Precies, eerst ff m'n mannelijke opblaaspop verwennen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Na de erotische massage zeker...
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:31 schreef ruby het volgende:
[..]
Precies, eerst ff m'n mannelijke opblaaspop verwennen.![]()
Hoe heet die van jou.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:31 schreef ruby het volgende:
[..]
Precies, eerst ff m'n mannelijke opblaaspop verwennen.![]()
Wie van de ex en op welke grond?quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:31 schreef Nomrc2 het volgende:
ff tussendoor
vind het wel grappig dat ex bewoners talpa willen sewen wegen geleden psychische schade
hoe willen ze in godnaams bewijzen dat ze niet al gestoord waren voordat ze die kooi in gingen
Lees de Updates even.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:32 schreef chufi het volgende:
Tis weer erg interesant vanavond, of heb ik iets gemist
Laatst stond er in de cos een berichtje van iemand die op de site van Huub een reactie had gegeven en die wist te vertellen dat Mananda gastvrouw was geweest bij Jan Bik in Amsterdam onde de naam Linda en ze heet eigenlijk Tianey of zoiets, lijkt op diana. Dat zou een reden zijn om zich niet bloot te geven omdat mensen haar zouden kunnen herkennen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:12 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Mamamanda heeft misschien een paar levensverzekeringen kunnen innen? (ja, ik weet het. Keiharde suggestieve uitspraak!!)
Daarbij schijnt zij zelf diverse zaken te hebben momenteel. Als ik Amanda mag geloven!
Dat is de reden, dat haar moeder zich niet bloot wil geven.
- quoten kun je door op het blokje rechtsboven in een post te klikken.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:34 schreef hetbabbelaartje het volgende:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:12 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Mamamanda heeft misschien een paar levensverzekeringen kunnen innen? (ja, ik weet het. Keiharde suggestieve uitspraak!!)
Gezien de omstandigheden waarop de mannen in haar leven om het leven kwamen, niet geheel uit de lucht gegrepen.
quote:Daarbij schijnt zij zelf diverse zaken te hebben momenteel. Als ik Amanda mag geloven!
Kosjere zaken?
Even van de vorige Cos gekopieerd.
Die mama schijnt schoonheid salons te hebben.
Zou dus koosjer kunnen zijn.
Blijft vreemd, dat mamamanda niet bij haar dochter wil komen kijken en niet eens wil praten door de telefoon.
Oh god...quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:34 schreef avonne het volgende:
[..]
Lees de Updates even.
Disana heeft goed opgelet en schrijft het allemaal op (ik vraag me alleen af of het nog binnen de Fok policy valt)
Volgens mij heeft Amanda een keer gezegd dat haar moeder een zonnestudio heeft gekregen van haar vriend.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:34 schreef hetbabbelaartje het volgende:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:12 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Gezien de omstandigheden waarop de mannen in haar leven om het leven kwamen, niet geheel uit de lucht gegrepen.
quote:Daarbij schijnt zij zelf diverse zaken te hebben momenteel. Als ik Amanda mag geloven!
Kosjere zaken?
Even van de vorige Cos gekopieerd.
Die mama schijnt schoonheid salons te hebben.
Zou dus koosjer kunnen zijn.
Blijft vreemd, dat mamamanda niet bij haar dochter wil komen kijken en niet eens wil praten door de telefoon.
Familie is toch inmiddels verhuisd naar Zaandam ?quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:34 schreef carpediem23 het volgende:
Dat geld waar Amanda het over heeft, is gewoon het criminele milieu. Haar vader zat daar in en was blijkbaar vrij belangrijk, haar ma is gewoon een slet en komt via via wel aan een rijke vent. Toen haar pa dood ging werd zij onderhouden door vrienden van haar vader (crimineel geld dus) That's it. Trouwens ze woont in de Banne (Amsterdam- Noord) en dat is een dikke armoe wijk. Ik woon zelf in Amsterdam en de Banne is een probleemwijk. Je kan natuurlijk ook geld uitgeven en ondertussen dik in de schulden zitten.
Zonnebankstudio's. Dat is wat ik haar een keer heb horen zeggen. En die heb je in eerbare en minder eerbare soorten en maten.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:36 schreef avonne het volgende:
[..]
- quoten kun je door op het blokje rechtsboven in een post te klikken.
- schoonheidssalons, my ass... zelfstandig ondernemer die 4 keer per jaar naar Spanje op vakantie gaat?
Kan iemand eens bij KvK kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |