Hartstikke leuk joh!quote:Op zondag 16 september 2007 18:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha dank je wel!
net een maandje voor pure poison!
Ja werd tijd voor een vrolijker plaatje, kan ik zelf wel gebruiken op het moment.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hello kitty!![]()
Ja dank je wel! moet nog beetje wennen zelf ha ha
niet om te nieuwsgierigen maar gaat het niet helemaal lekker dan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:51 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Ja werd tijd voor een vrolijker plaatje, kan ik zelf wel gebruiken op het moment.
Ja? Ben je al lang samen met je vriend?
Nee gaat niet zo lekker. Veel gebeurd de laatste tijd, waardoor ik al weken superslecht slaap, lig elke nacht uren wakker, te piekeren, ben daardoor helemaal gebroken op het moment.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
niet om te nieuwsgierigen maar gaat het niet helemaal lekker dan?
we kennen elkaar 5 jaar (al denkt hij 6 dus nu weet ik het niet meer)
ai da;s niet zo best, niet kunnen slapen is zoooo irritant, het versterkt alleen maar het piekeren!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:29 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Nee gaat niet zo lekker. Veel gebeurd de laatste tijd, waardoor ik al weken superslecht slaap, lig elke nacht uren wakker, te piekeren, ben daardoor helemaal gebroken op het moment.
Grappig dat je niet precies hoe lang het isWel een mooie lange tijd al!
Ik heb wel eens classic radio aan, dan ben ik met een kwartiertje wegquote:Op donderdag 20 september 2007 02:00 schreef Schlumberger het volgende:
@Lollifant:
Misschien nog een tipje voor het beter kunnen slapen: Wat bij mij wel goed helpt, is een wekkerradio die afgestemd is op BNR Nieuwsradio of Radio1. De jingles en stemmen van de nieuwslezers zijn vaak erg kalm en rustig, en natuurlijk zijn er 's nachts geen schreeuwerige reclames.
Meestal luister ik het eerste halfuurtje met aandacht, maar daarna wordt het zachte gebabbel een beetje slaapverwekkend, waardoor je makkelijker inslaapt. (Behalve als het een interessant onderwerp is natuurlijk, maar dan ben je je tijd niet aan het verdoen)
Het frietje is idd de beste snackbar in heel Apeldoorn!quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En een restaurant gericht op kip is sowieso niet mijn ding. De KFC ben ik ook pas 1x geweest sinds dat hij in Apeldoorn zit. Wat ook de enige keer KFC in m'n hele leven.
Iedereen moet trouwens echt eens bij 't Frietje gaan als je in de stad bent. Dat zit naast de Albert Heijn, aan de Deventerstraat. Het ziet er wel een beetje crappy uit, maar die eigenaar is echt geniaal en altijd in voor een praatje. Op een gegeven moment kwam ik er zo vaak, dat als hij me binnen zag komen, hij mijn vaste bestelling al begon te frituren. En dan halverwege zo van: "Hey, je patat is bijna op, wacht ik vul hem wel weer."
Ja leuke aardige vent is dat ,wij (vooral mijn vriend) is er ook vaste klant en hij is altijd vriendelijk en maakt een praatje....nou ja een praatje ff vlug een frietje halen is er hier niet meer bij HaHa!quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En een restaurant gericht op kip is sowieso niet mijn ding. De KFC ben ik ook pas 1x geweest sinds dat hij in Apeldoorn zit. Wat ook de enige keer KFC in m'n hele leven.
Iedereen moet trouwens echt eens bij 't Frietje gaan als je in de stad bent. Dat zit naast de Albert Heijn, aan de Deventerstraat. Het ziet er wel een beetje crappy uit, maar die eigenaar is echt geniaal en altijd in voor een praatje. Op een gegeven moment kwam ik er zo vaak, dat als hij me binnen zag komen, hij mijn vaste bestelling al begon te frituren. En dan halverwege zo van: "Hey, je patat is bijna op, wacht ik vul hem wel weer."
Haha, iddquote:Op donderdag 20 september 2007 09:41 schreef unox_worst het volgende:
Het frietje is idd de beste snackbar in heel Apeldoorn!
Ook die vraag elke keer: Wil je een bakje of een zakje?![]()
Nee, ik werk niet bij de Albert Heijn. Ik woon eigenlijk ook niet meer in Apeldoorn, maar sinds een maandje in Enschedequote:Op donderdag 20 september 2007 10:34 schreef Pure-Poison het volgende:
Werk jij trouwens bij de AH in de stad?
Mijn vriend kreeg het vandaag nog in een puntzak zegt ie net..... pffffffff ik heb nu ook zin in een frietje!quote:Op donderdag 20 september 2007 20:44 schreef Smirnov het volgende:
Heb vandaag wat bij 't Frietje gehaald maar ik kreeg het gewoon in een bakje![]()
Het was wel lekker.
Naja alleen mn woensdag is echt vol, maar ik heb eigenlijk training (waterpolo) van half 9 tot 10, maar ik dans tot 9 uur, dus moet ik daarna als een gek door naar 't zwembad, gelukkig is dat maar 5 minuten fietsen ofzo, maar bij ons geldt de regel 'wie komt trainen speelt', maar omdat ik al 7 jaar op polo zit (+ ik het duidelijk van te voren heb aangegeven van dansen), heb ik het meest ervaring en leggen ze mij er vaak toch wel inquote:Op donderdag 20 september 2007 20:40 schreef Lollifant het volgende:
Ik had eerst NL muziek aan staan, maar dan ben ik geneigd mee te zingen, dus dat werkt nietLater classic radio, maar dat vind ik maar irritante muziek, dus vandaar weer uitgezet. Maar die babbelende mannetjes kan ik ook nog proberen ja
Nijnja: Zulke dingen zijn idd erg schrikken op dat moment! Gelukkig kwam het goed! Wat ben jij trouwens druk met veel sporten!
Eftelingmuziek is wel tof ja! Maar van sommige liedjes word ik weer veel te vrolijk
Ik ben nog nooit bij het Frietje geweest! Maar patat in een puntzak is het lekkerst!!![]()
![]()
Vanavond pokeren, morgen verjaardag en overmorgen een feestje in de stad.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:17 schreef draculettetje het volgende:
bijna weekend trouwens, mensen nog plannen hier?
hoe was het in het zuiden trouwens spockjuh?
't Trefpunt is relaxed idd.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:05 schreef Lollifant het volgende:
Wel bij t Trefpunt, aan de 1e Wormenseweg! Is sowieso een goede snackbar!![]()
Je kunt er iig lekker internetten als je er zit te wachten, en het is goed te etenquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
't Trefpunt is relaxed idd.
Behalve die keer dat er 2 dronken idiioten binnen waren die binnen met ons begonnen te vechten.
true truequote:Op vrijdag 21 september 2007 10:52 schreef draculettetje het volgende:
efteling is zooooooooooo leuk
Nee, nja het gaat super, maar het ging niet door, zoontje van mn instructeur had iets op school ofzo en kon niet verzet worden dus moest hij daarheen, nu heb ik afgelopen maandag rijles gehad, en volgende week vrijdag pas weer...quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:41 schreef draculettetje het volgende:
is rijles nie goed gegaan? moet ik zeker in ander topic lezen
en nu naar school moeten is ook balen!
Aardrijkskunde en Geschiedenis geloof ik. Voortraject Pabo, niemand kan rekenen en dat soort makkelijke vakken, dus leren ze je eerst iedere vrijdagmiddag rekenen, en dan amg je die toets maken.. zo ook met Ak en Gs en nog wat vakken. Wel grappig dat ik rekenen en taal/nederlands al binnen hebquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:54 schreef draculettetje het volgende:
en wat moet je nu op school doen?
zuiden was leuk, vanavond richting veendam voor een wedstrijd...quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:17 schreef draculettetje het volgende:
bijna weekend trouwens, mensen nog plannen hier?
hoe was het in het zuiden trouwens spockjuh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |