dat is het punt helemaal niet toch? kinderen hebben bloedneusjes, ja, niets bijzonders, maar we hebben het niet over kindjes die lekker in hun bedje liggen en wakker worden met een bloedneus, of met wat spatjes op het kussensloop, we hebben het over een kamertje waar je kind uit weggeroofd is, volgens jou (de moeder) dan, en waar na intensief speurwerk bloed gevonden is , wat mogelijk van jouw kind is , jouw kind dat weggeroofd is door een kwaadwillende, ms wel een pedofiel, jouw kind dat zich ms verzet heeft en de rover geirriteerd want jouw kind trekt de aandacht met haar gegil, die de rover niet wil trekkenquote:Op woensdag 12 september 2007 00:57 schreef moussie het volgende:
[..]
volgens mij reageerde ze niet afwimpelend maar zei dat dat onmogelijk was en zat in te ruimen dat het om een klein wondje zou kunnen gaan of een neusbloeding .. en tja, kinderen hebben soms kleine wondjes die je als ouder nog niet eens echt bewust opmerkt, en kinderen die vaak een klein beetje neusbloeding hebben blijken ook te bestaan, iig volgens de dame van zuigelingenzorg toen, mijn jongste had dat namelijk ook tot pakweg zijn zesde, soms spontaan een paar druppels bloed uit zijn neus, dun slijmvlies
in engeland is 999 ook nog in gebruik .. en zoals milagro net al stelde, zij zou in haar paniek 06-11 bellen ..quote:Op woensdag 12 september 2007 01:04 schreef Xennia het volgende:
[..]
112 is een Europees alarmnummer dat in de meeste Europese landen waaronder Groot Brittanie en Portugal in gebruik is. En ik kan me niet voorstellen dat je het nummer van een televisie station eerder bedenkt dan het alarmnummer
ja, schat, en dat is dus het OUDE alarmnummer, zo vaak bel ik de politie niet, dus dat oude nummer zat lang nog in mijn vingers zeg maarquote:Op woensdag 12 september 2007 01:12 schreef moussie het volgende:
[..]
in engeland is 999 ook nog in gebruik .. en zoals milagro net al stelde, zij zou in haar paniek 06-11 bellen ..
Maargoed daarna zoek je het juiste alarmnummer en belt dit. Je gaat echt niet eerst de telegraaf/prive/story/hart v ned bellen vanuit het buitenland om te melden dat je kind zoek is..quote:Op woensdag 12 september 2007 01:12 schreef moussie het volgende:
[..]
in engeland is 999 ook nog in gebruik .. en zoals milagro net al stelde, zij zou in haar paniek 06-11 bellen ..
Ja en dan denk je (die 1% die het juiste nummer niet weet) oh kut dit is niet het juiste nummer en gaat op zoek naar het juiste nummer (dat vast wel op de telefoon van het appartement staat of in een telefoenboek, of bij de receptie). Trouwens op mijn mobiele telefoon hoef ik maar op 1 toets te drukken om het alarmnummer te bellen.quote:Op woensdag 12 september 2007 01:12 schreef moussie het volgende:
[..]
je hoeft niet eens te zoeken , je krijgt te horen dat het 112 is, tenminste destijds dus, het was net veranderdquote:Op woensdag 12 september 2007 01:16 schreef denka het volgende:
[..]
Maargoed daarna zoek je het juiste alarmnummer en belt dit. Je gaat echt niet eerst de telegraaf/prive/story/hart v ned bellen vanuit het buitenland om te melden dat je kind zoek is..![]()
dus volgens jou hadden de ouders in paniek moeten raken bij het horen van het gegeven dat er bloed gevonden is ? Je kind is al verdwenen, je bent al in paniek maar doet je best om nuchter te blijven en te zorgen dat je eigen emotie niet in de weg komt te staan van de dingen die je moet doen .. natuurlijk wil je niet geloven dat dat bloed is van je kindquote:Op woensdag 12 september 2007 01:11 schreef milagro het volgende:
[..]
dat is het punt helemaal niet toch? kinderen hebben bloedneusjes, ja, niets bijzonders, maar we hebben het niet over kindjes die lekker in hun bedje liggen en wakker worden met een bloedneus, of met wat spatjes op het kussensloop, we hebben het over een kamertje waar je kind uit weggeroofd is, volgens jou (de moeder) dan, en waar na intensief speurwerk bloed gevonden is , wat mogelijk van jouw kind is , jouw kind dat weggeroofd is door een kwaadwillende, ms wel een pedofiel, jouw kind dat zich ms verzet heeft en de rover geirriteerd want jouw kind trekt de aandacht met haar gegil, die de rover niet wil trekken
dan is je reactie toch niet "oooh, dat was vast van een bloedneus, joh!" als de politie melding maakt van het gevonden bloed.... dan denk je toch eerst dat het kind mogelijk geslagen is, of anderzins grof meegenomen? en reageer je emotioneel, en dan later ms rationeel als de politie je probeert te kalmeren met de opmerking dat het ook onschuldige bloedspatjes kunnen zijn en je dan vraag of je je een bloedneus herinnert bij je kind?
nou, 1 post tussen pak 'm beet 900 redelijke en fatsoenlijke posts, tjonge zegquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:58 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
Ik heb hier al een post gezien die zei dat de ouders moesten opgesloten worden en de kinderen verkocht aan één of andere aziatische sexring
Precies ook al mocht het lokale alarmnummer je volkomen onduidelijk zijn je hoeft maar te schreeuwen, straat op rennen, aanbellen, etc..en de politie is een min later ingelicht..quote:Op woensdag 12 september 2007 01:19 schreef milagro het volgende:
[..]
je hoeft niet eens te zoeken , je krijgt te horen dat het 112 is, tenminste destijds dus, het was net veranderd
maar zou dat niet het geval zijn, dan gil je tegen wie er ook bij je is "wat is het nummer, verdomme!!! doe dan iets"
en ga je niet reageren door dan maar de krant te bellen
lekker zinvol.
als je je kind echt wil vinden tenminste.
ze belt niet naar de krant maar naar een europees TV-kanaal, een zender die het nota bene binnen 5 minuten en met foto op de buis kan hebben ..quote:Op woensdag 12 september 2007 01:19 schreef milagro het volgende:
[..]
je hoeft niet eens te zoeken , je krijgt te horen dat het 112 is, tenminste destijds dus, het was net veranderd
maar zou dat niet het geval zijn, dan gil je tegen wie er ook bij je is "wat is het nummer, verdomme!!! doe dan iets"
en ga je niet reageren door dan maar de krant te bellen
lekker zinvol.
als je je kind echt wil vinden tenminste.
Neenee Iedereen wil de ouders lynchen. Enkel ThinkTank heeft een heldere geest!quote:Op woensdag 12 september 2007 01:23 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, 1 post tussen pak 'm beet 900 redelijke en fatsoenlijke posts, tjonge zeg
van jou kan je echt niet "winnen" , je weet alles weg te relativeren met 'iederen reageert anders'quote:Op woensdag 12 september 2007 01:22 schreef moussie het volgende:
[..]
dus volgens jou hadden de ouders in paniek moeten raken bij het horen van het gegeven dat er bloed gevonden is ? Je kind is al verdwenen, je bent al in paniek maar doet je best om nuchter te blijven en te zorgen dat je eigen emotie niet in de weg komt te staan van de dingen die je moet doen .. natuurlijk wil je niet geloven dat dat bloed is van je kind
hehe denk je nu werkelijk dat ze binnen 5 min een bericht op de tv plaatsen? En dat ze ook ff een foto hebben liggen? En dat alles zonder het eerst te verifiëren? Dus dan zou iedereen kunnen bellen en het kwam er geljik op, keep on dreaming matequote:Op woensdag 12 september 2007 01:25 schreef moussie het volgende:
[..]
ze belt niet naar de krant maar naar een europees TV-kanaal, een zender die het nota bene binnen 5 minuten en met foto op de buis kan hebben ..
same difference, moussie, idioterie en ernstig dubieus als eerste reactie.quote:Op woensdag 12 september 2007 01:25 schreef moussie het volgende:
[..]
ze belt niet naar de krant maar naar een europees TV-kanaal, een zender die het nota bene binnen 5 minuten en met foto op de buis kan hebben ..
ik bedoel maarquote:Op woensdag 12 september 2007 01:31 schreef denka het volgende:
[..]
hehe denk je nu werkelijk dat ze binnen 5 min een bericht op de tv plaatsen? En dat ze ook ff een foto hebben liggen? En dat alles zonder het eerst te verifiëren? Dus dan zou iedereen kunnen bellen en het kwam er geljik op, keep on dreaming mate![]()
Ik denk dat ze toch eerst eens het verhaal willen verifiëren of het wel klopt. Dit doen ze door de politie te bellen en mochten zij niet op de hoogte zijn van een vermissing dan komt er never nooit iets op tv.
quote:Judge Asked For Emergency Order
Updated: 22:54, Tuesday September 11, 2007
The public prosecutor in Portugal is reported to have asked the judge in the Madeleine McCann case to make an emergency order allowing him to seize a mystery object.
The McCanns: Enduring a tense waitIt is not known what or where the object is but the prosecutor has asked the judge to issue an order allowing him to have it within 24 hours.
Sky News crime correspondent Martin Brunt said: "The prosecution has asked the judge for an emergency order to give them permission to go and seize it.
"We do not know where or what it is, whether it is in this country or whether it is something perhaps the McCann family are refusing to hand over."
Earlier, the prosecutor decided that a dossier outlining the case against missing Madeleine McCann's parents should go before a judge.
Police handed their files to the Algarve-based prosecutor, Jose Cunha de Magalhaes e Meneses, for him to decide whether to bring charges against Kate and Gerry McCann.
Speaking outside the prosecutor's office in Portimao, Luisa Duarte said Mr Cunha de Magalhaes e Meneses had received the papers and decided they should go before an instructional judge.
The development could mean the couple may find out in the next 10 days whether they will be charged with their daughter's death.
Alternatively, it may be that the prosecutor is asking for stricter bail conditions, another round of questioning of the McCanns or fresh searches.
But the file, which was only handed to the prosecutor by police on Tuesday, was not expected to be passed on so quickly.
"That's a pretty dramatic development because it shows the prosecutor is moving quickly," said Brunt.
"The prosecutor has already decided there is enough evidence for the file to go to the judge and it will now be up to the judge to see whether there is enough evidence to file charges.
Ik bel Hart van Nederland als ik een zieke vogel vind in mijn achtertuin en het Europees alarmnummer als mijn kind in Portugal vermist is. Maar misschien zit ik te logisch in elkaarquote:Op woensdag 12 september 2007 01:35 schreef milagro het volgende:
ik bel ook altijd eerst Hart van Nederland op bij kwesties waar seconden mogelijk tellen
dat laatste zeer zekerquote:Op woensdag 12 september 2007 01:39 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik bel Hart van Nederland als ik een zieke vogel vind in mijn achtertuin en het Europees alarmnummer als mijn kind in Portugal vermist is. Maar misschien zit ik te logisch in elkaar![]()
je zit in een vreemd land, je hebt geen telefoonboek op je kamer, je draait 999 en wat krijg je .. piep piep piep of een telefoniste/bandje dat je in een vreemde taal een lang verhaal verteld waarvan jij, in je paniek, geen snars begrijpt .. zoals gezegd, zo idioot is het niet .. wie weet komt later naar voren dat de mensen van SKY haar het juiste telefoonnummer hebben gegeven ..quote:Op woensdag 12 september 2007 01:32 schreef milagro het volgende:
[..]
same difference, moussie, idioterie en ernstig dubieus als eerste reactie.
klaar nu, zinloos dit.
Dat is te hopen en ik krijg het gevoel dat deze zaak niet lang meer duurt. Mocht het kind dood zijn (waar het er nu naar uitziet) dan hoop ik de ze haar snel vinden zodat ze op een waardige en nette manier kan worden begraven. Hopelijk komen er verder geen schokkende feiten omhoog wat betreft haar dood en dat ze pijnloos en zonder angst gestorven is.quote:Op woensdag 12 september 2007 01:43 schreef milagro het volgende:
[..]
een mysterieus object.... nou, verpletterend bewijs dan toch?
ben je beter dan milagro .. die belt 06-11 .. en dat in eigen landquote:Op woensdag 12 september 2007 01:39 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik bel Hart van Nederland als ik een zieke vogel vind in mijn achtertuin en het Europees alarmnummer als mijn kind in Portugal vermist is. Maar misschien zit ik te logisch in elkaar![]()
tig jaar geleden, he mutsquote:Op woensdag 12 september 2007 01:54 schreef moussie het volgende:
[..]
ben je beter dan milagro .. die belt 06-11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |