quote:Op woensdag 12 september 2007 21:10 schreef BaggerUser het volgende:
oke wat zijn nu de voordelen en nadelen op een rijtje? (vorig topic)
Als in: een Mac is een teken van goede smaak.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
en de rest is een kwestie van smaak.
quote:Op woensdag 12 september 2007 21:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als in: een Mac is een teken van goede smaak.
Nee voor zover ik weet niet.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:25 schreef NED het volgende:
Even misschien een stomme vraag.
Mijn vader draait op zn Mac wel eens VirtualPC, met Windows XP enzo, gewoon om wat aan te klooien.
Bestaat er niet iets als VirtualMac? Dus dat je zegmaar OSX in een virtuele omgeving op een Windowspc kan draaien. Dan kan je iig een beetje kijken of OSX je bevalt
Bestaat zoiets?
Vroeger had je PearPC om de PPCversie tergend traag te emuleren en tegenwoordig zwerven er wel intel builds rond die onder VMware zouden moeten werken.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:26 schreef znarch het volgende:
Nee voor zover ik weet niet.
Hmmmz, waarom zou Apple zoiets niet maken? Ik bedoel dan kan toch iedereen met een pc proberen of OSX wat voor hem is?quote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 21:26 schreef nietzman het volgende:
Even zonder dollen TS, koop maar gewoon een PC. Je bent niet het helderste lichtje aan Gods prachtige sterrenhemel en ik heb ook m'n vraagtekens bij je probleemoplossend vermogen. Niet dat je problemen zult krijgen hoor, maar ik denk gewoon niet dat de SC zit te wachten op de zoveelste nitwit die bij het handje genomen moet worden.
Als OS X ook op PC's zou draaien, zouden ze vrijwel geen Macs meer verkopen. Daar zitten ze natuurlijk niet op te wachten bij Apple.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:28 schreef NED het volgende:
[..]
Hmmmz, waarom zou Apple zoiets niet maken? Ik bedoel dan kan toch iedereen met een pc proberen of OSX wat voor hem is?
ah dacht dat ik Panther had, maar heb Jaquar met 10.2quote:Op zondag 16 september 2007 21:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Bij die driver van sitecom staat ook Voor Panther en Tiger dus vanaf 10.3
quote:Op maandag 17 september 2007 00:15 schreef w00h00 het volgende:
[..]
ah dacht dat ik Panther had, maar heb Jaquar met 10.2ff wennen voor me.
Heb je hier nog een oplossing voor anders dan Panther of Tiger te kopen?
Je kan de Mac van je vader toch gebruiken om te kijken of OS X je bevalt?quote:Op woensdag 12 september 2007 21:25 schreef NED het volgende:
Even misschien een stomme vraag.
Mijn vader draait op zn Mac wel eens VirtualPC, met Windows XP enzo, gewoon om wat aan te klooien.
Bestaat er niet iets als VirtualMac? Dus dat je zegmaar OSX in een virtuele omgeving op een Windowspc kan draaien. Dan kan je iig een beetje kijken of OSX je bevalt
Bestaat zoiets?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |