Omdat jij eerst zei dat je Golden pup erbij zou doen, kom je ineens aan met een kat.quote:Op woensdag 12 september 2007 22:31 schreef admiraal_anaal het volgende:en mij 1,5 maand geleden uitlachen omdat ik een kitten heb en geen lieve schattige kleine pup erbij heb genomen en wat doet het schijnheilige meisje
EEN KITTEN NEMEN
Die van ons heet Disney
Golden pup komt er ookquote:Op woensdag 12 september 2007 22:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat jij eerst zei dat je Golden pup erbij zou doen, kom je ineens aan met een kat..
Ssht, dalijk jat iemand de naam.quote:Op woensdag 12 september 2007 22:39 schreef Maki-maki. het volgende:
I liked Ace.
Had je de rest van wat ik zeg ook moeten lezen.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:35 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik vind namen met de D leuk voor sealtabby Birmaantjes, Davey ofzo.
Ik sta er wel van te kijken dat jij een kitten voor je hebt laten fokken, terwijl je in je "dierenliefhebbers" topic zei dat er al zovéél katten zijn en dat bewust een nest fokken dus not done is.
Hond, Poes en Konijn vond de rest ook al nietsquote:
Flauwquote:Op woensdag 12 september 2007 23:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hond, Poes en Konijn vond de rest ook al niets
James, Ace, Meneer, Che, Mozart, Henk, Harry vond ik leukquote:Op woensdag 12 september 2007 23:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Flauw![]()
Wat vond jij leuk en wat vond de rest leuk?
quote:Op woensdag 12 september 2007 23:55 schreef Harajuku. het volgende:
Ja mn moeder vond Meneer leuk, mn zusje Ace. Ik kon niet kiezen..
Als hier niets uitkomt denk ik dat ik er Meneer Ace van maak, noem ik hem de ene dag Meneer en de andere dag Ace hehe
jij spant samen met mn moeder, hmm?quote:Op woensdag 12 september 2007 23:58 schreef yvonne het volgende:
Piet!
Ze hebben geen smaakquote:Op donderdag 13 september 2007 00:01 schreef nokwanda het volgende:
Het is een deftige kat: James.
Vinden ze niks, ik weet.
Toen ik het koppie zag dacht ik meteen "Piet" voor ik over je familie lasquote:Op donderdag 13 september 2007 00:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
jij spant samen met mn moeder, hmm?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |