abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53157862
Ik slaak een diepe zucht....
Ook ik heb al eerder hier over jeugdzorg lopen klagen.

Een jaar lang bij bureaujeugdzorg was voor mij een uitputtingsslag.
Casemanagers die wisselen,de inspectie van jeugdzorg de managers van de case managers,ik heb ze allemaal gesproken maar degene die bovenaanstaat houd de touwtjes stevig vast,die mensen die je willen helpen kunnen je niet helpen omdat ze niks mogen doen....(volgens hun dan)
Er is ook steeds wisseling van personeel inmiddels bij ons al de derde casemanager...
Ik heb er geen zin meer in,het is vechten tegen de bierkaai,ik heb dat jaar lang mezelf moeten redden.

Ik denk ook niet dat het wat gaat helpen als we de handen bijelkaar steken en iets opstarten,er is gewoon niemand meer die in de bureau's jeugdzorg geloofd en ze beloven toch alleen maar beterschap,tja voor wie dan? ! Je doet er echt niets tegen.....

Ik heb net die site even bekeken,en denk dat ik mijn verhaal daar wel wil vertellen,maar ben daar nu nog niet aan toe.
Bij ons zijn de trajecten bijna afgesloten,ik kreeg vandaag het rapport en net als voorgaande keren weer stikvol grote fouten,en weer steek in mn energie in bureau jeugdzorg. (Groningen).....
pi_53158021
quote:
Op woensdag 12 september 2007 08:44 schreef MeneerNuance het volgende:

[..]

je kunt niet oordelen bij wie het probleem ligt, het kunnen best goeie ouders zijn.
die jongen kan wel allerlei stoornissen hebben, weet jij veel.
Is het niet idioot dat er zoveeeeeeeeel kinderen zijn tegenwoordig met stoornissen?
Ik vind dit niet normaal hoor! Dit had je vroeger niet nml.
De ene term na de andere wordt tevoorschijn getoverd, ben er flauw van,..

Ken er verscheidene, eentje is heel druk na kleurstof, oh die had adhd, ach?
Eentje is extreem rustig, hm die is autistisch hoor, ja sure!
Eentje is wat lastig, vroeger kreeg je dan flink strafwerk en kreeg je thuis op je lazer, maar nee nu moet het naar speciaal onderwijs etc, waar de kids door de klas rennen als ze een trip krijgen.
Nog een met een vage moeder, kind heeft ook adhd, vreet elke dag patat, ja doeiiiii

En nu vind die moeder het wel lekker makkelijk, de schuld afschuiven op de hulpverlening?
Zij moeten hem onderdak bieden?
Tis haar gedrochtje toch?
Als je kinderen hebt behoor je daar goed voor te zorgen, in goede en kwade tijden en dit geldt idem voor huwelijken maar met dit alles neemt men het niet zo nauw meer tegenwoordig.
Slappe hap flikker toch op
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_53160321
quote:
Op donderdag 13 september 2007 22:18 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Is het niet idioot dat er zoveeeeeeeeel kinderen zijn tegenwoordig met stoornissen?
De ene term na de andere wordt tevoorschijn getoverd, ben er flauw van,..

Ken er verscheidene, eentje is heel druk na kleurstof, oh die had adhd, ach?
Eentje is extreem rustig, hm die is autistisch hoor, ja sure!
Eentje is wat lastig, vroeger kreeg je dan flink strafwerk en kreeg je thuis op je lazer, maar nee nu moet het naar speciaal onderwijs etc, waar de kids door de klas rennen als ze een trip krijgen.
Nog een met een vage moeder, kind heeft ook adhd, vreet elke dag patat, ja doeiiiii

En nu vind die moeder het wel lekker makkelijk, de schuld afschuiven op de hulpverlening?
Zij moeten hem onderdak bieden?
Tis haar gedrochtje toch?
Als je kinderen hebt behoor je daar goed voor te zorgen, in goede en kwade tijden en dit geldt idem voor huwelijken maar met dit alles neemt men het niet zo nauw meer tegenwoordig.
Slappe hap flikker toch op
ik weet niet in welke gezegende omstandigheden jij verkeerd echter sta er wel even bij stil dat menig uk redelijk gaat als het nog niet op school zit...juist op school komen vaak de probleempjes bovendrijven en komt het kind in de klem met het wel meewillen maar niet meekunnen gaan. De uitvallers van het systeem op school werden jaren geleden tussen de "moeilijk lerende kinderen" gezet die meer halve crimineeltjes waren, dus onstond er een mengmix van leerlingen die vaak ook niet meer in de hand gehouden konden worden door een speciale leerkracht ( ik geef het je te doen) Het juist niet erkennen van deze groep en het voor het gemak van het systeem volproppen met Ritalin en weet ik wat voor troep nog meer om het kind handelbaar te krijgen lijkt me intussen van de zotten te worden. En geloof me dat ikzelf goed op de hoogte ben van de in en outs bij menig AMW-GGZ-GGZ jeugd-Jeugdzorg.

daarnaast dat kinderen met ADHD ( PDD-NOS etc etc) een ander "gehoor"hebben voor indrukken om hen heen...mogelijk kan je hier iets over gaan lezen zodat je het niet verder gaat afdoen met een uitdrukking die getuigt van weinig kennis over dit onderwerp..
Angst is de Hoogtevrees van de Vrijheid
pi_53160841
uk? uk?
Nee ik was er altijd voor!
Altijd! fuck the regime etc blablie..
vroeger had je dit gezemel niet, elk kind zat in een klas...zonder extra leerkrachten!
Gewoon een leraar per jaar..

En weinig kennis? Geloof lekker in wat je voorgekauwd wordt..en laat die kids lekker slikken aan medicatie etc

Ik ben erg goed op de hoogte inmiddels van allerlei toestanden in die zg hogere regionen in dat wereldje..
blablabla..en ze verdienen machtig veel geld aan alles, en al die ouders maar ja en amen
lekker easy!
Kom op denk toch na!
Opvoeden! Deed men vroeger nog tegenwoordig niet meer
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_53163250
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 00:03 schreef zhe-devilll het volgende:
uk? uk?
vroeger had je dit gezemel niet, elk kind zat in een klas...zonder extra leerkrachten!

En weinig kennis? Geloof lekker in wat je voorgekauwd wordt..en laat die kids lekker slikken aan medicatie etc

Ik ben erg goed op de hoogte inmiddels van allerlei toestanden in die zg hogere regionen in dat wereldje..
blablabla..en ze verdienen machtig veel geld aan alles, en al die ouders maar ja en amen
lekker easy!
Kom op denk toch na!
Liever dat jij het zegt, dan iemand die kinderen heeft
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_53163286
Kunnen we weer on-topic gaan? Ik zou graag NOG STEEDS willen weten wat de vrouw in de topictitel nu precies wil en eist. Ik heb het al tig keer gevraagd aan de TS, maar die kan het me blijkbaar niet vertellen. Toch raar, om dan dit topic te openen.

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2007 06:58:16 ]
pi_53166084
Ja ik ben er ook wel benieuwd naar !
  vrijdag 14 september 2007 @ 12:03:33 #148
3542 Gia
User under construction
pi_53168279
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 06:57 schreef Nielsch het volgende:
Ik zou graag NOG STEEDS willen weten wat de vrouw in de topictitel nu precies wil en eist. Ik heb het al tig keer gevraagd aan de TS, maar die kan het me blijkbaar niet vertellen.
Misschien moet je dan eens alle posts lezen. TS heeft dit allang gezegd:
quote:
Op donderdag 13 september 2007 11:36 schreef Het_hupt het volgende:
Ze eisen dat hun zoon een OTS (Onder Toezicht Stelling) krijgt, zodat de raad van de kinderbescherming in actie kan komen.
pi_53168630
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 12:03 schreef Gia het volgende:

[..]

[..]
Waarom wil ze dat dan? Ik hoor hier van alle kanten dat die instantie ook niet deugt. Maar goed, het zal wel. Ze wil dus puur iets voor zichzelf en hoewel dat logisch is, zijn anderen er niet mee geholpen omdat de organisatie zonder externe druk wel hetzelfde zal blijven.
pi_53168915
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 12:03 schreef Gia het volgende:

[..]

[..]
Toch is dat em niet helemaal duidelijk. De ouders kunnen toch gewoon de OTS zelf aanvragen bij de Raad. Ik snap nog steeds niet waarom er dan een rechtszaak tegen bureau Jeugdzorg moet komen. Als ik het zo begrijp moeten ze dat pas doen als de OTS is uitgesproken omdat bureau Jeugdzorg zich dan pas met de zaak gaat bemoeien.
  vrijdag 14 september 2007 @ 12:45:44 #151
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53169325
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 00:03 schreef zhe-devilll het volgende:
uk? uk?

lekker easy!
Kom op denk toch na!
Zwemmen tegen de stroom in, je bent verplicht je kind naar school te sturen, dus je kind komt hoe dan ook in doctrine terecht, is het kind moeilijk in het op een railsje rijden dan word het al snel gepest en ontstaan er psychische problemen van er niet bijhoren en wel meer.
Opvoeden heeft daar niks mee te maken, ik ben zelf ook goed en netjes opgevoed en ook ik kwam in een internaat terecht.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_53404264
Jeugdzorg-GGZ-Jeugd-Farmaceuten...één pot nát...blijkbaar wil men een minimum aan tijd besteden en gewoon voor de eigen werkverschaffing zorgen...
pi_53521651
Het is allemaal heel oneerlijk. Die mensen bij Jeugdzorg zitten daar gewoon voor zichzelf en ze geven helemaal niet om kinderen. En ze kicken erop om de ouders te pesten. Als je tien mailtjes stuurt, gooien ze die gewoon allemaal weg en zeggen dat ze niks gekregen hebben. En lachen dat ze doen. Haha, hebben we ze weer op de kast.

Trieste klaagzang die hier te lezen is. Het is allemaal de schuld van hullie!
pi_53522635
quote:
Op donderdag 13 september 2007 22:18 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Tegenwoordig houden ze kinderen van 22-24 weken zwangerschap al in leven als die prematuur geboren worden. Koste wat kost. De langere termijn gevolgen nemen ze voor het gemak maar even niet mee.

Vroeger waren mensen dolgelukkig als een 7-maands kindje het op eigen kracht overleefde. Tegenwoordig zijn mensen dolgelukkig als hun, goed beschouwd niet eens levensvatbare kind, het tegen alle verwachtingen in toch overleeft. De handicaps die dit met zich meebrengt nemen ze in eerste instantie voor lief. Tot de hulpverlening het af laat weten.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_53785439
quote:
Op woensdag 12 september 2007 10:24 schreef JimmieTheSaint het volgende:

[..]

Ja geen wonder, ze heeft jou als zoon.
simpel minded menschenkind...25 jaar geleden verdiepte ik me in de hersenfuncties en de politieke mish-mash van dit land
pi_53788878
tvp
pi_53821603
Pffft

Ik heb voorlopig gelukkig niks meer met bureau jeugdzorg maken.
Ik ben ze erg dankbaar voor de kinderen die dankzij hun hulp niet geholpen worden !
Wat een kl zootje.
En die kinderen en ouders maar aanmodderen.....
Je kunt tegen woordig beter een advocaat nemen en zelf voor rechtertje spelen dan bureau jeugdzorg of wat dan ook gerelateerd met deze onzinnige hulpinstanties in te schakelen.
Ik heb het ermee gehad en hoop nooit weer iets met ze te maken te krijgen.
Enne actie voeren endergelijke heeft geen enkele zin hoor,been there done that.

En de media opzoeken ging me vanwege de privacy van mij en de kinderen net iets tever.....
Succes met de OTS die je gewoon via een advocaat moet zien te regelen.
Ja het kost dan geld,maar dan heb je het wel zelf gedaan en niet dankzij jeugdzorg !
Het si mij het geld wel waard....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')