quote:
Op vrijdag 14 september 2007 20:14 schreef sararaats het volgende:sorry hé, het is door de hardnekkige hoofdpijn dat ik niet alles kan onthouden
maar soit, het zal wel lukken
Geeft toch niet?
Probeer voor jezelf na te gaan wat je dromen betekenen.
Je droomde laatst over Yvonne, wat betekend Yvonne voor jou?
Probeer zo ieder dingetje van je droom voor jezelf uit te leggen.
Ik was 16 toen ik op mezelf ging wonen en een half jaar later ging ik samenwonen met mijn vriendje die al wel een stuk ouder was.
Dat was omdat ik het het niet met mijn stiefvader kon vinden, wij konden niet meer samen onder één dak zonder dat er doden gingen vallen
In de maanden erna droomde ik steeds dat ik een kind had gekregen en dat mijn toenmalige vriend en mijn ouders mijn kind hadden verkocht zonder mijn medeweten.
Zwetend en huilend werd ik steeds wakker.
Een goede vriendin begon me vragen te stellen over mijn droom en door antwoord te geven op haar vragen vielen de stukjes op hun plaats.
Wat betekenen je ouders voor je?
Wat betekend je vriend voor je?
Hoe interperteer je een kind hebben?
Het antwoord op de laatste vraag was voor mij, "je kind is een deel van jezelf", en toen snapte ik het, het kind wat verkocht werd was niet mijn kind, het was het kind in mezelf.
Ik denk dat een symbool in een droom voor iedereen anders is omdat iedereen er andere waardes aan hecht.
Of praat ik nu weer voor mijn beurt en zo?
Ik moet ook mijn boek over dromen weer eens opzoeken, "nachtvleugels" is echt een aanrader als je veel met je dromen en het opschrijven van je dromen bezig bent, sara