Ik hoorde net een zelfde soort verhaal van mn collega.... echt heftig.quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:57 schreef Jose81 het volgende:
Jammer weer Jaape... het zou leuk leuk voor je zijn als het gewoon raak is.
Het zusje van een oude vriendin van mij was vorig jaar zwanger. Na 6 maanden zette ze een levenloos kindje op de wereld. Nu was ze pas weer zwanger, is ze in augustus weer bevallen: ook dit kindje is veel te vroeg geboren: slechts 4 maanden oud... dus niet levensvatbaar.![]()
Toen ik het hoorde was (heeeeel lullig van mezelf) mijn eerste reactie: 'zij ráákt tenminste zwanger'... waarop mijngelijk reageerde met 'ja, maar zo is het ook niet leuk natuurlijk!'... ik voelde me echt zwaar lullig daarna... dat ik zo kon reageren had ik dus echt niet van mezelf verwacht... ik schaam me nu nog diep...
![]()
Wat moet zij door een hel gaan.. en nu dus al voor de tweede keer... heftig hoor...![]()
Ze hebben gekeken met de laatste echo, maar toen bleek dat het vruchtje weg was. Nu gaan ze zeker het uitstrijkje doen, maar de assistent van de huisarts zei dat ik er ook vanuit moest gaan dat ik naar het ziekenhuis zou moeten om inderdaad te kijken of ook dat een oorzaak kan zijn (dat dus de echo misschien niet alles zag) Normaal doen ze dit bij de vroedvrouw. We zien het wel. Eigenlijk ben ik wel blij dat ze het uitstrijkje gaan doen, want had al maanden buikpijn. Al voordat ik wist dat ik zwanger was. Ook al vaker wat bruine vloeiingen, maar hoorde dat dit ook kon liggen aan de eisprong, dus dacht er verder niet bij na.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:34 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is ook schrikken paddy!
Kan het niet zo zijn dat je baarmoeder nog niet helemaal schoon is/was na de miskraam? Of hebben ze daar wel naar gekeken?
Wow! En nu maar hopen dat het resultaat heeftquote:Op woensdag 12 september 2007 13:34 schreef miss_sly het volgende:
paddy
Gisteren bleek dat de wachttijd voor IUI wel een maand of 4 is, en dat hoogste urgentie (ivm leeftijd) toch nog wel een paar weken op zich kan laten wachten. 1 a 2 cycli waarin dus niets gebeurt. Dat leek me zonde, zowel omdat ik natuurlijk de jongste niet meer ben en iedere cyclus wat mij betreft telt, maar ook omdat ik net de HSG heb gehad en ik die bijwerking (iets verhoogde vruchtbaarheid) wel wil gebruiken
Aangezien er vrijdag bloed geprikt was voor progesteron (controleren of de clomid zijn werk had gedaan) en ik die uitslag graag wilde, had ik vanochtend een belafspraak met de gyn. De uitslag was goed (waarde 39!). Ik heb toen meteen gevraagd of zij het ok vinden als ik in de wachttijd tot de IUI clomimd blijf slikken om de ovulatie op gang te houden en zelf nog een kansje te hebben op een zwangerschap....en dat vond ze een uitstekend idee! Het recept ligt klaar, controle op dag 25 en blijven temperaturen, maar dat doe ik allemaal graag
Dus nu even 1 of twee maanden met clomid thuis klussenvoel me ineens bijna normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |