Ja, ik ook iddquote:
quote:Op zondag 16 september 2007 10:38 schreef YPPY het volgende:
P_iglet, ik zat te denken, eigenlijk heeft die man wel een punt.
= Jij geeft bv, daardoor is Pepijn minder snel ziek.
= Pepijn weinig ziek, dus minder dokters nodig om hem beter te maken.
= Weinig dokters nodig, weinig studenten.
= Minder salaris voor hem.![]()
Wij gebruiken een speen (combi van Difrax, niet de dental met afgeplat dinges van onder, zullen ze ook in Belgie hebben, denk ik). Als Eli ophoudt met brullen, EN zijn speen inhoudt, dan is het zuigbehoefte. Anders gaat het shirt omhoog.quote:Op zondag 16 september 2007 19:57 schreef Iksje het volgende:
Ja, hoe zie je juist het verschil tussen zuigbehoefte en honger?
Je kan ook heel goed zonder kolf kolven. Heb zo een keer 100ml afgekolfd omdat ik ook gek werd van de spanning en geen kolf bij me had. Breed glas verdiend dan wel de voorkeurquote:Op zondag 16 september 2007 20:57 schreef Sidn3y het volgende:
Zoiets vermoed ik ook met dat sabbelen, daarom voed ik haar dan ook niet. Ze vraagt ook zelden om een nachtvoeding eigenlijk (late avondvoeding niet meegeteld). In de eerste maanden werd sabbelen wel opgevolgd door schreeuwen, maar sinds ze dat niet meer doet voed ik haar dus ook niet meer.
Ik heb niet gekolfd vandaag, wilde ik wel maar de kolf was vanmorgen niet schoon (nouja, kolf wel maar flesje niet) en we moesten weg omdat we op bezoek zouden gaan bij vrienden. Ik dacht ze drinkt straks wel weer want ze had maar kort gedronken, maar Elise was zo afgeleid dat drinken er gewoon niet in zat. Pfffff volgende keer zet ik wel een glas onder mijn kolf!
Gelukkig lijk ik niet vatbaar voor borstontsteking enzo, ik heb er nog nooit last van gehad (even afkloppen)
Als ik de tijd had gehad, had ik snel het flesje schoongemaakt en gaan kolven, maar aangezien we al een half uur uitliepen om op tijd weg te gaan naar ons bezoek (we waren al te laat dus omdat Elise ons ook al niet gewekt had, de uitslapert) dus niet gedaan. De rust om even te kolven met de hand had ik niet en bij de visite had ik daar niet echt zin in.quote:Op maandag 17 september 2007 12:14 schreef chacama het volgende:
Je kan ook heel goed zonder kolf kolven. Heb zo een keer 100ml afgekolfd omdat ik ook gek werd van de spanning en geen kolf bij me had. Breed glas verdiend dan wel de voorkeur
En jij blijft mijn grote heldquote:
Euhh geen idee, kan dat? Ze groeit goed dus daar is in ieder geval niets mis mee.quote:Op maandag 17 september 2007 13:52 schreef _evenstar_ het volgende:
sidney, misschien heel stom, maar kan het niet zo zijn dat ze juist meer slaapt omdat ze te wienig voeding heeft? en je zo dus in een vicieus cirkeltje zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |