Ze hebben er ook eentje van een ander merk voor 219 euro. Scheelt toch weer een paar biertjes.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 07:09 schreef Pek het volgende:
Tip: de Roomba 555 is in de aanbieding bij Pixmania
Maar daar lees ik wel meer slechte recenties over...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:43 schreef Pek het volgende:
Is dit wat? Een stuk goedkoper dan die Roomba: Infinuvo
Hij heeft een hightech UV-beam om bacteriën te zappen![]()
[ afbeelding ]
Valt meequote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:52 schreef DennisMoore het volgende:
En als er dan wat mee is, dan moet je bellen naar een duur callcenter in Frankrijk oid?
Ik koop er regelmatig, maar heb ze nog niet hoeven bellen (= niets stuk binnen de garantietermijn), gaan die zuigbots zo snel kapot dan?quote:Telefoonnummer: 0900 040 1669 (0.0357¤ / min.)
Gezien de shopreviews op Tweakers, durf ik niets bij Pixmania te kopenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:59 schreef Pek het volgende:
Ik koop er regelmatig, maar heb ze nog niet hoeven bellen (= niets stuk binnen de garantietermijn), gaan die zuigbots zo snel kapot dan?
Heb jij die die nu in de aanbieding is? Kan ie dorpels van 2 cm over, denk je? Ik wil ook heeeel graag zo'n ding, maar moet eigenlijk zuinig doen i.v.m. van alles en nog wat, maar zit te denken dat ik misschien deel van mijn vakantiegeld er aan kan besteden.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb mijn digitale spiegelreflex bij Pixmania gekocht, maar die zit inmiddels allang niet meer in de garantie. Zou dus ook niet weten hoe hun afhandeling is.
De Roomba daarentegen, daar ben ik nog steeds heel gelukkig meeIk heb hem nu iets meer dan een maand in huis, en mijn huis is nog nooit zo schoon geweest. Hij doet op maandag, woensdag en vrijdag een rondje, en in het weekend als het nodig is. Als ik me bedenk dat ik eerder één keer in de week stofzuigde, en ik nu kijk wat Roomba opveegt
![]()
We were dirty people
Ik heb één versie hoger, de 563 PET editie. Maar die is feitelijk hetzelfde als de 555, alleen beschikt de 563 PET over een tweede afvaltank die je in plaats van de eerste kunt gebruiken. Die is wat groter en veegt het grovere werk op.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:36 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Heb jij die die nu in de aanbieding is? Kan ie dorpels van 2 cm over, denk je? Ik wil ook heeeel graag zo'n ding, maar moet eigenlijk zuinig doen i.v.m. van alles en nog wat, maar zit te denken dat ik misschien deel van mijn vakantiegeld er aan kan besteden.
Ik bedoel de shopreview dus: http://tweakers.net/shopreview/?Naam=pixmaniaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:08 schreef Pek het volgende:
Tweakers![]()
Zoals gezegd, nog geen problemen gehad. Snelle levering, gunstige prijs. Het zijn Fransen, ja. Standaard een minpunt natuurlijk
Koop gewoon de 520: http://www.robotwebshop.nl/roomba520-p-586.html die is maar 295 euro incl verzenden. Kun je er altijd later nog een losse virtual wall van drie tientjes bij kopen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:36 schreef Beijtje het volgende:
Heb jij die die nu in de aanbieding is? Kan ie dorpels van 2 cm over, denk je? Ik wil ook heeeel graag zo'n ding, maar moet eigenlijk zuinig doen i.v.m. van alles en nog wat, maar zit te denken dat ik misschien deel van mijn vakantiegeld er aan kan besteden.
O als je dat zou willen doen, heel graag!!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb één versie hoger, de 563 PET editie. Maar die is feitelijk hetzelfde als de 555, alleen beschikt de 563 PET over een tweede afvaltank die je in plaats van de eerste kunt gebruiken. Die is wat groter en veegt het grovere werk op.
In de praktijk moet ik zeggen dat ik die extra afvalcontainer zelden tot nooit gebruik... Wellicht is dat dus een beetje overkill geweest. De 555 had waarschijnlijk ook prima voldaan.
Bij mij thuis zijn de dorpels laag, ik zal eens meten hoe hoog ze zijn. Volgens mij geen 2 cm, maar ik kan wel eens iets van 2 cm voor 'm leggen en eens kijken of hij eroverheen gaan?
Ja maar die kan je niet programmeren, toch? Dat lijkt me juist het mooie: dat ik het zo instel dat ie zuigt als ik op mijn werk ben...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Koop gewoon de 520: http://www.robotwebshop.nl/roomba520-p-586.html die is maar 295 euro incl verzenden. Kun je er altijd later nog een losse virtual wall van drie tientjes bij kopen.
Je kunt voordat je de deur achter je dicht trekt gewoon op de start-knop drukken en dan erbij weglopen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:54 schreef Beijtje het volgende:
Ja maar die kan je niet programmeren, toch? Dat lijkt me juist het mooie: dat ik het zo instel dat ie zuigt als ik op mijn werk ben...
http://www4.shopping.com/xPP-vacuums-cleanmate_qq_shopquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:49 schreef Pek het volgende:
Ja, de Infinuvo, had ik een pagina terug al gepost![]()
[..]
Maar daar lees ik wel meer slechte recenties over...
Nou ja, die van mij is wel instelbaar, en die functie vind ik dan wel weer fijn. En het zorgt er ook voor dat ik wat opgeruimder ben. Ik weet dat ie op maandag, woensdag en vrijdag rondgaat, dus ruim ik op die dagen even snel de zooi op de grond op voor ik naar mn werk ga. Sokken van vriendlief oprapen, folders op de stapel enz enz. Eerder liet ik het gewoon liggenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je kunt voordat je de deur achter je dicht trekt gewoon op de start-knop drukken en dan erbij weglopen?
Voor mijzelf geldt dat ik vóór een Roomba-ronde sowieso eerst alle obstakels moet opruimen, sokken rapen enzo. Vrijgezel he? Programmeren zou voor mij dus nutteloos zijn.
Oja klopt! En verzendkosten is geen probleem natuurlijk...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:50 schreef DennisMoore het volgende:
Bij internetaankopen mag je sowieso altijd retourneren.
Wel de verzendkosten zelf betalen uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |