Daar heb je gelijk in aan de andere kant is er nog geen bewoner geweest die zo lang hoog heeft gestaan en ik denk niet dat zij nog de tijd krijgen om dat te evenaren.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Het probleem is meer dat Huub zoveel stemmen heeft dat ie eigenlijk alleen maar kan zakken. Een perfekte stok om mee te slaan omdat Huub de PP wel belangrijk vind en daar openlijk voor uitkomt.
Ik geloof dat Jaap zelfs populairder had kunnen worden,als hij de juiste terror had uitgevoerd op speciale mensen.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:56 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik heb brian nooit op iets goeds kunnen betrappen .......maar ja de uitzondering zal de regel wel bevestigen. En btw Huub is niet voor niets zo populair geworden. Jaap was dat op een gegeven moment ook, echter door zijn misselijke wijze van acteren kotsen veel mensen hem nu terecht uit.
De reeds afgevallen blaadjes in het grasquote:
Zou jij niet de nieuwe butler willen zijn daar?quote:Op woensdag 12 september 2007 18:57 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Als ik Dennis' ogen zo bekijk vraagt hij maar om 1 ding![]()
![]()
(En laat IK hem dat nu graag willen geven !!)
Als je het heel realistisch bekijkt, zijn wij eigenlijk net zo erg als de mensen daar in de kooi. Wij blijven kijken, kopen streams etc. etc. Wij zorgen dat de kijkcijfers redelijk hoog blijven, zodat het programma kan blijven bestaan. Dus trek je conclusie!!!quote:Op woensdag 12 september 2007 18:47 schreef blomst het volgende:
[..]
Net zo als Huubfans het van Huubs kant bekijken, bekijk jij het van de andere kant.
Tenminste zo komt het bij mij over.
dus zijn we met zijn allen blind.:)
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:03 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
De reeds afgevallen blaadjes in het gras![]()
helemaal mee eens...... als Jaap, het Cora-pak-briefje terror had uitgevoerd, had tie boven Huub gekomen... (dat denk ik echt)quote:Op woensdag 12 september 2007 18:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik geloof dat Jaap zelfs populairder had kunnen worden,als hij de juiste terror had uitgevoerd op speciale mensen.
Ik beschouw DGK als "grotemensenpoppenkast" en als ik de streams aanzet lijkt het wel of ik de gordijntjes van de poppenkast open doe.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Als je het heel realistisch bekijkt, zijn wij eigenlijk net zo erg als de mensen daar in de kooi. Wij blijven kijken, kopen streams etc. etc. Wij zorgen dat de kijkcijfers redelijk hoog blijven, zodat het programma kan blijven bestaan. Dus trek je conclusie!!!![]()
Ze hoeven het ook niet te evenaren. Want de stok wordt groter bij elk puntje dat Huub inlevert.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:58 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in aan de andere kant is er nog geen bewoner geweest die zo lang hoog heeft gestaan en ik denk niet dat zij nog de tijd krijgen om dat te evenaren.
Kleffen en beffen met Nadia!! Erg dagvullend, vraag me af wanneer hem dat gaat vervelen. Dat houdt toch niemand vol ???quote:Op woensdag 12 september 2007 19:09 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ik beschouw DGK als "grotemensenpoppenkast" en als ik de streams aanzet lijkt het wel of ik de gordijntjes van de poppenkast open doe.
OT Dennis verwijt Huub dat hij niets meer doet, hij leest de hele dag boeken etc. Dennis vraagt zich af wat zijn nieuwe dagindeling is.
En Dennis wat doe jij dan al zo op een dag?![]()
Brian was van 16 naar 11 gegaan, oid.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze hoeven het ook niet te evenaren. Want de stok wordt groter bij elk puntje dat Huub inlevert.
Ik verbaasde me er al over dat nix 8 procent heeft. Wat mij zegt dat nix groot gemaakt wordt op TV. Ik kan alleen maar hopen dat hij die puntjes bij Brian heeft weggesnoept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |