Zal het niet zo goed doen in de AH, aangezien de trinket soulbound is.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:13 schreef webbyplus het volgende:
Gisteren Piccolo of the flaming Fire geloot. Doet het altijd leuk in de AH(klik)
Dat bedoel ik nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:36 schreef manderveen het volgende:
[..]
Zal het niet zo goed doen in de AH, aangezien de trinket soulbound is.
Het is wel een leuke trinket. Die wil ook nog graag hebben.![]()
Sorry. Dacht dat je hem wou verkopen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:45 schreef webbyplus het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet![]()
In de AH is het druk. Als je daar de trinket gebruikt, staan in een keer 25 man te dansen
(is overigens easy te solo'en op lvl 70)
Ow bij de battle mastersquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:02 schreef manderveen het volgende:
[..]
Sorry. Dacht dat je hem wou verkopen.
Hij zal het in de AH zeker goed doen. Of bij de mailbox![]()
In die goeie ouwe AV tijd met ze 40e op de alliance brugquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:55 schreef vogelkooi het volgende:
bij het begin van een BG dat je moet w8ten op de deur
gz!!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:59 schreef Salatrel het volgende:
[afbeelding]
Kael dood! black temple here i come
gzquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:59 schreef Salatrel het volgende:
[afbeelding]
Kael dood! black temple here i come
Heb ik ook al sinds dat ik speel, dacht dat t aan mij lag, dus wilde geen hulp gaan vragenquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:48 schreef Slappy het volgende:
Mensen ik heb een problem ik kan niet inloggen op die site van Wow :S
Fout wachtwoord/fout inlog acount naam.
Terwijl ik wel kan inlogen in het spel
Iemand nog meer problemen mee?
En naar wie moet ik mailen voor dit problem?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:49 schreef Fir3fly het volgende:
Weet je zeker dat je wel op wow-europe.com zit? Ik had dat probleem ook.
Zoiets had ik ook toen ik net weer begon met WoW (paar maanden geleden) geen zin om de cd's te zoeken dus gewoon even via usenet binnen gehaald. Updaten etc. Dus ik ben blij en probeer in te loggen krijg ik een error. Alles geprobeert zie ik opeens een post op wow-europe forums dat er een bug is ofzo en meerdere er last van hadden. Maar naar 2 dagen proberen in te loggen werd ik het een beetje zat.. klantenservice gebeld kreeg ik een lief brits meisje aan de lijn moest ik van alles op de computer/router/geheugen instellen niks werkte. 2 dagen later zie ik opeens in die error "Password incorrect go to worldofwarcraft.com for support" zoietsquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:49 schreef Fir3fly het volgende:
Danku!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:49 schreef Fir3fly het volgende:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:58 schreef tonks het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook toen ik net weer begon met WoW (paar maanden geleden) geen zin om de cd's te zoeken dus gewoon even via usenet binnen gehaald. Updaten etc. Dus ik ben blij en probeer in te loggen krijg ik een error. Alles geprobeert zie ik opeens een post op wow-europe forums dat er een bug is ofzo en meerdere er last van hadden. Maar naar 2 dagen proberen in te loggen werd ik het een beetje zat.. klantenservice gebeld kreeg ik een lief brits meisje aan de lijn moest ik van alles op de computer/router/geheugen instellen niks werkte. 2 dagen later zie ik opeens in die error "Password incorrect go to worldofwarcraft.com for support" zoiets. had ik de US client
.
try 2 manning gnomergan @ level 32quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:28 schreef Baret-V2 het volgende:
Vandaag samen met 3 personen wc gecleared, zonder te wipen en zonder 1 keer te rezzen.
Het was een groep van;
-17 priest (ik)
-21 warrior
-19 shaman
We hebben allemaal in de instance gedinged dus het ziet er wel anders uit op de screens.
Op weg naar serpentis
[afbeelding]
Nog steeds op weg
[afbeelding]
Serpentis down
[afbeelding]
Bezig met verdan
[afbeelding]
Halfway there
[afbeelding]
Woohoo!
[afbeelding]
Duurde wel een uurtje ofzo, khen groups van level 22 gehad die 3-4 keer wipen en dan nog verdan niet pakken door een kut healer of tank.
3 manning gnome op level 29 gedaan.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:35 schreef Hanstin het volgende:
[..]
try 2 manning gnomergan @ level 32
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |