Maar goed dat jij hem niet in je Fantasy Team hebt!Scheelt mij weer een overwinning...quote:Op woensdag 12 september 2007 16:45 schreef popolon het volgende:
De Nederlandse Jurrjens was gisteren wéér erg goed voor Detroit:
ERA 3.15, IP:5 R:1 H:3
Ik had geluk dat de Tigers niet echt heel veel gescoord hebben gisteren.ondanks een double header!Ik vreesde al het ergste....quote:Op woensdag 12 september 2007 17:01 schreef popolon het volgende:
Ik was te laat.
Als Detroit deze week goed speelt win ik, zo niet dan win jij met gemak.
Maar aangezien de Tigers nogal prutsen de laatste tijd ....
Cleveland? Staan 1e in de AL Central, 5.5 wedstrijden voor op de Tigers. Vind ik nou niet echt teleurstellend.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:27 schreef VinnieJones het volgende:
MLB is bagger de laatste tijd.. Ik vind dit seizoen eigenlijk tegenvallen tot nu toe .. Geen teams waar ik van zeg die doen het echt goed..
Behalvde de Mets..![]()
Maar ploegen als White Sox, Cardinals, Cleveland en Twins stellen beetje teleur![]()
8-7 YANKEESquote:Op zaterdag 15 september 2007 04:21 schreef popolon het volgende:
4-2 Tigers, 5-2 BoSox.
Looks good so far.
Ouch,deze doet pijn bij de BoSox.Een 7-2 voorsprong uit handen geven.....quote:
quote:
Tja niet te geloven. 't Lijken de Tigers wel.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:42 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Ouch,deze doet pijn bij de BoSox.Een 7-2 voorsprong uit handen geven.....![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:33 schreef Fredgroes het volgende:
en vanavond vanaf 21.45 uur het tweede deel van deze spannende drieluik. word ook weer live uitgezonden op NASN
College football ..quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:07 schreef Guard het volgende:
[..]NASN moet gewoon college football uitzenden, ND @ Michigan ofzo
Auw, pijnlijk.quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:12 schreef sararaats het volgende:
ben een hevige fan en supporter van Chicago White Sox
quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:35 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
College football ..
![]()
wat ben je dan![]()
![]()
![]()
Ach laat toch. Volgens hem draait Cleveland matig.quote:
Yanks pakken ze wel in de 8e of de 9e ..quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:44 schreef popolon het volgende:
2-1 Boston.
Ze zullen toch weer niet een 'Tiger' doen hoop ik.quote:Op zondag 16 september 2007 00:13 schreef fanneke het volgende:
5-1, en nu eens die voorsprong vasthouden.
Kom op Popo,er moeten nog 2 dagen gespeeld worden.Alles kan nog gebeuren!quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:27 schreef popolon het volgende:
Nou daar ga ik dan Playmaker, Tigers spelen niet goed genoeg om de fantasy league te winnen.
Ben toch vrij ver gekomen met een grote Detroit line-up.
Dude, klik eens op match up en bekijk de stats, dat haal ik niet meer in. Maar 't is niet onverwacht.quote:Op zondag 16 september 2007 00:20 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Kom op Popo,er moeten nog 2 dagen gespeeld worden.Alles kan nog gebeuren!(ik ga vanavond wel rooten voor Santana
)
idd.quote:Op zondag 16 september 2007 01:00 schreef popolon het volgende:
Big Papi had net al een hele belangrijke 2RBI hit.
Zou wel mooi zijn, ook voor de Tigers en Mariners.
Chicago. Tigers spelen dan tegen de White Sox.quote:Op zondag 16 september 2007 01:05 schreef popolon het volgende:
Ga je naar Michigan of Seattle?
quote:Op zondag 16 september 2007 01:06 schreef fanneke het volgende:
[..]
Chicago. Tigers spelen dan tegen de White Sox.
Ik bezoek ook nog een wedstrijd in Milwaukee. Brewers vs Padres.
Dat zeggen er veel over Chicago. Ben er alleen een keer overgevlogen (overstap). We zijn er 4 dagen, dus ik ben benieuwd wat er zoal te zien is.quote:Op zondag 16 september 2007 01:09 schreef popolon het volgende:
[..]Chicago is een prachtige stad.
Al zou ik dan voor de Cubs gaan.![]()
5-0 voor nu in de 4e inning..quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:47 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Vannacht cheer ik voor de Pirates![]()
This is baseball.quote:Op zondag 16 september 2007 02:10 schreef VinnieJones het volgende:
Kutzooi, Pirates zitten weer te kutten.. Morris het ging net zo lekker![]()
EDIT:
Wow.. Houston slaat ineens alles wat los en vast zit.. van 5-0 naar 5-7 .. WTF![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Ach laat toch. Volgens hem draait Cleveland matig.
en hij heeft 'm , de win.quote:Op zondag 16 september 2007 21:54 schreef Almighty het volgende:
ok een 2B en een 3B van Tyner tegen en Jurjens is eraf. Punto nog wel gescoord op die triple van Tyner. Mooie prestatie, nu hopen dat hij de win mag hebben.
Je hebt uiteindelijk toch gelijk Popo,maar na die complete game shutout van Hudson gisteren wist ik het pas echt zeker.quote:Op zondag 16 september 2007 00:22 schreef popolon het volgende:
[..]
Dude, klik eens op match up en bekijk de stats, dat haal ik niet meer in. Maar 't is niet onverwacht.
Gaat het?quote:
JAAAAAAAquote:
Pfff,waar was Zumaya mee bezig?quote:Op dinsdag 18 september 2007 02:36 schreef popolon het volgende:
Met Detroit weet je het nooit dit seizoen.
Ze geven games weg met 7-0 voor, heel normaal.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:43 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Pfff,waar was Zumaya mee bezig?![]()
De race in beide East Divisions word steeds spannender.De Phillies en Yanks komen steeds dichterbij de Mets en BoSox.
In de 5e inning dus. 4-2 voor de Indians.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:50 schreef Phoolie het volgende:
Tigers staan inmiddels voor met 2-0, in welke inning gaan ze het nu afgeven
Dan moet je hem toch juist uit de kast halen...quote:Op donderdag 20 september 2007 01:26 schreef popolon het volgende:
En ik kan m'n Cubs shirt ook nog even in de kast laten, die zijn ook nog lang niet zeker van de playoffs.
Nee want ik heb m'n Detroit shirt nog aan.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dan moet je hem toch juist uit de kast halen...
Ik ben ook geen D-Back fan,maar het is toch ontzettend knap wat ze daar dit jaar gedaan hebben.Één van hun beste spelers is geblesseerd(Hudson),maar ze blijven winnen en dat met allemaal jonge spelers.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:03 schreef mitt het volgende:
Jammer dat Detroit de playoffs niet gaan halen, had liever tegen hun of Cleveland gespeeld dan tegen de Yankees of de tegen de Red Sox.
Red Sox - Cleveland
Yankees - Angels
Mets - San Diego
Arizona - Cubs
Als de stand zo zou blijven. Arizona - Cubs
Liever Mets - San Diego in de NL finale.
Cleveland - LA Angels is echt onmogelijk door het wildcardsysteem. Eigenlijk best vreemd dat de wildcardwinnaar niet tegen de eigen divisiekampioen kan spelen. Ploeg met beste record moet tegen ploeg met minste record spelen en de twee andere tegen elkaar in LCS. Lijkt mij de meest eerlijke oplossing en heb je het meeste aan het beste record. Nu kan Boston beste record hebben, maar niet tegen de playoff ploeg met minste record spelen. Al zullen ze dat in dit geval niet zo heel erg vindenquote:Op donderdag 20 september 2007 17:03 schreef mitt het volgende:
Jammer dat Detroit de playoffs niet gaan halen, had liever tegen hun of Cleveland gespeeld dan tegen de Yankees of de tegen de Red Sox.
Red Sox - Cleveland
Yankees - Angels
Mets - San Diego
Arizona - Cubs
Als de stand zo zou blijven. Arizona - Cubs
Liever Mets - San Diego in de NL finale.
En hoeveel speeldagen zijn er nog ? Phillies kunnen nog zo t zien..quote:
9 à 10 wedstrijden, dat verschilt per club.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:30 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
En hoeveel speeldagen zijn er nog ? Phillies kunnen nog zo t zien..![]()
Hadden ze dat niet vorig jaar kunnen doen?quote:SAN FRANCISCO (AP) -- Barry Bonds was told by the San Francisco Giants that he won't play for them in 2008, he said on his Web site Friday.
But baseball's all-time home leader said he planned on playing somewhere next season.
In a statement, Bonds said: "This journal will be one of my last entries as a San Francisco Giant. Yesterday, I was told by the Giants that they will not be bringing me back for the 2008 season."
The Giants planned a news conference for 5 p.m. PDT.
The 43-year-old Bonds, who spent the past 15 seasons of his 22-year big league career with the Giants, broke Hank Aaron's record with his 756th home run on Aug. 7. He received a $15.8 million, one-year contract for this season.
Bonds has hit 28 homers this season, raising his career total to 762. The left fielder is batting .279 with 66 RBIs.
Despite Bonds' personal achievements, the season has been a disappointing one for the Giants, who are mired deep in last place in the NL West. Bonds has also been plagued by personal controversy, including a federal perjury investigation and long-standing allegations that he used performance-enhancing drugs.
In his statement, Bonds said he believes the Giants made the decision long ago not to bring him back for next season.
"Although I am disappointed, I've always said baseball is a business, and I respect their decision," Bonds said. "However, I am saddened and upset that I was not given an earlier opportunity to properly say goodbye to you, my fans, and celebrate with the city throughout the season as I truly believe this was not a last-minute decision by the Giants, but one that was made some time ago."
Bonds had said he wanted to finish his career in the comfort of his hometown, where his father, Bobby, played alongside his godfather, Willie Mays.
"I would have loved nothing more than to retire as a Giant in the place where I call home and have shared so many momentous moments with all of you, but there is more baseball in me and I plan on continuing my career. My quest for a World Series ring continues," he said.
Nu nog even niet.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:19 schreef mitt het volgende:
Angels gaan vannacht de Division winnen, tegen Seattle, het kan niet beter
vanavond danquote:
Moet er niet aan denken.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:09 schreef zjroentje het volgende:
http://msn.foxsports.com/mlb/story/7252054 lol @ Anaheim.![]()
Popolon, wat is er met Detroit aan de hand ?quote:Op zondag 23 september 2007 06:10 schreef popolon het volgende:
En zo staan de Brewers ineens 2.5 games achter op de Chicago Cubs.
Jeff Weaver zal wel een handje mee willen werken vanavondquote:
Afgelopen, einde feest.quote:Op zondag 23 september 2007 14:08 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Popolon, wat is er met Detroit aan de hand ?![]()
Helaas wel ja. Hij gooit de laatste weken weer dramatisch.quote:Op zondag 23 september 2007 16:30 schreef mitt het volgende:
[..]
Jeff Weaver zal wel een handje mee willen werken vanavond
Fanneke: Gefeliciteerd met een ander...quote:Op maandag 24 september 2007 01:46 schreef fanneke het volgende:
Alle Angels fans hier gefeliciteerd met de AL West titel.
Succes in de play-offs.
![]()
ZUCHT...ben ik een keertje sportief, is het weer niet goed.quote:Op maandag 24 september 2007 02:01 schreef popolon het volgende:
[..]
Fanneke: Gefeliciteerd met een ander...
Maar leuk voor de Angels fans.
Grapje.quote:Op maandag 24 september 2007 02:33 schreef fanneke het volgende:
[..]
ZUCHT...ben ik een keertje sportief, is het weer niet goed.
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 01:46 schreef fanneke het volgende:
Succes in de play-offs.
![]()
Ik heb de afgelopen 2 weken weinig baseball gezien..... zat in Nederland.quote:Op maandag 24 september 2007 01:46 schreef fanneke het volgende:
Succes in de play-offs.
De Tigers kunnen het nog halen Popo,dan moeten ze wel alles winnen en de Yanks alles verliezen....quote:
wat kom jij hier doenquote:Op donderdag 27 september 2007 01:15 schreef Jasza het volgende:
Jurjens gelijk in de problemen.
De Yankees zijn ook zeker van de play-offs en Detroit ligt er dus uit. Alle deelnemers in de AL zijn bekend en in de NL is nog niemand zeker....quote:Op maandag 24 september 2007 23:43 schreef Playmaker het volgende:
Een gelukje voor de BoSox:de Yanks verliezen vandaag van de Blue Jays.BoSox hebben met nog 6 games te spelen nu 2 games voorsprong op de Yanks....
Voor de Mets is niks "gewoon" op dit moment!Hoe kun je thuis gesweept worden door de Nationals???De Marlins hebben net ff de Cubbies gesweept,dus de Mets zullen flink aan de slag moeten.Bovendien is de Mets' bullpen een ramp(Mottaquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:49 schreef PirE het volgende:
Wordt nog spannend. Philles zijn lekker bezig en het loopt niet echt bij de Mets.
[afbeelding]
Verwacht een easy win van Hamels tegen Redding en de Mets moeten gewoon winnen van de Marlins. Wie houdt het beste de zenuwen in bedwang.
Andere belangrijke wedstrijden:
D-Backs (Webb) @ Colorado (Francis)
Padres (Maddux) @ Brewers (Capuano)
Allemaal teams die gewoon moeten winnen. Ik denk dat de Brewers het niet gaan redden en dat het in de NL West nog heel erg spannend gaat worden als de Rockies vanavond winnen.
Ach, zo vraag ik me af waarom de Angels de Yankees kunnen verslaan in 3 games, en dat ze gewoon 3 games op een rij verliezen van de Rangers.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:36 schreef Playmaker het volgende:
Voor de Mets is niks "gewoon" op dit moment!Hoe kun je thuis gesweept worden door de Nationals???
Nationals worden vaak onderschat en ze hebben dit seizoen gewoon een paar mooie series neergezet en het is zeker niet het slechtste team in de League.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:36 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Voor de Mets is niks "gewoon" op dit moment!Hoe kun je thuis gesweept worden door de Nationals???De Marlins hebben net ff de Cubbies gesweept,dus de Mets zullen flink aan de slag moeten.Bovendien is de Mets' bullpen een ramp(Motta),de starting pitching wisselvallig en slaat Jose Reyes deze maand nog geen deukje in een pak boter....
Ja,maar hoe kun je gesweept worden als je weet dat er zoveel op het spel staat?Dit was geen lullige 3-game series die in Juni gespeeld werd.Ik denk dan ook de Phillies de East gaan winnen:ze spelen thuis,ze zijn op en top gemotiveerd en op dreef.Ze versloegen de laatste dagen zowel Hudson als Smoltz,dus dan kunnen ze die pitchers van de Nationals ook wel hebben.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:20 schreef PirE het volgende:
[..]
Nationals worden vaak onderschat en ze hebben dit seizoen gewoon een paar mooie series neergezet en het is zeker niet het slechtste team in de League.
Brewers moeten zichzelf echt voor hun hoofd slaan,De Cubbies worden gesweept door de Marlins en ze profiteren er helemaal niet van.Gisteren maakten ze ook nog eens héél veel onnodige veldfouten.Zondag moeten ze waarschijnlijk tegen Peavy,dus ik zie ze het (helaas) niet halen...quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:52 schreef Almighty het volgende:
Ik hoop eigenlijk nog op Arizona en de Brewers, goede jonge teams die het wel verdienen.
Kim is een Koreaanquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:39 schreef VinnieJones het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat Phillies het niet gaan halen, Mets gaan rocken vandaag..
Perez doet het goed, en de Jap is al vaker ingemaakt door Met batters..
![]()
Vraag het aan de Cubsquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:55 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Ja,maar hoe kun je gesweept worden als je weet dat er zoveel op het spel staat?Dit was geen lullige 3-game series die in Juni gespeeld werd.Ik denk dan ook de Phillies de East gaan winnen:ze spelen thuis,ze zijn op en top gemotiveerd en op dreef.Ze versloegen de laatste dagen zowel Hudson als Smoltz,dus dan kunnen ze die pitchers van de Nationals ook wel hebben.![]()
Marlins spelen ook niet goed,maar morgen start Maine en die pitcht deze maand waardeloos.Zondag start Willis voor de Marlins en he loves to pitch against Mets!quote:Op zaterdag 29 september 2007 01:14 schreef PirE het volgende:
[..]
Vraag het aan de Cubs. MLB is een streaky business en anything can happen. Phillies staan er beter voor omdat ze het momentum hebben, maar als ik mijn geld ergens op moet zetten dan zet ik het op de Mets (heb er overigens niks op staan
). Ik zou persoonlijk liever tegen de Marlins spelen, dat is echt een waardeloos team, maar ik heb weinig reden tot juichen als Barry "show me the money" Zito-fan
![]()
![]()
Als het fixed was had ie er wel een paar geraakt met 0 out dus zeik niet zo man, dat jij nou zo dom bent om op Mets te betten, ik zit op de over, dus vind het wel lekkerquote:Op zaterdag 29 september 2007 02:06 schreef VinnieJones het volgende:
Perez randebiel..
2 keer raakt ie de batter met een volle honk..
hoezo fixed![]()
![]()
LOL, hoezo stupid..quote:Op zaterdag 29 september 2007 02:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als het fixed was had ie er wel een paar geraakt met 0 out dus zeik niet zo man, dat jij nou zo dom bent om op Mets te betten, ik zit op de over, dus vind het wel lekker![]()
Hehe, jaja, maargoed, ik zit op de over jij op Mets, 6-4 FT goed?quote:Op zaterdag 29 september 2007 02:09 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
LOL, hoezo stupid..
Was maar een geintje knuppel, je gaat natuurlijk geen game fixen als je met de Phillies om de playoffs strijdt![]()
![]()
Kijk nooit college football neequote:Op zaterdag 29 september 2007 04:15 schreef popolon het volgende:
Nou da's nog niks. Nog nooit college football gezien zeker?
Gekkenhuis eerste klas qua publiek.
Phillies winnen met 6-0. Mets moeten winnen dus.
Bij Michigan zitten er maar 110.000 man.quote:
Slecht voorbeeld popolonquote:Op zaterdag 29 september 2007 04:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Bij Michigan zitten er maar 110.000 man.
Of maandag....quote:Op zondag 30 september 2007 01:06 schreef Playmaker het volgende:
Phillies verliezen met 4-2,mede dankzij een dure fout van Howard.Mets en Phillies staan nu gelijk.Morgen valt dus de beslissing....
Tomko on the road voor de Padres vandaag, dat wordt dus een lossquote:Op zondag 30 september 2007 16:11 schreef popolon het volgende:
Wildcard race:
San Diego 89 - 72
Colorado 88 - 73
New York 88 - 73
Philadelphia 88 - 73
Mets en Phillies staan er biede in omdat de stand gelijk is in de divisie.
Maar dan hebben ze wel Peavy voor een eventuele one game playoff game op Maandag...quote:Op zondag 30 september 2007 16:25 schreef PirE het volgende:
[..]
Tomko on the road voor de Padres vandaag, dat wordt dus een loss![]()
, zou wel jammer zijn voor de Padres. Heb zelf meer met de West Coast teams.
.
Lekkere voorsprong voor Dontrelle Willis....quote:Op zondag 30 september 2007 19:21 schreef mitt het volgende:
Ehm, de Mets beginnen belachelijk
4-0 in de 1e inning achter.
De Rockies hebben straks het derde record van de NL maar moeten dan thuisblijven omdat ze derde in de NL West worden.quote:Op zondag 30 september 2007 17:42 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Maar dan hebben ze wel Peavy voor een eventuele one game playoff game op Maandag...![]()
Ik verwacht eerlijk gezegd dat we aan het eind van de dag 3 of 4 teams met hetzelfde record hebben!![]()
allebei 3-0.quote:Op zondag 30 september 2007 20:15 schreef Colplay het volgende:
Padres en Phillies wel al een snelle 1-0 voorsprong.
Behoorlijkquote:
Wat een geweldige wedstrijd moet dat opleveren.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:24 schreef Playmaker het volgende:
Peavy dus morgen voor de Padres....![]()
edit:
Vannacht om 01:37 in Coors field:Rockies(Josh Fogg) vs Padres(Jake Peavy).De winnaar speelt tegen de Phillies...
quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:51 schreef Plastic_Power het volgende:
Ik ga uit armoe de Phillies maar supporteren dit weekend![]()
What goed around comes around......Aan het begin van het seizoen waren het de Mets fans die de Yanks aan het uitlachen waren.En wie zitten er weer gewoon in de postseason?quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:41 schreef popolon het volgende:
De koppen in de NY kranten zijn wel grappig.
That's right Popo!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 02:32 schreef popolon het volgende:
Playmakert heeft de FOK MLB fantasy league gewonnen !!!!!!
lekkere manier om zo je seizoen te eindigen en zuur voor de Padres.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 06:16 schreef fanneke het volgende:
en de Rockies komen terug tot 8-8 met een man op 3 en niemand uit...
Holliday scoort de winnende run. (al heeft ie volgens mij nooit home-plate aangeraakt)
Rockies nu tegen de Phillies
Geweldigquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:16 schreef Plastic_Power het volgende:
Arme Mr Met![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Dfz6l2n_e40
![]()
Indians hebben homefield advantage tegen dat team uit New York.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:32[b]Play Offs:
American League: (bold = home field advantage)
Boston Red Sox vs. Los Angeles Angels of Anaheim
New York Yankees vs. Cleveland Indians
National League:
Arizona Diamondbacks vs. Chicago Cubs.
Colorado Rockies vs. Philadelphia Phillies
De Tribe zullen het van hun eerste 2 games moeten hebben.Sabathia en Carmona,hun beste pitchers pitchen én ze spelen thuis..Als ze die 2 games weten te winnen geef ik ze een goede kans tegen de Yanks.Vooral tegen Pettitte hebben de Indians kansen want die pitcht de laatste tijd echt als een wijf(5.86 ERA)..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:47 schreef Plastic_Power het volgende:
Ik hoop dat de Indians de WS halen![]()
Uit de National League boeit het me verder niet zo, al doen de Diamondbacks me van die teams het minst.
Je hebt gelijk, even gewijzigd. Bedankt!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:53 schreef PirE het volgende:
Indians hebben homefield advantage tegen dat team uit New York.
De Braves willen liever hun geld investeren in Mark Teixeira.Begrijpelijk,want die is een stuk jonger en maakte na zijn trade een behoorlijke impact bij de Braves.Ik denk dan ook dat de Braves meer het veldwerk dan de hitting van Jones gaan missen...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:15 schreef Colplay het volgende:
Ow en onze Nederlandse topper Andruw Jones moet op zoek naar een nieuwe werkgever. De Braves hebben bekend gemaakt het contract van Jones niet te verlengen. Was wel een beetje te verwachten omdat Andruw net een van zijn slechtste seizoenen ooit achter de rug heeft. Maar het zal vreemd zijn om hem na 11 jaar in een ander shirt te zien.
met zo'n avatar. Ga eens heel snel je mond spoelen!quote:
quote:
Ik ben fan van MLB, niet van de zozeer Bosox.. En tja yanks heb ik wat meer sympathie voor dan de Sox..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:08 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
met zo'n avatar. Ga eens heel snel je mond spoelen!
Voor de volledigheid: Go RED SOX![]()
Yanks Angels finale kan natuurlijk nooit. Ze spelen beide immers in de AL.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:31 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Ik ben fan van MLB, niet van de zozeer Bosox.. En tja yanks heb ik wat meer sympathie voor dan de Sox..
Verder zijn de Tigers en Angels wel okee..![]()
Yanks Angels finale zou me wat worden , ho ho ho .. kan dat gebeuren ?![]()
Hij sloeg afgelopen seizoen .222 en wil toch een salarisverhoging (hij verdiende dit seizoen $13,5 miljoen).quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:15 schreef Colplay het volgende:
Ow en onze Nederlandse topper Andruw Jones moet op zoek naar een nieuwe werkgever. De Braves hebben bekend gemaakt het contract van Jones niet te verlengen. Was wel een beetje te verwachten omdat Andruw net een van zijn slechtste seizoenen ooit achter de rug heeft. Maar het zal vreemd zijn om hem na 11 jaar in een ander shirt te zien.
Nee dat kan nietquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:31 schreef VinnieJones het volgende:
Yanks Angels finale zou me wat worden , ho ho ho .. kan dat gebeuren ?![]()
De meeste kabelproviders die ook digitale televisie verkopen leveren toch NASN? Als je digitale TV kunt krijgen, dan kun je ook NASN krijgen denk ik.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:01 schreef LeChiffre04 het volgende:
IK WIL NASN !!!!!!!
Cubs misschien.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:11 schreef mitt het volgende:
Angels
En als je die teams uit de NL toch ziet, die kunnen toch niet op tegen de 4 uit de AL.
Nogmaals congrats. Was niet een hele spannende finale, je had me de 1e week al te pakken...quote:
ik woon in doetinchem. hebben nog geen digitale televisiequote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:12 schreef maartena het volgende:
[..]
De meeste kabelproviders die ook digitale televisie verkopen leveren toch NASN? Als je digitale TV kunt krijgen, dan kun je ook NASN krijgen denk ik.
Waar woon je?
http://www.canaldigitaal.nl/quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:09 schreef LeChiffre04 het volgende:
ik woon in doetinchem. hebben nog geen digitale televisie![]()
Vrijdag tegen Dice-K geef ik de Angels wel een goede kans. Ze mogen natuurlijk twee keer van Beckett verliezen als ze dan maar wel de andere drie wedstrijden winnen...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 03:07 schreef mitt het volgende:
Beckett laat zien waarom hij de Cy Young wordt van dit jaar.
Angels kansloos0-4.
Denk niet dat de Angels de Redsox 3 keer kunnen verslaan.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:09 schreef Colplay het volgende:
[..]
Vrijdag tegen Dice-K geef ik de Angels wel een goede kans. Ze mogen natuurlijk twee keer van Beckett verliezen als ze dan maar wel de andere drie wedstrijden winnen...
Goed begin van de Yankees. Damon gelijk een leadoff homer tegen Sabathia. 1-0 dus.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:08 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Denk niet dat de Angels de Redsox 3 keer kunnen verslaan.
Ze pakken er hooguit 1 , zeker niet meer.. Boston owns them
zit alleen te twijfelen over de Yanks vandaag.. Sabathia pakt de 1e game wel denk ik ..
Was even aan het testen en ik kan zonder abo nu de live stream op MLB.com bekijkenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:21 schreef Adjeuj het volgende:
Heeft iemand enig idee of (en zo ja: wanneer) de postseason wedstrijden op mlb.com ZONDER abonnement te bekijken zijn? Met de gewone wedstrijden was het zo dat je ze een dag later online kon bekijken, maar ik zie nu dat dit voor de playoffs niet geldt. Die gewone wedstrijden zijn nog wel gewoon beschikbaar via de multimedia-guide (overigens een prima opzet vind ik, on demand mlb-wedstrijden in een aardige kwaliteit (als je de 700k stream pakt tenminste)).
Zou toch graag wat van de playoffs meekrijgen. Heb eigenlijk niet zo'n zin om te betalen als ik toch niet live ga kijken..
Carmona is 0-2 tegen de Yankees dit jaar. Pettitte lives for big games, Yankees roll tonightquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:26 schreef VinnieJones het volgende:
Nou ik vind Wang eigenlijk niet zo heel bijzonder.. Was wel een beetje te verwachten dit.
Maar Yanks pakken ze wel flink terug game 2.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:46 schreef PirE het volgende:
[..]
Carmona is 0-2 tegen de Yankees dit jaar. Pettitte lives for big games, Yankees roll tonight![]()
.
15.000 D...
laat maar, dit is WoS niet![]()
Da's wel heel apart. Ik kan dus alleen de regular season wedstrijden bekijken, maar niks live. Voor de postseason wedstrijden wordt een code gevraagd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 02:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Was even aan het testen en ik kan zonder abo nu de live stream op MLB.com bekijkenMisschien dat 't alleen voor Amerikaanse IP adresen geldt.
Ik kreeg een scherm met 4 kleine schermpjes: 2 van de wedstrijd en 2 met analyses etc. Vreemd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:00 schreef Adjeuj het volgende:
[..]
Da's wel heel apart. Ik kan dus alleen de regular season wedstrijden bekijken, maar niks live. Voor de postseason wedstrijden wordt een code gevraagd.
Wat raar dat het jou zonder inloggen lukt, ze hebben toch ook een abonnement voor Amerikanen (a 15 dollar). Vanavond misschien eens proberen via een proxy, misschien werkt het inderdaad alleen voor Amerikaanse IP's. Alleen zou ik in dat geval niet helemaal begrijpen waarom ze een abonnement voor US aanbieden..
Wat je omschrijft is precies wat ik zou krijgen als ik zou betalen. Hmm..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik kreeg een scherm met 4 kleine schermpjes: 2 van de wedstrijd en 2 met analyses etc. Vreemd.
Het zou ook een teaser kunnen zijn. Volgens MLB.tv kost het preseason pakket $14.95
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:46 schreef popolon het volgende:
$85 voor de postseason is goedkoop hoor.Zelfs voor mindere plekken.
Fanneke, foto's zijn mooi.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:46 schreef popolon het volgende:
$85 voor de postseason is goedkoop hoor.Zelfs voor mindere plekken.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:20 schreef popolon het volgende:
Tigers waren vorig jaar erg duur. En je (Angels) speelt tegen de BoSox he!?
Maar goed, Tigers zijn dan ook een speciaal team.
Ik had er voor $100 best bij willen zijn toen ze de Yankees een pak slaag gaven.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:48 schreef fanneke het volgende:
en van de wedstrijd Brewers-Padres van zaterdag 29 september 2007.
nu de honken vol en 1 uit voor de Indians...quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 03:00 schreef popolon het volgende:
Zoveel kansen voor de Indians , niet normaal.(men in scoring position : 1-16)
Inning 11 nu.
Ze hadden die snotneuzen al lang moeten pakken.
als het kan a.s. zondag al.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 03:34 schreef popolon het volgende:
Ik kan niet wachten tot die arrogante zelf-ingenomen Yankees uit de playoff worden getrapt,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |