quote:
dat waren ze ookquote:Op donderdag 13 september 2007 07:55 schreef draculettetje het volgende:
mogguh!
klinkt als leuke dagen sara!
en dat is niet juistquote:Op donderdag 13 september 2007 15:04 schreef Spellmeista het volgende:
ik zeg 4!
jij weer druk het weekend???quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:35 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen. Weekend? Wasdah?
Sara..Daar gaaaaan we weer, meid. Gebruik PM of een fobo ofzo.
Hell yeah. Vandaag toch werken. Zondag kunstmarkt en heb morgen wel nodig om dat voor te bereiden. Morgen worden ook de spulletjes voor het asiel opgehaald hier.quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij weer druk het weekend???
quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:47 schreef draculettetje het volgende:
da's fijn spellmeista! gelukkig maar, nu zorgen dat het eten ook beter gaat!
@nok klinkt idd als weer een druk weekend voor jou, wanneer komt de rust?
Interpreteren is uitleggen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:29 schreef sararaats het volgende:
ik snap het woord "interpretatie" niet
moet m'n droom interpreteren maar ik weet verdorie niet hoe ik dat moet doen
ik hou een echt dromendagboek bij (gekocht bij Expo)
quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Interpreteren is uitleggen.
Als in: het invullen van een betekenis van jouw dromen.
Duidelijk? zo niet, nog een keer vragen.
Geeft toch niet?quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:14 schreef sararaats het volgende:
sorry hé, het is door de hardnekkige hoofdpijn dat ik niet alles kan onthouden
maar soit, het zal wel lukken
quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:11 schreef vamperotica het volgende:
Ach ja... Een mens kan soms raar dromen
Echt welquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:11 schreef vamperotica het volgende:
Ach ja... Een mens kan soms raar dromen
Zullen we dat maar niet gaan interpreteren?quote:
Ik kan het mijne wel aan hoor. Ik zal niet naar het jouwe vragen (ik raad wel stilletjesquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Zullen we dat maar niet gaan interpreteren?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik kan het mijne wel aan hoor. Ik zal niet naar het jouwe vragen (ik raad wel stilletjes)
Het is behoorlijk![]()
![]()
als je droomt over je ex-lover in lederhosen
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 08:40 schreef nokwanda het volgende:
ik zit hier nu, heel verstrooid, aan mijn bureau nog wat kleine dingetjes te beschilderen. Zo verstrooid dat ik een peuk opstak, tegelijk in mijn koffie wilde roeren, penseel neerlegde om dat te doen en vervolgens aan het lepeltje zat te lurken en tegelijk mijn peuk wilde oppakken om ermee verder te schilderen
quote:
quote:Op zondag 16 september 2007 21:15 schreef nokwanda het volgende:
Over een neut gesproken.... ik pak er ook een nu. En over leven richting dood gesproken... morgen een date plannen met de dierenarts om Rosa in te laten slapen![]()
Sterkte Nok,quote:Op zondag 16 september 2007 21:15 schreef nokwanda het volgende:
Over een neut gesproken.... ik pak er ook een nu. En over leven richting dood gesproken... morgen een date plannen met de dierenarts om Rosa in te laten slapen![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 22:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Sterkte Nok,
Dat zijn altijd klote beslissingen om te maken.
Ah neeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op zondag 16 september 2007 21:15 schreef nokwanda het volgende:
Ja, nou, ik moet nodig eerst douchen.Roosje heeft de halve nacht op mijn schouder liggen kwijlen. Ik had het hart niet om haar te storenquote:
Pfff.... Helemaaaaaal moeilijk als Ze zo dr best doet om te laten zien dat het heus wel gaat... Om daarna meteen met je neus op de feiten gedrukt te worden...quote:Op maandag 17 september 2007 08:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, nou, ik moet nodig eerst douchen.Roosje heeft de halve nacht op mijn schouder liggen kwijlen. Ik had het hart niet om haar te storen
Ze knorde er fink bij en dat was echt van genot omdat ik haar kroelde.
Vanochtend deed ze haar best om te laten zien dat ze haast zo fit als een kitten was door even hard met de anderen om de voerbakjes te mauwen (de anderen hebben allemaal rare mieuws is koor en dan is daar Rosa's enorm harde MAAUUUUWW) en zelfs met klein oranje (karel) op het aanrecht.
Vervolgens heb ik haar apart wat van dat extra zachte blikvoer uit zo'n miniblikje gegeven. Apart van de anderen. En daar stormt ze met grote enthousiaste glansogen op af. ik hoef maar te roepen en ze weet al gelijk dat ze apart gevoerd kan worden. Dat na twee dagen al. Hoe snel ze leert. Maar ze nam paar hapjes en dat was het weer. Daarna drinken en bij mij komen druppen. Tissues gepakt en bekkie afgeveegd. hele kin en neus onder het eten en water en kwijl.
En dan weet ik weer.... het is tijd.![]()
Zometeen dus. We zitten te wachten op de dierenartsquote:Op maandag 17 september 2007 09:05 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Pfff.... Helemaaaaaal moeilijk als Ze zo dr best doet om te laten zien dat het heus wel gaat... Om daarna meteen met je neus op de feiten gedrukt te worden...![]()
Heel veel sterkte Nokquote:Op maandag 17 september 2007 11:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zometeen dus. We zitten te wachten op de dierenarts
quote:Op maandag 17 september 2007 11:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zometeen dus. We zitten te wachten op de dierenarts
quote:Op maandag 17 september 2007 13:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nogmaals sterkte voor jou en EW![]()
het is niet fout hoor. alleen, ik kan er niet van meespreken. heb nooit een huisdier gehad.quote:Op maandag 17 september 2007 13:54 schreef nokwanda het volgende:
Ja idd Sara. En Rosa echt heel erg. De beste vriendin van Electro-Worm. Het grootste deel van zijn jeugd.
Ze was hier de hoofdpoes en ouder dan alle andere poezen hier.
Doet me meer dan van sommige mensen. Klinkt lullig en er zullen veel mensen zijn die dat fout vinden, maar zo voelt het wel.
waar?quote:Op maandag 17 september 2007 19:56 schreef Metro2005 het volgende:
mooie foto's sara.
Ik heb morgen een sollicitatiegesprekspannend
Op een nacht al dwalend zonder enige cent, kwam ik Parijs de meest absurde dingen tegen.quote:
Dieren zijn immers ook een persoon.quote:Op maandag 17 september 2007 13:50 schreef sararaats het volgende:
een huisdier is even dierbaar als een persoon.
Gistermiddag rond 12 uur.quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:28 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dieren zijn immers ook een persoon.
Alleen de genetische make-up is in feite anders.
(Iets dat mensen niet erkennen daar ze hun eigen ras soms niet eens als persoon erkennen simpelweg door een andere huisdkleur, bijvoorbeeld... maar gelukkig zijn wij super bewust en intelligent...)
Ben zeer benieuwd hoe het nu met Nok en EW gaat... wellicht zullen we even niks horen misschien (geen idee hoe laat gisteren "het" gebeurt is)![]()
In Gilzequote:
Achjee heb je je kitten in moeten laten slapenquote:Op dinsdag 18 september 2007 08:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gistermiddag rond 12 uur.
Het ging heel mooi en vreedzaam. In EW's armen ingeslapen. Voor het tweede spuiteje neergelegd en ik heb zelf haar hartje gevoeld tot het ging fladderen en stopte.
Ze had nog wel willen doorleven, hoor. Ze baalde best dat ze moest gaan, dacht ik zo. Daarom voelde het ook een beetje als verraad. Ze wilde hulp. Dat vroeg ze ook. Maar er was gewoon geen medische hulp meer mogelijk. Haar bekje kon niet eens meer dicht. Ze kon haar tong helemaal niet meer gebruiken en als ze ook maar iets moest kauwen liep het bloed langs haar kinnetje. En toch wilde ze doen als een kitten. Helaas was dit de enige hulp die ik haar kon bieden om haar echt versterven te besparen. Ikk hoop dat ze dat heeft begrepen.
En ja... al mijn katten zijn personen, idd. Ieder wezen is dat. En allemaal anders. Ze reageren ook hier allemaal anders op.
Sterker nog... het IS al herfst.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:52 schreef sararaats het volgende:
zit een beetje in een dipje, zou de herfst op komst zijn?
ICT supportmedewerker, vooral ondersteuning op lokatiequote:
Mijn gevoel zegt van wel, daar je intensies vanaf begin af aan puur waren.quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:47 schreef nokwanda het volgende:
bieden om haar echt versterven te besparen. Ik hoop dat ze dat heeft begrepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |