Precies, eerst ff m'n mannelijke opblaaspop verwennen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Na de erotische massage zeker...
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:31 schreef ruby het volgende:
[..]
Precies, eerst ff m'n mannelijke opblaaspop verwennen.![]()
Hoe heet die van jou.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:31 schreef ruby het volgende:
[..]
Precies, eerst ff m'n mannelijke opblaaspop verwennen.![]()
Wie van de ex en op welke grond?quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:31 schreef Nomrc2 het volgende:
ff tussendoor
vind het wel grappig dat ex bewoners talpa willen sewen wegen geleden psychische schade
hoe willen ze in godnaams bewijzen dat ze niet al gestoord waren voordat ze die kooi in gingen
Lees de Updates even.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:32 schreef chufi het volgende:
Tis weer erg interesant vanavond, of heb ik iets gemist
Laatst stond er in de cos een berichtje van iemand die op de site van Huub een reactie had gegeven en die wist te vertellen dat Mananda gastvrouw was geweest bij Jan Bik in Amsterdam onde de naam Linda en ze heet eigenlijk Tianey of zoiets, lijkt op diana. Dat zou een reden zijn om zich niet bloot te geven omdat mensen haar zouden kunnen herkennen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:12 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Mamamanda heeft misschien een paar levensverzekeringen kunnen innen? (ja, ik weet het. Keiharde suggestieve uitspraak!!)
Daarbij schijnt zij zelf diverse zaken te hebben momenteel. Als ik Amanda mag geloven!
Dat is de reden, dat haar moeder zich niet bloot wil geven.
- quoten kun je door op het blokje rechtsboven in een post te klikken.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:34 schreef hetbabbelaartje het volgende:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:12 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Mamamanda heeft misschien een paar levensverzekeringen kunnen innen? (ja, ik weet het. Keiharde suggestieve uitspraak!!)
Gezien de omstandigheden waarop de mannen in haar leven om het leven kwamen, niet geheel uit de lucht gegrepen.
quote:Daarbij schijnt zij zelf diverse zaken te hebben momenteel. Als ik Amanda mag geloven!
Kosjere zaken?
Even van de vorige Cos gekopieerd.
Die mama schijnt schoonheid salons te hebben.
Zou dus koosjer kunnen zijn.
Blijft vreemd, dat mamamanda niet bij haar dochter wil komen kijken en niet eens wil praten door de telefoon.
Oh god...quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:34 schreef avonne het volgende:
[..]
Lees de Updates even.
Disana heeft goed opgelet en schrijft het allemaal op (ik vraag me alleen af of het nog binnen de Fok policy valt)
Volgens mij heeft Amanda een keer gezegd dat haar moeder een zonnestudio heeft gekregen van haar vriend.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:34 schreef hetbabbelaartje het volgende:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:12 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Gezien de omstandigheden waarop de mannen in haar leven om het leven kwamen, niet geheel uit de lucht gegrepen.
quote:Daarbij schijnt zij zelf diverse zaken te hebben momenteel. Als ik Amanda mag geloven!
Kosjere zaken?
Even van de vorige Cos gekopieerd.
Die mama schijnt schoonheid salons te hebben.
Zou dus koosjer kunnen zijn.
Blijft vreemd, dat mamamanda niet bij haar dochter wil komen kijken en niet eens wil praten door de telefoon.
Familie is toch inmiddels verhuisd naar Zaandam ?quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:34 schreef carpediem23 het volgende:
Dat geld waar Amanda het over heeft, is gewoon het criminele milieu. Haar vader zat daar in en was blijkbaar vrij belangrijk, haar ma is gewoon een slet en komt via via wel aan een rijke vent. Toen haar pa dood ging werd zij onderhouden door vrienden van haar vader (crimineel geld dus) That's it. Trouwens ze woont in de Banne (Amsterdam- Noord) en dat is een dikke armoe wijk. Ik woon zelf in Amsterdam en de Banne is een probleemwijk. Je kan natuurlijk ook geld uitgeven en ondertussen dik in de schulden zitten.
Zonnebankstudio's. Dat is wat ik haar een keer heb horen zeggen. En die heb je in eerbare en minder eerbare soorten en maten.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:36 schreef avonne het volgende:
[..]
- quoten kun je door op het blokje rechtsboven in een post te klikken.
- schoonheidssalons, my ass... zelfstandig ondernemer die 4 keer per jaar naar Spanje op vakantie gaat?
Kan iemand eens bij KvK kijken?
Waarom heeft Amanda het dan steeds over Belgie. Alsof haar moeder daar verblijft??quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:34 schreef carpediem23 het volgende:
Dat geld waar Amanda het over heeft, is gewoon het criminele milieu. Haar vader zat daar in en was blijkbaar vrij belangrijk, haar ma is gewoon een slet en komt via via wel aan een rijke vent. Toen haar pa dood ging werd zij onderhouden door vrienden van haar vader (crimineel geld dus) That's it. Trouwens ze woont in de Banne (Amsterdam- Noord) en dat is een dikke armoe wijk. Ik woon zelf in Amsterdam en de Banne is een probleemwijk. Je kan natuurlijk ook geld uitgeven en ondertussen dik in de schulden zitten.
Lijkt mij wel. Je bent er toch nog.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh god...
Yvonne moest erom lachen, zegt dat wat?![]()
En heel vaak worden ze gebruikt als wasserettequote:Op dinsdag 11 september 2007 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Zonnebankstudio's. Dat is wat ik haar een keer heb horen zeggen. En die heb je in eerbare en minder eerbare soorten en maten.
Het schijnt dat de vader van Amanda wel redelijk in de slappe was zat, maar toen haar vader om het leven kwam waren haar ouders niet getrouwd, moeders bleef dus achter met 3 hele kleine kinderen en de familie van paps heeft hun erfdeel opgeist, kennelijk hadden ze de boel zo slecht geregeld dat ze alleen met 3 kleine kinderen achterbleef en verder vrijwel niets...quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Kosjere zaken?
![]()
Mama woont met haar vriend in Belgie en heeft voor haar dochters een huis in Zaandam gekocht.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:40 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Waarom heeft Amanda het dan steeds over Belgie. Alsof haar moeder daar verblijft??
Moet zeggen, dat het gedrag van dit meisje vaak te wijden is aan opvoeding en voorbeeld. dus dit appeltje in de Gouden Kooi zal wel niet ver van de boom gevallen zijn.
Maar, dat er sprake is van veel geld, geloof ik wel en ook, dat dit voor Brain een motivatie is om Amanda te paaien, totdat hij zeker is van het feit, dat hij de Kooi gaat winnen. Als dit zo zou zijn, denk ik, dat wij nog veel meer de echte Brain gaan zien en dan zullen er veel mensen spijt hebben, dat zij hem die Kooi hebben laten winnen!!
Vertel me dan ook even hoe je quote uit een Cos, die al gesloten is.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:36 schreef avonne het volgende:
[..]
- quoten kun je door op het blokje rechtsboven in een post te klikken.
- schoonheidssalons, my ass... zelfstandig ondernemer die 4 keer per jaar naar Spanje op vakantie gaat?
Kan iemand eens bij KvK kijken?
idd, wat een knudde-streamsquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:42 schreef petraa het volgende:
Streams aan: 2 stelletjes die ik niet wil zien op de streams. Dus maar weer streams uit!.
Yvonne heeft er al een compliment metquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:34 schreef avonne het volgende:
[..]
Lees de Updates even.
Disana heeft goed opgelet en schrijft het allemaal op (ik vraag me alleen af of het nog binnen de Fok policy valt)
Inderdaad zeg. Wat een naslagwerk.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lijkt mij wel. Je bent er toch nog.![]()
Prachtige update. Zeer netjes omschreven wat er op de streams te zien is geweest![]()
Dus jij hebt er geen?quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:39 schreef 2live het volgende:
[..]
Disana! Zo komt het nooit meer goed met jou.![]()
Gekocht? Dat had ik dan even gemist, het laatste wat ik hoorde was dat ze de huurwoning had opgezegd en een nieuwe toegewezen had gekregen waar de zus van Amanda nu in woont.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Mama woont met haar vriend in Belgie en heeft voor haar dochters een huis in Zaandam gekocht.
Heet ze nu voortaan Poekie?quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:45 schreef ruby het volgende:
Waarom Brian nou zo infantiel tegen Poekie moet praten?
We moeten alleen blij zijn dat Amanda haar voornemen het direkt in de praktijk uit te voeren, niet waar kan maken. Brian wil niet bloot.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lijkt mij wel. Je bent er toch nog.![]()
Prachtige update. Zeer netjes omschreven wat er op de streams te zien is geweest![]()
Geen brief jammer.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:42 schreef petraa het volgende:
Streams aan: 2 stelletjes die ik niet wil zien op de streams. Dus maar weer streams uit!.
Daar hebben Dennis en Nadia hoogstwaarschijnlijk maling aan.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:47 schreef Disana het volgende:
[..]
We moeten alleen blij zijn dat Amanda haar voornemen het direkt in de praktijk uit te voeren, niet waar kan maken. Brian wil niet bloot.
Dan krijgen die twee een ban van Fons.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:47 schreef Disana het volgende:
[..]
We moeten alleen blij zijn dat Amanda haar voornemen het direkt in de praktijk uit te voeren, niet waar kan maken. Brian wil niet bloot.
Dat ik dit nog mag meemakenquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:42 schreef dgk_fan het volgende:
Oh Disana...die update-post.........GEWELDIG.....
![]()
Mocht Dennis hier ooit in bed komen te liggen haal ik jouw post
erbij om hem te verwennen !!![]()
Zaandam is niet bepaald een rijke dorp/plaatsje om te wonen, veel tuig. Hoe dan ook, Amanda kan lekker van het geld profiteren wat haar moeder of via het hoeren heeft verdiend of met golddiggen. Alles om haar heen is al zo vreemd, Rogier die vast zit in het buitenland ect, zusjes met problemen, ma die nooit thuis is, vaders dood, is gewoon geen gezonde opvoeding geweest. This en blijft een vies ordinair meisje.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Familie is toch inmiddels verhuisd naar Zaandam ?
Schijnbaar.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heet ze nu voortaan Poekie?
Ik geef de voorkeur aan een echte.quote:
Komt uit het Maleis. Je weet ook wat het betekent?quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:49 schreef ruby het volgende:
[..]
Schijnbaar.![]()
Ik weet niet hoe ze voorheen werd genoemd/heette?
Zusje die van de trap afgesmeten is en voor de rest van haar leven gehandicapt blijft.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:48 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Zaandam is niet bepaald een rijke dorp/plaatsje om te wonen, veel tuig. Hoe dan ook, Amanda kan lekker van het geld profiteren wat haar moeder of via het hoeren heeft verdiend of met golddiggen. Alles om haar heen is al zo vreemd, Rogier die vast zit in het buitenland ect, zusjes met problemen, ma die nooit thuis is, vaders dood, is gewoon geen gezonde opvoeding geweest. This en blijft een vies ordinair meisje.
Nee? Vertel eens.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Komt uit het Maleis. Je weet ook wat het betekent?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Komt uit het Maleis. Je weet ook wat het betekent?
Vind Banne 1 ook wel armoedig en daar wonen is wel heel erg vreemd als je zoveel geld hebt...maar kopen kunnen ze natuurlijk niet omdat ze dan gelijk de lul zijn.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:34 schreef carpediem23 het volgende:
Ah, ik had al zo'n vermoeden.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee hoor, betekent gewoon KUT, niet meer en niet minder.![]()
Dat was volgens mij nog toen ze in Adam Noord woondequote:Op dinsdag 11 september 2007 22:50 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Zusje die van de trap afgesmeten is en voor de rest van haar leven gehandicapt blijft.
Dus een poekie hoef ik niet te bestellen als ik iets pittigs wil eten?quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee hoor, betekent gewoon KUT, niet meer en niet minder.![]()
Ja hoor, maar voorzichtig eten, er zitten graten in.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dus een poekie hoef ik niet te bestellen als ik iets pittigs wil eten?![]()
En ze zijn weer lief met elkaar :-)quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:57 schreef Desii het volgende:
Jippie "normale mensen" op de streams
Oh... ja. Graag!quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:50 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Zullen Den en Ik fotos maken van ons eerste waterbed-rondvaartje ??
ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:58 schreef petraa het volgende:
Huub's zin verdween gisteren toen hij Nadia en Dennis bezig hoorde!!!
je bent gewoon solidair met mijquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:50 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan een echte.![]()
mijn naam gaat er ook aan zo...
Ik ''eet'' regelmatig puky hoorquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dus een poekie hoef ik niet te bestellen als ik iets pittigs wil eten?![]()
Puki Ajam zitten geen graten in.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:56 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ja hoor, maar voorzichtig eten, er zitten graten in.
Effe ontopic.......voor die melkmassage, weet jij nou nog wat het bestequote:
je kunt het wel kopieren en dan plakken in de nieuwe Cos.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:43 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Vertel me dan ook even hoe je quote uit een Cos, die al gesloten is.
Als de laatste Cos op pagina 7 staat is het lullig, dat je daar niet op kan antwoorden!!
Cynisch zijn is niet moeilijk. Iemand vriendelijk te woord staan misschien wel?
Ik doe mijn best!! Jij ook??![]()
Vers uit de koe, niet afgeroomd.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:02 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Effe ontopic.......voor die melkmassage, weet jij nou nog wat het beste
was ? halfvolle of volle melk ?
karnemelkquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:02 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Zoals jij het uitlegt, heb ik het ook gedaan.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:04 schreef avonne het volgende:
[..]
je kunt het wel kopieren en dan plakken in de nieuwe Cos.
Dus dat is de linker muisknop ingedrukt houden, en over de tekst schuiven.
Die wordt dan blauw.
Dan klik je op de rechter muisknop op de blauwe tekst en kiest "kopieren"
In de nieuwe COS klik je weer rechts en kiest "plakken"
Je hoeft niet boos te worden, hoor.
Kamelenmelk!!!!! Dus hup vertrek naar de woestijn jij.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:02 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Het werkt wel als je het uit een quote kopieert, niet vanuit de post zelfquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:07 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Zoals jij het uitlegt, heb ik het ook gedaan.
Sorry, maar soms staan de dingen hier zo hard en ik doe alleen mijn best om mensen, die net inloggen ook mee te laten genieten van wat wij allemaal zien en bespreken. Vind ik zelf ook leuk, als ik een tijd 'off topic' (heet dat zo?) ben geweest.
dan heb je waarschijnlijk het onderste regeltjequote:Op dinsdag 11 september 2007 23:07 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Zoals jij het uitlegt, heb ik het ook gedaan.
Sorry, maar soms staan de dingen hier zo hard en ik doe alleen mijn best om mensen, die net inloggen ook mee te laten genieten van wat wij allemaal zien en bespreken. Vind ik zelf ook leuk, als ik een tijd 'off topic' (heet dat zo?) ben geweest.
Ik hoop op Mitchquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:10 schreef petraa het volgende:
Brian wil weten op wie Amanda sex zou kunnen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |