Niet tegen mijn been hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:33 schreef miss_sly het volgende:
Van de andere kant (en dit zal wel tegen het zere been zijn, maar zo is het niet bedoeld) heb je een kind, dat is al een geweldig geschenk.
Als je even de zoekfunctie gebruikt, kun je hierover in diverse fora een interessante discussie vinden. Wellicht is het leuk voor je om daar te discussieren. Ik, en ik denk de andere dames in dit topic eveneens, heb er geen zin in of behoefte aan hierover met je een discussie te starten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 02:25 schreef Synthesist het volgende:
Als zwanger worden niet zo gemakkelijk gaat..
Mongooltjes, klompvoeten, kinderen met Spina bifida of 12 vingers en tenen... het komt veel vaker voor bij koppels die ondanks onvruchtbaarheid percé een kind moeten hebben.
is het misschien maar beter om tot de conclusie te komen dat de natuur gerespecteerd moet worden. IVF, hormoon middelen en andere poespas is gewoon onnatuurlijk en zorgt voor een degeneratie van het DNA van het nageslacht. Op den duur is dat zeer schadelijk voor het gehele menselijke ras. Er is een reden dat je niet zwanger mag worden, dat is de wil van de natuur. Het mocht niet zo zijn, ga niet voor god spelen.
Wat is het überhaupt al een oeverloos gezeur over kinderen... alles om maar zwanger te worden. Is zo'n jengelende poepmachine dan écht zo belangrijk voor vrouwen.
ah, het is dus mijn eigen schuld dat er iets "mis" is met mijn kind?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 02:25 schreef Synthesist het volgende:
Als zwanger worden niet zo gemakkelijk gaat..
Mongooltjes, klompvoeten, kinderen met Spina bifida of 12 vingers en tenen... het komt veel vaker voor bij koppels die ondanks onvruchtbaarheid percé een kind moeten hebben.
is het misschien maar beter om tot de conclusie te komen dat de natuur gerespecteerd moet worden. IVF, hormoon middelen en andere poespas is gewoon onnatuurlijk en zorgt voor een degeneratie van het DNA van het nageslacht. Op den duur is dat zeer schadelijk voor het gehele menselijke ras. Er is een reden dat je niet zwanger mag worden, dat is de wil van de natuur. Het mocht niet zo zijn, ga niet voor god spelen.
Wat is het überhaupt al een oeverloos gezeur over kinderen... alles om maar zwanger te worden. Is zo'n jengelende poepmachine dan écht zo belangrijk voor vrouwen.
Precies. Dit is niet de plaats voor deze discussie!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 07:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je even de zoekfunctie gebruikt, kun je hierover in diverse fora een interessante discussie vinden. Wellicht is het leuk voor je om daar te discussieren. Ik, en ik denk de andere dames in dit topic eveneens, heb er geen zin in of behoefte aan hierover met je een discussie te starten.
Kan iemand mij vertellen waar de discussie verder is gegaan??? Het is natuurlijk niet zo dat alle ivf kindjes afwijkingen hebben, in tegendeel. Volgens mij is de kans op een gezond kindje bij ivf net zo groot als bij een normale zwangerschap. Een grotere kans op geboorteafwijkingen neemt wel toe nu de vrouwen steeds later aan kinderen beginnen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:53 schreef Lois het volgende:
[..]
Precies. Dit is niet de plaats voor deze discussie!
Toen ik zwanger raakte van Tijn waren de stellingen van het ziekenhuis nog steeds hetzelfde als bij de zwangerschap van Saskia: in het geval van een jongetje is er een iets verhoogde kans op het syndroom van Klinefelter. (het jongetje wordt dan een lange slungel om het maar simpel te zeggen).quote:Op donderdag 6 september 2007 11:20 schreef Brighteyes het volgende:Overigens zijn er wel onderzoeken die aantonen dat er een iets grotere kans is op bepaalde aandoeningen na IVF als ik het goed heb. Was er niet ooit iets over een grotere kans op oogproblemen?
quote:Op donderdag 6 september 2007 21:40 schreef E.T. het volgende:
[..]
Toen ik zwanger raakte van Tijn waren de stellingen van het ziekenhuis nog steeds hetzelfde als bij de zwangerschap van Saskia: in het geval van een jongetje is er een iets verhoogde kans op het syndroom van Klinefelter. (het jongetje wordt dan een lange slungel om het maar simpel te zeggen).
Verder had het Erasmus geen verhoogde kans op afwijkingen waargenomen bij IVF/ICSI
quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:48 schreef E.T. het volgende:
miss_sly: laseren(he, BE?
)
BE en ik hebben allebei gelaserd en zijn nu al dik 1,5 jaar er vanafVeel ziektekostenverzekereaars vergoeden ook nog eens een groot deel.
Jose, je klinkt goed!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |