First State feat. Anita Kelsey - Falling ??quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:25 schreef NX het volgende:
Help, ik zoek nog steeds een nummer en nu is er nieuwe trance nummer bijgekomen!![]()
- Nummer 2 heb ik alleen de tekst van (is ook een trance nummer, niet echt nieuw):
Falling, Falling forsake, Iets met falling for iets als sake, Preacher for me, Reach out for me
Ik hoop dat iemand er op komt
Alvast bedankt![]()
Nummer 1: Cerf,Mitiska & Jaren - Light The Skies (Retrobyte's Classic Electrobounce Remix)quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:25 schreef NX het volgende:
Help, ik zoek nog steeds een nummer en nu is er nieuwe trance nummer bijgekomen!![]()
Toen ik het hoorde vanmiddag, heb ik het snel effe opgenomen met me telefoon
Gaat om deze 2 nummers:
- Nummer 1, het is een bekende trance nummer en volgens mij nieuw, kom er niet zo op.
(kun je afluisteren met Media Player Classic of met BSPlayer/KMPlayer/VLC Player/etc.)
- Nummer 2 heb ik alleen de tekst van (is ook een trance nummer, niet echt nieuw):
Falling, Falling forsake, Iets met falling for iets als sake, Preacher for me, Reach out for me
Ik hoop dat iemand er op komt
Alvast bedankt![]()
Volgens mij is dat em, ik ga em eens opzoeken!quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:38 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
First State feat. Anita Kelsey - Falling ??
Yes, dat is em, Light The Skies! Super!quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:40 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Nummer 1: Cerf,Mitiska & Jaren - Light The Skies (Retrobyte's Classic Electrobounce Remix)
Rotterdam Terror Corps - God is a Gabberquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=yIPChOmEoVw&mode=related&search=
Iemand enig idee hoe dit nummer heet. Vanaf 0.50min is het goed te horen. Let trouwens niet op de beelden. Behoorlijk sneu filmpje hehe
iig God is a Gabberquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:00 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Rotterdam Terror Corps - God is a Gabber
ondertussen heb je hem al gedownload en sta je nu maximaal te hakkenquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nee, zo'n gevoel had ik dus al. Vreemde keuze dus. Sowieso een triest filmpje
Dada Life - The Great Fashionista Swindle (Laidback Luke Remix)quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:47 schreef Clone_Gsus het volgende:
hoi!
Ik zoek een nummer, erg vrolijk deuntje.. Het is een beeetje ala samin heater, maar nog vrolijker dan dat! Geen vocalen..
Ik hoop dat jullie er iets mee kunnen..!
Thanks.quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:40 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
http://hypem.com/track/350446
beetje kort en lomp haha! ik was moe.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:01 schreef djjumbo het volgende:
het nummer uit de reclame van Q-music win een reis naar de ruimte
Ik DENK dat je Peter Gunn bedoelt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:20 schreef Turbomuis het volgende:
Hopelijk niet al te vaag, maar ik zoek het volgende: Het is een nummer van (denk ik) Emerson, Lake en Palmer, maar daar ben ik niet zeker van. Het is een vrij bombastisch nummer. Het filmpje erbij (clip? concertregistratie?) is ook bombastisch, met een grote kroonluchter, lichteffecten en vuurwerk enzo. Hoe en wat precies weet ik niet meer. Misschien dat er toch bij iemand een belletje gaat rinkelen?
Raul Midón.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:28 schreef -Menn0- het volgende:
Ik zoek een blinde gitarist uit new mexico, hij was laatst bij evert staat op. Hij speelt heel rustige muziek met een aparte stijl van spelen.
Iemand enig idee waar ik het nu over heb?
Nope, die bedoel ik helaas niet! toch bedankt..quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dada Life - The Great Fashionista Swindle (Laidback Luke Remix)
quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:03 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dus Rotterdam Terror Corps - God is a Gabber
wil je hem nu als Ajacied nog steeds zo graag hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |