Dat dus, bij andere rassen heb je ook van die te grote ogen en schedels met open fontanellen vanwege het doorfokken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:07 schreef Frappelsien het volgende:
Als er toch echt goed op hun gezondheid gelet wordt tijdens het fokken kunnen er leuke pups uit komen.
Maar de doorgefokte honden, met scheve bloed-doorlopen ogen en benauwd snuitje vind ik echt gruwelijk om aan te zien. Het breekt mijn hart![]()
Zo kan ik ook echt niet vrolijk worden van de meeste perzische katten, maar dat is weer een andere discussie..
Die beige doen me iedere keer als ik er een zie toch weer aan Gizmo denken!quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:33 schreef littledrummergirl het volgende:
die zwarte lijkt wel een compleet ander rasheeft ook niet van die enge puiloogjes
Toen hij in de weegschaal werd gezet werd hij eindelijk beetje wakkerquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:26 schreef Meaghan het volgende:
Ah wat een schatje!Echt een stoer kereltje al zoals ie daar zit in die weegschaal
Krijgt ie gelijk al een autoquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:14 schreef Patries86 het volgende:
Ja kunnen echt niet wachten tot onze mops thuis kan komen.
Vanavond bij iemand een benz halen...
quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:14 schreef Patries86 het volgende:
benz
Bens dan.. wat maakt het uit!quote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:50 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Bens dan.. wat maakt het uit!
Gaat hier niet echt om de spelling of wat, maar om de mopshond
Als je daarvoor hier niet komt..reageer dan niet.
Vandaag boekje gekocht over de mops!
Erg boeiend
21 oktober, dan is hij 8 wekenquote:Op donderdag 27 september 2007 21:58 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik kan het zo gauw niet terugvinden, wanneer komt 'ie bij jullie wonen?
Van metaal/ijzer...quote:Op donderdag 27 september 2007 21:58 schreef deedeetee het volgende:
Ik denk dat je een bench bedoelt, heb je een open bench van metaal of een een dichte bench van kunststof ?
Ik zelf heb een dichte![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |