De meerwaarde om hem bij mij te kopen is wel degelijk de prijs.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:11 schreef Coelho het volgende:
Wat is de meerwaarde van jouw product vs. wat ik in de winkel koop? Je bent nl. duurder.
Hehe, het werkt echt!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:59 schreef Nihil het volgende:
werkt dit echt of is het een "amazing discovery" van TellSell?
Ik wist niet dat de afstandbediening niet tot het normale pakket behoorde, in dat geval ben je uiteraard goedkoper.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:17 schreef B.. het volgende:
[..]
De meerwaarde om hem bij mij te kopen is wel degelijk de prijs.
De goedkoopste roomba 560 die ik op internet/winkel vind is 385.
Dit is zonder de afstandsbediening (twv 49 euro).
Nee een bon heb ik niet. Ik heb hem via mijn werk.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:04 schreef michael755 het volgende:
hey,
Had je er geen bon bij?
groetjes
Nee sorry, dit is te weinig. Ik verlaag hem naar 370quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:27 schreef michael755 het volgende:
oke. doe ik een bod van €325
Prima, je mag hem komen halen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:51 schreef michael755 het volgende:
350 kom ik hem morgen bij je ophalen.
Groetjes
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:56 schreef Ayca het volgende:
dat ding werkt voor geen meter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop