nee ben wel in gemeentehuis geweest heb mijn rijbewijs weer!quote:Op donderdag 13 september 2007 20:27 schreef Pure-Poison het volgende:
Gadver die Opa 90 ...iew...iew....zit toch ook in het centrum? Ik zie dat busje namelijk voorbij rijden hier. Iemand nog weeste shoppen vanavond? Het is lekker druk in de stad zo te zien.
nope ik kon hem niet verlengen omdat ik niet met rechts kan / mag rijden (dystrofie in rechter voet / been)quote:Op donderdag 13 september 2007 23:49 schreef Schlumberger het volgende:
Ik wou dat ik naar de stad kon, maar ik moest werken![]()
Moest ik verdorie naar Purmerend () terwijl ik ook lekker een pintje Guinness had kunnen drinken in de Finnegan's...
Was je rijbewijs trouwens ingevorderd, Draculettetje? Heb ik iets gemist?
Ja ik zag ze ook staan op et marktplein, wel een schattige agente die er bij de weg stond trouwensquote:Op donderdag 13 september 2007 20:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee ben wel in gemeentehuis geweest heb mijn rijbewijs weer!
volgens mij waren ze ook een nationale controle aan het doen voor auto's en bestuurder....
Moet er iets speciaals gedaan worden met verven? Want op zich "gewoon" verven moeten ze overal wel kunnen natuurlijk.Ik ben hier alleen nog maar bij Kinky geweest en Kapsalon Christel.Prima geknipt en geverfdquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:48 schreef Lollifant het volgende:
Heeft iemand nog een tip voor een goede kapper, die vooral goed kan verven??
Ik ga voor knippen altijd naar Duo kappers, maar voor verven heb ik nog nooit een goede kunnen vinden! (heb Waxx en Dullers al geprobeerd).
Ja het is nogal een lastig klusje, ik heb in de loop der jaren vaak geblondeerd haar gehad, maar ook zwart geverfd. Nu is het donkerbruin geverfd, maar je ziet duidelijk kleurverschillen. Nu zou ik het dus lichtbruin willen hebben. Waarschijnlijk moet het dan dus weer helemaal ontkleurt worden, en meerdere keren geverfd voordat het allemaal 1 kleur is.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:12 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Moet er iets speciaals gedaan worden met verven? Want op zich "gewoon" verven moeten ze overal wel kunnen natuurlijk.Ik ben hier alleen nog maar bij Kinky geweest en Kapsalon Christel.Prima geknipt en geverfdBij Kinky vond ik het alleen belachlijk duur en slechte service.
Oh graag! Dankje!quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:58 schreef ehqo het volgende:
Mijn zusje is kapster. Ik kan eens vragen of zij het kan, en of ze dat ziet zitten.
ha ha dank je wel!quote:Op zaterdag 15 september 2007 09:44 schreef Lollifant het volgende:
Draculettetje!!!!!!! Lees ik zomaar in een ander topic dat je gaat trouwen!!!!!![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
en? ben er eigenlijk nooit echt geweest alleen op het station en naar het station toe zeg maarquote:Op zondag 16 september 2007 11:52 schreef Pure-Poison het volgende:
We gaan naar Zutphen,de winkels zijn er open.We zijn er nog nooit geweest,kijken of het daar gezellig is
ow heb ik allemaal chocolade gemist!quote:Op maandag 17 september 2007 19:59 schreef Pure-Poison het volgende:
Was gezellig in Zutphen,winkels waren open (mooie laarzen gekocht),stonden allemaal bandjes en het was chocoladarie ofzoiets er was iig vanalles met chocolade
Leuk plaatsje!
En een restaurant gericht op kip is sowieso niet mijn ding. De KFC ben ik ook pas 1x geweest sinds dat hij in Apeldoorn zit. Wat ook de enige keer KFC in m'n hele levenquote:Op woensdag 12 september 2007 13:07 schreef unox_worst het volgende:
[..]
Juffrouw tok, wat een baggertent is dat, maar dat is eigenlijk alleen omdat ze in de plaats van pinoccio zijn gekomen waardoor ik dus geen kortingsbonnen meer krijg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |