Is het niet idioot dat er zoveeeeeeeeel kinderen zijn tegenwoordig met stoornissen?quote:Op woensdag 12 september 2007 08:44 schreef MeneerNuance het volgende:
[..]
je kunt niet oordelen bij wie het probleem ligt, het kunnen best goeie ouders zijn.
die jongen kan wel allerlei stoornissen hebben, weet jij veel.

ik weet niet in welke gezegende omstandigheden jij verkeerd echter sta er wel even bij stil dat menig uk redelijk gaat als het nog niet op school zit...juist op school komen vaak de probleempjes bovendrijven en komt het kind in de klem met het wel meewillen maar niet meekunnen gaan. De uitvallers van het systeem op school werden jaren geleden tussen de "moeilijk lerende kinderen" gezet die meer halve crimineeltjes waren, dus onstond er een mengmix van leerlingen die vaak ook niet meer in de hand gehouden konden worden door een speciale leerkracht ( ik geef het je te doen) Het juist niet erkennen van deze groep en het voor het gemak van het systeem volproppen met Ritalin en weet ik wat voor troep nog meer om het kind handelbaar te krijgen lijkt me intussen van de zotten te worden. En geloof me dat ikzelf goed op de hoogte ben van de in en outs bij menig AMW-GGZ-GGZ jeugd-Jeugdzorg.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:18 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Is het niet idioot dat er zoveeeeeeeeel kinderen zijn tegenwoordig met stoornissen?
Ik vind dit niet normaal hoor! Dit had je vroeger niet nml.
De ene term na de andere wordt tevoorschijn getoverd, ben er flauw van,..
Ken er verscheidene, eentje is heel druk na kleurstof, oh die had adhd, ach?
Eentje is extreem rustig, hm die is autistisch hoor, ja sure!
Eentje is wat lastig, vroeger kreeg je dan flink strafwerk en kreeg je thuis op je lazer, maar nee nu moet het naar speciaal onderwijs etc, waar de kids door de klas rennen als ze een trip krijgen.
Nog een met een vage moeder, kind heeft ook adhd, vreet elke dag patat, ja doeiiiii
![]()
En nu vind die moeder het wel lekker makkelijk, de schuld afschuiven op de hulpverlening?
Zij moeten hem onderdak bieden?![]()
Tis haar gedrochtje toch?
Als je kinderen hebt behoor je daar goed voor te zorgen, in goede en kwade tijden en dit geldt idem voor huwelijken maar met dit alles neemt men het niet zo nauw meer tegenwoordig.
Slappe hap flikker toch op

Liever dat jij het zegt, dan iemand die kinderen heeftquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:03 schreef zhe-devilll het volgende:
uk? uk?
Nee ik was er altijd voor!
Altijd! fuck the regime etc blablie..
vroeger had je dit gezemel niet, elk kind zat in een klas...zonder extra leerkrachten!
Gewoon een leraar per jaar..
En weinig kennis? Geloof lekker in wat je voorgekauwd wordt..en laat die kids lekker slikken aan medicatie etc
Ik ben erg goed op de hoogte inmiddels van allerlei toestanden in die zg hogere regionen in dat wereldje..
blablabla..en ze verdienen machtig veel geld aan alles, en al die ouders maar ja en amen
lekker easy!
Kom op denk toch na!
Opvoeden! Deed men vroeger nog tegenwoordig niet meer

Misschien moet je dan eens alle posts lezen. TS heeft dit allang gezegd:quote:Op vrijdag 14 september 2007 06:57 schreef Nielsch het volgende:
Ik zou graag NOG STEEDS willen weten wat de vrouw in de topictitel nu precies wil en eist. Ik heb het al tig keer gevraagd aan de TS, maar die kan het me blijkbaar niet vertellen.
quote:Op donderdag 13 september 2007 11:36 schreef Het_hupt het volgende:
Ze eisen dat hun zoon een OTS (Onder Toezicht Stelling) krijgt, zodat de raad van de kinderbescherming in actie kan komen.

Waarom wil ze dat dan? Ik hoor hier van alle kanten dat die instantie ook niet deugt. Maar goed, het zal wel. Ze wil dus puur iets voor zichzelf en hoewel dat logisch is, zijn anderen er niet mee geholpen omdat de organisatie zonder externe druk wel hetzelfde zal blijven.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens alle posts lezen. TS heeft dit allang gezegd:
[..]

Toch is dat em niet helemaal duidelijk. De ouders kunnen toch gewoon de OTS zelf aanvragen bij de Raad. Ik snap nog steeds niet waarom er dan een rechtszaak tegen bureau Jeugdzorg moet komen. Als ik het zo begrijp moeten ze dat pas doen als de OTS is uitgesproken omdat bureau Jeugdzorg zich dan pas met de zaak gaat bemoeien.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens alle posts lezen. TS heeft dit allang gezegd:
[..]

Zwemmen tegen de stroom in, je bent verplicht je kind naar school te sturen, dus je kind komt hoe dan ook in doctrine terecht, is het kind moeilijk in het op een railsje rijden dan word het al snel gepest en ontstaan er psychische problemen van er niet bijhoren en wel meer.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:03 schreef zhe-devilll het volgende:
uk? uk?
Nee ik was er altijd voor!
Altijd! fuck the regime etc blablie..
vroeger had je dit gezemel niet, elk kind zat in een klas...zonder extra leerkrachten!
Gewoon een leraar per jaar..
En weinig kennis? Geloof lekker in wat je voorgekauwd wordt..en laat die kids lekker slikken aan medicatie etc
Ik ben erg goed op de hoogte inmiddels van allerlei toestanden in die zg hogere regionen in dat wereldje..
blablabla..en ze verdienen machtig veel geld aan alles, en al die ouders maar ja en amen
lekker easy!
Kom op denk toch na!
Opvoeden! Deed men vroeger nog tegenwoordig niet meer

Tegenwoordig houden ze kinderen van 22-24 weken zwangerschap al in leven als die prematuur geboren worden. Koste wat kost. De langere termijn gevolgen nemen ze voor het gemak maar even niet mee.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:18 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Is het niet idioot dat er zoveeeeeeeeel kinderen zijn tegenwoordig met stoornissen?
Ik vind dit niet normaal hoor! Dit had je vroeger niet nml.

simpel minded menschenkind...25 jaar geleden verdiepte ik me in de hersenfuncties en de politieke mish-mash van dit landquote:Op woensdag 12 september 2007 10:24 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ja geen wonder, ze heeft jou als zoon.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |