abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54029464
Nou ja mijn baarmoederslijmvlies was wel mooi dik genoeg (bijna 8 mm) maar er is geen ei te zien (ja wat activiteit maar allemaal nog rond de 8mm) Paar keer per jaar kan het voorkomen dat je cyclus een beetje een potje ervan maakt (en zul je net zien het zou ook gewoon 1 keer in 1 keer goed gaan en uberhaupt doorgaan )

Wel LH testen doen, want het kan nog zijn dat ie nog komt, of dat ik in elk geval de piek wel krijg, zonder ei, of zoiets. Uiteindelijk is het bms het belangrijkste, en die piek. Maandag staat er weer een meting, mocht ik van het weekend wel die piek hebben, dan hoef ik maandag niet te komen, maar zullen we de tp gaan plannen.

Sja, wat vind ik ervan? Vorige maand had ik mijn lh piek op dag 16, tis vandaag dag 15. Mijn cyclus duurt steeds wel een stukje langer, vorige maand ook 30 dagen... Zal je net zien dat ie deze maand 32 dagen is dus dat het er nog aankomt!

Weinig vooruitgang dus nog! Lief dat jullie meeleven
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_54029508
Als er geen LH piek komt, is het dan wel zinnig om terug te plaatsen??

Moet je nu niet toch met pregnyl spuiten om die LH piek te krijgen?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_54029857
Als die niet komt, dan komt er geen tp nee. Dus het is te hopen dat mijn eisprong deze ronde gewoon later is, en dat er nog een ei gaat springen.

En zou kunnen dat ik moet prikken, maar ik kies ervoor het helemaal zonder hormonen te doen, dus het kan inhouden dat we deze maand weer een maandje overslaan.
pi_54029888
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 12:17 schreef NieTTus het volgende:
Als die niet komt, dan komt er geen tp nee. Dus het is te hopen dat mijn eisprong deze ronde gewoon later is, en dat er nog een ei gaat springen.

En zou kunnen dat ik moet prikken, maar ik kies ervoor het helemaal zonder hormonen te doen, dus het kan inhouden dat we deze maand weer een maandje overslaan.
Jeetje, nou dan hopen we maar op een laat ei!
pi_54033388
NieTTus, wat een tegenvaller weer in het ziekenhuis... en ja, laten we inderdaad hopen dat het 'gewoon' een laat ei is!! Ik hoop zo dat je de tp gewoon door kan laten gaan en dat je'm dus kan gaan plannen!!

het is gelukt met de smilies! Dank jullie voor de uitleg!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_54038531
Ik hoop het ook, maar moet ook zeggen dat ik nog niet voel wat ik normaal wel elke maand vlak voor mijn ei voel. Zei het gisterenavond nog tegen mijn man. Normaal rommelt het al dagen van te voren, en voel ik het echt wel aankomen.

Nou ja we moeten maar zien. Heb er deze keer wel wat meer rust bij als het niet doorgaat, want ik blijf erbij: mijn lichaam kan het zelf, dus bij de cryo's wil ik gewoon geen hormonen gebruiken misschien stom, want met 1 prikje kan ik zorgen dat een tp wel gebeurd. Maarja, hormonen zijn ook niet alles, en die bewaar ik weer totdat het nodig is, met een volwaardige ivf dus!
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:10:36 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54038583
Nah, wat raar van je lichaam nu weer dan...

Ik vind het we heel dapper/stoer dat je heel bewust ervoor kiest niet maar steeds met die hormonen aan de slag te gaan.
pi_54077026
Hier vandaag op dag 17 nog geen positieve LH test. Morgenochtend ga ik nog wel voor de echo, maar als er dan nog niets te zien is, kap ik hem voor deze ronde af. Ik vind het lastig op dit moment, deze ronde werkt mijn lichaam niet mee! Terwijl ie normaal behoorlijk stipt is! Er is een kleine kans dat mijn ei toch eerder was, dan de echo vrijdag (dus toch op dag 14) maar dat denk ik niet. Niks gemerkt ook.

Dan maar weer even wachten, alhoewel ik dat wachten nú wel een beetje zat begin te worden...
  Moderator zondag 21 oktober 2007 @ 22:00:39 #209
5428 crew  miss_sly
pi_54078038
NieTTus, wat vervelend dat je lichaam nu niet mee lijkt te werken
Logisch dat je dat wachten zat begint te worden, want wachten is ook gewoon k*t.
Ik hoop dat er morgen op de echo een ei lijkt aan te komen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 22 oktober 2007 @ 08:48:10 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54083559
NieTTus, hopelijk vandaag goed bericht.
Wat balen zeg...
  maandag 22 oktober 2007 @ 09:32:58 #211
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_54084163
NieTTus wat een toestanden zeg.... hopelijk heb je vandaag goed bericht. Veel succes straks!!!
Make love, not war ☮
pi_54087192
He, shit, NieTTus!! Wat klote dat je lichaam nu toch niet goed lijkt mee te werken!! Ben benieuwd hoe het vandaag in het ziekenhuis is gegaan...
pi_54095293
Nou de test was wel bijna positief vandaag (dus er zit al wel wat lh...) en op de echo zag ze links (achter de kolossen, de eileiders... ze houden ze ook maar weer bij qua grootte... ) een ei wat in elk geval groter was dan 12 mm. Dus er gebeurd nu wel wat, en het was ook geen enkel probleem dat ik mijn ei dus nog niet heb op dag 18 (en dat zeggen ze nu dan pas )

Het zou nog kunnen dat er achter mijn eileiders nog een ei zit wat wel bijna groot genoeg is, dus ik moet maar weer even door met de LH testen, en als ik donderdag nog geen posi test heb gehad, toch nog maar een meting....

Dus geheel negatief is het nog niet, het kan nog alle kanten op!
  maandag 22 oktober 2007 @ 19:51:40 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54095394
Oh, dat valt dan idd nog wel een beetje mee. Lijkt het...
Laten we hopen dat die eigenwijze eitjes van jou dan nu alsnog hun werk gaan doen.
pi_54095400
NieTTus... was goed dat er in elk geval wat groeit!! Nu maar weer verder testen en afwachten...!!
  Moderator maandag 22 oktober 2007 @ 21:23:26 #216
5428 crew  miss_sly
pi_54096660
Ow NieTTus, ik hoop zo dat het deze cyclus helemaal goed komt en je een terugplaatsing kun hebben. Lekker in je eigen cyclus, zonder hormonen. Ik ga voor je duimen dat je LH test snel positief is en dat er een paar weken later een andere positieve test volgt
pi_54123283
NieTTus, je maakt het weer spannend.... hoop dat het nog lukt deze maand.

Miss Sly
pi_54131786
Miss_Sly, wat is het toch raar om de eerste pagina te lezen en dan nu te weten dat er zoveel is gebeurd in de tussentijd... op pagina 1 werd je nog gefeliciteerd en nu is het allemaal voorbij... ik vind het zo erg voor jullie...
pi_54131890
He NieTTus,

Weet je al wat meer? Of test je pas vanavond? Ik hoop toch dat je piek komt en dat de TP doorgaat

Hier zit ik nog steeds in onzekerheid. De prolactine is nog maar iets verhoogd. Ze kon dus niet zeggen of het uitblijven van de eisprong nu door mijn medicijnen en dus de prolactine komt of dat er toch iets anders aan de hand is. Ze wilde in ieder geval wel eerst die prolactine-verlager(Dostinex) proberen, voor we verder gaan met hormoonbehandelingen. Maar die Dostinex kan weer invloed hebben op je nieren, dus moet eerst de interniste haar goedkeuring geven, dus ik moet weer tot vrijdag wachten

Ik begin van alles wel een beetje moedeloos te worden . We worden op alle fronten tegengewerkt lijkt het wel. Ik ben nu ook heel erg bezig met het afsluiten van onze kinderwens/kinderen krijgen, maar wil en kan dat nog niet definitief afsluiten. Ik ben bang dat ik het verder niet meer trek. Ik ben mezelf niet meer, en heb erg veel last van de bijwerkingen. Ik weet gewoon niet hoe lang ik hier nog mee door kan gaan.
Gelukkig is mijn lief wel goed voor me, maar hij, en ook andere familieleden, zijn wel bezorgd.Maar goes ik probeer me overeind te houden zo goed en zo kwaad als het kan.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_54140583
Jeej Mariposa bij jou schiet het dus ook niet echt op! Het is ook zwaar en vooral de onzekerheid blijft iets wat nekt. Dan heb jij nog eens extra je gezondheid, de medicijnen en bijbehorende artsen die daarbij komen lijkt me dubbel zo zwaar!

Als je maar wist dat het ooit ging lukken, echt zeker wist. Al was het pas over 10 jaar (bij wijze van, ik roep maar even iets) dan zou je wel volhouden, want dan heb je zekerheid. Maar die heb je niet en dat is zo zuur!!

Fijn dat je zo goed bij je lief terecht kunt, heel belangrijk meisje! En af en toe even terug in je schulp en vooral voelen (en het dan ook echt even mogen, niet wegstoppen ) wat het allemaal met je doet! En dan een dag later weer met frisse moed verder. Heb je de laatste tijd al eens een dagje, helemaal lekker voor jezelf ingepland? (saunaatje, etentje, bloemetjes in huis en gewoon eens een dag SUPER in de watten gelegd worden?) Daar krijg je ook altijd weer net die energie van om door te gaan!

Vanmorgen nog geen LH piek. Dag 20 schiet mij maar lek. Morgenochtend meting, ik ben benieuwd. Ergens toch het gevoel dat ik hem misschien gemist heb, maar mijn lichaam heeft ook nog geen eisprong signaal afgegeven! Snappen jullie het, snap ik het! Nou ja, morgen weer meer!!

Sly ik heb nog niet bijgelezen in andere topics hoe het vandaag is gegaan, ga ik nu doen. Maar alvast ff een extra voor jou!
  Moderator woensdag 24 oktober 2007 @ 20:07:12 #221
5428 crew  miss_sly
pi_54142090
Mariposa, wat rot dat het allemaal zo tegenvalt.

NieTTus, ik hoop dat er morgen bij de meting onverwacht toch nog een mooi ei aan zit te komen

Ik zal me binnenkort weer hier melden, als we er weer voor gaan. In de tussentijd blijf ik jullie natuurlijk volgen en hoop ik dat het topic heel snel leeg is
pi_54142159
He meiden, NieTTus wat een onzekerheid deze maand, ik ben heel benieuwd wat er nou morgen uitkomt..

He Mariposa, nieuwe ronden, nieuwe kansen, dat klinkt positief maar helaas voel je je nu niet zo.... wat vervelend. Voordat wij het medische circus echt instapten hadden we een fase waarin we heel rationeel hadden besloten dat het beter was als we niet aan kinderen zouden beginnen, voornamelijk door erfelijke ziekte. Het werd echter duidelijk dat ons gevoel diep van binnen iets anders wilde. Toen we het daar met een maatschappelijk werkster over hadden, vertelde ze ook dat je dat besluit "ik leg me erbij neer dat wij geen kinderen gaan krijgen" niet zomaar even kan nemen. Dat dat een rouwproces is, iets dat heel lang kan duren en met horten en stoten gaat en pas lukt als je er zelf klaar voor bent. Als je nog niet bent aan het afsluiten toe bent dan lukt dat dus ook niet..... ik ken je situatie niet goed, moet je nu een definitieve beslissing hierover gaan nemen of kan je tijdelijk stoppen zonder dat je defnitief stopt? Als je nu het gevoel hebt jezelf niet te zijn, is het wellicht ook niet het moment om zo'n belangrijke stap als "defintief stoppen" te nemen. Nogmaals, ik ken je situatie niet goed dus sorry als ik nu onzin praat hoor...

Miss Sly, ik lees net je berichtje... Heel veel sterkte de komende tijd, neem je genoeg rust om het fysiek en geestelijk een plekje te geven?

Mag ik afsluiten met een klaagzang? Meest voorkomende bijwerkingen van de hormonen zijn vermoeidheid en algeheel " niet zo lekker in je vel zitten". Van vermoeidheid had ik bij vorige poging veel last maar qua humeur was ik volgens lief nog gezelliger dan normaal . Dat is nu helaas niet zo..... . Heb die arme jongen zondag wel 3x afgesnauwd om helemaal niets, schrok ervan dat het uit mijn mond kwam... Maandag had ik ook de grootste moeite om aardig te zijn op mijn werk, liep me aan iedereen te ergeren.... daarnaast inderdaad algeheel gevoel van niet in mijn hum zijn, idee het overzicht niet helemaal te hebben, gevoel van jankerigheid... Gatver, ik herkende mezelf gewoon niet meer, echt hele rare gewaarwording, ben normaal echt heel gelijkmatig qua stemming. Besefte ineens dat een ex-collega van mij zich altijd zo voelde, was echt een heel moeilijk typje zowel voor zichzelf als voor anderen en ik was altijd zooo blij dat ik zelf niet zo was haha..
Gisteroverdag ging het wel iets beter maar ik lag gisteravond in bed en moest ineens huilen - voelde me intens verdrietig en weet geeneens precies waarom. Ik huil echt heel zelden dus dit ben ik echt niet... Ook heel slecht geslapen en vandaag voelde ik me ook niet lekker... ik hoop echt dat het wegtrekt want dit vind ik helemaal niks.
pi_54143586
Madelieve

Hormonen zijn eigenlijk gewoon ook heel erg kut

Sterkte meid! Ik hoop dat er straks een mooi resultaat en natuurlijk helemaal een zwangerschap uit voort komt!(wanneer heb je eerste meting?)
  woensdag 24 oktober 2007 @ 23:07:52 #224
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_54147550
Wat een kutzooi toch ook eigenlijk allemaal Dames

Hier hangen we in stilte voor de storm maandag is de dag weer daar
pi_54153917
Nou, ik blijk gewoon hartstikke in mijn piek te zitten
Gisteren was ie toch, want vandaag lichter.

Ze kunnen tussen 11 en 12 het vu bellen. En gaan echt doordrukken dat ik geholpen ga worden (vind ik ook wel tijd, ze weten nu al 3 weken dat ik eraan kom...) dus na 12 uur word ik gebeld
  donderdag 25 oktober 2007 @ 09:55:57 #226
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54153982
Oeh! Spannend!
Wat raar dan joh, die piek dus zomaar ineens?
pi_54154018
NieTTus, wat spannend
ze maken maar tijd, het moet gewoon gebeuren!
Meid, wat geweldig
pi_54154188
Nou op de gebruiksaanwijzing staat: moet dezelfde kleur als de test strook hebben, of donkerder. En hij was het steeds net niet. Dus had hem meegenomen en ze zegt vanmorgen: je ovuleert gewoon hartstikke, gaat het om de kleurintensiteit....!!

En op dit moment begin ik de tekenen van een ei te voelen ze hadden me moeten breien echt. Dan konden ze me uit elkaar halen en opnieuw in elkaar zetten!
pi_54158019
weer geen plek!

Vriendinnetje is via via nog aan het proberen, zodat ik wel op de noodlijst gezet wordt, maar ik ben er ff klaar mee! Ik ga kijken of ik alles over kan zetten naar het AMC, via een particulier bureau. En dan gaan we in Januari maar verder, want dit trek ik niet.

Het is een risico omdat ik het zonder hormonen doe, maar toch baal ik hier verschrikkelijk van
pi_54158139
nou ja zeg, dit is toch niet te geloven
NieTTus, wat een ongelofelijke domper
Heb er geen woorden voor
  donderdag 25 oktober 2007 @ 13:53:19 #231
114177 Diaan73
pi_54158761
NieTTus wat is dat toch wat zeg. Een hele dikke knuffel van mij
Make love, not war ☮
pi_54167589
FF.. snel reageren

NieTTus, wat ontzettend naar, k#t, en stom van het VU. Kunnen ze nu echt helemaal niets voor je inplannen. Desnoods, tijdens de lunchpauze, voor het spreekuur of erna?

Ik hoop echt dat er misschien nog een wonder gebeurd. Maar je gevoel kan ik me zo goed voorstellen. Sterkte meid

(Nog bedankt voor al jullie lieve woorden , ik voel me al iets beter. Ik kan van het weekend pas uitgebreider erop reageren)
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  donderdag 25 oktober 2007 @ 20:56:50 #233
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54167813
Oh, ik heb hier helemaal niet meer gekeken vandaag. NieTTus, wat ontzettend irritant zeg...
Hopelijk kun je over naar het AMC en kan je dan daar gewoon aan de slag.
Wat een domper zeg...

Mariposa
  donderdag 25 oktober 2007 @ 21:03:04 #234
61800 Rottdog
pi_54167955
Tjee das nog eens de kop indrukken zeg wat belachelijk Niettus hopelijk kunnen jullie vlot aan de slag in het AMC.

Mariposa
pi_54168530
NieTTus dat meen je niet!! Wat debiel zeg, kunnen ze toch niet maken dit... gatverdamme, dit doet een mens geen goed.
Kom maar lekker naar het AMC, zien we elkaar misschien daar wel een keer.

Rottdog, voor jullie ook weer spannend meid.....

Ik voel me gelukkig wel weer wat beter, moest wel weer lachen toen ik net mij eigen stukje teruglas. Op het werk gaat het goed maar merk wel dat ik liever met praktische zaken bezig ben die overzichtelijk zijn dan met de grote plannen waar goed over nagedacht moet worden - dat is momenteel even niet mijn sterkste kant

Tsja, wanneer is de eerste meting... ik zit op dag 31 en ben nog niet ongesteld dus het schiet nog niet zo op hoor, hopelijk morgen ongesteld en dan begin volgende week eerste echo....
  donderdag 25 oktober 2007 @ 21:48:45 #236
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54169120
Niettus, dit ga je niet menen!
Wat een eikels bij dat VU zeg dat ze niet kunnen plannen..

rottdog, spannend! Dan komt dat weekendje wel even goed uit nu

Mariposa

Madelieve, hormonen blijven rare dingen he
Can't live with them, can't live without them
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54169356
Niettus, dat is echt niet te geloven!!! Ik vind het gewoon onmenselijk hoe ze daar met je om gaan. Het niet alsof je naar de kapper gaat... Wat denken ze wel!

Madelieve, hormoonstuitertje
pi_54180898
NieTTus , wat KLOTE zeg dat het nu alweer niet doorgaat! Ik ben het helemaal met Tico eens dat ze daar net denken alsof je naar de kapper gaat... BE-LA-CHE-LIJK!!! Ik zou ook mooi de overstap maken naar een ander ziekenhuis!

Madelieve... gelukkig gaat het alweer wat beter

Mariposa: het zit jullie ook niet mee he... tjonge... wat lijkt het me zwaar waar jullie doorheen moeten gaan... het lijkt me echt super moeilijk om de droom om papa en mama te worden te moeten vergeten, omdat het 'onmogelijk' is. Probeer nog wel positief in te zien....!! Je weet maar nooit. Mijn vriendin kon ook onmógelijk kinderen krijgen... maar is nu wel moeder van een dochter van 7 maanden....

Hier ben ik afgelopen dinsdag weer naar het ziekenhuis gegaan... We gaan gewoon door met 100mg Clomid. Ik zei tegen de gyn 'soms ben ik toch wel bang dat er toch nog wel iets aan de hand is'. Hij zei 'ja, maar dat zal ook wel zo zijn, anders was je nu al wel zwanger geweest... Maar de HSG is zo belangrijk. Als die goed is, is er al veel mogelijk'... dus ook hier houden we de moed erin. Ik heb gewoon de domme pech gehad dat ik 3 keer blaasontsteking heb gehad en daar 3 keer anti-biotica voor moeten slikken... en dat werkt nou ook niet bepaald mee.

Dus we wachten wel weer af...

Momenteel ligt mijn vader onder het mes. Hij heeft 3 hernia's waaraan hij geopereerd wordt (in ieder geval aan twee)... over een tijdje komt er nog een operatie voor hem aan...hij heeft een vergrootte aorta, wat gevaarlijk is (kans op aneurysma)... dus het zit hier ook in privé sfeer niet echt mee...

Doordat ik mijn vader naar het ziekenhuis moest brengen, heb ik ook het bezoek aan de homeopaat afgezegd... kweet ook niet of ik er ooit nog wel naar toe ga...we zien wel.
pi_54221651
Zo nu even wat uitgebreider reageren, we hebben de afgelopen tijd zoveel afspraken en dingen gehad...

José balen dat je toch ongesteld geworden was. Ik heb trouwens ook nog altijd het idee, dat ik het wel zal voelen als ik zwanger mocht worden. Zal wel onderdeel zijn van de 'roze wolk';) Maar toch kan je daar niet zeker van zijn, er zijn zoveel vrouwen die het niet merken...
Sterkte en beterschap voor je vader. Ik snap best dat dan zo'n homeopaat even niet uitkomt. Je kan altijd nog opnieuw een afspraak maken.

NieTTus hoe is het nu? Het zat je ook niet mee he deze keer

Madelieve, dank je wel voor je woorden. Ik ervaar dit eigenlijk ook als een rouwproces, dat al een hele tijd (een paar jaar gaande is, natuurlijk niet constant maar bij vlagen) Ook ik dacht eerst kinderen voor mij "onmogelijk" waren vanwege mijn gezondheid, maar het bleek dus toch te mogen, maar nu werkt mijn lichaam niet mee.
Wat vervelend dat je zo'n last van die hormonen had, je verhaal herken ik wel Ik kan me goed voorstellen dat je dit niet wilt, ik kan alleen maar hopen dat je er zo snel mogelijk van af kan zijn om de juiste redenen

Miss sly, wat een nare periode hebben jullie achter de rug. Veel sterkte met het verwerken van alles, dat zal je niet in je koude kleren gaan zitten. Ik hoop dat als jullie je weer melden, dat jullie ook weer vlot door kunnen schuiven

Rottdog is morgen je NOD? Zo ja dan ik dat het echt wegblijft

Hier gaat het weer iets beter fysiek en mentaal, ik begin weer een beetje uit het dal te kruipen, maar heb wel het idee dat ik op en neer blijf gaan Het blijft heel moeilijk voor mij, maar toch kan ik nog wel (een beetje) positief zijn. Op het moment lijkt het erop dat ik (voor de zoveelste) keer wel het goede slijm heb, maar iets van een eisprong heb ik niet gevoeld, toch blijf ik wel een beetje hoop houden en klussen natuurlijk
We wachten maar af wat de interniste vrijdag zal zeggen en wat er verder gaat gebeuren.
pi_54250445
Nou, voor jou ook weer een onzekere tijd dus Mariposa...

Maar je eisprong hoef je niet altijd te voelen, he! Ik voel 'm ook nooit... maar ik heb 'm blijkbaar wel nu met Clomid.

Goed dat je toch een beetje positief kunt blijven...!! Probeer dat vast te houden, ook al valt dat helemaal niet mee...
  Moderator maandag 29 oktober 2007 @ 20:44:12 #241
5428 crew  miss_sly
pi_54251356
Madelieve, fijn dat jeje weer wat beter begon te voelen. Al ongesteld inmiddels?

Josee, hoe is het met je vader? En deze maand geen blaasontsteking? Wanneer zou je NOD zijn?

Mariposa, goed dat je weer uit het dalletje klimt. Ook al kom je daar telkens weer in terecht, het is zo fijn dat je er ook weer uitkomt. Proberen de toch nog steeds mooie dingen van het leven te zien
En wat Josee al zegt: een eisprong hoef je niet te voelen, ik heb hem nog nooit gevoeld.

Rottdog, vandaag NOD? Hoe is het gegaan? Mogen we je uitzwaaien?

NieTTus, meisje, hoe is het met je? Zwaar teleurgesteld natuurlijk, kan ik me zo voorstellen. Dikke
  maandag 29 oktober 2007 @ 21:57:46 #242
61800 Rottdog
pi_54253101
Hier is de ongesteldheid doorgebroken had stiekem wel een beetje hoop had nl de laatste tijd zere tieten maar neen het mocht niet zo zijn.

Ben vorige week ook nog bij de gyn geweest en op zich ziet alles er goed uit met clomid 50mg dus we gaan op deze voet verder. Heb rond dag 16 een eisprong, dat is de laatste 3 keren stabiel gebleven en gewoon dus op dag 30 ongesteld. Op dag 21 moet ik deze maand mijn bloed laten prikken kijken of ik wel een duidelijk eisprong heb

mag aankomende donderdag een bijdrage leveren ben benieuwd wat daar uit gaat komen.

Jose hopelijk ben je vanaf nu van die nare blaasontstekingen af.

Mariposa misschien is het ditmaal een heel mooi klein eitje wat toch stiekem gepasseerd is en daarom niet gevoeld.
  Moderator maandag 29 oktober 2007 @ 22:03:13 #243
5428 crew  miss_sly
pi_54253235
He, wat vervelend nou, Rottdog
Ik zou je zo graag zien vertrekken naar Z&G
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:13:14 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54257645
Balen Rottdog...
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:47:40 #245
114177 Diaan73
pi_54259876
Rottdog wat balen zeg

Voor de statistieken: ik ben afgelopen zondag ongi geworden, nieuwe NOD ergens eind november. We hebben besloten om in januari weer naar de gyn te gaan.
Make love, not war ☮
pi_54267148
Rottdog... wat rot weer... vooral als je toch wel hoop had... des te groter is de teleurstelling... Wel fijn dat jij ook voorlopig gewoon met Clomid door mag gaan en dat dat ook goed gaat! Probeer de moed erin te houden!!
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 20:44 schreef miss_sly het volgende:
Josee, hoe is het met je vader? En deze maand geen blaasontsteking? Wanneer zou je NOD zijn?
Met mijn vader gaat het gelukkig -naar omstandigheden- goed. Hij mocht de dag na de operatie alweer naar huis... Nu maar weer afwachten hoe het verder gaat... donderdag moet hij naar de vaatchirurg en hoort hij hoe zijn aorta ervoor staat... Echt kl*te elke keer... het vreet echt aan me. Gister moest ik na een weekje 'vakantie' weer werken. Ik stond in de klas, en had echt het gevoel 'wat doe ik hier?!' ik was nog helemaal in gedachten bij mijn vader en alle spanningen die daarmee gepaard gingen..

Nee, ik heb gelukkig geen blaasontsteking meer gehad!! ik had het "netjes" om de maand.. de laatste keer was augustus, dus ik was eigenlijk alweer aan de beurt... maar gelukkig is het niet zo. Ik slik al een tijdje cranberry pillen. Die werden me na de eerste keer al aangeraden door de doktersassistente tegen de blaasontstekingen... Blijkbaar werkt het!

Momenteel zit ik op dag 14... en wacht op mijn eisprong.

Ik heb trouwens de meest stomme ontdekking gedaan... misschien dat jullie het al wisten, maar ik dus niet. Ik was vorige week bij de gyn en ik vroeg 'wanneer heb je nou eigenlijk PRECIES de eisprong? Op het moment dat je temperatuur daalt, of vlak daarna?" De gyn zei 'dat weten we niet precies. Per vrouw en ook nog eens per cyclus kan dat verschillen....we gaan er nu vanuit dat de dag vóór de daling tot ongeveer 3 (!) dagen na de daling je eisprong plaats kan vinden... '

En wat wil nou het geval??? Ik en klussen meestal tot en met de dag van de daling!! Dat wil dus zeggen dat we MISSCHIEN wel steeds op het verkeerde moment bezig zijn!!!!!

Ik MOEST dit gewoon even posten hier. Misschien ben ik wel een oen en wisten jullie het al lang, maar voor mij was het nieuw...

Anyway, ik hoop dat jullie er ook wat aan hebben.... wellicht help ik er iemand mee
pi_54277506
Jee Rottdog, wat balen dat die weer gekomen zijn. Wel fijn dat de gyn vind dat het met de Clomid zo goed gaat.

Diaan, ook weer voor jou balen Denk je dat je snel bij de gyn terecht kan of kan dat ook nog weer ff duren?

Wat het temperaturen betreft, ik mocht het van de gyn achterwege laten, (omdat het mij te veel van mij beetje nachtrust kost en veel stress). Ze zei dat als we toch verder het traject in gaan dat de eisprong toch verder gemonitord wordt. En zij zei juist, dat je vaak toch al te laat was als die daling geweest was. Lekker duidelijk allemaal. M.a.w. ze weten het gewoon echt niet/ Anders hadden ze allemaal wel hetzelfde antwoord Gewoon lekker door blijven klussen Al is het soms wel moeilijk om op te brengen, we zijn soms zo moe, dat we gewoon in slaap vallen, niks geen romantiek dus

José fijn dat je geen blaasontsteking heb. Vooral zo houden Je hoort veel goede dingen over cranberry En ik hoop dat het met de aorta van je vader meevalt, het moet niet meevallen om voor een klas te staan en dan zover met je gedachten weg te zijn. Ik kan bijvoorbeeld nog om 2 uur zeggen ik kap ermee, ik trek het niet, maar dat kan jij niet doen. Sterkte in ieder geval!
  woensdag 31 oktober 2007 @ 09:25:15 #248
114177 Diaan73
pi_54278489
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 07:52 schreef Mariposa het volgende:

Diaan, ook weer voor jou balen Denk je dat je snel bij de gyn terecht kan of kan dat ook nog weer ff duren?
Ik heb eigenlijk geen idee... ik sta nog "gewoon onder behandeling" dus ik moet gewoon een vervolgafspraak maken. Maar eerst moet hubbie nog een bijdrage leveren. De komende maanden zijn drukke maanden, dus ik ga gewoon voor januari een afspraak maken. Als ik binnenkort bel, zou dat wel moeten lukken, denk ik.

José, heel veel sterkte!!
Make love, not war ☮
pi_54281371
Ik heb denk ik een heel onnozele vraag Mijn man moet een staal binnenbrengen in het labo, maar hoe krijg je dat daar op lichaamstemperatuur? Het is voor ons sowieso een eindje rijden (zonder file een half uur) maar een auto heeft toch nooit "lichaamstemperatuur"?
  woensdag 31 oktober 2007 @ 12:06:15 #250
114177 Diaan73
pi_54281440
Leonieke, ik hoor verhalen van mensen die het onder de oksel houden, achter de broeksriem, in je BH e.d. ik heb eigenlijk ook niet echt een idee hoe je dat het beste kunt doen.
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')