Dromen zijn bedrog.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:00 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik vindt het heerlijk om dat te zien. Dan droom ik dat IK Nadia ben![]()
Geen streams meer?quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee dat gun ik jullie ook allemaal niet....![]()
Dan wel oestermilkshake hoop ik ? Het sap uit mijn bouwvakkerstampeloeres smaaktquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:03 schreef noekje het volgende:
want jij zorgt voor milkshakes, jeweets.
Klopt helemaalquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zult toch moeten toegeven dat het humor is als iemand die zoveel geniet van de relationele ruzie van een ander, amper een uurtje later zo'n zelfde ruzie heeft...
En daar ging het Maria volgens mij voornamelijk om
Was al lang geleden aan de orde.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:01 schreef avonne het volgende:
Oh, na de kooi blijft Brian heus wel bij Amanda, hoor.
Hij heeft gehoord dat haar moeder miljoenen heeft, en rat heeft alleen maar schulden, dus...
Er valt nog heel wat te bewerkstelligen.
Maar hij vergeet dat de miljoenen van de rijke vrienden zijn en niet van mamaquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:01 schreef avonne het volgende:
Oh, na de kooi blijft Brian heus wel bij Amanda, hoor.
Hij heeft gehoord dat haar moeder miljoenen heeft, en rat heeft alleen maar schulden, dus...
Er valt nog heel wat te bewerkstelligen.
Ik heb zin om 'm heel ergens anders te stoppen bij Brian, en dat doet hij het ook niet meer.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:07 schreef ruby het volgende:
Brian weer met die eeuwige kutgitaar. Ik heb zin om hem er mee om z'n oren te slaan.
Hoe meer ik die twee hoor, en zie wat ze allebei uitspoken, kan ik me niet aan de gedachte ontrekken dat we allemaal behoolijk in de maling genomen worden. Volgens mij dus ook ingehuurde acteurs.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:07 schreef avonne het volgende:
Wat is het nou???????
Zijn Nadia en Dennis 2 ingehuurde acteurs?
Of is het een Mata Hari en een homo?
Ik zie er echt niets anders in dan deze 2 opties. Ze zijn zo aan het neppen, de hele tijd.
Mamamanda heeft misschien een paar levensverzekeringen kunnen innen? (ja, ik weet het. Keiharde suggestieve uitspraak!!)quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:09 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Maar hij vergeet dat de miljoenen van de rijke vrienden zijn en niet van mama![]()
Heeft die moeder écht miljoenen, of kan Amanda (ook) niet tellen?quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
Zou dat te maken kunnen hebben met de
miljoenen van Mamanda, gokje hoor.
Het was Huub die "miljoenen" zei tegen Brianquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft die moeder écht miljoenen, of kan Amanda (ook) niet tellen?
dat was ie net aan 't doenquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:14 schreef Starlie het volgende:
Jezus... Stemt Brian z'n gitaar nog weleens? Misschien moet de FEBO 'm een stemapparaatje geven..!? Lijkt het misschien nog ergens op..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |