Het was ook een hihi. Het machogedrag is een mwhoehaha...quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:51 schreef 2live het volgende:
[..]
En die vind ik een stuk minder lachwekkend als dat macho tongen wat hij met Nadia doet.![]()
Nou, ik zit te soppen achter m'n bureau.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:52 schreef beequeen het volgende:
Dennix rukt aan de kraag van Naad, wat een passie.
Maakt niet uit, ze gelooft het toch niet...quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:52 schreef ruby het volgende:
[..]
Vliegtuig met tekst is ook een optie.
Nee, niet weer hè? Denken ze, dat we medelijden met haar hebben!quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:52 schreef ruby het volgende:
[..]
Vliegtuig met tekst is ook een optie.
Je kunt beter gaan strijken, komt er nog wat stoom af.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:53 schreef ruby het volgende:
[..]
Nou, ik zit te soppen achter m'n bureau.![]()
Ja, zeg zo lus ik er nog wel wat. Ik zag Huub en Lieke toen ook lachen en ja wie moeten hun erbij roepen danquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:49 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ik denk het. Amanda had de grootste lol en riep iedereen erbij. Is dat afluisteren?
Ze gingen allemaal aan de eettafel zitten en lachen. Dus ik vond het leuk als in: nu heb je zelf ook woorden met je vriendje, moet je niet hard lachen en de rest erbij roepen?
Maar goed, we snappen elkaar niet. Laat maar![]()
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:44 schreef noekje het volgende:
Als ik Brian moet geloven (en dat is moeilijk) wil hij na de kooi niks meer met haar te maken hebben. Zoals ik hem tegen Tamara hoorde praten en laatst met Dennis. Hij lijkt eerder te walgen van haar dan dat het liefde is. Brian wil gewoon neuken in dat hok anders raakt het doucheputje verstopt en slaapt hij niet meer. De dekking is ook meegenomen.
Je zult toch moeten toegeven dat het humor is als iemand die zoveel geniet van de relationele ruzie van een ander, amper een uurtje later zo'n zelfde ruzie heeft...quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:56 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja, zeg zo lus ik er nog wel wat. Ik zag Huub en Lieke toen ook lachen en ja wie moeten hun erbij roepen dan![]()
Gaat ie zingen? ja?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:57 schreef ruby het volgende:
Ow god, alsjeblieft geen microfoon voor die loser.
Zou dat te maken kunnen hebben met dequote:Op dinsdag 11 september 2007 21:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Maar de laatste tijd schijnt ie al een paar keer verkondigt te hebben een toekomst met Manny te zien.
Het charme offensief is in werking.
Dat speenvarken duwde net zijn onderlip een halve decimeter naar voren, tja dat vinden jullie toch stoer, mannelijk em sexy? Leer Dennis de vrouwtjes kennen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:53 schreef ruby het volgende:
[..]
Nou, ik zit te soppen achter m'n bureau.![]()
Dat wil ie.quote:
Ik vindt het heerlijk om dat te zien. Dan droom ik dat IK Nadia benquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:52 schreef beequeen het volgende:
Dennix rukt aan de kraag van Naad, wat een passie.
Nee dat gun ik jullie ook allemaal niet....quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:00 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat wil ie.![]()
Zo op de streams door de gewone zender vind ik het al klote, laat staan door een echte microfoon. Ik vind dat de redactie hier niet aan mag toegeven.![]()
Ik probeer duidelijk te maken dat dit over en weer gaat.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zult toch moeten toegeven dat het humor is als iemand die zoveel geniet van de relationele ruzie van een ander, amper een uurtje later zo'n zelfde ruzie heeft...
En daar ging het Maria volgens mij voornamelijk om
Ik ook. Ik droom dan ook dat jij Nadia bent op een ver afgelegen eiland dichtbij de Bermuda driehoek. Het ligt écht niet aan jou want jij zorgt voor milkshakes, jeweets.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:00 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik vindt het heerlijk om dat te zien. Dan droom ik dat IK Nadia ben![]()
Dromen zijn bedrog.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:00 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik vindt het heerlijk om dat te zien. Dan droom ik dat IK Nadia ben![]()
Geen streams meer?quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee dat gun ik jullie ook allemaal niet....![]()
Dan wel oestermilkshake hoop ik ? Het sap uit mijn bouwvakkerstampeloeres smaaktquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:03 schreef noekje het volgende:
want jij zorgt voor milkshakes, jeweets.
Klopt helemaalquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zult toch moeten toegeven dat het humor is als iemand die zoveel geniet van de relationele ruzie van een ander, amper een uurtje later zo'n zelfde ruzie heeft...
En daar ging het Maria volgens mij voornamelijk om
Was al lang geleden aan de orde.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:01 schreef avonne het volgende:
Oh, na de kooi blijft Brian heus wel bij Amanda, hoor.
Hij heeft gehoord dat haar moeder miljoenen heeft, en rat heeft alleen maar schulden, dus...
Er valt nog heel wat te bewerkstelligen.
Maar hij vergeet dat de miljoenen van de rijke vrienden zijn en niet van mamaquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:01 schreef avonne het volgende:
Oh, na de kooi blijft Brian heus wel bij Amanda, hoor.
Hij heeft gehoord dat haar moeder miljoenen heeft, en rat heeft alleen maar schulden, dus...
Er valt nog heel wat te bewerkstelligen.
Ik heb zin om 'm heel ergens anders te stoppen bij Brian, en dat doet hij het ook niet meer.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:07 schreef ruby het volgende:
Brian weer met die eeuwige kutgitaar. Ik heb zin om hem er mee om z'n oren te slaan.
Hoe meer ik die twee hoor, en zie wat ze allebei uitspoken, kan ik me niet aan de gedachte ontrekken dat we allemaal behoolijk in de maling genomen worden. Volgens mij dus ook ingehuurde acteurs.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:07 schreef avonne het volgende:
Wat is het nou???????
Zijn Nadia en Dennis 2 ingehuurde acteurs?
Of is het een Mata Hari en een homo?
Ik zie er echt niets anders in dan deze 2 opties. Ze zijn zo aan het neppen, de hele tijd.
Mamamanda heeft misschien een paar levensverzekeringen kunnen innen? (ja, ik weet het. Keiharde suggestieve uitspraak!!)quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:09 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Maar hij vergeet dat de miljoenen van de rijke vrienden zijn en niet van mama![]()
Heeft die moeder écht miljoenen, of kan Amanda (ook) niet tellen?quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
Zou dat te maken kunnen hebben met de
miljoenen van Mamanda, gokje hoor.
Het was Huub die "miljoenen" zei tegen Brianquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft die moeder écht miljoenen, of kan Amanda (ook) niet tellen?
dat was ie net aan 't doenquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:14 schreef Starlie het volgende:
Jezus... Stemt Brian z'n gitaar nog weleens? Misschien moet de FEBO 'm een stemapparaatje geven..!? Lijkt het misschien nog ergens op..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |