Nee, dat zou teveel eer zijn.quote:Op woensdag 12 september 2007 17:23 schreef Bluezz het volgende:
Ehm, heeft Ree het getekend, bedoel je dat?
de rollatorgemeenschapquote:Op woensdag 12 september 2007 18:31 schreef golfer het volgende:
Welke gemeenschappen worden er geslacht?![]()
Je hebt een totaal verkeerd beeld van Memento volgens mij.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:13 schreef tong80 het volgende:
Een keer een TS die geen ervaring heeft met de TT
Vertelquote:Op woensdag 12 september 2007 19:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt een totaal verkeerd beeld van Memento volgens mij.
M-M is allang geen maagd meer heb ik het idee.quote:
zeg kunnen we t ergens anders over hebbenquote:Op woensdag 12 september 2007 19:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
M-M is allang geen maagd meer heb ik het idee.
Nog nooit aan jou gevraagd.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zeg kunnen we t ergens anders over hebben
dat heb je weleens gevraagdquote:Op woensdag 12 september 2007 19:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog nooit aan jou gevraagd.
Neuken ?
Ik verzin wel betere TT's hoorquote:Op woensdag 12 september 2007 19:22 schreef tong80 het volgende:
Eerlijk gezegd had ik een ander voor me
Wat jij wilquote:Op woensdag 12 september 2007 19:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zeg kunnen we t ergens anders over hebben
Oh jaquote:Op woensdag 12 september 2007 19:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat heb je weleens gevraagd
Heb je jezelf al goed ontsmet?quote:Op woensdag 12 september 2007 19:31 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond
zo net terug uit Helmond.. lange dag..
en jij was de boosdoener zekerquote:Op woensdag 12 september 2007 19:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
M-M is allang geen maagd meer heb ik het idee.
Nee jij mag aan de Rosé, Gayquote:Op woensdag 12 september 2007 21:27 schreef RayMania het volgende:
Worteltjessap hoef ik niet hoor.
Doe maar gewoon bier en malibuquote:
woensdagavond is vaste badmintonavond, dus geen dvdtjes kijkenquote:Op woensdag 12 september 2007 20:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Welke dvd wordt het straks Pasc?
ik de laatste 15 minuten, wat een drama!quote:Op woensdag 12 september 2007 22:45 schreef Suijk het volgende:
Heb alleen de laatste 10 minuten gezien, dus op zich wel genoten, relletje, goal, juichende Hollanders. Leuke wedstrijd.
quote:Op woensdag 12 september 2007 22:45 schreef Suijk het volgende:
Heb alleen de laatste 10 minuten gezien, dus op zich wel genoten, relletje, goal, juichende Hollanders. Leuke wedstrijd.
Ze hopen dat minimaal 1 van hun daar achter moet blijven.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:14 schreef tong80 het volgende:
Waarom moeten Barbara Barend en Humberto Tan naar Albanië ze mogen beiden een vraag stellen. Kan dat niet door érén persoon
En het relletje, en het mooie vuurwerkquote:Op woensdag 12 september 2007 23:21 schreef appelsientje het volgende:
Tering was een slechte wedstijd.. alleen het doelpunt was leuk om te zien!
Told yaquote:Op woensdag 12 september 2007 23:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Unihockey was wel leuk, ik ben mn energie weer kwijt... Maar er zitten wel een enorme hoeveelheid faggots op inderdaad. Dus ik denk dat ik gewoon op voetbal ga en dan in het begin alleen maar ga meetrainen en af en toe een wedstrijdje meepik.
quote:Op woensdag 12 september 2007 23:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En het relletje, en het mooie vuurwerk
Ik ga legge
Ik kijk bijna nooit naar dat programma met die geweldige onpartijdigheid van Witteman.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:26 schreef golfer het volgende:
Ik lig nog in een deuk om de analyse van Jan Mulder op deze wedstrijd bij Pauw & Witteman.
werd gister 39ste ofzoquote:Op woensdag 12 september 2007 22:57 schreef RayMania het volgende:
60503559 borisz.
Heb jij je al geplaatst voor dat RTL7 gedoe?
Zo maar nar de herhaling kijkenquote:Op woensdag 12 september 2007 23:26 schreef golfer het volgende:
Ik lig nog in een deuk om de analyse van Jan Mulder op deze wedstrijd bij Pauw & Witteman.
dat was genieten iddquote:Op woensdag 12 september 2007 23:26 schreef golfer het volgende:
Ik raad je straks de herhaling aan.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:29 schreef VoreG het volgende:
Ik kijk bijna nooit naar dat programma met die geweldige onpartijdigheid van Witteman.
Wat zei Mulder?
quote:Op woensdag 12 september 2007 23:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Netjes gedaan van Oranje, al die zeurpieten ook.
Wordt wel erg laat. Moet morgne weer vroeg op, komt het een beetje in het begin of niet?quote:Op woensdag 12 september 2007 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik raad je straks de herhaling aan.
Briljante analyse van hem.![]()
bedank die rotjes gooier maarquote:Op woensdag 12 september 2007 23:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kunt hem in minuut 1 maken maar ook in minuut 93. Zo simpel is het toch tong. Dit scheelt zelfs weer twee minuten blessuretijd extra.
direct na het late journaal begint het met Jan Mulderquote:Op woensdag 12 september 2007 23:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wordt wel erg laat. Moet morgne weer vroeg op, komt het een beetje in het begin of niet?
je oude ava kan wel terug hoorquote:Op woensdag 12 september 2007 23:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oke oke
ik duik er ook in
Vaduz ik kan met voorbeelden komen. Een post naar mijn hartquote:Op woensdag 12 september 2007 23:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kunt hem in minuut 1 maken maar ook in minuut 93. Zo simpel is het toch tong. Dit scheelt zelfs weer twee minuten blessuretijd extra.
op de achtergrond heb die KK vs AA gemistquote:Op donderdag 13 september 2007 00:12 schreef RayMania het volgende:
Je hebt gekeken. Oach, is wel leuk zo onder het voetbal.
Ging wel goed, had het gevoel te kunnen winnen. En dan komt je KK tegen AA.
Morgen weer proberen voor RTL.
Gemistquote:Op donderdag 13 september 2007 00:20 schreef golfer het volgende:
Nog even de video bekijken van de nieuwe serie Gordon Ramsay Hell's Kitchen.
Zal vast wel weer ergens herhaald worden, toch?quote:
Luiquote:Op donderdag 13 september 2007 00:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Mogen de Wii avatars weg? de actie is ten einde en de wii is weg
Volgens mij was het toch echt Romario die altijd 'een beetje moe' wasquote:
maar doe je ava nou veranderenquote:Op donderdag 13 september 2007 00:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens mij was het toch echt Romario die altijd 'een beetje moe' was.
Mananaquote:Op donderdag 13 september 2007 00:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar doe je ava nou veranderen
Het is voor achten en jij zit al achter de pc en hebt het over uitslapen?quote:Op donderdag 13 september 2007 07:58 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen iedereen
zo lekker vandaag een dagje uitslapen
quote:Op donderdag 13 september 2007 08:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het is voor achten en jij zit al achter de pc en hebt het over uitslapen?
goed plan, zo even boodschappen doen, gelijk even op haringjacht. Of mosselen. Misschien wel beidequote:Op donderdag 13 september 2007 09:29 schreef borisz het volgende:
terug van de markt
lekkere kaas gehaald en
Haring
![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 09:47 schreef borisz het volgende:
oké mijn eerste opdracht via blackboard ook verstuurd, is ook wel ff wennen wat uitprinten en dan inleveren bij de docent. NU druk je op een paar knoppen en klaar
quote:Op donderdag 13 september 2007 09:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
goed plan, zo even boodschappen doen, gelijk even op haringjacht. Of mosselen. Misschien wel beide
quote:Op donderdag 13 september 2007 10:10 schreef Damzkieee het volgende:
Wij hadden altijd Learningspace. Heb je ook geen gedonder of het wel of niet ingeleverd is. Probleem was alleen dat die leraren het niet wilden uitprinten en ze nu volgens mij gewoon weer alles op papier moeten inleveren
Inderdaad. 'Anders moeten wij alles uitprinten, denk je dat t papier me op de rug groeit?'quote:Op donderdag 13 september 2007 10:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hahah ... die zijn soms zo ouderwets..
Ireland.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:52 schreef Suijk het volgende:
Wat heeft Limburg klaargespeeld gisteren? Of nee, jij juicht natuurlijk voor Duitsland.
Neen.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:59 schreef SCH het volgende:
Gaan we neuken?
Alleen als er geneukt wordtquote:Op donderdag 13 september 2007 12:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Neen.
Ben je wel in Vlissingen volgende week?
Neitquote:Op donderdag 13 september 2007 12:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Je draait twee letters om en iedereen kijkt er vreemd van op.
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Stelletje idioten bij korfbal soms ook.
Wat hebben die Korfrakkers gedaan dan?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Stelletje idioten bij korfbal soms ook.
De laatste 1/3 lukt je ook wel hoor, je hoeft alleen te kijken of de McDonalds open is vanavond!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Komkommersalade is goed gelukt.
2/3e van mn avondeten van vanavond is al zo goed als klaar.
Hallo, ik woon in Wageningen. Denk je dat hier een McDonalds is?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
De laatste 1/3 lukt je ook wel hoor, je hoeft alleen te kijken of de McDonalds open is vanavond!
Vast een biologische!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hallo, ik woon in Wageningen. Denk je dat hier een McDonalds is?
Hier is alleen een Gerard's Corner en een Ray's Place.quote:
Faggotquote:Op donderdag 13 september 2007 12:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Komkommersalade is goed gelukt.
2/3e van mn avondeten van vanavond is al zo goed als klaar.
Daar kan je maar beter niet eten.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hier is alleen een Gerard's Corner en een Ray's Place.
Blijf je nou aan de gang?quote:
Heb ik helaas al een keer gedaanquote:Op donderdag 13 september 2007 12:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar kan je maar beter niet eten.
Wat overblijft is niet zo erg...quote:Op donderdag 13 september 2007 12:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je studeert in Wageningen, je doet aan unihockey en je eet komkommersalade! Wat moet ik dan?
Ik werk er bijquote:Op donderdag 13 september 2007 13:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt me ook Mess, ik ging ook pas op m'n 17e naar m'n eerste.
quote:
Jup.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:13 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Bij een begrafenisonderneming?
Ik kon de PI en de reactie ook al niet goed plaatsen, maar dat is nu dus ook weer duidelijkquote:
Ik ga het elke avond wel proberen, tot het niet meer kan.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:18 schreef borisz het volgende:
nog mensen die de rtl7freeroll gaan spelen vanavond ?
tot de 27ste ofzoquote:Op donderdag 13 september 2007 13:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ga het elke avond wel proberen, tot het niet meer kan.
Moet lukken, ongeveer 1000 man en 700 valt al af vanwege amateurisme en sitting-out.quote:
20.30 begint het. Je vult als wachtwoord in RTL7poker. Je speelt door tot de FT en dan zit je in de finale. Die de 27ste gespeeld wordt. De winnaar wint een masterclass met Marcel en Noah.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:19 schreef dndiek het volgende:
Geen idee hoe het werkt, misschien eens kijken hoe en wat vanavond
Misschien maar eens kijken vanavond als ik eraan denkquote:Op donderdag 13 september 2007 13:23 schreef borisz het volgende:
[..]
20.30 begint het. Je vult als wachtwoord in RTL7poker. Je speelt door tot de FT en dan zit je in de finale. Die de 27ste gespeeld wordt. De winnaar wint een masterclass met Marcel en Noah.
Heb je weer reclame lopen maken voor niets.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:38 schreef appelsientje het volgende:
Zo... mijn oude vertrouwde icoon weer terug
welke client?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:23 schreef borisz het volgende:
[..]
20.30 begint het. Je vult als wachtwoord in RTL7poker. Je speelt door tot de FT en dan zit je in de finale. Die de 27ste gespeeld wordt. De winnaar wint een masterclass met Marcel en Noah.
quote:Op donderdag 13 september 2007 13:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb je weer reclame lopen maken voor niets.
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:53 schreef dndiek het volgende:
Goedemiddag
Eindelijk tijd voor koffie
Verwacht er niet veel vanquote:Op donderdag 13 september 2007 14:37 schreef golfer het volgende:
Middag!
Straks eens kijken wat er zoal in Leiden te beleven valt.
Trouwens wel raar, door het winnen van een freeroll en daarna een toernooi met allemaal mensen die ook een finaletafel van zo'n freeroll kunnen halen, win je een masterclass. Volgens mij kun je dan wel pokeren en is zo'n masterclass niet nodigquote:
Om te fluiten heb je met ingang van dit seizoen een diploma nodig. Ik heb de theorie al af, praktijk moet nog. (:')), evenals twee anderen uit m'n team. Niemand heeft dat diploma in 't team. Toch vinden een stel idioten het leuk om het team wedstrijden toe te schuiven, terwijl het bekend is. (Lees: Als je ook maar even een presentielijst ergens doorkijkt.) dat wij dat niet mogen fluiten.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:24 schreef RayMania het volgende:
Vertel, LG.
Mooi zo.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 15:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Whehe, daar heb ik niet eens fantasie voor nodig.
Tietenquote:Op donderdag 13 september 2007 15:41 schreef RayMania het volgende:
Met wat fantasie erbij zie ik er wat anders in, sientje.
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt>me>wel.
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:25 schreef borisz het volgende:
Donderdag 13 september en jawel, ik zit aan de pepernoten![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:33 schreef borisz het volgende:
zo alvast ingeschreven voor de rtl7 freeroll, ray heeft zich ook ingeschreven zie ik
Ze zijn hier al vanaf 1 september te verkrijgen bij de AH. Ze staan wel helemaal weggestopt bij de 'flesinleverautomaat', maar tochquote:Op donderdag 13 september 2007 16:25 schreef borisz het volgende:
Vast!quote:Op donderdag 13 september 2007 16:47 schreef Suijk het volgende:
Zou ze nu ook een eigen partij oprichten?
juist. blij dat ze is opgerot.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:27 schreef VoreG het volgende:
Hopen dat de VVD nu eindelijk een normaal beleid kan gaan voeren zonder dat Rita erdoorheen schreeuwt.
Schandalig dat je ze niet laat liggen.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:25 schreef borisz het volgende:
Faggot!quote:Op donderdag 13 september 2007 18:12 schreef VoreG het volgende:
Rondje op mijn kosten. Ik heb een soort van promotie gemaakt. Ipv het inchecken van gasten en domme formulieren invullen, mag ik nu de kas beheren en andere werkzaamheden verichten. Van de Front Office naar de Back Office zoals dat in het hotel heet, ik krijg iemand die voor mij koffie mag halen en ik krijg een euro meer betaald!
Jongens die bij een hotel werken zijn net stewards in een vliegtuig.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoezo? Een lekker wijf als assistente dat koffie voor me gaat halen. Top!
En de rest bedankt
Of mannen op unihockey.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jongens die bij een hotel werken zijn net stewards in een vliegtuig.
Ik zit niet op unihockey.quote:
Daar verkopen ze wel toetsenborden...quote:
doetetnietmeerquote:Op donderdag 13 september 2007 18:33 schreef Suijk het volgende:
Wat is er met je spatiebalk, Ole?
http://www.youtube.com/watch?v=PmCDwAC62Gcquote:Op donderdag 13 september 2007 18:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat>wil>je>daarmee>zeggen>Ole?
http://www.telegraaf.nl/b(...)ning_MediaMarkt.htmlquote:Op donderdag 13 september 2007 18:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat>wil>je>daarmee>zeggen>Ole?
welke van de 12quote:
delaatstedusquote:Op donderdag 13 september 2007 18:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
welke van de 12
oja alexanderplatz, afgelopen zomer met vakantie in berlijn ook nog langs gelopen![]()
in Charlottenburg nog in de MM geweest.
langs de dvd bakken zekerquote:Op donderdag 13 september 2007 18:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
welke van de 12
oja alexanderplatz, afgelopen zomer met vakantie in berlijn ook nog langs gelopen![]()
in Charlottenburg nog in de MM geweest.
Hij is gister pas opengegaan?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
welke van de 12
Het onderwerp was inderdaad best interessant, ik vond de reportage wat matig...quote:Op donderdag 13 september 2007 18:37 schreef Suijk het volgende:
Interessant item bij 1vandaag.
Ja, vooral dat stukje dat je 3.30 kreeg bij een overwinning van de uitclub. Dat was de quotering voor een geljikspel.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het onderwerp was inderdaad best interessant, ik vond de reportage wat matig...
Bijvoorbeeld jaquote:Op donderdag 13 september 2007 18:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, vooral dat stukje dat je 3.30 kreeg bij een overwinning van de uitclub. Dat was de quotering voor een geljikspel.
Ja, leuk he. Erg vreemd eigenlijk, want ze staan op dit moment in de Arena.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:46 schreef tong80 het volgende:
Mogge Borisz.
TV-TIP
[TV-TIP] Documentaire over The Police. Ned-3
It wasn't mequote:Op donderdag 13 september 2007 09:02 schreef Againzender het volgende:
Mogguh
Brand in het AMC zo te zien....
ik heb een bierquote:
ik houd het bij normale eenheden, gewoon 33cl Grolschquote:Op donderdag 13 september 2007 20:51 schreef DIGGER het volgende:
Ik ook, AZ, maar dan in English standards
wij zijn ook weer blij dat je bent opgerotquote:Op donderdag 13 september 2007 20:57 schreef DIGGER het volgende:
Ja dank, proost, veilig terug uit IJdorp, is wel een toost waard
ik was er niet helemaal bij ik deed meer dingen tegelijk ... maar goed domme call met die walking sticksquote:Op donderdag 13 september 2007 21:00 schreef RayMania het volgende:
Wat voor stomme call maakte je daar nou weer borisz.
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Nieuwe laptop, werkt als een tierelier!![]()
![]()
een laptop kan je meenemen?quote:
Had ik net ook al bij de NL freeroll op Unibet....quote:Op donderdag 13 september 2007 21:00 schreef RayMania het volgende:
Wat voor stomme call maakte je daar nou weer borisz.
Glenn ook, die vond het maar niks dat ik daar wasquote:Op donderdag 13 september 2007 21:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
wij zijn ook weer blij dat je bent opgerot![]()
Dat snap ik ook welquote:Op donderdag 13 september 2007 21:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
een laptop kan je meenemen?
slecht, ik lag er snel uit maar was er niet echt bij...quote:Op donderdag 13 september 2007 21:20 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel
Hoe gaat het met de pokeraars?
Grolsch is bij Dirk van den Broek in de aanbieding. 7,99 voor een krat 24x33clquote:Op donderdag 13 september 2007 21:11 schreef borisz het volgende:
oh voor de noord hollanders
leffe is in de aanbieding bij de deka
Redelijk met 5,5K. Jij krijgt alleen maar azenquote:Op donderdag 13 september 2007 21:20 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel
Hoe gaat het met de pokeraars?
Whoah, dat geloof ik graagquote:Op donderdag 13 september 2007 21:37 schreef golfer het volgende:
*burb*
Terug van www.kreeftenfestival.nl
Was erg lekker.
2x AA in korte tijdquote:Op donderdag 13 september 2007 21:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Redelijk met 5,5K. Jij krijgt alleen maar azen.
iets vreet batterijen?quote:
aha, energiedrank dus. dank je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |