Zal het niet zo goed doen in de AH, aangezien de trinket soulbound is.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:13 schreef webbyplus het volgende:
Gisteren Piccolo of the flaming Fire geloot. Doet het altijd leuk in de AH(klik)
Dat bedoel ik nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:36 schreef manderveen het volgende:
[..]
Zal het niet zo goed doen in de AH, aangezien de trinket soulbound is.
Het is wel een leuke trinket. Die wil ook nog graag hebben.![]()
Sorry. Dacht dat je hem wou verkopen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:45 schreef webbyplus het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet![]()
In de AH is het druk. Als je daar de trinket gebruikt, staan in een keer 25 man te dansen
(is overigens easy te solo'en op lvl 70)
Ow bij de battle mastersquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:02 schreef manderveen het volgende:
[..]
Sorry. Dacht dat je hem wou verkopen.
Hij zal het in de AH zeker goed doen. Of bij de mailbox![]()
In die goeie ouwe AV tijd met ze 40e op de alliance brugquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:55 schreef vogelkooi het volgende:
bij het begin van een BG dat je moet w8ten op de deur
gz!!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:59 schreef Salatrel het volgende:
[afbeelding]
Kael dood! black temple here i come
gzquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:59 schreef Salatrel het volgende:
[afbeelding]
Kael dood! black temple here i come
Heb ik ook al sinds dat ik speel, dacht dat t aan mij lag, dus wilde geen hulp gaan vragenquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:48 schreef Slappy het volgende:
Mensen ik heb een problem ik kan niet inloggen op die site van Wow :S
Fout wachtwoord/fout inlog acount naam.
Terwijl ik wel kan inlogen in het spel
Iemand nog meer problemen mee?
En naar wie moet ik mailen voor dit problem?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:49 schreef Fir3fly het volgende:
Weet je zeker dat je wel op wow-europe.com zit? Ik had dat probleem ook.
Zoiets had ik ook toen ik net weer begon met WoW (paar maanden geleden) geen zin om de cd's te zoeken dus gewoon even via usenet binnen gehaald. Updaten etc. Dus ik ben blij en probeer in te loggen krijg ik een error. Alles geprobeert zie ik opeens een post op wow-europe forums dat er een bug is ofzo en meerdere er last van hadden. Maar naar 2 dagen proberen in te loggen werd ik het een beetje zat.. klantenservice gebeld kreeg ik een lief brits meisje aan de lijn moest ik van alles op de computer/router/geheugen instellen niks werkte. 2 dagen later zie ik opeens in die error "Password incorrect go to worldofwarcraft.com for support" zoietsquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:49 schreef Fir3fly het volgende:
Danku!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:49 schreef Fir3fly het volgende:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:58 schreef tonks het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook toen ik net weer begon met WoW (paar maanden geleden) geen zin om de cd's te zoeken dus gewoon even via usenet binnen gehaald. Updaten etc. Dus ik ben blij en probeer in te loggen krijg ik een error. Alles geprobeert zie ik opeens een post op wow-europe forums dat er een bug is ofzo en meerdere er last van hadden. Maar naar 2 dagen proberen in te loggen werd ik het een beetje zat.. klantenservice gebeld kreeg ik een lief brits meisje aan de lijn moest ik van alles op de computer/router/geheugen instellen niks werkte. 2 dagen later zie ik opeens in die error "Password incorrect go to worldofwarcraft.com for support" zoiets. had ik de US client
.
try 2 manning gnomergan @ level 32quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:28 schreef Baret-V2 het volgende:
Vandaag samen met 3 personen wc gecleared, zonder te wipen en zonder 1 keer te rezzen.
Het was een groep van;
-17 priest (ik)
-21 warrior
-19 shaman
We hebben allemaal in de instance gedinged dus het ziet er wel anders uit op de screens.
Op weg naar serpentis
[afbeelding]
Nog steeds op weg
[afbeelding]
Serpentis down
[afbeelding]
Bezig met verdan
[afbeelding]
Halfway there
[afbeelding]
Woohoo!
[afbeelding]
Duurde wel een uurtje ofzo, khen groups van level 22 gehad die 3-4 keer wipen en dan nog verdan niet pakken door een kut healer of tank.
3 manning gnome op level 29 gedaan.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:35 schreef Hanstin het volgende:
[..]
try 2 manning gnomergan @ level 32
Haha ik ook jaquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:52 schreef Stommie het volgende:
lol, heb de eerste x een half uur gedaan om via de site in accountmanagement te komen door tzelfde probleem![]()
![]()
En je character heet nog bruinwerker ookquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:28 schreef Baret-V2 het volgende:
Vandaag samen met 3 personen wc gecleared, zonder te wipen
Je wilt niet weten hoe vaak ik door nederlanders in de server word aangesproken.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:30 schreef viezerdt het volgende:
Leuke naam baret. Je stamkroeg is café de bruine snor
?
quote:Op woensdag 19 september 2007 00:16 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
En je character heet nog bruinwerker ook
Gek hequote:Op woensdag 19 september 2007 00:24 schreef Baret-V2 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe vaak ik door nederlanders in de server word aangesproken.![]()
ben je net begonnen? de start areas zijn op het moment namelijk op de meeste servers vrij leeg.quote:Op woensdag 19 september 2007 00:07 schreef Slappy het volgende:
Ligt het nou aan mij of is Bloodhoof soms dood ik zit in sommige gebieden en ik kom soms werkelijk niemand tegen.
Welke servers is het drukst ?
De begin gebieden zijn best leeg ja. En de highend gebieden behoorlijk vol nuquote:Op woensdag 19 september 2007 09:46 schreef Fratz het volgende:
[..]
ben je net begonnen? de start areas zijn op het moment namelijk op de meeste servers vrij leeg.
Had eens een female nelf druid, je wilt niet weten hoe vaak ik een gratis boost kreeg als ik als een meisje ging gedragen in sw. Sommige mensen zijn echt wanhopig bezig op wow.quote:Op woensdag 19 september 2007 08:07 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gek he. Moet je eens laten merken dat je nederlands en vrouw/meisje bent. Me vriendin had op een gegeven moment het wanhopige deel van de server achter zich aan (+ nog 1 of andere pedo bleek later
)
.
Altijd leuk als je via Ventrillo die mooie zwoele zweedse/deense dames hoortquote:Op woensdag 19 september 2007 10:52 schreef tonks het volgende:
Ik ga er standaard vanuit dat iedereen een jongen is op Wow. Ken ik iemand al een jaar ofzo van toen we samen level 20 waren en nu samen 70. Blijkt ook een meisje te zijn
. uit zweden
.
ik hoef me op mijn belf pala niet eens als chick te gedragenquote:Op woensdag 19 september 2007 10:49 schreef Baret-V2 het volgende:
[..]
Had eens een female nelf druid, je wilt niet weten hoe vaak ik een gratis boost kreeg als ik als een meisje ging gedragen in sw. Sommige mensen zijn echt wanhopig bezig op wow.![]()
Mensen die er van uit gaan dat vrouwen in het spel ook vrouwen in het echt zijn toch een heel stuk ergerquote:Op woensdag 19 september 2007 11:08 schreef Henkmanz het volgende:
mannen die met vrouwelijke characters spelen.
die missen iets volgens mij.
Dat doe ik ook niet, maar ik vind het iets zieligs hebben om als man met een vrouwelijke character te spelen. Ik merk in mijn ongeving dat dat vooral de mannen zijn die nauwelijks of geen contact met vrouwen hebben namelijkquote:Op woensdag 19 september 2007 11:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Mensen die er van uit gaan dat vrouwen in het spel ook vrouwen in het echt zijn toch een heel stuk erger.
Wat ik bij mij vooral zie is dat de mannen met mannetjes en vrouwtjes spelen. Dat zijn dan mannen met 2 of 3 kinderen en vrouwen die ze bijna iedere dag "The eye" geven (waarna ze ook gelijk offline zijn). Kan me niet voorstellen dat die iets missen of geen contact met het vrouwelijk geslacht hebbenquote:Op woensdag 19 september 2007 11:14 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, maar ik vind het iets zieligs hebben om als man met een vrouwelijke character te spelen. Ik merk in mijn ongeving dat dat vooral de mannen zijn die nauwelijks of geen contact met vrouwen hebben namelijk.
Of dat enkel iets is uit mijn omgeving laat ik maar in het midden, geen idee van namelijk.
Ik heb alleen maar vrouwelijke characters. Gewoon omdat ik de mannelijke versies lelijk vindquote:Op woensdag 19 september 2007 11:08 schreef Henkmanz het volgende:
mannen die met vrouwelijke characters spelen.
die missen iets volgens mij.
Haha, true.. ik heb een tauren shaman (male) --> wat was ik blij toen ik geen jurk meer hadquote:Op woensdag 19 september 2007 11:21 schreef webbyplus het volgende:
Ik heb ook een vrouwelijke char. Een human warlock. Een man in een jurk, das pas erg...
Vriendin van me speelt warriorquote:Op woensdag 19 september 2007 11:20 schreef tonks het volgende:
Vind het wel apart dat meisjes altijd casters spelen (meisjes die ik ken dan) en druids.
En dan te bedenken dat ze er niks onder aan hebbenquote:Op woensdag 19 september 2007 11:21 schreef webbyplus het volgende:
Ik heb ook een vrouwelijke char. Een human warlock. Een man in een jurk, das pas erg...
Als je een echt fout pakje wilt moet je deze nemenquote:Op woensdag 19 september 2007 11:27 schreef webbyplus het volgende:
ik kocht ooit een supergoede trousers voor een warrior, super stats.
Doe ik hem aan, is ie superrose :S
Hiero
hahaha,quote:Op woensdag 19 september 2007 11:27 schreef webbyplus het volgende:
ik kocht ooit een supergoede trousers voor een warrior, super stats.
Doe ik hem aan, is ie superrose :S
Hiero
Als je 't een robe noemt is ie gaafquote:Op woensdag 19 september 2007 11:21 schreef webbyplus het volgende:
ik wou een pala en aangezien ik het vertik om alliance te spelen blijft er maar 1 ras over en een Belf male is gewoon te gay dus dan wordt de keuze wel heel erg kleinquote:Op woensdag 19 september 2007 11:14 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, maar ik vind het iets zieligs hebben om als man met een vrouwelijke character te spelen. Ik merk in mijn ongeving dat dat vooral de mannen zijn die nauwelijks of geen contact met vrouwen hebben namelijk.
Of dat enkel iets is uit mijn omgeving laat ik maar in het midden, geen idee van namelijk.
alliance locks zijn alleen cool als gnomequote:Op woensdag 19 september 2007 12:12 schreef Rahl het volgende:
[..]
Als je 't een robe noemt is ie gaaf
Gnome , alliance en cool in 1 zinquote:Op woensdag 19 september 2007 12:18 schreef Stommie het volgende:
[..]
alliance locks zijn alleen cool als gnome
quote:Op woensdag 19 september 2007 12:23 schreef Beckham het volgende:
[..]
Gnome , alliance en cool in 1 zin![]()
enige coole gnome is er 1 in een iceblock vlak voor hij dood gaat .....
gnomes en coolquote:Op woensdag 19 september 2007 12:18 schreef Stommie het volgende:
[..]
alliance locks zijn alleen cool als gnome
Tussen ze benen gaan staan ziet hij je nietquote:Op woensdag 19 september 2007 12:36 schreef Stommie het volgende:
cool was misschien niet het juiste woord, laat ik het vermakelijk noemen!
vindt het werkelijk waar fantastisch als een lvl 63 tauren mij probeert te killen en als ik m dan pwn met een gnome lvl 60![]()
eigenlijk welquote:Op woensdag 19 september 2007 12:39 schreef webbyplus het volgende:
eigenlijk zijn draenei maar duf, of niet?
Elegant is een beter woord.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:39 schreef webbyplus het volgende:
eigenlijk zijn draenei maar duf, of niet?
Ik heb het dan ook over de vrouwelijke versiequote:Op woensdag 19 september 2007 12:42 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hoe kan je nou elegant zijn met een octopus als baart.
Degene die ik ken, speelt rogue, daarvoor hunter (en warlock, dat dan weer wel), en is bezig met een warrior altquote:Op woensdag 19 september 2007 11:20 schreef tonks het volgende:
Vind het wel apart dat meisjes altijd casters spelen (meisjes die ik ken dan) en druids.
Oja: "baart"quote:Op woensdag 19 september 2007 12:42 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hoe kan je nou elegant zijn met een octopus als baart.
Level 54quote:Op woensdag 19 september 2007 09:46 schreef Fratz het volgende:
[..]
ben je net begonnen? de start areas zijn op het moment namelijk op de meeste servers vrij leeg.
Dat is idd een ander verhaalquote:Op woensdag 19 september 2007 12:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over de vrouwelijke versie.
Ga maar bij de mozilla translaters klagen die laten het doorquote:
quote:# Please do not send us any screenshots containing the following:
* Sexually explicit and / or suggestive themes and images, or references to sexual orientation, or any content that a reasonable person would find inappropriate or obscene
* Areas that are off-limits or that are only accessible by means of an exploit
* The Dark Portal
* Characters standing in the "green transporter" in Hellfire Citadel
* Any of the Naaru, particularly A'dal in the middle of Shattrath City
* Characters running away from or dying to Fel Reavers
* Lady Sylvanas, particularly from the quest reward that features her singing
* Jokes about obscure TV shows or movies that most people won't get
* Characters laying with each other in beds
* Characters sitting in a catapult
* Characters sitting/swimming in a pool or taking a bath
* Characters sitting on a throne
* Characters in front of the moon/sunset
* Characters inside of the mouth of a monster
* Characters standing on the bow of a boat, "Titanic"-style
* Animals or critters polymorphed into sheep
* Characters laying down in coffins
* Dead characters overlapping each other
* Any references to suicide
* The Stormwind throne room and/or Onyxia Key quest event
* Running from a dinosaur in Un'Goro Crater
* Ragnaros, Onyxia, or Nefarian; alive or dead
* The Valley of Heroes in Stormwind
* The Colored Cave in Un'Goro Crater
En waarom denkje dat ze dat daar het redlight distric noemen?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:18 schreef Slappy het volgende:
[..]
Level 54![]()
Ja maar als ik met Alliance speel en begin bij Stormwind/Goldshire dan is het soms aardig druk in begin gebied![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 13:33 schreef WyriHaximus het volgende:
* Running from a dinosaur in Un'Goro Crater
Ze zijn ook zo langquote:Op woensdag 19 september 2007 13:33 schreef WyriHaximus het volgende:
Dat is idd een ander verhaal!
quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:41 schreef Henkmanz het volgende:
die nieuwe caverns of time instance lijkt me cool. Moet je samen met Arthas vechten voordat hij Lich King werd![]()
Ze zijn toch samen de Lich King?quote:Op woensdag 19 september 2007 18:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]werd die ene orc, Ner'zhul dacht ik, niet de lich king? Jeweetz, degene die gebrainwashed werd door Sargeras (of een van zn minions) om de orc stijl van shaman naar warlock te vormen?
Ik hoop dat je dan een Noggenfogger Elixir op hebt , mini gnomesquote:Op woensdag 19 september 2007 12:36 schreef Stommie het volgende:
cool was misschien niet het juiste woord, laat ik het vermakelijk noemen!
vindt het werkelijk waar fantastisch als een lvl 63 tauren mij probeert te killen en als ik m dan pwn met een gnome lvl 60![]()
Dat stukje ken ik nietquote:Op woensdag 19 september 2007 19:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ze zijn toch samen de Lich King?
Van wowwiki.com:quote:Op woensdag 19 september 2007 18:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]werd die ene orc, Ner'zhul dacht ik, niet de lich king? Jeweetz, degene die gebrainwashed werd door Sargeras (of een van zn minions) om de orc stijl van shaman naar warlock te vormen?
quote:Arthas entered the hollow glacier and beheld a winding pinnacle chained to the ice. As he strode up the stairs towards his destiny, the voices of those he had forsaken flooded through his mind. He heard Muradin Bronzebeard, Uther, and Jaina calling out to him, yet he ignored them, continuing his ascent. Finally, he reached the pinnacle and before him he saw an icy cask. Inside was a suit of armour, arranged as if seated on a massive throne. Now only one voice spoke to him - the rasping whisper of Ner’zhul:
Return the blade... complete the circle... release me from this prison!
With a great cry of strength, Arthas brought Frostmourne to bear against the Lich King's icy prison and with a haunting scream, the Frozen Throne exploded, and shards of the crystal scattered on the ground. With Ner’zhul’s thorny helm at his feet, Arthas leaned forward, picked it up, and placed the unimaginably powerful artifact on his head.
"Now," Ner'zhul's voice echoed within his mind, "we are one!"
Wij zijn 2 eeuwen op de vlucht geweest voor de burning legion, en dat je dan nog een stad als in terrokar, en tempest keep kan bouwen. dan vind ik die koeien met hun wigwams en stofige voorouders maar simpel, geld ook voor de ork's.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:51 schreef Stommie het volgende:
[..]
ze zijn elegant als je paarden elegant vindt
Vertelquote:Op woensdag 19 september 2007 13:33 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat is idd een ander verhaal!
[..]
Ga maar bij de mozilla translaters klagen die laten het door.
Dit komt van http://worldofwarcraft.co(...)screenshot-form.html af
[..]
[..]
En waarom denkje dat ze dat daar het redlight distric noemen?
Iets met drivers ofzo, vista gaat te snel voor wow heb ik gehoord.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:49 schreef dekkered het volgende:
werkt WoW en Vista niet samen?
ik ben bezig met wow te updaten maar hij kan het niet goed klaar maken.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:51 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Iets met drivers ofzo, vista gaat te snel voor wow heb ik gehoord.
quote:Op woensdag 19 september 2007 19:51 schreef vogelkooi het volgende:
Maar trolls zijn wel cool,
http://greywolf.critter.n(...)-shaman-and-pets.jpg
Die kleine boskabouter nerd's.
zit nu op een vista pc met wow aan op de achtergrond, werkt prima hierquote:Op woensdag 19 september 2007 21:51 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Iets met drivers ofzo, vista gaat te snel voor wow heb ik gehoord.
Hier gaan WoW en Vista prima samen hoor! Beter dan met XP, maar dan kan er ook aan liggen dat Vista op andere PC staat en dus de Vista-PC gewoon beter is dan de XP-PCquote:Op woensdag 19 september 2007 21:49 schreef dekkered het volgende:
werkt WoW en Vista niet samen?
Omdat ze daar vaak genoeg ingame lopen te sexen en de hoer(enloper) uit lopen te hangenquote:
Frostfire is T3, wordt misschien weer gebruikt in WotLK, aangezien Naxx daar weer als raid instance komt. Dreadnaught is ook gaaf, kan er niet op wachten. Of Plagueheart, misschien op een of andere manier de laatste 3 items van die set op mn lock krijgen (qua looksquote:Op donderdag 20 september 2007 10:11 schreef tonks het volgende:
Wauw priest tier6 is echt een van de mooiste sets die ik gezien heb in WoW. Samen met frostfire set voor mages (weet niet welke tier die is) en het blijft cool om tier6 in het 'wild' te zien want op de ptr is dat toch anders
.
[afbeelding]
Alleen hier zou je al priest voor rollen.
Oh en alleen de head is tier6 de rest is arena gear en die staf is ook echt ziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |