 06:58 schreef vamperotica het volgende:
En toen stonden daar opeens zoessie en aanstaandevoor onze neus!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 06:58 schreef vamperotica het volgende:
En toen stonden daar opeens zoessie en aanstaande voor onze neus!!![]()
![]()
![]()
quote:
ha ha die kende ik nog niet!quote:Op donderdag 27 september 2007 12:12 schreef Dromenvanger het volgende:
Dus drac gaat trouwen!!!!
Daar komt de bruid, daar komt de bruid, en vervolgens krijg je beschuit
Zelf verzonnenquote:Op donderdag 27 september 2007 12:23 schreef draculettetje het volgende:
ha ha die kende ik nog niet!
daar zorg jij toch al voor?!quote:Op donderdag 27 september 2007 12:38 schreef vamperotica het volgende:
Ghehehe met muisjes!
ja hee... ooit moet je t over nemen hoor!quote:Op donderdag 27 september 2007 12:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
daar zorg jij toch al voor?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |