Maar goed dat jij hem niet in je Fantasy Team hebt!Scheelt mij weer een overwinning...quote:Op woensdag 12 september 2007 16:45 schreef popolon het volgende:
De Nederlandse Jurrjens was gisteren wéér erg goed voor Detroit:
ERA 3.15, IP:5 R:1 H:3
Ik had geluk dat de Tigers niet echt heel veel gescoord hebben gisteren.ondanks een double header!Ik vreesde al het ergste....quote:Op woensdag 12 september 2007 17:01 schreef popolon het volgende:
Ik was te laat.
Als Detroit deze week goed speelt win ik, zo niet dan win jij met gemak.
Maar aangezien de Tigers nogal prutsen de laatste tijd ....
Cleveland? Staan 1e in de AL Central, 5.5 wedstrijden voor op de Tigers. Vind ik nou niet echt teleurstellend.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:27 schreef VinnieJones het volgende:
MLB is bagger de laatste tijd.. Ik vind dit seizoen eigenlijk tegenvallen tot nu toe .. Geen teams waar ik van zeg die doen het echt goed..
Behalvde de Mets..![]()
Maar ploegen als White Sox, Cardinals, Cleveland en Twins stellen beetje teleur![]()
8-7 YANKEESquote:Op zaterdag 15 september 2007 04:21 schreef popolon het volgende:
4-2 Tigers, 5-2 BoSox.
Looks good so far.
Ouch,deze doet pijn bij de BoSox.Een 7-2 voorsprong uit handen geven.....quote:
quote:
Tja niet te geloven. 't Lijken de Tigers wel.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:42 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Ouch,deze doet pijn bij de BoSox.Een 7-2 voorsprong uit handen geven.....![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:33 schreef Fredgroes het volgende:
en vanavond vanaf 21.45 uur het tweede deel van deze spannende drieluik. word ook weer live uitgezonden op NASN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |