Spullen die we nodig hebben:quote:Wat is het Dieren-Adoptie-Plan?
Met het Dieren-Adoptie-Plan of kortweg DAP worden dierenverblijven gesponsord en zijn de honden en katten die jaarlijks in deze verblijven worden gehuisvest, ook een beetje uw huisdier geworden.
Het centrum is in belangrijk mate afhankelijk van deze ondersteuning, omdat de inkomsten hiervan gebruikt worden om het leefcomfort van de dieren te vergroten.
Zo is de vloerverwarming bij de hondenverblijven aangelegd met dank aan het Dieren-Adoptie-Plan. De airco’s bij de dierverblijven maken het voor de honden en katten met name in de zomer dragelijk.
Ook de aanbouw van buitenverblijven bij de kattenafdeling, zodat de katten heerlijk van de buitenlucht kunnen genieten, is dankzij dit plan tot stand gekomen.
En dan het bedrag wat er tot nu toe is binnengekomen:quote:GEADOPTEERDE DIEREN DOOR DE ACTIE:
- kat Ziggy (tcfka Tiggy) Stardust, door MissBliss en Re
- kat Evert, door Anthraxx en vriendin
- 3 ratten, door Gekkehoedenmaker
Kan ik de mailer uit Ede terugmailen dat je er om die tijd ong. bent? Of wil je dat zelf doen?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:24 schreef Fe2O3 het volgende:
Op verzoek van Purple de routeplenning voor zat. de 15e van mij voor zover bekend bij mij nu dan uit topicHeb een wekker Purple?
Even vrij los genomen tijden, kan hier en daar best 15 a 30 min inschikken of uitlopen.
~9:00 - Purplerose Maassluis
~10:30 a 11:00 - Ede Badje
~11:30 a 12:00 - Nijmegen Nokwanda spullen (en nog iemand? Is op 1 locatie?) JA!![]()
~13:00 a 13:30 - Pannerden Ymme spullen
~15:30 a 16:00 - Bleiswijk Greys lossen
En als ik dan uiterlijk 19:00 thuis ben is het allemaal goed ^^
quote:HET LIJKT EROP DAT HET RIJDEN ROND IS!!! Zou iedereen even willen checken wat er achter zijn/haar naam staat en of dat uitkomt? Of er nog bijzonderheden zijn, of je dan wel thuis bent of dat het op je werk afgehaald kan worden? Dank jullie!
Mijn probleem is dat ik me achterbank wel kan klappen, maar heb geen hoogte (kofferbak is gescheiden van rest van auto, geen hatchbak). Ga het morgen nameten maar denk dat het inderdaad geen probleem isquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:06 schreef Greys het volgende:
Hij paste rechtop in de achterbak van mijn Smartje, dus ik denk dat dat gaat lukken bij jou!
Tis dezelfde als hierboven op de foto!
Je kunt ook achter de voorstoelen wat kwijt misschien en op de achterbank (die heb ik niet).
Hij is op het breedste punt 87 centimeter, Fe203, en de helften passen in elkaar, dus dat scheelt.
ja hoor is primaquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:13 schreef Greys het volgende:
Popples, komt het jullie uit, vrijdag 21 sept. in de middag? Of hadden we dat al gevraagd?
Fijn!quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:20 schreef Popples het volgende:
[..]
ja hoor is primaik ben in ieder geval thuis. ik werk thuis dus dat is het handige van zelf plannen en thuiswerken.:)
you... hebt een pm met mijn adresgegevens.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:04 schreef Fe2O3 het volgende:
Greys, kan jij de afmetingen van dat badje dat in Ede ligt/staat krijgen?
Ik zag ook manden/krabpaal staan in het lijstje, hoop dat het past allemaal :x
Mail Mirage daar dan even overquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:21 schreef Fe2O3 het volgende:
Ik ga meten morgen ^^
De bench in Spijk kan ik elk moment ophalen, is min of meer om de hoek. Misschien handig als ik die v/d week op haal en die bij Purple gestald kan tot de 22e?
Trusten Nok!quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:36 schreef nokwanda het volgende:
Ben net terug van werk. Ga zo weer naar bed. tot morgen allemaal
@Greys....ik ga die PM nog beantwoorden, deze week
LOL!!quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:40 schreef Greys het volgende:
Hahaha Splif, of je moet per ongeluk met het openbaar vervoer gaan dan morgen?
En we zitten straks allemaal te bibberen van de afkickverschijnselen ja, denk ik
Danku!quote:
Ik kom net uit school.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
Danku!
Ojaaaaa, iedereen al naar bed!
Dankjequote:Op woensdag 12 september 2007 00:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik kom net uit school.
Ik zag dat mijn laptop nog aanstond dus ik dacht "Ik werp nog even een blik in F&F "![]()
Ik duik ook zo mijn bedje in, zal morgen wel weer lastig opstaan zijn![]()
Jullie gaan fantastisch met de actie mensen![]()
had gister een bagger dag dus let ermaar niet op. een nieuwe frisse dagquote:
Zekerquote:Op woensdag 12 september 2007 11:03 schreef Popples het volgende:
[..]
had gister een bagger dag dus let ermaar niet op. een nieuwe frisse dag![]()
ik las dat slaapzakken ook welkom waren?
dan ga ik morgen even op zolder kijken dan hebben we als er goed is nog 4 liggen die niks doen.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
ZekerDekens, handdoeken, slaapzakken, beddegoed
Puik! We hebben echt al meer spullen en geld dan ik gedacht hadquote:Op woensdag 12 september 2007 11:19 schreef Popples het volgende:
[..]
dan ga ik morgen even op zolder kijken dan hebben we als er goed is nog 4 liggen die niks doen.![]()
Dat is het wel waardquote:Op woensdag 12 september 2007 14:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Oooooh! Mooi hoor![]()
Superdeluxe gefeliciteerd en je zusje ook natuurlijk! (dat hebben jullie weer mooi voor elkaar gekregen)
Nu nog heel lang geduld hebben.
Ja hoor...stuur maar op.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Ah een blue point? ik heb nog een grote speelgoed muis over. Mijn Fire wil alleen maar met de roze en paarse wiskat muizen spelen. Dus de grote is over. Kan ik die naar iemand opsturen?
Da's een goeie dag... 11 augustus... dus jij vindt meneertjes van die datum wel lief?quote:Op woensdag 12 september 2007 14:29 schreef Harajuku. het volgende:
Okay, okay.
Meneer is geboren op 11 augustus, een nest van 6. 3 katertjes en 3 poesjes.
De kittens mogen begin november naar hun nieuwe huisje, ze zijn dan ontwormd, ontvlooid en geent. Ook krijgen ze een dierenpaspoort.
Ze krijgen 2 kittenpakketjes mee, met een speeltje erin. Dit doen ze omdat je dan kunt kiezen welk voer het beste bevalt, Royal Canin of Topfokker.
De kittens hebben geen stamboom, ze groeien op in de huiskamer, met andere katten, een labrador en 2 jonge kinderen. Ze zijn zeer sociaal.
Vader heeft wel een stamboom, moeder niet. Vandaar.
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel helemaal in Brabant, 2 uur rijden
Seal tabbyquote:Op woensdag 12 september 2007 16:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Ah een blue point?
Mwhehehe, die van jou is geen mannetje meerquote:Op woensdag 12 september 2007 16:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's een goeie dag... 11 augustus... dus jij vindt meneertjes van die datum wel lief?![]()
Dus ik een naamgenoot van jou en jij een verjaardagsgenootje van mijn nageslacht
Hijis echt leuk. Wat een mazzel.
Volgens mij zijn we rond nu qua rijders maar zou je misschien op de "als er wat fout wat gaat" lijst als bv een rijder niet kan onverhoopt?quote:Op woensdag 12 september 2007 16:24 schreef Natha-- het volgende:
Is er nog vervoer nodig vanuit N-H op de 22e? *meldt* (p.s. in principe weet ik LadyWRB ook te vinden)
Ben je nieuw hier ofzo? Foto'squote:Op woensdag 12 september 2007 18:45 schreef Greys het volgende:
En mrSPLIFFY, onwijs bedankt voor je spullen!!! Heb ze net opgehaald!![]()
![]()
En hij was het niet vergeten!
Ik had het niet over de kattemeneer hierquote:Op woensdag 12 september 2007 17:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Seal tabby
[..]
Mwhehehe, die van jou is geen mannetje meer
Jaaa, ik had het bij meerdere adressen al. Meerdere mensen, daarna ik en *knip* eerste keus. Ik breng mn verhaaltje vast leuk ofzo
Al iets van Puckzzz gehoord?quote:Op woensdag 12 september 2007 11:48 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik heb Popples en Puckzzz gePM'd met de planning. Dat is op vrijdag 21 september aanstaande:
13.30u Panningen
14.30u Veghel
Dus even afwachten of dat akkoord is.
quote:GEADOPTEERDE DIEREN DOOR DE ACTIE:
Top! Hebben jij en Fe203 nu alles zo goed als rond voor a.s. zaterdag?quote:Op woensdag 12 september 2007 19:30 schreef purplerose het volgende:
Ik heb trouwens Ymme pm gestuurd en zaterdag tussen 13.00 en 13.30 is a go
Yups die heeft ook gereageerd. Dus het is allemaal geregeld!quote:
Moet je horen wie het zegtquote:Op woensdag 12 september 2007 19:29 schreef Greys het volgende:
(Je bent echt een engel dat je dit allemaal regelt!)
Omdat je het zo lief vraagt....quote:Op woensdag 12 september 2007 18:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ben je nieuw hier ofzo? Foto's.
Stom he, hoe blij je met zoiets kunt zijn!quote:
Heb jij aan me bong gezeten ofzo!quote:Op woensdag 12 september 2007 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Stom he, hoe blij je met zoiets kunt zijn!
En met het saldo!
En met al die spullen!
(Die roze is uit de maat, zie je dat?Die moet nog even op een dansklasje!
)
EDIT; oh nee, nu gaan ze toch gelijk!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op woensdag 12 september 2007 21:29 schreef purplerose het volgende:
ahhh wat een scheetjes zegStok in hun aars en dweilen maar!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die rechtse lijkt zo op mijn hond en van mijn ouders, die vorig jaar is overleden. Ik wil ze graag verassen met een nieuwe hond, maar ja, nu willen ze niet meer.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:24 schreef Greys het volgende:Kijk nou! In Rotterdam, nu! Twee pups! Gevonden, nou jaaaaaa, zeg.....
[afbeelding]
Peter en Pan twee broertjes van 4 maanden, hoe ongelooflijk het ook klinkt, zijn gevonden! Twee leuke jonge pups die eigenlijk geen beschrijving nodig hebben en ze de gegeven naam ook eer aan doen. Ze vliegen van hier naar daar. Wat ze wel nodig hebben is een liefdevol tehuis die hun opneemt en niet meer laat weg lopen. Liefst worden ze apart herplaatst, zodat ze ieder voor zich een eigen karkater gaan vormen, want zolang ze samen zijn trekt de een zich aan de ander op. Bonnummers 66152 en 66234.
aangekleed lukt nog wel maar wakker en aanspreekbaar?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Zorg je wel dat je wakker en aanspreekbaar bent? Oh...en aangekleed?![]()
Whehehehequote:Op donderdag 13 september 2007 13:50 schreef Greys het volgende:
Oh god, let op, Purple wordt nog verslaafd!Goedzo, ben heel trots op je met al dat gesport!
Nu even eten en dan zorgen dat Meneer Greys op een trein gezet wordt richting The Police!
En dan maar hopen dat er geen bijlmoordenaars op station BIJL(...)mer lopen straks...
Tot strakjes!
Oeh, spannend dus. Kan ineens heel snel gaan natuurlijk, ze zal wel een infuus hebben waar ze af en toe es lekker wat wee-opwekkers ingooien.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:04 schreef Greys het volgende:
Hoi Chipsie!
Ing!Ze is vanmorgen om 11 uur ingeleid en nu nog maar 3 cm. ontsluiting en om de 4 minuten weeën. Agossie, dat wordt een latertje!
![]()
Walgelijk he? Dat snap je toch niet? Zijn die mensen dan niet gehecht aan hun beestje? En hoe slaap je 's nachts in vredesnaam met de wetenschap dat je je beestje hebt achtergelaten.quote:Ik zag trouwens dat er in het asiel in Spijkenisse gister nog maar 4 honden zaten en nu ineens vrij veel er bij zeg Vakantieslachtoffers, die vastgebonden stonden o.a. bij een supermarkt en in een park, met een half zakje hondenvoer er naast neergegooid ...
Ikke wel...maar na het eten pas. Vind dat soort toestanden nooit lust-opwekkend.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:21 schreef purplerose het volgende:
Ik ga niet kijkenik ga niet kijken
En kon je tussendoor dan nog ff wat drinken halen ofzo? Want Steef smste net dat het hem onbegonnen werk leekquote:Op donderdag 13 september 2007 18:19 schreef purplerose het volgende:
Ik stond met pearl jam in the park dus ook op het veld in het eerste vak ook nog eens en tegen het hek aan, heul dichtbij dus!Maar de sfeer is idd fijner, intiemer
Greys: anders moet Fe de spullen maar ff bij mij in de kelder pleuren tot zaterdag?
Erm, ik was met 2 vrienden, we stonden er om 13.00 al terwijl het pas om 17.00 begon maarja, je moet wat overhebben voor een goeie spotquote:Op donderdag 13 september 2007 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
En kon je tussendoor dan nog ff wat drinken halen ofzo? Want Steef smste net dat het hem onbegonnen werk leekEn wat doe je in godsnaam op dat veld tot het eens begint? Want ze staan daar al op het veld in de Arena sinds 18.30 uur
![]()
Zou top zijn, als het bij jou in de kelder kan Purple!Maar, op de bewuste zaterdag moeten jullie dan even een gil geven of jouw eigen spullen dan ook nog er wel bij passen in Fe's auto om hierheen te rijden, want dan komt er nog meer bij natuurlijk. Maar dat moet je dan even op schoot houden!
Nee hoor, als dat dan niet past, dan kom ik even op en neer om ook mee te rijden
Bedankt! Hele opluchting, schrok me kapot toen ik er achter kwam dat ik er zelf deze zaterdag niet ben!
Idd, beetje beppen met je buurvrouw of man, gezellig beetje aan de bong lurken. Wil nooit meer andersquote:Op donderdag 13 september 2007 18:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja hoor...en als het goed is lopen er ook wel mannetjes tussen door met een Beertender op de rug die het verkopen. En het is gewoon hartstikke leuk hoor, dat wachten. Adrenaline enzo. Beetje kletsen met mede-fans en gewoon lekker mensen kijken. Super!
En bij Purple in de kelder past nog zat, en bij Purple in de kelder past nog zat. En bij Purple in de kelder, bij Purple in de kelder, bij Purple in de kelder past nog zat. Hiep Hoi!
(ja, tis echt een liedje hoor)
Nee, dan wordt het 'En bij Greys in de Smartie past nog zat... en bij Greysssssssss in de Smarrrrrrrrtie past nog zat....... tra la lalaaaaaa'. Nee hoorquote:Op donderdag 13 september 2007 18:33 schreef purplerose het volgende:
Omg Ing dat ga je volgende week niet zingen he
quote:Op donderdag 13 september 2007 18:38 schreef purplerose het volgende:
owja bedrijfsfeestjeGoh volgens mij he, gaan jullie zwemmen!
quote:
Jij loopt voorop!quote:Op donderdag 13 september 2007 18:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Waar loop ik dan? Oh ja...ik film jullie natuurlijk!!!![]()
Ow!?! je wil niet eens dat ze je alle bloederige details van het werpen en de scheurende gevolgen daarvan vertelt? Als je die gehoord hebt wil je niet eens meer weten hoe de kleine dwerg heet maar neem je gelijk een dierenasiel vol kindertjes van een andere soort. o nee, dat komt pas over een jaar of twee als de kleine de peuterpuberteit heeftquote:Op donderdag 13 september 2007 19:47 schreef Greys het volgende:
Nee, ik zag het al..... mwehhhhhhhhh, jammer. Dan hoef ik het ook niet aan Meneer Greys voor te stellen.
Ik wou dat mijn schoonzus eens een beetje opschoot met werpen!![]()
Ik wil weten hoe hij of zij heet!
![]()
quote:GEADOPTEERDE DIEREN DOOR DE ACTIE:
Helemaal goed!quote:Op donderdag 13 september 2007 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Nosh! Goed joh!![]()
Zowel Ziggy als ik komen langs Amersfoort op weg naar Bleiswijk. Dus een van ons zou het op kunnen pikken. Even kijken wie van ons 2 nog de meeste plek over heeft.![]()
greys zal ik dan de eerste zijn die zegt dat mijn bevalling een eitje wasquote:Op donderdag 13 september 2007 21:16 schreef Greys het volgende:Nok, muts!
Ik zit wel ontzettend te nerveuzen hier. Stom he
Ik kan me voorstellen dat bevallen gewoon hoe dan ook erg pijn doet (heb nog nooit een moeder 'he, dat was lekker!' horen roepen na de bevalling in elk geval...) en dat zij dat nu gewoon aan het beleven is. Ieks! En ik ben ook zo benieuwd hoe mijn zwager zich gaat houden bij de aanblik enzo!
Mocht ik ooit zwanger zijn, dan denk ik dat ik de laatste maand constant gerust gesteld moet worden dat het heus allemaal wel mee gaat vallen
Dat mag jij dan doen, deal?
Het ergste lijkt me om al uren weeën te hebben en dat je dat dan al pijnlijk vindt, maar dat je dan onmogelijk terug kunt, dan dan eigenlijk het rotste gedeelte nog moet komen, dat baby naar buiten moet
*adem innnnnnn, adem uitttttttttttttttt*
* Greys roept nog iets met poesjes en hondjes, voor het mooie
Ga je me nou terug pakken? Nou durf je wel he? Nou meneer Greys aan het Policen isquote:Op donderdag 13 september 2007 22:07 schreef Greys het volgende:
Ingetje is leuk om naar te kijken hoor!![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:16 schreef Greys het volgende:Nok, muts!
Ik zit wel ontzettend te nerveuzen hier. Stom he
Ik kan me voorstellen dat bevallen gewoon hoe dan ook erg pijn doet (heb nog nooit een moeder 'he, dat was lekker!' horen roepen na de bevalling in elk geval...) en dat zij dat nu gewoon aan het beleven is. Ieks! En ik ben ook zo benieuwd hoe mijn zwager zich gaat houden bij de aanblik enzo!
Mocht ik ooit zwanger zijn, dan denk ik dat ik de laatste maand constant gerust gesteld moet worden dat het heus allemaal wel mee gaat vallen
Dat mag jij dan doen, deal?
Het ergste lijkt me om al uren weeën te hebben en dat je dat dan al pijnlijk vindt, maar dat je dan onmogelijk terug kunt, dan dan eigenlijk het rotste gedeelte nog moet komen, dat baby naar buiten moet
*adem innnnnnn, adem uitttttttttttttttt*
* Greys roept nog iets met poesjes en hondjes, voor het mooie
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:34 schreef Popples het volgende:
[..]
greys zal ik dan de eerste zijn die zegt dat mijn bevalling een eitje wasik heb er lang qua weeen over gedaan(waren vervelend, niet pijnlijk) maar het laatste stuk ging super snel en het deed geen pijn en geen bloederige details hier.
![]()
mosh wat goed van je zoveel spullen.
morgen ga ik echt zoeken ben zo snel moe dat ik de hele dag kan slapen![]()
Hoooiiii!quote:
Yep psies zo Greys!quote:Op donderdag 13 september 2007 22:39 schreef Greys het volgende:
Popples en Nokmutsje![]()
Ik heb nog niets gehoord, zou ze nou nog aan het puffen zijn?
Oh Purple, ziet het er bij jouw yogaklasje zo ongeveer uit?
[afbeelding]
Meneer Greys smst net dat hij uitgePoliced is en dat het gaaf was en het geluid was ook goed te doen! En dat is heel wat, voor de Arena![]()
Heb het topic weer even bijgelezenquote:Op donderdag 13 september 2007 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoooiiii!
Gezellig dat je ff komt buurten![]()
Psst Greys.. psstquote:Op donderdag 13 september 2007 23:17 schreef Greys het volgende:
Pssst... ik zag vanavond een flard van een reclame, een meneer die zielig op de stoep zat voor zich uit te staren (Sire reclame o.i.d.?) en ik dacht daarbij Anouk te horen zingen. Weet iemand of dat ook zo is?
Haha nee... Alhoewel m'n collega vandaag wel haast liter water door m'n flapje heeft heengejaagd. Zit een stukje wattenstaaf vast in m'n oor. Eigen dikke domme schuld natuurlijk, maar ik word helemaal gek van het gekraak in het oor. Dus we hopen dat het met olie wat loskomt en morgen gaat ze me weer ff doorspuitenquote:Op donderdag 13 september 2007 23:27 schreef Greys het volgende:
Oorontsteking? Of moet je het ook even laten uitspuiten, net als die ene dame van van de week
Maakt niet uit...quote:Op donderdag 13 september 2007 23:28 schreef Greys het volgende:
Dat durf ik nietWant ik weet niet eens waarvan de reclame is en of het uberhaupt Anouk wel was
Ik zit mijn hersens al te pijnigenquote:Op donderdag 13 september 2007 23:29 schreef Harajuku. het volgende:
Weet je nog tekst van het nummer, Greys?
*kuch* http://www.ster.nl/ *kuch*quote:Op donderdag 13 september 2007 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit mijn hersens al te pijnigenJe kunt zeker nergens nakijken welke reclames er tijdens een bepaalde film zijn uitgezonden?
Ing, jemig, wat irritant! En met een pincetje krijgen ze het er ook niet uit natuurlijk, dat hebben ze vast al geprobeerd. Dat het er met spuiten niet uitkomt?
IS wel een site voor, weet alleen niet meer welke :'0quote:Op donderdag 13 september 2007 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit mijn hersens al te pijnigenJe kunt zeker nergens nakijken welke reclames er tijdens een bepaalde film zijn uitgezonden?
Ing, jemig, wat irritant! En met een pincetje krijgen ze het er ook niet uit natuurlijk, dat hebben ze vast al geprobeerd. Dat het er met spuiten niet uitkomt?
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:39 schreef Greys het volgende:
Ja zelfs daar had ik al gezocht, maar ik kan de afdeling 'geen consumptiegoederen maar iets als Sire' niet vinden. Wat ben ik toch een kneus he, somsIk ga daar nog even verder neuzen, kijken of ik iets bekends zie! Jullie zijn lief. Jij ook Hara, ook al is het vast niet goed voor je imago als ik dat zeg
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:42 schreef Greys het volgende:
Hara!Ik zie elke keer dat stoere eigenwijze tongetje van je linksboven, dusseh....
Ja Popples! En af en toe, als ze erg droomt, komen er zelfs van die fluitgeluiden als een cavia uit!quote:Op donderdag 13 september 2007 23:52 schreef Popples het volgende:
kan Bink ook zo lekker snurken dat je de verhalen voor je zie omdat ze met de poten heen en weer gaan?
trusten Ingetje79
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]WAt voor beeld hebben jullie van mij
Doet elke hond toch? Geweldig.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja Popples! En af en toe, als ze erg droomt, komen er zelfs van die fluitgeluiden als een cavia uit!![]()
Ik denk dat ik wel redelijk vol zit met mijn Peugeot 106.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Nosh! Goed joh!![]()
Zowel Ziggy als ik komen langs Amersfoort op weg naar Bleiswijk. Dus een van ons zou het op kunnen pikken. Even kijken wie van ons 2 nog de meeste plek over heeft.![]()
Ik PM je mijn mobiele nummer voor de zekerheid even. Qua tijd ben ik morgen redelijk flexibel, dat weet je al.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:57 schreef Fe2O3 het volgende:
Heb alle adressen inmiddels binnen. Denk dat m'n tijdschema iets inloopt, maar hij klopt nog wel ongeveer.
Eens zien morgen of alles erin past ^^
quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:45 schreef Greys het volgende:
Er is eenbaby-jongetje
dus ik ben tante!
![]()
![]()
Het was een heftig gebeuren, na 16 uren puffen alsnog een keizersnede). We werden vannacht gebeld door de broer van Meneer Greys, de trotse vader!
De namen durf ik geloof ik niet op internet te zetten. Niet omdat ze gek zijn, integendeel, maar er leest volgens mij hier ook nog wel eens familie mee en dan is het niet leuk als zij het misschien nog niet weten hoe het kindje heet en het staat al op internet
En morgen worden er al spullen gehaald door Fe203 en Purple! Wat goehoed! Ben helemaal (weer eens...) een beetje positief nerveusHebben jullie van Ymme ook een telefoonnr? En zal ik die van Annette uit Ede vanavond nog even per mail vragen?
weer weg hypert, want druk op het werk
Hij heet geen Joel.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gefeli
Gelukkig is er ook nog zoiets als PM![]()
neeeeee, tuurlijk niet. Daar ga jij alleen je kat naar vernoemenquote:
En naar wie moet die dan?quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Is idd wel handig om ff een bestandje te maken met alle tel.nrs. van de rijders en opslagpunten![]()
Uiteraard!quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:32 schreef Greys het volgende:
En foto's! Purple, neem je foto's van de steeds voller wordende auto?
HAHAHAAAAAAAAAAAAAA dat hoorde ik dus ook netquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:05 schreef nokwanda het volgende:
Nu op Ned. 1 De wereld draait door.
leuk item voor Greys
quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:04 schreef purplerose het volgende:
Uhuh!![]()
Ik zal zelfs wel stukje filmen hoe we onderweg zitten te kibbelen over de knopjes en welke muziek we gaan draaien (al gaat dat pearl jam worden ofcourse![]()
)
Kijk! Das nou liev!quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb achter de schermen al een goed woordje voor je gedaan
En de freaknacht is vannacht op 3fmquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:34 schreef Greys het volgende:
Op tijd naar bed he, Purple!
Natuurlijk. Rooibos of verschillende kruiden. Er is volop theekeus. Met water uit mijn geweldige turqoise fluitketelquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:34 schreef purplerose het volgende:
[..]
Kijk! Das nou liev!
Heb begrepen van Fe dat je koffie hebt maarre heb je ook thee want ik lust geen koffie![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Purple, over een uur gaat je ban in. Je wilt Fe morgen toch wel enigzins fris en vrolijk onder ogen komen.
Gaan jullie onderweg het befaamde "En bij Purple in de kelder past nog zat" nog zingen?
Walk Away.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:12 schreef Greys het volgende:
Of ze is vast een schema voor zichzelf aan het opstellen waar ook alweer alle knopjes zitten, zodat ze snel en gezwind te werk kan gaan en beslagen ten ijs komt morgen![]()
Ik ben ineens acuut fan van Racoon trouwens, heb net op YouTube geluisterd naar Close Your Eyes
Wat had dit ook alweer met asieldieren te maken? Nou eh....![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:23 schreef purplerose het volgende:
Omg guys
Nee ik ga nie nu al naar bed
Valt me weer tegen zegquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:23 schreef purplerose het volgende:
Omg guys
Nee ik ga nie nu al naar bed
Je herkent me aan me zonnebril die me wallen verbergtquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan niet... dan ben ik morgen mooier want uitgeruster dan jij
![]()
En zie daar de kans op een lekker jong broekie aan je voorbij gaan Purple...slapen dan! NU!quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan niet... dan ben ik morgen mooier want uitgeruster dan jij
![]()
Ik heb heul geen chocolaquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:27 schreef purplerose het volgende:
Ik heb ook trek, neem het laatste stukje sjokola
Ik heb op net online de DVD + CD Another Night besteld! Daar staat alleen volgens mij Close Your Eyes niet opquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb het hele album wel...interesse?![]()
En welke knopjes bedoel je precies?![]()
![]()
![]()
Maak morgen maar een foto van mequote:Op vrijdag 14 september 2007 23:43 schreef purplerose het volgende:
Omdat ik nog steeds wakker ben
Greys jij ook veel plezier met babie kijken en bedrijfsuitje!slaaplekker!
En ik noem Nokkie wel ff muts voor je
quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maak morgen maar een foto van me
Haal ik mijn mooiste muts tevoorschijn
whehehehehehequote:Op vrijdag 14 september 2007 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga zo ook maar es lekker op bed. En morgen lekker uitslapen![]()
De eerste zaterdag sinds 3 weken waarop de wekker niet om 07.15 gaat. Sterker nog, ik ga dat ding straks uit zetten!
Tegen de tijd dat ik wakker ben, verwacht ik hier spannende verhalen van de opslagpuntmensen over hoe enthousiast Purple en Fe waren en foto's van de spullen in de auto.
(En van Purple die op de trekhaak zit, omdat ze niet van de knapjes af kan blijven)
Trusten allemaal!
Purpletje en Fe, fijne en gezellige dag morgen en tot morgenavond!![]()
ja maar hebben ze die nodig?quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:11 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ik geloof dat Jill bij jullie langsrijdt toch?
Ze zijn net hier weg. Hoop dat de spullen van Ymme er nog goed bij kunnenquote:Op zaterdag 15 september 2007 09:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Zijn ze al weg?
quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ze zijn net hier weg. Hoop dat de spullen van Ymme er nog goed bij kunnen
Toen ze bij mij voor de deur stonden was ze iig wel van de trekhaak afquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Zat de auto al lekker vol? En gedroeg Purple zich een beetje?![]()
Liep ze niet raar? Misschien is ze het gewend.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Toen ze bij mij voor de deur stonden was ze iig wel van de trekhaak af![]()
Verder niks van gemerkt of zo
nou dan denk ik dat ik die 2 pakken wasmiddel ook maar even meegeef.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Daar kunnen die beesten toch prinsheerlijk op liggen!![]()
En ik ga er van uit dat de wasmasjien daar overuren draait.
Mss dat jullie Jill ff zouden kunnen PMen, of het allemaal wel in haar auto gaat passen.![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Liep ze niet raar? Misschien is ze het gewend.
ik weet niet hoe ze anders loopt, dus ik kan het niet vergelijken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Liep ze niet raar? Misschien is ze het gewend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |