Hij was fijn.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:29 schreef noekje het volgende:
Iedereen was boos maar ik moest lachen!![]()
[..]
![]()
![]()
Doet me er aan denken dat is vanmiddag las dat Dennis stukjes braak van Nadia's mond had geveegd?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Na het kotsen wel netjes opruimen hè, anders wordt Brian boos....
Ach ja, hij wordt op zijn taak als miljonair voorbereid, want daarvoor is hij voorbestemd door de FEBO. Alleen hij komt er nu (eindelijk) achter dat zijn eega to be niet zo elegant en classy is zoals dat bij een miljonair zou moeten horen en met zo'n bimbo wordt hij natuurlijk nooit opgenomen in de kringen der miljonairs.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:30 schreef Dark het volgende:
Ha, ik schakel net in en Amanda krijgt een preek van onze Verlosser, uit Openbaringen vers 3!
The New Messiah stoort zich aan de slonzigheid van zijn vriendinnetje en zij moet haar best gaan doen om op te ruimen.
The New Maria begrijpt alles en ze gaat haar best doen, om haar Here het naar het zin te maken!
Ik begrijp sowieso de ophef over ruzie's niet zo. Ruzie 173.980..quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:33 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja maar eerlijk is eerlijk, heeft Brain niet een klein beetje gelijk? De ruzies tussen Huub en Lieke hebben vaak met heel andere dingen te maken.
Klopt, de gesprekken gaan over elementaire dingen in een eventuele relatie en niet het player gedoe van Brian.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:33 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja maar eerlijk is eerlijk, heeft Brain niet een klein beetje gelijk? De ruzies tussen Huub en Lieke hebben vaak met heel andere dingen te maken.
Ja maar om nou iedereen erbij te roepen als Huub en Lieke in de private zijn, alsof ze zelf nooit woorden met Brian heeft, daarom vond ik het wel grappig dat het meteen na het eten over haarzelf ging.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:33 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ze had gegeten??quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:35 schreef avonne het volgende:
[..]
Doet me er aan denken dat is vanmiddag las dat Dennis stukjes braak van Nadia's mond had geveegd?
Die is ook goor ! Niet eens even haar gezicht wassen, dus...
Dus leuke TV. Brain versus Nix. Kan me er nog niets bij voorstellen, maar het maakt me nu al nieuwsgierig hoe dit zal verlopen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:34 schreef ruby het volgende:
[..]
Ach, als Amanda is, dan gaat ie zich vast op Nadia focussen.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze had gegeten??![]()
Was ze zomaar misselijk geworden of had ze zichzelf wat geholpen??
Je denkt toch zeker niet dat die relatie stand houdt na de show?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ach ja, hij wordt op zijn taak als miljonair voorbereid, want daarvoor is hij voorbestemd door de FEBO. Alleen hij komt er nu (eindelijk) achter dat zijn eega to be niet zo elegant en classy is zoals dat bij een miljonair zou moeten horen en met zo'n bimbo wordt hij natuurlijk nooit opgenomen in de kringen der miljonairs.
Ik begrijp het soms ook niet meer. gisteren hoorde ik nog vele klagen dat Lieke weer aan het opruimen was, en dat de andere twee dames alles maar lieten liggen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso de ophef over ruzie's niet zo. Ruzie 173.980..![]()
Ik vind het vrij logisch. Stel je krijgt een relatie en vanaf dag 1 zit je aan elkaar vast, dag en nacht en heb je ook nog eens camera's om je heen. Ik was er geen type voor en dan zeg ik het netjes.
ze had één ei gegeten, schijnt.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze had gegeten??![]()
Was ze zomaar misselijk geworden of had ze zichzelf wat geholpen??
Ja, dat schreef ik. Ze wilde hem steeds zoenen op de mond maar hij ontweek dat en gaf zoentjes op haar haar enzo. Toen ze daarop zei dat ze haar tanden al had gepoetst, zei hij dat er nog restjes om haar mond zaten. Hij waste ze af met een bespeekselde vinger en waste niet lang daarna zijn handen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:35 schreef avonne het volgende:
[..]
Doet me er aan denken dat is vanmiddag las dat Dennis stukjes braak van Nadia's mond had geveegd?
Die is ook goor ! Niet eens even haar gezicht wassen, dus...
Amanda heeft ook met de psych gesproken. Zoek de schuld bij jezelf.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:34 schreef Maria44 het volgende:
[..]
En dat betwijfel ik want je moet haar eens advies horen geven aan een ander, dan weet ze alles heel goed. Ze is gewoon bang dat Brian agressief wordt, ze houdt hem liever rustig en geeft hem gewoon gelijk en neemt meteen de schuld op zich, volgens mij.
Nou, vlak Dennis niet uit hoor. Die gozer kan onwijs goed knallen....en dan ook nog voor de 100%.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:38 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Dus leuke TV. Brain versus Nix. Kan me er nog niets bij voorstellen.
Nee dat denk ik ook niet. maar dat denk ik van niet een stelletje. Zodra DGK afgelopen is gaat ieder zijn/haar eigen weg weer. denk ikquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat die relatie stand houdt na de show?
Zodra die lellebel buiten de hekken komt, ligt ze bij een ander in bed
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat schreef ik. Ze wilde hem steeds zoenen op de mond maar hij ontweek dat en gaf zoentjes op haar haar enzo. Toen ze daarop zei dat ze haar tanden al had gepoetst, zei hij dat er nog restjes om haar mond zaten. Hij waste ze af met een bespeekselde vinger en waste niet lang daarna zijn handen.
Wie zegt dat liefde door de maag gaat... soms gaat ze door kots.
Nou, ik denk eerder dat hij haar een harde schop onder haar uitgewoonde hol geeft, maar voor nu moetie de schijn ophouden natuurlijkquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat die relatie stand houdt na de show?
Zodra die lellebel buiten de hekken komt, ligt ze bij een ander in bed
Het is maar hoe je het bekijkt en bekijken wil.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, de gesprekken gaan over elementaire dingen in een eventuele relatie en niet het player gedoe van Brian.
Ik ging vanmiddag boodschappen doen en zei tegen de kassadame...statiegeldbonnetje 100%...quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:40 schreef ruby het volgende:
[..]
Nou, vlak Dennis niet uit hoor. Die gozer kan onwijs goed knallen....en dan ook nog voor de 100%.
En daarbij kan hij ook heel goed "lelelelelelelelelelele" zeggen.
Dus opgelet, het kan heel spannend worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |