Waarop Dennix gilt: Het gaat de goede kant op.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:07 schreef SIRA het volgende:
Huub krijgt een mand vol knuffels en kaarten van NowLive
Zo denken Dennis en Jaap idd.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:09 schreef blomst het volgende:
Of Dennix is jaloers, of hij denkt echt dat het slecht met Huub gaat omdat hij kadootjes en post krijgt.
Ik schrijf ook vaak naar mijzelf...is leuk joh!quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:15 schreef noekje het volgende:
Oh, het is een brief van hemzelf! Ik snap er geen fuck meer van maar hoef het ook niet meer te weten. JankJaap!
Een brief van de FEBO om alles recht te lullen wat krom is.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:15 schreef noekje het volgende:
Oh, het is een brief van hemzelf! Ik snap er geen fuck meer van maar hoef het ook niet meer te weten. JankJaap!
Hee niet zo negatief. De liefde voor diequote:Op dinsdag 11 september 2007 21:15 schreef coldstar het volgende:
Ja Nowlive is gul. Op de site van DGK staan twee vrouwen die bloemen kwamen brengen voor Brain en Huub. Ze beloofde dat ze heel veel leden zullen werven voor stichting A.A.P. nou, nou die Nowlive![]()
Brian ruikt aan de kont van Fries?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:00 schreef beequeen het volgende:
Prijsvraag voor FOK ceepees. Wie zijn dit?
[afbeelding]
Dat is toch niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:18 schreef avonne het volgende:
[..]
Brian ruikt aan de kont van Fries?
Sorry Gert, over smaak valt niet te twisten.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee niet zo negatief. De liefde voor dieaapjes
komt echt uit de Nowlive-hartjes.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |