quote:Op woensdag 12 september 2007 18:57 schreef sj44k het volgende:
hell, zo lelijk!
quote:Op woensdag 12 september 2007 19:19 schreef MikeyMo het volgende:
Gezien het gemiddelde karakter van de mopshond denk ik dat je leukere honden hebt aan Quinty en Nouska. De mopshond is heel vaak een sjaggo hondje, waar veel honden een enorme enthousiasme vertonen daar heeft de mopshond vaak last van een overdosis zure passiviteit. De mopshond is een beetje de borderliner onder de honderassen lijkt wel; vaak een enorme hekel aan water, vrijwel nooit wild van andere mensen.
Neuh grappig om te zien, maar niet mijn hondenras
Ik vrees dat god er weinig mee te maken hadquote:Op woensdag 12 september 2007 23:12 schreef Harajuku. het volgende:
Die beesten zijn een grapje van God.
quote:Op woensdag 12 september 2007 23:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vrees dat god er weinig mee te maken had![]()
Ik vind ze grappig maar ik vind ze ook vaak zielig omdat de raskenmerken toch vaak ook voor gezondheidsproblemen zorgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Dus ze worden gemiddeld 16-18 jaar? Dat is oud hoorquote:Op donderdag 13 september 2007 11:11 schreef oh-oh het volgende:
En als jij geld uit wil geven aan een hond van een ras waarvan de gemiddelde leeftijd ergens rond de 8 a 9 jaar ligt, dan moet je dat natuurlijk zeker doen.
Dat dus, bij andere rassen heb je ook van die te grote ogen en schedels met open fontanellen vanwege het doorfokken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:07 schreef Frappelsien het volgende:
Als er toch echt goed op hun gezondheid gelet wordt tijdens het fokken kunnen er leuke pups uit komen.
Maar de doorgefokte honden, met scheve bloed-doorlopen ogen en benauwd snuitje vind ik echt gruwelijk om aan te zien. Het breekt mijn hart![]()
Zo kan ik ook echt niet vrolijk worden van de meeste perzische katten, maar dat is weer een andere discussie..
Die beige doen me iedere keer als ik er een zie toch weer aan Gizmo denken!quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:33 schreef littledrummergirl het volgende:
die zwarte lijkt wel een compleet ander rasheeft ook niet van die enge puiloogjes
Toen hij in de weegschaal werd gezet werd hij eindelijk beetje wakkerquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:26 schreef Meaghan het volgende:
Ah wat een schatje!Echt een stoer kereltje al zoals ie daar zit in die weegschaal
Krijgt ie gelijk al een autoquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:14 schreef Patries86 het volgende:
Ja kunnen echt niet wachten tot onze mops thuis kan komen.
Vanavond bij iemand een benz halen...
quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:14 schreef Patries86 het volgende:
benz
Bens dan.. wat maakt het uit!quote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:50 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Bens dan.. wat maakt het uit!
Gaat hier niet echt om de spelling of wat, maar om de mopshond
Als je daarvoor hier niet komt..reageer dan niet.
Vandaag boekje gekocht over de mops!
Erg boeiend
21 oktober, dan is hij 8 wekenquote:Op donderdag 27 september 2007 21:58 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik kan het zo gauw niet terugvinden, wanneer komt 'ie bij jullie wonen?
Van metaal/ijzer...quote:Op donderdag 27 september 2007 21:58 schreef deedeetee het volgende:
Ik denk dat je een bench bedoelt, heb je een open bench van metaal of een een dichte bench van kunststof ?
Ik zelf heb een dichte![]()
Ja, heb hem vandaag ingeschrevenquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:11 schreef senesta het volgende:
Ik vond de bench ideaal, elco heeft er veel gebruik van gemaakt.
Gaan jullie nog iets van puppencursus doen?
Goed nieuws, er komt een extra puppycurcusquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:45 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Ja, heb hem vandaag ingeschreven
Alleen zijn de cursussen al gestart, in januari start er weer een puppycursus!
Daaraan gaat hij dan meedoen, tot die tijd veel naar de hei voor sociaalcontact met andere honden
ga met de bus een keer naar de dierenarts, dan went hij aan het Openbaarvervoer, en een keer met de auto
keertje mee naar majorette, 5 meiden van 5 tm12 jaar, dan went hij ook beetje aan kinderen etc!
Alles gaat hij langzaam aan wennen, die meiden weten dat ik een keertje kom en dat ze dan 1 voor 1 mogen aaien en erbij mogen en als ze rustig zijn, alle 5 tegelijk!
Ja de camera gaat weer meequote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:26 schreef deedeetee het volgende:
Leuk, krijgen we dan ook weer nieuwe foto 's ?![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 09:53 schreef deedeetee het volgende:
Hoera foto's![]()
O wat een leuke snoetjes allemaalLeuke dikke pootjes ook
Het is echt een gezeliige knuffel zo te zien.![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 20:45 schreef Meaghan het volgende:
Ik heb een mopsenteefje van 8 maanden en dat is een heel enthousiast, lief en ontzettend koppig hondje![]()
Ze zijn niet zo aanhankelijk als de AmStaffs die ik vroeger had of de Engelse Bullen die ik ook heb. Ze is wat gereserveerd en zoekt de aandacht op wanneer zij dat wil. Verder heeft ze helemaal geen last van benauwdheid en is het ook geen zuurpruim en benadert ze iedereen met veel enthousiasme. Het zijn pientere, zeer beweeglijke en lieve honden en luisteren is niet hun meest sterke kantIk vind ze zelf erg mooi, ze hebben zo'n mooie uitdrukkig op hun koppie met die grote donkere ogen en die denkrimpels op hun voorhoofd en ze doen Oosters aan.
Luna
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:33 schreef Patries86 het volgende:
Denver zijn bench/mand/tent:
[afbeelding]
Bovenkant kan dicht en deurtjes ook, zo kan de hond er niet uit
[afbeelding]
Hier is de bovenkant dicht, deurtje kan ook nog dicht
Ding komt onder de trap boven te staan, daar kan hij dan in als hij zelf wil.
Verder gaan we hem gebruiken als we bij mensen logeren of op bezoek zijn, naar een hotel gaan of op vakantie etc.
Gekocht in een dierenspeciaalzaak van een vrouwtje in oosterhoutquote:Op zondag 7 oktober 2007 17:46 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat is een mooi ding, nog nooit ergens gezien![]()
Zo'n pinguin hebben wij ook gekochtquote:Op zondag 7 oktober 2007 13:22 schreef milo. het volgende:
[..]
Met die linux pinguin![]()
Maar..eigenlijk vind ik het beestje knap van lelijkheid
Van die paris hilton look a likes!quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:33 schreef Harajuku. het volgende:
Wie stopt er nu een hond in een tas
Slapen nog niet goed, veel piepenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:12 schreef senesta het volgende:
Wat een moppie![]()
![]()
Leuk hoor![]()
Hoe gaat het nu met slapen en dergelijke?
Hahaquote:Op donderdag 6 december 2007 14:14 schreef Dipkip het volgende:
Het is een dotje hoor, maar een stoere blik zou ik het niet noemen. Meer alsof ie twijfelt of links of rechts interessanter is om naar te kijken.
Ja zo loopt hij ook!quote:Op donderdag 6 december 2007 16:21 schreef CherryLips het volgende:
Loopt hij ook zo grappig met z'n voorpootjes heel parmantig naar voren? Hier in de buurt zie ik weleens mensen met mopsjes lopen en die lopen ook zo apart.
Ja was bekend!quote:Op donderdag 6 december 2007 21:23 schreef ursel het volgende:
Weet trouwens niet of die al bij je bekend was, maar hier een link naar de nederlandse mopsen vereniging:
http://www.commedia-mopshond.nl/
Weet niet of ze het nog doen, maar op zich wel een keer geinig om mee te maken zo'n meet. Ergens bij een bos wat afspreken en dan met al die mopsen daar wandelen..quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:55 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Ja was bekend!
Via deze vereniging met de eigenaar van het nest waar denver uit komt in aanraking gekomen
quote:Op donderdag 6 december 2007 14:14 schreef Dipkip het volgende:
Het is een dotje hoor, maar een stoere blik zou ik het niet noemen. Meer alsof ie twijfelt of links of rechts interessanter is om naar te kijken.
Via pugs.nl gaan we binnenkort weer wandelenquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Weet niet of ze het nog doen, maar op zich wel een keer geinig om mee te maken zo'n meet. Ergens bij een bos wat afspreken en dan met al die mopsen daar wandelen..
Geloof dat er iets van 50 mopsen ofzo dan waren..
Denver kan geen shows lopen, hij heeft geen stamboomquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:50 schreef Meaghan het volgende:
In de nieuwe Mac reclame zit trouwens een zwarte mops, verkleed als bijtje![]()
Luna heeft haar eerste show (de Winner in de Rai) gelopen en het ging helemaal geweldigHet is een echte uitslover in de ring
Ze heeft uiteindelijk een U (uitmuntend) kwalificatie gekregen! Hier zijn we heel blij mee, want we willen misschien volgend jaar een nestje met Luna
Ben jij van plan om shows te gaan lopen met Denver Patries?
Dit is haar knuffel vanuit het nest meegekregen en heel af en toe zuigt ze er aan en maakt ze die typerende bewegingen met haar voorpootjes, net alsof ze melk aan het drinken is bij haar mopsenmamaHet is voor het eerst dat ik dit gedrag bij een oudere pup heb gezien.
[ afbeelding ]
En voor alle mensen die nog twijfelen..![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |