Dat is dan vast dezelfde psych waar Lieke mee sprak: Brian slaat omdat ie vroeger is geslagen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:40 schreef Py het volgende:
[..]
Amanda heeft ook met de psych gesproken. Zoek de schuld bij jezelf.
Dit slaat echt alles.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat schreef ik. Ze wilde hem steeds zoenen op de mond maar hij ontweek dat en gaf zoentjes op haar haar enzo. Toen ze daarop zei dat ze haar tanden al had gepoetst, zei hij dat er nog restjes om haar mond zaten. Hij waste ze af met een bespeekselde vinger en waste niet lang daarna zijn handen.
Wie zegt dat liefde door de maag gaat... soms gaat ze door kots.
Als ik Brian moet geloven (en dat is moeilijk) wil hij na de kooi niks meer met haar te maken hebben. Zoals ik hem tegen Tamara hoorde praten en laatst met Dennis. Hij lijkt eerder te walgen van haar dan dat het liefde is. Brian wil gewoon neuken in dat hok anders raakt het doucheputje verstopt en slaapt hij niet meer. De dekking is ook meegenomen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat die relatie stand houdt na de show?
Zodra die lellebel buiten de hekken komt, ligt ze bij een ander in bed
Dat gaat toch over en weer. Zie ik nou wat anders dan jij dan ? Ik zie iedereen elkaar steeds afluisteren. Toen Dennis en Nadia problemen hadden stonden Lieke en huub ook af te luisteren. Ik denk dat dit juist de kunst is om de informatie van elkaar te komen. Dat is het spel, denk ikquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:37 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja maar om nou iedereen erbij te roepen als Huub en Lieke in de private zijn, alsof ze zelf nooit woorden met Brian heeft, daarom vond ik het wel grappig dat het meteen na het eten over haarzelf ging.
Sja, je herkent die mensen uit duizenden.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ging vanmiddag boodschappen doen en zei tegen de kassadame...statiegeldbonnetje 100%...
daarna mompelde ik wat...lelelelelelele....
Ow u kijkt De Gouden Kooi?
![]()
Wat doen jullie toch allemaal moeilijk... wel kijken, maar niet opschrijvenquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus... ik wilde de uitleg niet eens quoten omdat het verhaal zo ranzig is![]()
De straf zat hem misschien in het niet op de besmeurde mond willen zoenen?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:43 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Dit slaat echt alles.
Terwijl hij zijn zus bjina aan anorexia kapot heeft zien gaan, gaat hij dit wegwassen met een bespeekselde vinger?
O ja. Dat is liefde he? Elkaar niet corrigeren, maar aanmoedingen en stimuleren!!!!
Thriller?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:46 schreef ruby het volgende:
Dennis krijgt weer een orgasme bij het horen van Michael Jackson.
Ik had het ook niet gezien natuurlijk... anders had ik wel geweten hoe en wat...quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat doen jullie toch allemaal moeilijk... wel kijken, maar niet opschrijvenMijn schriftelijk uitdrukkingsvermogen is enorm gegroeid sinds ik DGK kijk
![]()
Hopelijk heb je beelden van net weten te voorkomen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had het ook niet gezien natuurlijk... anders had ik wel geweten hoe en wat...
Nou is de kans sowieso vrij klein dat ik dat soort dingen meekrijg want ik kijk altijd maar 1 stream en zodra die stream vervuild wordt met Dennis en Nadia dan zet ik heel snel een andere aan
Wordt het dan geen tijd om dit aan Amanda kenbaar te maken?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Als ik Brian moet geloven (en dat is moeilijk) wil hij na de kooi niks meer met haar te maken hebben. Zoals ik hem tegen Tamara hoorde praten en laatst met Dennis. Hij lijkt eerder te walgen van haar dan dat het liefde is. Brian wil gewoon neuken in dat hok anders raakt het doucheputje verstopt en slaapt hij niet meer. De dekking is ook meegenomen.
Het was voor mij ook uniek hoor... het was namelijk 's ochtends en dan werk ik normaal. Zo zie je maar wat je allemaal kunt missen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had het ook niet gezien natuurlijk... anders had ik wel geweten hoe en wat...
Nou is de kans sowieso vrij klein dat ik dat soort dingen meekrijg want ik kijk altijd maar 1 stream en zodra die stream vervuild wordt met Dennis en Nadia dan zet ik heel snel een andere aan
Ik denk het. Amanda had de grootste lol en riep iedereen erbij. Is dat afluisteren?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:44 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat gaat toch over en weer. Zie ik nou wat anders dan jij dan ? Ik zie iedereen elkaar steeds afluisteren. Toen Dennis en Nadia problemen hadden stonden Lieke en huub ook af te luisteren. Ik denk dat dit juist de kunst is om de informatie van elkaar te komen. Dat is het spel, denk ik
Soms is het handig om geen streams te kunnen kijken als je aan het werk bent...quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Hopelijk heb je beelden van net weten te voorkomen.
En die vind ik een stuk minder lachwekkend als dat macho tongen wat hij met Nadia doet.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:49 schreef noekje het volgende:
Dennis deed even wat pasjes op Michael. hihi
Vliegtuig met tekst is ook een optie.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:48 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Wordt het dan geen tijd om dit aan Amanda kenbaar te maken?
Of worden die brieven niet door gelaten?
Kan me herinneren, dat er genoeg info naar binnen kon in het verleden. Op welke manier dan ook!!!
Die griet kan super rellen. Amanda verus Brain, lijkt mij ook wel leuke TV.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |