abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53128163
Jaap: alle ballen op Lieke na 23 september, gewoon psychisch kapotmaken, Lieke wordt Huub's ondergang...
pi_53128177
En weer heeft jaap het over psychisch stukmaken van Lieke.
Nou jaap.......... daar verkijk jij je op die meid heeft al zoveel meegemaakt in die rotkooi dan moet jij van goede huize komen als je haar wil breken.
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_53128179
hmz ik vind dat ik mezelf netjes heb uitgedrukt op de hyves van Kingjaap en krijg ik een mailtje dat ik ordinaire berichtjes plaats!!!!.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_53128183
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:10 schreef akveor het volgende:

[..]

Ze hoeven het ook niet te evenaren. Want de stok wordt groter bij elk puntje dat Huub inlevert.
Ik verbaasde me er al over dat nix 8 procent heeft. Wat mij zegt dat nix groot gemaakt wordt op TV. Ik kan alleen maar hopen dat hij die puntjes bij Brian heeft weggesnoept.
ik kijk niet veel maar een paar dagen geleden werd hij toch behoorlijk te kakken gezet met dat vinger incident. En ook dat gluiperige Jus d' orange gooien over de rug van Lieke werd duidelijk in al zijn lafheid getoond
There are three kinds of men.
Those who learn by reading.
Some who learn by observation.
And then there’s those who just have to pee on the electric fence for themselves.
pi_53128205
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:13 schreef petraa het volgende:
hmz ik vind dat ik mezelf netjes heb uitgedrukt op de hyves van Kingjaap en krijg ik een mailtje dat ik ordinaire berichtjes plaats!!!!.
Wat had je er neergezet dan ?
And then there’s those who just have to pee on the electric fence for themselves.
  woensdag 12 september 2007 @ 19:14:48 #231
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_53128214
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:05 schreef ruby het volgende:

[..]

Zou jij niet de nieuwe butler willen zijn daar?
Ja ! Dolgraag zelfs !

(Alleen mijn Baas ziet dat niet zo zitten denk ik.................)
pi_53128219
D: Huub maakt zoveel fouten, en wij dwingen hem in de hoek dat hij deze uitspraken gaat doen. Hij heeft niet vaak in deze hoek heeft gezeten. Hij is geen quizmaster meer.
pi_53128241
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:14 schreef pullup het volgende:

[..]

Iets ordinairs...
pi_53128256
pi_53128259
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:13 schreef petraa het volgende:
wat plaatste je dan?
Goedemorgen :W
pi_53128265
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:16 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Iets ordinairs...
Wij kennen Petra toch beter
pi_53128271
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:14 schreef pullup het volgende:

[..]

OT
Ik snap niet dat er nog mensen zijn die Jaap een Coole gast vinden. Erg stoer met 5 man tegen 2.
Het is gewoon een loser, die denkt dat hij na de kooi goud geld gaat binnenhalen. Beetje sneu.

En mensen dat jullie Jaap geweldig vinden, zegt heel veel over jullie. Stel dat jullie kids door 5 van die laagbijdevloerse tiepen worden gebasht. Hoe zouden jullie je dan voelen. Ook zo goed????? Ziele poten.
Dit dus

En de reaktie was
hmmz
mijn hyve vervuilen met gekke ordinaire berichtjes en ik kan niet eens op jouw hyve kijken....
pi_53128281
Wat zou ik toch graag willen dat Dennis op z'n bek gaat. Ik kan niet wachten.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_53128293
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:16 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Iets ordinairs...
Echt niet!!!
pi_53128296
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:17 schreef petraa het volgende:

[..]

OT
Ik snap niet dat er nog mensen zijn die Jaap een Coole gast vinden. Erg stoer met 5 man tegen 2.
Het is gewoon een loser, die denkt dat hij na de kooi goud geld gaat binnenhalen. Beetje sneu.

En mensen dat jullie Jaap geweldig vinden, zegt heel veel over jullie. Stel dat jullie kids door 5 van die laagbijdevloerse tiepen worden gebasht. Hoe zouden jullie je dan voelen. Ook zo goed????? Ziele poten.
Dit dus

En de reaktie was
hmmz
mijn hyve vervuilen met gekke ordinaire berichtjes en ik kan niet eens op jouw hyve kijken....
pi_53128315
quote:

[..]

OT

Dit dus

En de reaktie was
hmmz
o,erg ordinair
pi_53128316
quote:

[..]

OT

Dit dus

En de reaktie was
hmmz
Ordinair = dus tegen Jaap
pi_53128332
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:17 schreef ruby het volgende:
Wat zou ik toch graag willen dat Dennis op z'n bek gaat. Ik kan niet wachten.
Dat is me grootste wens!!
  woensdag 12 september 2007 @ 19:19:46 #244
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53128346
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:07 schreef blomst het volgende:
Jaap steunend en zuchtend: Huub is te groot, hij moet weg. Hij is gewoon te groot.
Dat is de makkelijkste manier in hun ogen. Misschien zouden ze eens moeten nadenken hoe ze populairder zouden kunnen worden en puntje bij Huub afsnoepen. Maar zij plegen liever een karaktermoord. Terwijl wanneer zij goed zouden nadenken genoeg aanwijzingen hebben om populairder te worden. De febo probeert hier op slinkse wijze verandering in te brengen terwijl ik vind dat de febo hooguit wat kleine aanwijzingen achter de schermen mogen geven. Iemand bevoordelen zal door de streamers niet gepikt worden. Maar misschien dat de TV kijkers erin trappen.

Nederland heeft het in ieder geval niet zo op met mensen die van de daken schreeuwen hoe geweldig ze wel niet zijn.
Op woensdag 12 september 2007 19:18 schreef pullup het volgende:

[..]

Ordinair = dus tegen Jaap
pi_53128432
pi_53128452
quote:

[..]

OT
Effe lekker frustratie afreageren? Of dacht je dat je op het forum zat?
quote:
Dit dus

En de reaktie was
hmmz
Die kids zitten niet in DGK.
En nog anoniem schelden ook
pi_53128473
Dennis wordt grijs en kaal, moeten we hem dat niet vertellen!!!! ehh........................................ Nehhh
pi_53128515
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap zou niets liever doen dan met Huub spelen......En ik zou dat wel verwelkomen....Alleen Lieke eerst even de poort uit.
welnee...
Jaap kan er niet tegen dat Huub (al is het maar deeltijds) leider over hem is.
Dat zei Jaap vaak toen hij nog met Huub samenwerkte, en daarom wilde hij met Huub kappen. Jaap wil alleen zwakke m ensen om zich heen die hij kan bespelen.
pi_53128524
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')