Als Poekie het goed doet vraagt ze eerst Lieke wat ze wil maar gaat ze niet op 'de goede raad' van Brian af.quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:53 schreef blomst het volgende:
bRIAN ZEGT TEGEN POEKIE DAT ZE lIEKE EXTRA HARD MOET MASSEREN, WAT IS DIE JONGEN TOCH AARDIG.
Een echte sporter heeft daar geen last van. Sterker nog. Vindt dit zelfs prettiger!!!!quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:53 schreef blomst het volgende:
bRIAN ZEGT TEGEN POEKIE DAT ZE lIEKE EXTRA HARD MOET MASSEREN, WAT IS DIE JONGEN TOCH AARDIG.
Welkom Descartesquote:
Echt waar? Krijg Tipi Wan visioenen..Ren Lieke ren!!quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:59 schreef Py het volgende:
Poekie: Poekie Ty mjoesie cd'
Lieke: 'O je hebt de cd van Time Music bij je?'
Poekie: 'Nee'
L: wat ga je precies doen?'
Poekie: 'Geen probleem'
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Echt waar? Krijg Tipi Wan visioenen..Ren Lieke ren!!
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:00 schreef beequeen het volgende:
Prijsvraag voor FOK ceepees. Wie zijn dit?
[afbeelding]
Ik bedank je voor je uitvoerige update. Waarom zou ik dat niet menen? En wat zou er moeten lukken?quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Ga je ons ook vertellen als het is gelukt?
Nee, rode oortjesquote:
Waarop Dennix gilt: Het gaat de goede kant op.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:07 schreef SIRA het volgende:
Huub krijgt een mand vol knuffels en kaarten van NowLive
Zo denken Dennis en Jaap idd.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:09 schreef blomst het volgende:
Of Dennix is jaloers, of hij denkt echt dat het slecht met Huub gaat omdat hij kadootjes en post krijgt.
Ik schrijf ook vaak naar mijzelf...is leuk joh!quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:15 schreef noekje het volgende:
Oh, het is een brief van hemzelf! Ik snap er geen fuck meer van maar hoef het ook niet meer te weten. JankJaap!
Een brief van de FEBO om alles recht te lullen wat krom is.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:15 schreef noekje het volgende:
Oh, het is een brief van hemzelf! Ik snap er geen fuck meer van maar hoef het ook niet meer te weten. JankJaap!
Hee niet zo negatief. De liefde voor diequote:Op dinsdag 11 september 2007 21:15 schreef coldstar het volgende:
Ja Nowlive is gul. Op de site van DGK staan twee vrouwen die bloemen kwamen brengen voor Brain en Huub. Ze beloofde dat ze heel veel leden zullen werven voor stichting A.A.P. nou, nou die Nowlive![]()
Brian ruikt aan de kont van Fries?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:00 schreef beequeen het volgende:
Prijsvraag voor FOK ceepees. Wie zijn dit?
[afbeelding]
Dat is toch niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:18 schreef avonne het volgende:
[..]
Brian ruikt aan de kont van Fries?
Sorry Gert, over smaak valt niet te twisten.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee niet zo negatief. De liefde voor dieaapjes
komt echt uit de Nowlive-hartjes.
![]()
verklaar je naderquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:18 schreef Maria44 het volgende:
Huub laat de hele brief wel aan Brian lezen. Waar de instructie aan Cora instaat.
Twijfelgeval, ik wacht nog even met de prijsuitreikingquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:18 schreef avonne het volgende:
[..]
Brian ruikt aan de kont van Fries?
Ik schrijf vaak naar "mezelf", maar dan voor een ander. Zo kun je op een persoonlijke wijze iemands hart er uit trekke... eh zo kun je iemand een hart onder de riem steken.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik schrijf ook vaak naar mijzelf...is leuk joh!![]()
Toen Huub de brief had ontdekt vertelde hij aan Lieke dat Jaap een brief aan Cora had geschreven waarin instructies aan Cora stonden.quote:
Dat Lieke een toneelhaak gaat krijgen, daar wijst echt alles op.quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:42 schreef Disana het volgende:
Huub weet waar Lieke mee zit en hij zit er ook mee. Rara waar gaat dit over?
Eg wel.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:19 schreef coldstar het volgende:
[..]
Sorry Gert, over smaak valt niet te twisten.
dank jequote:Op dinsdag 11 september 2007 21:23 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Toen Huub de brief had ontdekt vertelde hij aan Lieke dat Jaap een brief aan Cora had geschreven waarin instructies aan Cora stonden.
Daarnet met het voorlezen van Jaap stelde Huub voor dat Jaap dat stukje niet voorlas.
Toen Jaap weg was liet Huub dat stukje wel aan Brian lezen en niet aan de rest die aan tafel zit.
De brief gaat verder over het verhaal dat Jaap heeft verzonnen over de dodenlijst en zijn broer die vermoord zou zijn ipv auto ongeluk.
![]()
Jij snapt het niet...hoe meer brieven hoe zieliger dat je bent....quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:24 schreef avonne het volgende:
Die 4 klampen zich wel een beetje vast aan die paar fans die schrijven.
Worden bejubeld alsof het geliefde vrienden zijn.
Dat moet toch ontzettend steken, als er 20 brieven per dag binnen komen voor Huub en Lieke tegen 3 per week voor jou.
Dat is nu precies wat ik bedoel met, smaken verschillen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:24 schreef ruby het volgende:
Mijn god, ben ik ff blij dat ik op FOK zit. Als je niet zo aardig bent over de bewoners, word je eruit gekickt bij Nowlife.
Nee dank u.![]()
Dat werd tijdquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:27 schreef ruby het volgende:
Ah, het gaat erom dat Amanda een viespeuk is.
En het duurt 7 maanden voordat het Brian zo erg opvalt/stoort dat hij er wat van zegt??quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:27 schreef ruby het volgende:
Nee hoor, want veel post krijg je alleen maar "uit medelijden", weet je nog?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:24 schreef avonne het volgende:
Die 4 klampen zich wel een beetje vast aan die paar fans die schrijven.
Worden bejubeld alsof het geliefde vrienden zijn.
Dat moet toch ontzettend steken, als er 20 brieven per dag binnen komen voor Huub en Lieke tegen 3 per week voor jou.
Ah, dat is een mooie aanleiding om alsnog voor een bericht te cheeren.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:50 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
volgens mij is stichting aap speciaal in leven geroepen om bn'rs een goed doel tegevn
want hoeveel apen leven er nou helemaal in nederland ?
De uitlaat sputtert??quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:27 schreef Dreamboy het volgende:
Brian. ik moet alles achter je reed opruimen.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:27 schreef ruby het volgende:
Ja.....!quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:20 schreef noekje het volgende:
Heeft hier iemand weleens zo'n Thaise massage gehad? Zo ja, doet dat pijn?
Na het kotsen wel netjes opruimen hè, anders wordt Brian boos....quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:32 schreef grazygirl het volgende:
wist niet dat ik nog meer over mijn nek kon gaan van rat maardat kan dus wel
en wat is die amanda een domme chick zeg
![]()
Je zegt dat zo makkelijk, 'iedereen weet het'. Zou het echt zo zeker zijn?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:25 schreef farceman het volgende:
[..]
Dat Lieke een toneelhaak gaat krijgen, daar wijst echt alles op.
Iedereen weet dat maar niemand mag het uitspreken.
Erg belachelijk, omdat Lieke veel probeert te doen itt Nix en Nadia, Amanda en Brian die alleen maar afwachten wat komt.
Ja maar eerlijk is eerlijk, heeft Brain niet een klein beetje gelijk? De ruzies tussen Huub en Lieke hebben vaak met heel andere dingen te maken.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:30 schreef Maria44 het volgende:
En Amanda daarstraks lachen over Huub en Lieke: ze hebben ruzie!
En nu mag ze aanhoren hoe moe Brian van haar wordt.
welnee, hij zei het nog netjes.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:31 schreef SIRA het volgende:
echt sneu dat ze hier serieus naar luistert en op ingaat,
maar ja, dat kind weet ook niet beter
Ach, als Amanda is, dan gaat ie zich vast op Nadia focussen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:32 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Waarom kan Amanda niet getoneelhaakt worden.
Ik ben wel benieuwd hoe Brain zich redt zonder haar.
Volgens mij levert dit wel leuke TV op.
En dat betwijfel ik want je moet haar eens advies horen geven aan een ander, dan weet ze alles heel goed. Ze is gewoon bang dat Brian agressief wordt, ze houdt hem liever rustig en geeft hem gewoon gelijk en neemt meteen de schuld op zich, volgens mij.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:31 schreef SIRA het volgende:
echt sneu dat ze hier serieus naar luistert en op ingaat,
maar ja, dat kind weet ook niet beter
ik denk dat tie dat net afgeluisterd heb in het gesprek tussen Huub en Liekequote:Op dinsdag 11 september 2007 21:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
En het duurt 7 maanden voordat het Brian zo erg opvalt/stoort dat hij er wat van zegt??
's nachts heeft hij daar anders geen problemen mee.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:34 schreef avonne het volgende:
[..]
welnee, hij zei het nog netjes.
Ze is absoluut goor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |