Hmm, dat valt nog mee inderdaad. Maar als ik er een koop wil ik de 560. In Amerika is het prijsverschil t.o.v. de 530 62 dollar, hier 100 euro..quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:04 schreef DennisMoore het volgende:
285 euro voor de 530 is toch niet duur?
Als robot moet 'ie natuurlijk wel robot-dingen kunnenquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:42 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, ik zie het nut eigenlijk niet zo van de 100 euro duurdere 560. Waarom zou je willen programmeren wanneer het ding aan de slag moet? Je kunt toch gewoon op de knop drukken zodra je de deur uit stapt?
Ja, dat boeit me ook niet zo. Zo groot is m'n appartement niet.quote:En die virtual walls ook niet eigenlijk, waarom zou het ding eerst de ene kamer moeten afmaken voordat ie de volgende kamer in mag?
Een scheduler is best handig. het valt vies tegen, om niet te vergeten hem aan te zetten tijdens een slaperige ochtend.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:42 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, ik zie het nut eigenlijk niet zo van de 100 euro duurdere 560. Waarom zou je willen programmeren wanneer het ding aan de slag moet? Je kunt toch gewoon op de knop drukken zodra je de deur uit stapt?
athlonkmf: ik heb je een PM gestuurd over die accuquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:14 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Een scheduler is best handig. het valt vies tegen, om niet te vergeten hem aan te zetten tijdens een slaperige ochtend.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:32 schreef DennisMoore het volgende:
Chauffeur is onderweg - 28-10-2008 - Utrecht , pakkettendistributie
Miepje heeft het drie jaar uitgehouden. In de tussentijd heb ik 1x de accu moeten vervangen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:04 schreef DaFrenk het volgende:
Goed punt ja Coelho. Wat is de levensduur, je leest voornamelijk verhalen dat dingen als die borsteltjes (snel) slijten en dat de accu het begeeft. Dat zijn dingen die dus zelf makkelijk kan vervangen, maar als je in die 5 jaar 2 keer een accu moet vervangen, dan wordt het al gauw een duur ding.
Het is inderdaad verstandig om hem schoon te maken. Dit is en kwestie van het bakkie eruit, boven de prullenbak en het bakkie er weer in.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:52 schreef DennisMoore het volgende:
Je kunt ook zo'n dure Kärcher nemen natuurlijk, daar heb je helemaal geen omkijken meer naar, die leegt zichzelf ook in de grote stofzak in 't oplaadstation.
Als je sommige lui leest over de Roomba, moet je 'm na iedere zuigbeurt uitgebreid 20 minuten schoonmaken... lijkt me wat overdreven.
Ging dan ook meer om 't lospeuteren van haren en stof rond de wieltjes en asjes enzo.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:12 schreef B.. het volgende:
Het is inderdaad verstandig om hem schoon te maken. Dit is en kwestie van het bakkie eruit, boven de prullenbak en het bakkie er weer in.
Als je hem echt netjes wil houden kan je inderdaad de borstels eruit halen en die schoonmaken, maar hier ben geen 20 min. mee bezig.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:49 schreef DennisMoore het volgende:
...deze week ophalen bij 't postkantoor.
Voor de levensduur van je accu is het belangrijk om hem de eerste keer volledig op te laden.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:18 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, hij was al voldoende opgeladen.
Heb 'm nu losgelaten onder m'n bed. 'k Hoop niet dat ie stikt.
In 't boekje stond dat ie de eerste keer 16 uur zou opladen, en dat 't oranje lampje dan snel zou knipperen. Normaal oranje knipperen is standaard opladen. En hij ging niét in de 16-uurs cyclus, dus blijkbaar had ie die 'eerste keer' al gehadquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:24 schreef ColtZ40 het volgende:
Voor de levensduur van je accu is het belangrijk om hem de eerste keer volledig op te laden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |