Zo nu even wat uitgebreider reageren, we hebben de afgelopen tijd zoveel afspraken en dingen gehad...
José balen dat je toch ongesteld geworden was. Ik heb trouwens ook nog altijd het idee, dat ik het wel zal voelen als ik zwanger mocht worden.
Zal wel onderdeel zijn van de 'roze wolk';) Maar toch kan je daar niet zeker van zijn, er zijn zoveel vrouwen die het niet merken...
Sterkte en beterschap voor je vader. Ik snap best dat dan zo'n homeopaat even niet uitkomt. Je kan altijd nog opnieuw een afspraak maken.
NieTTus hoe is het nu? Het zat je ook niet mee he deze keer
Madelieve, dank je wel voor je woorden. Ik ervaar dit eigenlijk ook als een rouwproces, dat al een hele tijd (een paar jaar gaande is, natuurlijk niet constant maar bij vlagen) Ook ik dacht eerst kinderen voor mij "onmogelijk" waren vanwege mijn gezondheid, maar het bleek dus toch te mogen, maar nu werkt mijn lichaam niet mee.
Wat vervelend dat je zo'n last van die hormonen had, je verhaal herken ik wel

Ik kan me goed voorstellen dat je dit niet wilt, ik kan alleen maar hopen dat je er zo snel mogelijk van af kan zijn om de juiste redenen
Miss sly, wat een nare periode hebben jullie achter de rug. Veel sterkte met het verwerken van alles, dat zal je niet in je koude kleren gaan zitten. Ik hoop dat als jullie je weer melden, dat jullie ook weer vlot door kunnen schuiven

Rottdog is morgen je NOD? Zo ja dan

ik dat het echt wegblijft

Hier gaat het weer iets beter fysiek en mentaal, ik begin weer een beetje uit het dal te kruipen, maar heb wel het idee dat ik op en neer blijf gaan

Het blijft heel moeilijk voor mij, maar toch kan ik nog wel (een beetje) positief zijn. Op het moment lijkt het erop dat ik (voor de zoveelste) keer wel het goede slijm heb, maar iets van een eisprong heb ik niet gevoeld, toch blijf ik wel een beetje hoop houden en klussen natuurlijk

We wachten maar af wat de interniste vrijdag zal zeggen en wat er verder gaat gebeuren.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij